Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремонт МКПП своїми руками

  1. Коробка передач: навіщо і як
  2. Поломки і діагностика
  3. «Механіка» теж ламається: антирейтинг механічних коробок передач
  4. Як працює механічна коробка передач: детально і наочно
  5. Ремонтуємо коробку передач
  6. Турбота - це майбутня економія

Наша сеть партнеров Banwar

Коробка передач - один з найважливіших агрегатів автомобіля, але, як не парадоксально, часто один з найбільш ігнорованих. Масло в двигуні змінюють кожні 10 тисяч, дбають про чистоту масляного фільтра, стежать за робочою температурою, тиском масла ... В МКПП ж масло часом ходить і по сотні тисяч кілометрів, а стиль перемикання передач і роботи зчепленням додає коробці проблем. Результат може бути цілком передбачуваним - ось і до нас на верстак потрапила механічна коробка передач від Skoda Octavia, з якої, за словами господаря, при включенні першої передачі «чувся якийсь хрускіт».

Коробка передач: навіщо і як

Детально розбирати пристрій механічної КПП не будемо: про нього ми вже розповідали . Однак «по верхах» пройдемося - для розуміння процесів, що впливають на наш ремонт.

І так, глобально КПП потрібна для того, щоб передати крутний момент і потужність від двигуна в змінюваному діапазоні оборотів. Для зміни того діапазону використовуються пари шестерень з різним передавальним відношенням - саме завдяки їм ось ті півтори тисячі обертів «перетворяться» в кілька десятків оборотів провідних коліс з одночасним підвищенням крутного моменту. Принцип схожий на велосипедний: рушили на малій зірочці, розігналися до 40 км / год - і переключилися на наступну пару шестерень з меншим передавальним відношенням, щоб поїхати її швидше. Таких перемикань може бути 4 або 5 - сучасні МКПП, як правило, п'яти- або шестиступінчастою.

Таких перемикань може бути 4 або 5 - сучасні МКПП, як правило, п'яти- або шестиступінчастою

Передача крутного моменту в КПП відбувається безпосередньо зачепленням цих самих шестерень. Шестерні розташовуються на валах - існують коробки двухвальні і трехвальние. У перших є первинний (ведучий) і вторинний (ведений) вал, у других крутний момент передається з первинного вала на вторинний через додатковий, проміжний. Шестерні, розташовані на валах, знаходяться в постійному зачепленні, але все пари, крім тієї, що обрана в якості робочої в конкретний момент, обертаються вільно. Для вибору ж пари - тобто, включення тієї або іншої передачі шляхом жорсткого з'єднання шестерні і веденого вала - придумали спеціальну муфту і назвали її синхронізатором - докладніше про конструкцію і проблеми синхронізаторів ми поговоримо в наступному матеріалі. Орудуючи важелем перемикання передач з салону, ви через вилки включення і синхронізатори підключаєте ту чи іншу шестерню до веденого валу і передаєте, нарешті, на нього (а значить, і на колеса) крутний момент від двигуна.

Поломки і діагностика

Статті / Практика

«Механіка» теж ламається: антирейтинг механічних коробок передач

Коли ми говоримо про який-небудь новому (або не дуже новому) автомобілі, то коробка передач часто залишається осторонь. Якщо не брати до уваги «особливо відзначилися» КПП, про які йтиметься нижче, найчастіше просто ...

10.11.2014

Взагалі вийти з ладу і зноситися в коробці передач може все - а полагодити це, як ми знаємо, може бути вельми дорого і складно. При цьому МКПП куди більш «потайлива», ніж двигун: дізнатися про серйозну поломку можна часом тільки після розтину. Тому при русі і перемиканні передач необхідно завжди прислухатися до всіх звуків, що виходить з боку коробки передач - і відвідати сервіс при появі перших побоювань.

Виключивши зі списку діагностики зчеплення (про нього ми теж розповімо окремо), почути з коробки можна тільки хрускіт або стуки, а побачити - тільки довільно повертався з робочого положення в нейтраль важіль (простіше кажучи, «передача вилітає»). Останнє зазвичай пов'язане з ослаблими фіксаторами або проблемами з синхронізатором. У першому ж випадку - це знос синхронізаторів, надмірний знос підшипників валів або поломка зубів шестерень. І саме про шестернях-то ми сьогодні і поговоримо.

