Наша сеть партнеров Banwar
Головка блоку циліндрів є досить важливою частиною в двигуні автомобіля, оскільки саме на цей вузол випадає велика частина навантажень, пов'язаних з роботою силового агрегату.
Автовласник, який піклується про свій автомобіль, про його основному агрегаті повинен періодично проводити діагностику двигуна, оскільки це допоможе своєчасно виявити пошкодження мотора, різні мікротріщини і деформації, а отже запобігти руйнуванню двигуна в цілому.
Нагадаємо, що в нашому техцентрі діагностика двигуна Мерседес-Бенц і БМВ проводиться обладнанням, що застосовується на відповідних дилерських центрах, чим забезпечується висока точність діагностика як застави подальшого успішного ремонту.
Виробниками автомобілів рекомендується проводити ремонт головки блоку циліндрів (ГБЦ) в межах 250-300 тис. Км. пробігу, як і капітальний ремонт двигуна.
Разом з тим, з огляду на особливості російського дорожнього простору, необхідність в ремонті головки блоку циліндрів (ГБЦ) виникає, як правило, при більш низькому пробігу автомобіля.
Причин, за якими виникає необхідність проведення ремонту головки блоку циліндрів (ГБЦ) - безліч: прогоріли клапана, мікротріщини, зустріч поршня і клапана, зірвалася різьблення свічки запалювання і багато іншого. Звичайно, не виключений і заводський брак, що на автомобіля іноземного виробника буває досить рідко.
Вважаємо, що в разі необхідності проведення ремонт ГБЦ, то слід звертатися в автосервіс, майстри якого мають не тільки необхідний досвід виконання такої роботи, але і в техцентрі є необхідне обладнання. У зв'язку з цим, не слід при необхідності усунення поломок ГБЦ звертатися в майстерні "гаражного" типу, оскільки після зняття головки блоку необхідно буде мікрометрірованіе для точного визначення дефектності блоку і тих ремонтних робіт, їх масштабу для приведення двигуна в робочий стан. Перевіряються опори розподільного валу, стрижні клапанів, що направляють втулки на зношеність, а також вся нижня площину головки блоку циліндрів. Це дуже непроста робота, яка вимагає уважності і вміння. Мікротріщини блоку можуть бути приховані від ока, тому для пошуку тріщин необхідна опресовування під тиском.
В інтернеті є матеріали і відео, з яких випливає, що ремонт головки блоку циліндрів (ГБЦ) виконується автовласником своїми руками, можливо і виконується, однак завжди мова йде про рівень такого ремонту і про те, в чому саме такий ремонт складається.
Наша рекомендація: Виконання ремонту ГБЦ має проводитися досвідченими фахівцями, у яких в розпорядженні є необхідне обладнання. В даному випадку, ми рекомендуємо наш Техцентр MB AVTO, яким виконано тисяча і більше ремонтів ГБЦ німецьких автомобілів на найвищому професійному рівні.
Щодо вартості ремонту головки блоку циліндрів можемо сказати, що все залежить від того конкретного обсягу робіт, що належить зробити. Нижче нами наводяться дві наші конкретні роботи цього виду, де в замовлення-вбраннях вказані ціни.
Ціни загального плану, пов'язані з ремонтом двигуна і його окремих вузлів, такі:
ДВИГУН (ДВС) -
усунення несправностей Іномарки Капітальний ремонт двигуна (ДВС) від 20000 Зняття і установка двигуна від 7000 Заміна поршневих кілець від 6000 Заміна маслос'емних ковпачків від 2500 Заміна прокладки клапанної кришки від 500 Заміна ролика-натяжителя від 500 Заміна ланцюга ГРМ
від 4000 Заміна натяжителя ланцюга ГРМ
від 1000 Заміна переднього сальника (коленвала) від 1000 Заміна заднього сальника коленвала
від 6000 Заміна газорозподільного вала
от 2000 Заміна прокладки піддону від 1000
Записатися на діагностику і ремонт двигуна, ремонт головки блоку циліндрів (ГБЦ), а також дізнатися приблизну вартість роботи, включаючи запчастини, саме на Вашому авто, можна, звернувшись до нас через контактну форму, що нижче, або безпосередньо у наших менеджерів, зв'язавшись з нами по телефону: