Наша сеть партнеров Banwar
Піч в автомобілі Газель Бізнес - дуже важливий агрегат. Значимість його підвищується з зменшення температури навколишнього середовища. Даний вид транспорту вважається комерційним, і обслуговувати його потрібно не так, як цивільний, оскільки специфіка експлуатації комерційних автомобілів передбачає щоденну експлуатацію по кільканадцять годин. І якщо на цивільному авто можна знехтувати деякими несправностями, то комерційні автомобілі вимагають негайного усунення поломки. І навіть маленька поломка, що виявляється протягом тривалого часу, здатна втомити водія, і наслідки такої халатності можуть бути дуже серйозними. Для початку необхідно виявити причину несправності, а вже потім приступати до усунення.
діагностика
Для виявлення причин потрібно провести діагностику несправності. Установка причини поломки може заощадити вам час. Це важливий етап ремонту, і чим ефективніше провести діагностику, тим вище ймовірність усунення несправності. Регулятор оборотів грубки Газель відповідає за швидкість обертання мотора обігрівача . Це, по суті, опір розпаяного на платі. Щоб виявити несправність резистора, потрібно перевірити роботу обігрівача на всіх оборотах. Якщо працює тільки на максимальних обертах, то з великою часткою ймовірності можна сказати, що це реостат. Якщо ж грубка не працює у всіх положеннях, то справа, швидше за все, в непрацюючому моторчик.
ремонт
Якщо причина в реостате, то його необхідно зняти і або відремонтувати, або замінити.
Потрібно відзначити, що реостат працює в дуже суворих умовах, збираючи на себе пил, яка надходить з мотора грубки . Специфіка роботи реостата така, що в процесі йде сильне нагрівання, і для охолодження використовується повітря з моторчика пічки. А це повітря має в своєму складі велику кількість пилу. Вона накопичується на платі, і коли її стає багато, починає проводити струм. Це може стати причиною самовільного включення або виключення моторчика пічки. Ремонтувати плату є сенс, якщо ви вмієте це робити і у вас є для цього все необхідне. В інших же випадках плату потрібно замінити на нову. Для того щоб дістатися до реостата , Необхідно або зняти торпеду, або прорізати отвір в торпеді, або підключити новий регулятор, не знімаючи старий.
Перший спосіб дуже трудомісткий, і для нього потрібна ремонтна база і наявність хоча б одного помічника.
Другий спосіб не дуже естетичний, але справедливості заради треба відзначити, що отвір проробляється не в самій торпеді, а лише під ящиком для документів, і при встановленому ящику отвір не видно. При першій заміні займає трохи більше часу, а ось при наступних це можна зробити значно швидше. Великим плюсом даного способу є простота, можливість зробити ремонт без наявності великої кількості інструменту прямо в дорозі (при наявності запасний плати).
Третій спосіб, і на ньому хотілося б зупинитися більш докладно, забезпечує доступ до реостата і його заміну за лічені хвилини. По суті, ми відключаємо від схеми реостат, що знаходиться у верхній частині обігрівача, і виносимо в будь-який зручний для нас місце. Реостат необхідно помістити в короб, на який потрібно закріпити кулер (для охолодження). Потім встановити під торпедою (ну або де вам зручніше) і, вимкнувши зі схеми неробочий резистор, підключити новий, не забувши подати харчування на кулер. Тепер обігрівач буде працювати в штатному режимі. І після такої модернізації при наявності перших симптомів виходу з ладу регулятора, заміна займе близько 20 хвилин. А так як резистори ламаються дуже часто, то в подальшому це вам заощадить багато часу.
Звичайно, залишається незрозумілим, чому конструктори так обмежили доступ до такого ненадійність обладнання. Але з такими модернізаціями часу на ремонт буде йти набагато менше. Також збільшується можливість проведення ремонту в дорозі і продовження руху з комфортом, що знижує стомлюваність водія.