Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

ремонт коробки передач ауді а4 б5

  1. Volkswagen Gearbox 01E / Коробка передач Volkswagen типу 01E
  2. Audi A4 1.8Т quattro> бортжурнал> Зняття АКПП Ауді А4 B5 Ремонт гідротрансформаторів, ну і масло і фільтра
  3. Зняття і установка КПП в Audi A4 з 2000 року
  4. Загальна інформація
  5. зняття КПП
  6. установка КПП
  7. моменти затягування

Volkswagen Gearbox 01E / Коробка передач Volkswagen типу 01E

Наша сеть партнеров Banwar

Позначення коробок передач типу 01E які встановлювалися на автомобілі VAG:
ABZ, ARX, CBD, CBL, CBM, CBN, CEP, CET, CGR, CMG, CRB, CXU, CYB, CYT, DGU, DGV, DKQ, DPG, DPH, DPJ, DPK, DPL, DPM, DPV, DPW, DQS, DQT, DSE, DSY, EAN, EAP, EAV, EAW, EDU, EEY, EHS, EHT, EHW, EKL, EKM, EKN, ELN, ELP, ELQ, ENK, ENT, ENU, ENV, ETH, ETJ, EXC, FCP, FDP, FGY, FGZ, FMG, FPN, FPP, FPW, FRE, FRF, FRG, FRH, FRJ, FRK, FRL, FRM, FRN, FRP, FRQ, FRR, FTE, FTF, FTG, FTH, FTJ, FTK, FTL, FTM, FTN, FTP, FTQ, FTR, FTS, FTT, FTU, FYF, FYT, FZV, FZW, FZY, GAZ, GBA, GBB, GBC, GBD, GBE, GDA, GDZ, GLX, GVS, HCN, HER, HHQ.

Кoрoбкa пeрeдaч 01E (rus.) Керівництво по ремонту КПП 01Е.
6-ти ступінчаста коробка передач 01E з літерними обозначеніемі коробки передач: DQS, ELQ, FRF встановлювалася на автомобілі: Фольксваген Пассат Б5 (3B2), Фольксваген Пассат Варіант Б5 (3B5), Фольксваген Пассат Б5 GP (3B3), Фольксваген Пассат Варіант Б5 GP (3B6), Ауді А4 Б5 (8D2), Ауді А4 Авант Б5 (8D5), Audi A6 C5 / Ауді А6 (4B2), Ауді А6 Авант (4B5), Шкода Суперб (3U4).
Механічна коробка передач типу 01E з іншими літерними обозначеніемі встановлюється на автомобілі: Ауді А6 Олроуд (4BH), Ауді А6 V8 (4B4), Ауді А6 V8 Авант (4B6), Ауді А8 (4D2), Ауді А4 Б6 (8E2), Ауді А4 Авант Б6 (8E5), Ауді А4 Б7 (8EC), Ауді А4 Авант Б7 (8ED), Ауді А4 Кабріолет (8H7) і ін.
Зміст (групи ремонту): 00 - Технічні дані, 30 - Зчеплення, 34 - Привід перемикання передач, коробка передач, 35 - Шестерні, вали, 39 - Роздавальна коробка, диференціал. 133 сторінки. 15 Mb.

Audi 80 1992> 6-Speed Manual Gearbox 01E Four-Wheel Drive (eng.) Керівництво по ремонту МКПП 01E з літерними обозначеніемі коробки передач: CGR, CRB. .
Коробка передач 01Е, з літерними обозначеніемі: CGR, CRB встановлювалася на автомобілі:
Audi 80 B4 / Ауді 80 Б4 (8C2) 1991 - 1 995
Audi 80 Avant B4 / Ауді 80 Авант Б4 (8C5) 1992 - 1 996
Audi Coupe / Ауді Купе Б3 (8B3) 1989 - +1996
МКПП типу 01E з іншими літерними обозначеніемі встановлювалася на автомобілі:
Audi 100, Audi A6 C4 / Ауді 100, Ауді А6 С4 (4A2) 1991 - 1997
Audi 100, Audi A6 C4 Avant / Ауді 100, Ауді А6 С4 Авант (4A5) 1991 - 1998
Зміст (групи ремонту): 00 - Technical data, 30 - Clutch, 34 - Control, Housing, 35 - Gears, Shafts, 39 - Final drive, Differential rear. 196 сторінок. 8 Mb.

Якщо ви не знайшли інформацію по своєму автомобілю - подивіться її на автомобілі побудовані на платформі вашого авто.
З великою часткою ймовірності інформація по ремонту та обслуговуванню підійде і для Вашого авто.

