Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ремонт 3.5 "дисковода

Наша сеть партнеров Banwar

Практично в кожному персональному комп'ютері є 3.5 "дисковод, основна перевага якого полягає в можливості перенесення інформації з одного комп'ютера на інший за допомогою дискет. Тільки ось реалізувати цю можливість в повному обсязі можна лише на справному приводі. Якщо ж ваш 3.5" друг таким не є , то ви отримуєте прекрасну можливість власноруч відремонтувати його. Саме про це і піде мова в даній публікації.

Відразу скажу, що в більшості випадків виходу дисководів з ладу винна його механічна частина, тому електроніку ми залишимо за кадром, тим більше, що при сучасному рівні мініатюризації випаять ту ж згорілу мікросхему навряд чи під силу пересічному користувачеві. З метою полегшення завдання конструкцію і способи ремонту дисководів ми будемо розглядати на конкретному прикладі, в якості якого у нас виступить Samsung SFD-321B.

У 3.5 "дисковода можна виділити наступні основні вузли: діскетной раму, шпиндельний двигун, блок головок з приводом і плату електроніки.

Вставляється в дисковод дискета потрапляє всередину діскетной рами 1, де з неї, за допомогою подпружиненного важеля 8, зсувається захисна шторка. Після досягнення крайнього положення важіль знімає зі стопора планку 6 з кнопкою викиду дискети, яка, в свою чергу, будучи механічно пов'язаної з діскетной рамою, опускає останню вниз. При цьому металеве кільце дискети лягає на вал 5 шпиндельного двигуна, де надійно закріплюється і центрується за допомогою спеціального замка, а нижня (нульова) сторона дискети входить в зіткнення c магнітною головкою. Опускаючись, діскетная рама звільняє і верхню головку, яка під дією пружини притискається до верхньої (першої) стороні дискети.

У більшості дешевих дисководів (в тому числі і в розглянутому) не передбачено ніяких елементів, що регулюють швидкість опускання діскетной рами, через що голівки наносять досить відчутний удар по поверхні дискети. Для запобігання цьому непорозуміння в деяких моделях приводів передбачений спеціальний мікроліфт-сповільнювач. Якщо ж вам з цим не пощастило, то для того, щоб продовжити життя дискеті, необхідно при її, не побоюся цього слова, вставлянні пальцем притримувати кнопку викиду, не даючи діскетной рамі опускатися занадто швидко (про це вже писалося в "КВ", наприклад , в № 34 за 2000 рік).

Блок головок 7 встановлюється на спеціальні напрямні, по яким може вільно переміщатися в радіальному напрямку дискети. Це переміщення забезпечує мініатюрний кроковий двигун 9, в нашому випадку пов'язаний з блоком за допомогою черв'ячної передачі (в інших моделях дисководів передача може бути іншого типу, наприклад, зубчастий). Головки з'єднуються з платою електроніки гнучким стрічковим кабелем 10, пошкодити який при необережному поводженні особливих труднощів не складе.

Для визначення властивостей дискети біля переднього торця дисковода встановлено три натискних датчика: датчики щільності (2) і моменту опускання (4) дискети, а також датчик захисту дискети від запису (3). При цьому перші два часто поєднують в один мікроперемикач.

Тепер, власне, про ремонт. Розібрати 3.5 "дисковод зазвичай не складно: наприклад, в Samsung SFD-321B досить відкрутити один гвинтик на кришці, після чого она знімається, відкриваючи доступ практично до всіх елементів дисковода. Іноді для полегшення доступу до нижньої голівці і посадкового місця на валу шпиндельного двигуна потрібно зняти і діскетной раму. Це, знову ж таки, не важко, тому зупинятися не будемо.

Перше, що можна зробити після зняття кришки дисковода, - це, підключивши його до системного блоку і вставивши дискету, спробувати на неї що-небудь записати. При цьому ви повинні переконатися, що вал шпиндельного двигуна обертає дискету, а блок головок переміщається в радіальному напрямку. Якщо з цим все нормально, але дисковод все одно працює зі збоями, спробуйте протерти обидві головки ваткою, змоченою спиртом, на худий кінець, одеколоном або горілкою (думаю, варто нагадати, що при роботі з цими рідинами потрібно дотримуватися певних заходів обережності, щоб ті бува не потрапили в ваш організм і не викликали деяку ступінь алкогольного сп'яніння). Не завадить також змастити направляючі блоку головок ЦІАТІМом або інший густим мастилом. Крім того, перевірте замок на валу шпиндельного двигуна і пружини, що притискають головки до верхньої і нижньої сторонам дискети - цілком можливо, збої в роботі дисковода пов'язані з їх пошкодженням.

Іноді виникають проблеми з механізмом завантаження дискети, що включає діскетной раму 1, планку 6 і важіль 8. Тому переконайтеся, що всі ці частини рухаються плавно і без заїдань (можливо, і тут потрібно мастило). Так як важіль 7 найчастіше зроблений з пластмаси, ймовірність його передчасного зносу велика, в результаті чого діскетная рама або не опускається взагалі, або опускається тоді, коли це не потрібно. Вирішити проблему можна, наприклад, шляхом вплавлення в важіль металевих частин або іншим способом (залежить від вашої фантазії).

Можлива відмова датчика опускання диска. В цьому випадку система не реагує на зміну носія - виводиться каталог попередньої дискети, а при спробі запису найчастіше руйнується файлова структура. Відмова датчиків щільності та захисту записи призводить, відповідно, до проблем в роботі з дискетами однієї з щільності і неправильної роботи механізму захисту від запису. Відремонтувати або замінити датчики досить складно, але якщо дуже захотіти, можна впоратися.

На цьому, напевно, і зупинимося. Якщо все вище сказане робити обдумано, то остаточно зіпсувати дисковод у вас, можливо, і не вийде. Більш того, ймовірність досягнення позитивних результатів дуже навіть висока. І якщо вам пощастить, то на зекономлені 12-15 умовних одиниць грошей можна цілком непогано відпочити.

Сергій ШИРКО, [email protected]

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов