- Принцип роботи печі
- Основні аспекти ремонту
- Інструкція по заміні радіатора грубки
- Відео «Детальна інструкція по заміні радіатора на Пріорі»
Наша сеть партнеров Banwar
Як відомо, в зимову пору року робота грубки автомобіля багато в чому визначає комфорт при водінні. Але іноді буває таке, що пристрій просто відмовляється працювати і особливо часто така проблема виникає у вітчизняних автомобілях. Детальніше про те, як здійснюється заміна радіатора грубки на машині Лада Пріора, читайте нижче.
Принцип роботи печі
Панель управління обігрівачем на Пріорі
Система кондиціонування може переставати дути з різних причин. Якщо пічка дує холодним повітрям, при цьому машина без кондиціонера, водієві доведеться розбирати і робити заміну деяких елементів. Це може бути не працюючий керівник регулятор, вентилятор, кран отопітеля або інший компонент системи опалення. У будь-якому випадку для початку давайте розберемося в принципі роботи.
Теплий повітряний потік примусово обдуває радіатор пристрою завдяки вентилятору. Обороти останнього змінюються в залежності від температури всередині авто. Співвідношення теплого і холодного повітряних потоків регулюються завдяки засувці. Безпосередньо в салон машини повітряний потік надходить через фільтруючий елемент, призначений для очищення повітря. У салоні вже автовласник вибирає, яким чином буде здійснюватися обдув, регулюючи положення заслінок на центральній консолі.
Блок управління обігрівачем Пріора є основною конструктивною деталлю, саме його регулятором керує водій. Блок управління пічкою, виробляючи регулювання і аналіз всіх необхідних параметрів, налаштовує мотор грубки таким чином, щоб він регулював швидкість функціонування вентилятором, а також положення повітряної заслінки.
Радіатор опалювального пристрою
Основні аспекти ремонту
Якщо не працює вентилятор або в цілому перестала працювати грубка, то потрібно розуміти, що процес ремонту - це досить трудомістка процедура. Перед тим, як зняти радіатор грубки на Пріорі або як зняти вентилятор, потрібно зробити діагностику. Спочатку перевіряється працездатність термостата. Якщо магістралі, підведення до пристрою, теплі, то деталь робоча.
Якщо не працює вентилятор, в першу чергу необхідно перевірити його контакти. Далеко не завжди заміна вентилятора грубки дозволяє вирішити проблему, особливо, якщо вона полягає в окисленні контактів. Іноді роз'єм від пристрою досить просто прочистити, щоб вирішити задачу. Зняти вентилятор печі можна завжди, однак вентилятор обігрівача не так часто виходить з ладу. Е слі пічка дує тільки на максимальних обертах, це перегорів резистор швидкості обертання печі.
Крім того, за роботу електричних компонентів опалювальної системи відповідає запобіжник F9, тому в разі появи проблем його також слід перевірити і при необхідності поміняти. Якщо запобіжник часто виходить з ладу, не потрібно купувати більш потужну деталь - в першу чергу, треба провести перевірку електричної схеми за допомогою мультиметра. Бортова мережа може перевантажуватися через замикання (автор відео - Олексій Калачов).
Деякі автовласники в Мережі стверджують, що погана робота опалювальної системи обумовлена об'ємом охолоджуючої рідини в бачку. Нібито, прибравши з розширювального бачка витратний матеріал до мінімуму, пристрій буде оперативніше віддавати тепло. Ми б не рекомендували цього робити, оскільки це не вирішує проблему. Але якщо ви залишите рівень антифризу в бачку на мінімумі, необхідно регулярно проводити його перевірку.
Іноді не гріє пічка через поломки засувки, призначеної для регулювання холодного і теплого повітряного потоків. У тому випадку, якщо повітряний потік буде дуже слабким, потрібно перевірити. В якому стані фільтр. Повітряний фільтруючий елемент необхідно час від часу міняти, пам'ятайте про це. Коли обігрівач працює дуже шумно, суть несправності зазвичай полягає в поганому підшипнику. Підшипникове пристрій в будь-якому випадку потрібно замінити, оскільки з часом воно може просто заклинити вентилятор, а це, погодьтеся, куди серйозніше, ніж просто шум в салоні.
Вибачте, в даний час немає доступних опитувань.
Інструкція по заміні радіатора грубки
Якщо вам потрібно поміняти резистор грубки або радіатор опалення, систему в будь-якому випадку краще буде демонтувати.
Щоб зробити заміну пристрою, виконайте наступні дії:
- Саме опалювальний пристрій фіксується на чотирьох або п'яти гайках, в залежності від комплектації та року випуску авто. В цьому немає нічого складного, ці гайки необхідно викрутити.
- Наступний крок - найскладніший, вам необхідно демонтувати систему. Обігрівач витягується з моторного відсіку під певним кутом. Бажано, щоб на цьому етапі вам хтось допомагав, оскільки зняти пристрій самостійно може бути проблематично.
- Коли пристрій знято, вам необхідно буде викрутити три самореза, що фіксують безпосередньо сам радіатор.
- Елемент просто витягується з місця установки і змінюється на новий. Подальші дії по збірці здійснюються в зворотній послідовності.
Відео «Детальна інструкція по заміні радіатора на Пріорі»
Як не допустити помилок, знімаючи опалювальний пристрій і як все зробити правильно, дивіться на відео (автор ролика - Олександр Л).