У них кілька потенційних проблем: надмірний знос зубів, відколи або поломка зубів, знос голчастих підшипників шестерень або знос стопорних кілець, через які можуть зміститися втулки шестерень. Взагалі відколи або пошкодження зубів - досить рідкісне явище, так як вони розраховуються з великим запасом міцності. Але буває і так, що коробку просто перевантажують, зчеплення при цьому не пробуксовує - і зуби не витримують.

Це може статися і при перегріванні коробки - наприклад, через неправильно підібраного трансмісійного масла або через його низького рівня. Особливу увагу слід приділити МКП взимку, в люті морози. Масло в картері коробки перетворюється у щось, що нагадує мед, тому відразу починати рух не варто - бажано постояти трохи і почекати, поки масло хоч трохи прогріється. Відчути і зрозуміти це можна по більш легкому переміщенню важеля з положення в положення.

Статті / Практика

Як працює механічна коробка передач: детально і наочно

Наочний посібник Спеціально для цього матеріалу компанія «PacPac» надала нам конструктор «FischerTechnik», схематично показує принцип роботи механічної коробки передач, і ми навіть ...

07.10.2015

Повертаючись до діагностики МКП, згадаємо про звуках, що доносяться від неї. Стук або хрускіт може бути або постійним, або виявляється тільки при перемиканні передач. У першому випадку це, швидше за все, означає глобальну біду - зруйновані шестерні або прийшов кінець підшипників валів. Це хоч і рідкість, але трапляється. Якщо ж стукіт чути тільки при перемиканні, то є ймовірність, що це або знос синхронізаторів, або горезвісні підшипники валів.

Спробувати з'ясувати це можна в русі, переключивши коробку на наступну передачу з подвійним вижимом зчеплення: вичавивши зчеплення, переводимо важіль в нейтраль, відпускаємо зчеплення, знову вичавлюємо і, включивши наступну передачу, відпускаємо. Якщо при виконанні цього «танцю» стукіт пропадає, то велика ймовірність надмірного зносу синхронізатора.

Ремонтуємо коробку передач

Отже, сьогодні на «операційному столі» механічна коробка передач 02J виробництва концерну Volkswagen, яка була встановлена ​​на Skoda Octavia. За словами господаря, єдиною проблемою був якийсь стукіт при русі на першій передачі. Стук дошкуляв, тому коробку привезли на «лікування».

Коробку привезли окремо від автомобіля, наш майстер масло не зливав, і тому не бачив його стану. Підготувавши інструменти і в міру сил і можливостей очистивши корпус МКП від бруду, пилу та інших сторонніх предметів, ми приступили до розбирання.

Викрутивши болти кріплення, ми зняли задню кришку корпусу коробки передач, під якою знаходяться шестерні 5-й передачі. Одночасно з цим майстер дав першу оцінку стану масла. Виражалася ця оцінка в зморщеною гримасі, що дало перший привід розхвилюватися господареві.

Потім ми зняли опорний кронштейн коробки.

Потім ми зняли опорний кронштейн коробки

Щоб роз'єднати корпус, необхідно зняти синхронизатор включення п'ятої передачі, а також провідну і відому шестерні.

Щоб роз'єднати корпус, необхідно зняти синхронизатор включення п'ятої передачі, а також провідну і відому шестерні

Щоб викрутити болти кріплення шестерень, потрібні були спеціальні ключі - дорогі і рідко зустрічаються в гаражах звичайних автовласників.

Щоб викрутити болти кріплення шестерень, потрібні були спеціальні ключі - дорогі і рідко зустрічаються в гаражах звичайних автовласників

Ці ключі - одна з причин того, чому в «домашніх умовах» виконувати розбирання МКП буде як мінімум незручно. Крім того, виробники дуже люблять елементи кріплення під ключ Torx, тому без набору оних теж не обійшлося.

Крім того, виробники дуже люблять елементи кріплення під ключ Torx, тому без набору оних теж не обійшлося

Викручуємо болти кріплення, щоб зняти вилку включення і виключення п'ятої передачі.