З великою часткою ймовірності інформація по ремонту та обслуговуванню підійде і для Вашого авто

All documentation in English is marked (eng.), In German - (ger.)
Для всіх у кого є Volkswagen, руки і бажання ними що-небудь робити.
For all who has Volkswagen, hands and desire to do something by them.
Volkswagen Technical Site © 1999-2018 by Nick Pitchik | Контакти, реклама на сайті / Contact Us

Audi A4 1.8Т quattro> бортжурнал> Зняття АКПП Ауді А4 B5 Ремонт гідротрансформаторів, ну і масло і фільтра

8Т quattro> бортжурнал> Зняття АКПП Ауді А4 B5 Ремонт гідротрансформаторів, ну і масло і фільтра

Вопщем була обноруженна текти масло під машиною, все днище в маслі і підлогу двигуна. Причому сталося різко і не передбачувано. Після першого огляду був вердік витік між двигуном і АКПП. Т.к акпп під кінець шляху в гараж машина почала тупити і затягувати передачі, знав що що то в коробі.
Підключили Комп скрін помилки покажу.
Приступив до розбирання, багато на підготовку пішло час т.к ЗНІМАВ АКПП ОДИН))) Вага 120кг) СТАВИВ ОДИН))).
По роботі все просто, встигай крутити болти і запам'ятовувати де що, т.к позначати як все було (прим Кардан)
На початку знімаємо мінусову клему, зриваємо болти на маточинах передніх коліс, шестигранник на 17, домкрати машину,
1. знімаємо кульові 2х нижніх важелів (далі вони разом підрамником демонтуються)
2. Демонтуємо шруз (там теж все просто потрібен шестигранник на 17 і торкс зірка)
3.Демонтіруем Корпус Повітряного фільтра, ВЕСЬ, для зручності
4.Демонтіруем Вихлоп від турбіни і після каталізатора Лямда не чіпав просто дроти відстібав (не забуваємо про нові хомути і прокладки)
5.Домкратім кпп, Позначаємо кардан і демонтуємо. (Зірочки торкс)
6.Демонтіруем підрамник (складнощів не було, кріплення ДВС опори повністю не відкручував послабив витягнув підрамник і закрутив, але про всяк підвісив мотор за стропік)
7.Откідиваем 2 масло-проводу акпп, роз'єми, і трос селектора акппп (для селектора необхідно буде опору кпп скинути) все помічаємо і запам'ятовуємо!
8. Знімаємо стартер, Для отручіванія бубліка.3 болта (відкриється віконце все зручно і зрозуміло, для полегшення прокручування ДВС викрутив свічки, здійснював за маховик, на фото покажу хитрий спосіб отручіванія бублика)
9.Обнімаем АКПП знизу і дивимося все ми відкинули ніщо не пов'язує її з ДВС!
10.Пріступаем до ВІДУЧУВАННЯ АКПП від ДВС все болти майже відкрутив накидним ключем на 16 у в сюди можна призвичаїтися і навіть трубку на ключ накинути в потрібному положенні, (лякали що верхні болти необхідно 2х метровим подовжувачем відкручувати, нібито н

е підібратися до болтів, марення)
11. тягнемо підкатною-домкрат на себе і ЕПА МАТИ ЯКА ВОНА здарово !, спускав її хвилин 10 поступово прибираючи страхувальні дошки по краях домкрата.

зворотна Збірка так само проста тільки веселіше) в процесі був виявлений надламаний датчик атмосферного повітря і вмираючий зовнішній шруз а так все порадувало.
бублик опинився з видимим дефектом, тріщина на ступиці ледь помітна по ній і розбризкує масло

бублик опинився з видимим дефектом, тріщина на ступиці ледь помітна по ній і розбризкує масло

можу сказати що в акпп влізло 9.5 літрів масла Мобіл ATF LT 71141 приблизно 700р / літр, після всіх пророблених процедур коробка як і раніше радувала життям тільки вже впевнено і з довірою)
Якщо що забув доповнити не судіть, будуть питання відповім, підкажу повторюся всі роботи робив один, все просто важливо знати як)

Зняття і установка КПП в Audi A4 з 2000 року

Зняття і установка КПП в Audi A4 з 2000 року

Audi - один з найпопулярніших виробників в світі. його автомобілі виділяються своєю практичністю, красою і комфортабельністю. Модель А4 - це те, що припаде до душі молоді, сім'ям і діловим людям. Автомобіль є універсальним і має багаті можливості.

Загальна інформація

Незважаючи на високу якість всіх деталей, різних поломок не можна уникнути. Наприклад, дуже часто зустрічаються проблеми з коробкою передач. Благо, що проста конструкція автомобіля дозволяє вирішити багато проблем, в тому числі і з КПП, самостійно. Для цього не потрібно бути якимось професійним механіком і в точності знати весь процес ремонту. Необхідно лише чітко дотримуватися всіх вказівок інструкції.

Для зняття і установки КПП вам знадобиться підйомник. Звичайно, ви можете скористатися і домкратом, однак, з ним вам буде не дуже комфортно. Якщо ж ваш гараж обладнаний підйомником - просто чудово. Щоб приступити до зняття коробки вам потрібно буде виконати лише одну підготовчу роботу - підняти машину.

зняття КПП

Приступаючи до зняття коробки передач, вимкніть мінусову клему від акумуляторної батареї. Якщо ви не знаєте, як зробити це правильно, зверніться до інструкції з експлуатації автомобіля. Далі вся процедура зняття може виглядати наступним чином:

  1. Виявивши двигун, ви повинні зняти його кришку. Під нею ви побачите гайки, що кріплять турбокомпресор, і болти, що з'єднують коробку передач з двигуном. Вам потрібно буде відкрутити їх усіх. Для цього заздалегідь підготуйте універсальний набір з ключів і головок. Пам'ятайте, що в деяких випадках болти і гайки можуть прикипати. Щоб спростити процедуру зняття придбайте спеціальну рідину WD40.
  2. Наступним кроком вам потрібно буде встановити траверсу, після чого зупинити двигун. Цей процес зображений на малюнку. До речі, пам'ятаєте, що в трубопроводі є великий тиск. Щоб убезпечити і себе і автомобіль, перед розкриттям з'єднань поверхню найкраще накрити щільною і товстою ганчіркою. Знімати шланги постарайтеся з максимальною увагою.

Знімати шланги постарайтеся з максимальною увагою

  1. Якщо є можливість, підійміть автомобіль вище. В крайньому випадку, можете скористатися оглядовою ямою.
  2. На наступному етапі потрібно знайти нижню кришку рухового відсіку. Вона буде кріпитися за допомогою спеціальних тримачів (вони зображені на малюнку знизу). Всі власники від'єднайте, звільнивши кришку.

Всі власники від'єднайте, звільнивши кришку

  1. Далі над правим валом приводу ви виявите теплозахисний екран. Його потрібно буде зняти. Процедура досить проста і не зажадає від вас якихось додаткових зусиль.
  2. Тепер знайдіть ліву і праву кришку випускної труби (вони зображені стрілками на попередньому малюнку). Зніміть болти і відставте кришки в сторону.
  3. На верхньому малюнку ви можете побачити елемент під номером 1. Це передня поперечина тунелю. Її потрібно буде зняти, так само як і приймальню трубу під номером 3, клемну втулку під номером 2 і теплозахисний екран над системою випуску під номером 4. Якщо у вас виникнуть будь-які питання, знайти додаткову інформацію можна буде в інструкції по експлуатації автомобіля, в розділі про турбокомпрессорах.
  4. Далі на малюнку будуть зображені кріплення двигуна і КПП. Їх потрібно зняти. Знову ж таки, при необхідності скористайтеся рідиною WD40. Від'єднані приводні вали потрібно закріпити. Якщо у вас є дріт, просто закріпіть їх за допомогою неї. Зверніть увагу на те, що при знятті потрібно бути вкрай уважними з покриттям приводного вала. Його ні в якому разі не можна пошкодити.

Його ні в якому разі не можна пошкодити

  1. Наступним кроком вам потрібно буде зняти стартер. Відключати його не потрібно, краще закріпити його до кузова все тієї ж дротом.
  2. Тепер вам знадобиться трохи підняти КПП. Для цього можете використовувати додатковий підйомник, спеціальні домкрати та інші пристрої. Піднімати вручну буде дуже складно. Далі відповідно до малюнком виверніть болти 2, 3 і 4. Після цього легко зніметься поперечина тунелю.

Після цього легко зніметься поперечина тунелю

  1. Зверніть увагу на нижній малюнок.

Зверніть увагу на нижній малюнок

Вам потрібно відкрутити болт А (штанга кріплення до КПП), відключити шарнір від осі і відвернути гвинт В.

  1. Для наступного дії зверніть увагу на нижній малюнок.

Для наступного дії зверніть увагу на нижній малюнок

Роз'єм під номером 1 потрібно зняти, а кабелі розвести в сторони, щоб згодом було зручно працювати.

  1. На наступному малюнку ви побачите роз'єми датчика тахометра і ліхтаря заднього ходу. Їх необхідно роз'єднати. Як правило, робиться це дуже просто.

Як правило, робиться це дуже просто

  1. Далі знайдіть датчик числа обертів (він зображений на нижньому малюнку). Він кріпиться великим болтом, який вам і потрібно буде відвернути. Сам датчик знімати повністю немає необхідності. Просто відведіть його в сторону.

Просто відведіть його в сторону

  1. Тепер вам залишиться від'єднати нижні з'єднувальні болти, зафіксувати КПП юстувальні плитою, вивернути всі залишилися болти кріплення і повільно спустити КПП.

установка КПП

Зворотну збірку зробити досить просто, так як ви повинні будете виконувати всі вищеописані дії в зворотному порядку. Будьте уважні, тому що перед установкою кожну деталь потрібно очистити. В інструкції з експлуатації автомобіля можна знайти рекомендації по затягуванню болтів.

моменти затягування

Момент затягування болтів - дуже важливий етап. Якщо затягнути болти слабкіше, вони можуть мимовільно відкрутитися. Якщо ж ви затягніть їх дуже сильно, то при наступному знятті можуть виникнути проблеми. Саме тому рекомендується дотримуватися всіх інструкцій і дотримуватися зазначені моменти.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов