Наша сеть партнеров Banwar
Аномально спекотне літо змушує росіян користуватися вентиляторами. Але як бути, коли цей побутовий прилад погано виконує свої функції, як визначити і виправити поломку.
Несправність №1 - вентилятор погано обертається.
Найбільш ймовірна причина - недостатність мастила в електродвигуні. Щоб вирішити цю проблему, потрібно дістатися до електромотора і змастити його машинним маслом. Спочатку знімається захисна сітка. Потім потрібно зняти лопаті (гайку відкручувати за годинниковою стрілкою). Щоб прибрати другу половину захисної сітки, треба відкрутити ще гайку. Далі, откручиваются гвинти, що кріплять пластмасовий корпус двигуна, і розбирається сам корпус. Тепер двигун доступний, кілька крапель олії потрібно нанести на вал мотора (вал обертається на пластмасових втулках). Для нанесення масла цілком підійде викрутка, головне щоб воно проникло всередину втулки, для чого слід покрутити вал за годинниковою стрілкою і назад, а також вперед-назад по осі. В результаті вал повинен почати легко обертатися. Збирається все в зворотному порядку.
Несправність №2 - включений в мережу вентилятор не працює.
Причин може бути декілька.
- Немає напруги в розетці. Перевіряється це включенням будь-якого іншого справного електроприладу в цю ж розетку.
- Несправний живить шнур або вилка. Для перевірки потрібно відкрити на вентиляторі коробку, в яку входить живить шнур, і виміряти напругу в місці підключення до плати. Відсутність напруги означає необхідність заміни шнура або вилки.
- Несправна плата мікросхеми. Теж перевіряється вимірюванням напруги, але не на вході, а на виході плати - між проводами, що йдуть на двигун. Якщо напруги немає, значить, потрібна заміна мікросхеми або плати.
- Несправний електродвигун. Якщо є напруга на виході плати, слід розібрати корпус двигуна і виміряти там напругу. Якщо воно є, значить потрібно звертатися в майстерню. Можна спробувати самостійно замінити щітки.
Несправність №3 - немає поворотів в сторони.
Причина - редуктор черв'ячної передачі потребує мастилі або зносилися шестерні. Розбирається корпус двигуна. Коробка з редуктором розташована біля двигуна протилежно лопатей. Перемикач редуктора повинен легко переміщатися і вгору і вниз, інакше його слід змастити. Стерті і пошкоджені пластмасові шестерні не завжди можливо замінити, але стаціонарний режим роботи вентилятора завжди доступний.
Удачі в боротьбі зі спекою!
Автор: Trewm - Etxt