Після зняття вилки немає ніяких перешкод для демонтажу провідної шестерні п'ятої передачі з валу разом з синхронізатором. За ідеєю, тут теж необхідно використовувати спеціальний оригінальний знімач, але з нагоди відсутності його замінила пара солідних викруток - їх встановили глибше під шестерню і важільним рухом зняли з вала.

Потім зняли і провідну шестерню - це вимагало не менше зусиль, ніж демонтаж провідною.

Після вилучення з коробки механізму вибору і включення передач ми почали викручувати все болти, які тільки траплялися під руку.

Не обійшли стороною і фланці кріплення ШРУСов.

Не обійшли стороною і фланці кріплення ШРУСов

Викрутивши болт кріплення і знявши один з них, ми виявили розламати завзяте кільце. Продовж господар кататися на машині і далі - його незабаром чекав би ще один сюрприз.

Викрутивши нарешті все болти кріплення, які були і зовні, і всередині картера зчеплення, ми зняли корпус коробки передач.

Вид, що відкрився нам, був вельми невтішним. Усередині коробки передач встановлений магніт, призначений для збору продуктів зносу шестерень, валів та інших металевих частинок. Так ось, цей магніт був повністю обліплений стружкою.

Так ось, цей магніт був повністю обліплений стружкою

Ну а більш детальний огляд вказав на головну причину стуку на першій передачі: жахливі відколи зубів на провідною і відомою шестернях першої передачі.

Подальший огляд виявив пошкодження голчастого підшипника вала шестерні передачі заднього ходу. Надавши звіт про ситуацію власнику, ми дали йому час подумати. Вибір, втім, був невеликим: або заміна коробки в зборі на контрактну через відсутність «тут і зараз» запчастин, або все-таки ремонт, розтягнутий у часі.

Щоб захистити власника від неправильного вибору, майстер продовжив розбирання і виявив наслідки вельми жорстоких умов експлуатації даного агрегату.

Стало ясно не тільки те, що масло давно не змінювалося (на що вказували його колір і консистенція), але і те, що його було недостатньо: в деяких місцях були присутні сліди нагару. В черговий раз переконавшись в нестачі уваги, що приділяється КПП, ми витягли з корпусу диференціал з веденим колесом головної передачі.

Важливе зауваження: якщо у читача без досвіду справу все ж дійде до самостійного розбирання МКП, то нехай після вилучення цей герой пропустить через отвори в корпусі диференціала і піввісь шестернях довгий з'єднувальний болт з гайкою. Це необхідно, щоб зафіксувати ці самі шестерні в одному положенні - інакше вони можуть зміститися і додати головного болю майстру досвідченому, до якого доведеться в підсумку везти диференціал.

Це необхідно, щоб зафіксувати ці самі шестерні в одному положенні - інакше вони можуть зміститися і додати головного болю майстру досвідченому, до якого доведеться в підсумку везти диференціал

У нашому ж випадку доля розібраного агрегату була невтішною: всі перераховані вище проблеми схилили чашу терезів до заміні коробки на контрактну . Це не дивно: терміни ремонту і можливі капіталовкладення були занадто великі. Цього разу ремонт «не вдався» - але вже в найближчому майбутньому ми представимо вашій увазі звіт про капітальний ремонт, зачіпає обмір синхронізаторів і підбір наполегливих кілець валів МКПП.

Турбота - це майбутня економія

Підводячи підсумки такої гнітючої історії, можна зробити цілком ясні висновки щодо того, як заощадити гроші, час і нерви. Не варто думати, що механічна КПП - це не обслуговуються агрегат. Така процедура, як заміна масла, повинна бути базовою не тільки для «автоматів» , Але і для «механіки»: адже давно відомо, що формулювання «масло на весь термін служби» фактично має на увазі лише гарантійний пробіг з подальшою утилізацією автомобіля цілком. Розраховуючи ж проїздити на автомобілі не одну сотню тисяч кілометрів, варто задуматися про його обслуговуванні заздалегідь: турбота про машину сьогодні - це запорука вашої власної економії завтра.

Опитування

А ви стикалися з поломкою МКПП?

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов