Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремонт головки блоку циліндра двигуна

  1. знімаємо
  2. розбирання
  3. Перевірка і дефектовка
  4. Перевірка на герметичність

Наша сеть партнеров Banwar

Головка блоку двигуна - складний комплекс вузлів і механізмів. Поговоримо, як зробити ремонт головки блоку циліндра двигуна: зняття-розбирання і дефектації.

знімаємо

Якщо головка блоку потребує ремонту, її доводиться знімати з двигуна. Виняток становлять роботи по заміні деяких ущільнень - наприклад, маслос'емних ковпачків . Перед початком роботи варто обзавестися запчастинами, що включають прокладку головки і все прокладки і сальники, розташовані вище за неї.
Якщо головка блоку потребує ремонту, її доводиться знімати з двигуна Перед демонтажем бажано перевірити взаємне положення колінчастого і розподільного валів, поєднавши відповідні мітки. Для деяких двигунів така операція не обов'язкова, але у деяких моторів з складною установкою фаз газорозподілу корисно навіть нанести додаткові позначки.
Зазвичай технологія демонтажу головки детально викладається в інструкціях по ремонту авто конкретних моделей. Але є деякі прийоми, серед яких варто відзначити наступні. При відверненні болтів кріплення головки їх спочатку по черзі послаблюють на 0,5-1 оборот, починаючи з доби середньовіччя, і тільки потім вивертають повністю. Це виключає викривлення головки через нерівномірних зусиль, коли один із сусідніх болтів повністю затягнуть, а інший відпущений.

У більшості машин до голівки блоку підходить безліч вакуумних трубок. Якщо немає схеми вакуумних з'єднань даної моделі, то все роз'єднувані магістралі треба встановити або замалювати. Не варто покладатися на пам'ять, навіть якщо трубок мало: помилка при складанні може привести до втрати часу.

розбирання

Після зняття головку необхідно повністю розібрати і вийняти клапани. Для зняття пружин клапанів використовують пристосування типу важеля. При відсутності таких можна користуватися традиційними знімачами.
Деякі умільці розбирають головку сильним ударом молотка по тарілці пружини через сталеву трубу. Цього робити не можна, особливо якщо передбачається використовувати старі клапани. Після "ударної" розборки на стрижні клапана завжди залишаються зарубки від тарілки пружини, і як раз в тому місці, де ходить Маслос'емниє ковпачок. Легко погнути клапан, особливо якщо він з тонким стрижнем. Та й сухарі при такій розбиранні мають звичку летіти в невідомому напрямку.

Розібрану головку слід повністю очистити від залишків старих прокладок і вимити. Далі приступають до вимірювань і перевірок, що дозволяє визначити обсяг необхідних робіт.

Перевірка і дефектовка

Знадобляться спеціальна лекальна лінійка довжиною від 350 мм і набір щупів. Лінійку черзі кладуть на площину по діагоналях головки і підбирають щуп, вільно проходить в зазор між лінійкою і площиною в середній зоні. Максимально допустима товщина цього щупа становить 0,05-0,06 мм, в іншому випадку площину доведеться обробляти.
Діаметри шийок вимірюють мікрометром, а отворів підшипників - нутромером з точністю 0,01 мм. Різниця отриманих розмірів дає зазор в підшипнику, який не повинен перевищувати 0,10 мм. При цьому контрольовані поверхні не повинні мати явно виражених слідів зносу - кругових канавок, виступів, задирів і т. Д. В іншому випадку розподільний вал замінюють, а головку ремонтують.
Мікрометрів вимірюють діаметр стрижня у верхній частині, безпосередньо під канавкою для сухарів, а потім в нижній частині робочої поверхні. Оскільки зношений стрижень може бути овальним, заміри треба робити в декількох точках по колу. Знос, тобто різниця діаметрів у верхній і нижній частині стержня, не повинен перевищувати 0,02-0,03 мм, інакше клапан підлягає заміні .
Знос фасок клапанів можна оцінити, приклавши до фаске лінійку і подивившись на яскраве світло. Якщо середина фаски "провалена", а стрижень не зношені, то можна обробити фаску і використовувати такий клапан знову. У коромисел крім стану поверхонь, що контактують з клапаном і кулачком, необхідно перевірити зазор з віссю - він не повинен перевищувати 0,06-0,07 мм. В іншому випадку двигун після ремонту головки залишиться гучним, як був до нього.
Тут необхідно приділити увагу стану поверхні головки, що стикається з окантовкою прокладки: зарубки, задирки та інші дефекти призводять до негерметичність з'єднання головки з блоком циліндрів. Іноді також вдається розгледіти тріщини в стінках камери згоряння. Якщо тріщина наскрізна (в сорочку охолодження), то нагару на стінках не буде або близько тріщини, або по всій камері.

Перевірка на герметичність

Коли є підозра, що з'явилася тріщина в камері згоряння, то перед ремонтом головку треба перевірити на герметичність, інакше весь ремонт може бути даремно.
Щоб обпресувати головку блоку, треба герметично заглушити всі вікна сорочки охолодження, що виходять на нижню площину, а також всі фланці і патрубки на бічних поверхнях, крім одного, через який буде надходити рідина. Обпресовують головку водою, яка подається спеціальним ручним плунжерним насосом під тиском 0,6-0,8 МПа. Тріщини виявляються по падінню тиску протягом контрольного часу (від чверті години до двох годин) і появи крапель води або течі.

Менш складна перевірка гасом, хоча вимагає виготовлення герметичних заглушок на сідла клапанів. Головку перевертають камерами згоряння вгору, вворачивают в неї свічки, після в підозрілу камеру наливають гас. Маючи високу плинність, гас здатний проникати в дуже малі тріщини. При цьому його рівень зменшується (контрольний час 1-3 години).

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов