Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Renault Clio: Якщо вас надихнула муза ...

  1. інтелектуал
  2. Стережись вантажівок!
  3. Слабкі місця
  4. Раз і два
  5. У кожного свої особливості
  6. А підвіска хороша!
  7. Муза не ідеальна

Наша сеть партнеров Banwar

У роки виробництва Renault Clio другого покоління був однією з найбільш популярних моделей в своєму класі, поперемінно ділячи лідерство з Peugeot 206

У роки виробництва Renault Clio другого покоління був однією з найбільш популярних моделей в своєму класі, поперемінно ділячи лідерство з Peugeot 206 У роки виробництва Renault Clio другого покоління був однією з найбільш популярних моделей в своєму класі, поперемінно ділячи лідерство з Peugeot 206. А ось в Україні Clio продавався погано - тоді у нас маленькі машини не були популярні. Щоб ще більше зміцнити позиції в Європі, через три роки після початку випуску автомобіль був модернізований у дусі нового тоді фірмового стилю компанії, початок якому поклав Renault Vel Satis. Хоча загальні риси у моделей вгадуються лише в «хребті» посередині капота, радіаторних гратах і великих ромбах-емблемах, а ось «двоповерхова» головна оптика змушує згадати рестайлінговий Renault Scenic першого покоління (1999-2003 р в.). Свіжий «макіяж» зробив свою справу - зовнішність автомобіля стала куди більш експресивної і привабливою, завдяки чому попит на Clio збільшився, причому не тільки в Європі, але і в Україні.

* Кліо - давньогрецька муза історії

інтелектуал

В ході модернізації серйозні зміни зазнало електрообладнання: замість звичної електропроводки конструктори застосували мультиплексную шину і центральний блок комутації (ЦБК), керуючий електросистемами автомобіля (виняток становлять двигун і АКП). Системи, які раніше керувалися за допомогою реле, були переведені на мікросхеми. Магнітолу стало можливим запрограмувати так, щоб її гучність збільшувалася при підвищенні швидкості машини, а центральний замок може автоматично блокуватися при русі на швидкості понад 5 км / год і т. П. Якщо працюють передні склоочисники, то при включенні задньої передачі автоматично активується ще і задній «двірник». Крім того, склоочисники автоматично переходять в переривчастий режим, коли машина зупиняється, і повертаються до колишньої частоті роботи, коли швидкість знову зростає. ЦПК надійний, хоча при неписьменної встановлення сигналізації можна ненароком підключитися до інформаційних проводам і вивести з ладу дорогу електроніку.

Стережись вантажівок!

Останнім часом на вторинному ринку все частіше трапляються Clio, перероблені з вантажних версій моделі, - їх розмитнення обходиться дешевше. Визначити підробку можна по VIN-коду (в вантажному варіанті після символів VF1 йде буква S, у трьохдверного хетчбека - C, у «пятідверки» - B), а також гранично простий комплектації.

Найчастіше машини добре укомплектовані. У них є центральний замок, підсилювач керма, електропривод склопідйомників і регулювань зовнішніх дзеркал, їх підігрів, регулювання рульової колонки і висоти водійського сидіння, подушки безпеки для водія, пасажира і навіть бічні (на найдорожчих версіях), кондиціонер або клімат-контроль. Правда, управляти кліматичною установкою незручно - вона розташована в нижній частині центральної консолі.

Незважаючи на заявлену виробником місткість, в салоні зручно влаштуються лише четверо членів екіпажу - трьом ззаду буде тісно. Колісна база Clio одна з найбільших серед «однокласників» тих років, і у людей середнього зросту запасу вільного місця для ніг буде цілком достатньо. При посадці в машину слід бути акуратним - можна вдаритися головою об низьку дверний проріз. Оглядовість в Clio дуже хороша, майже вертикальне заднє скло дозволяє точно визначити крайній габарит машини. Правда, якщо підняти підголовники, то вони значно перекриють видимість.

Слабкі місця

При активній експлуатації Clio II згодом клопоту можуть доставити підрульові перемикачі - їх контакти починають укорочувати, викликаючи некоректну роботу, наприклад, «поворотников». Для усунення несправності перемикач потрібно розібрати і очистити його контакти від пилу і металевих частинок зносу.

На машинах перших років випуску може порватися обшивка сидінь по шву стиковки подушки і бічної підтримки. На дорестайлінгових версіях довговічністю не відрізняється обмежувач кришки "бардачка". У версіях з механічними склопідйомниками відкриті скла при їзді нерідко деренчать. Конструктивна особливість дверей полягає в тому, що їх рамки заходять на дах, і взимку вони часто примерзають до ущільнювачів. Тому до настання сильних холодів рекомендується обробити ущільнювачі спеціальним силіконовим мастилом.

Раз і два

Незважаючи на різноманітну лінійку силових агрегатів Clio, в Україні, як правило, зустрічаються тільки 1,2-літрові 8-клапанні і 1,4-літрові 16-клапанні модифікації - вони продавалися у нас офіційними дилерами. На вторинному ринку купувати найкраще саме такі машини. У бензинових версій, завезених «сірим» шляхом, паливний насос і фільтр виконані як єдине ціле, і якщо заправитися неякісним паливом, вийде з ладу дорогий вузол (близько $ 300). В принципі, систему можна переробити, встановивши роздільний насос і фільтр, хоча це також коштує недешево. Крім того, «офіціали» мають збільшений дорожній просвіт, захист піддону двигуна, паливних і гальмівних магістралей.

Слабке місце автомобілів, оснащених кондиціонером або клімат-контролем, - шків генератора, який складається з двох частин, пов'язаних гумовою муфтою. Згодом вона виходить з ладу і зовнішній шків перекошується, що призводить до обриву ручейковий ременя. Більш того, його залишки можуть потрапити під ремінь ГРМ і викликати його обрив. Некваліфіковане обслуговування ГРМ може стати причиною фатальної зустрічі клапанів з поршнями.

Система запалювання 16-клапанних моторів має по котушці на кожен циліндр. За твердженням працівників автосервісу, котушки, випущені до 2004 року, мають малий ресурс. Renault навіть розробив відповідну програму для підтримки клієнтів післягарантійних машин, яка діє і в Україні: власник оплачує вартість тільки однієї котушки, а решта отримує безкоштовно.

Зверніть увагу: пострестайлінгових версії вимагають установки тільки певних свічок запалювання, установка інших веде до аномалій в роботі електрообладнання: стрілки на щитку приладів показують самі немислимі дані, горить лампочка check engine, «автомат» перемикається неправильно і т. П. Фахівці пояснюють це тим, що при використанні «неправильних» свічок система запалювання провокує збої сигналів, які передаються по мультиплексной шині електроустаткування.

Довго не служить задня опора двигуна - близько 40 тис. Км. Бували проблеми з електронною дросельною заслінкою: завищений холостий хід (2,5 тис. Об / хв) - і ніяких реакцій на педаль акселератора. Виною тому - порушення контакту в роз'ємі підключення або несправності проводки.

Від покупки дизельних версій краще відмовитися - вони погано «переварюють» нашу солярку. У 1,9-літровому двигуні були відзначені поломки механізму ТНВД, що відповідає за випередження впорскування, а в 1,5-літрових - виходи з ладу паливних насосів і форсунок.

У кожного свої особливості

Слабке місце «механіки» - сальник куліси перемикання передач, він часто «потіє» маслом. Хоча якщо серйозних підтікань немає, їздити можна. Заміна сальника дуже трудомістка, і її варто приурочити до заміни зчеплення, так як ця процедура вимагає зняття КП (робота $ 50, запчастина - $ 8). Крім того, при агресивній їзді з гальмуванням двигуном були відзначені випадки обриву стопорних кілець підшипників валів КП (ремонт може коштувати майже $ 500, якщо руйнування не катастрофічні). Конструктивна особливість «механіки», яка, за твердженням працівників фірмового сервісу, не впливає на її надійність, - легкий шум при роботі на холостих обертах.

АКП оснащена «розумною» програмою управління, підлаштовується під стиль їзди водія. На дуже старих машинах може вийти з ладу клапан регулювання тиску в гідротрансформаторі КП, через що агрегат переходить в аварійний режим роботи і машина рухається тільки на третій передачі.

В обох типах КП масло розраховано на весь термін служби агрегату, хоча для безпроблемної роботи фахівці рекомендують міняти мастило кожні 60 тис. Км.

А підвіска хороша!

Якщо підвіска Clio справна, то в порівнянні з «однокласниками» вона відрізняється хорошою плавністю ходу. Попереду застосований традиційний McPherson, а ззаду - напівзалежна з окремо встановленими пружинами і амортизаторами. Підвіска навіть на наших дорогах відрізняється довговічністю. Особливість пострестайлінгових версій - «шарові» поставляються разом з важелями, хоча можна заощадити, встановивши окремо «кульову» для машин до модернізації, попередньо трохи збільшивши посадкові отвори в важелі.

Немає зауважень і з приводу рульових тяг - в середньому вони витримують 50-60 тис. Км. До модернізації рульове управління дорогих версій Clio оснащувалося гідропідсилювачем, а після рестайлінгу всі автомобілі отримали електропідсилювач керма, що змінює ступінь посилення залежно від швидкості руху. У рульовому з гідропідсилювачем нерідко тече мастило через що втратив герметичність електрораз'ем датчика тиску масла.

Згодом при проїзді нерівностей можуть стукати напрямні передніх супортів. У задніх «барабанник» через окислення відмовляє механізм самоподвода колодок. Його доведеться розбирати і чистити.

Муза не ідеальна

Модель Clio другого покоління - одна з найкращих представниць свого класу. Вона привертає виразною зовнішністю, багатою комплектацією, затишним і добротним салоном, м'якою підвіскою і хорошою керованістю. Хоча, звичайно, надійність, притаманна «німцям» і «японцям», Clio II не властива.

Прицінитися до Clio можна, скориставшись щотижневим каталогом «Автобазар».

Особистий досвід

Галина, 41 рік   Експлуатувала машину 3,5 року Галина, 41 рік
Експлуатувала машину 3,5 року. Renault Clio 1,4 л 16V (98 л. С.), Пробіг - 35 тис. Км, вік - 4 роки.

Я шукала собі невеликий автомобільчик, так би мовити, жіночий. Основними критеріями при виборі були багата комплектація, прийнятна ціна і наявність автоматичної КП. Серед претендентів - VW Polo, Skoda Fabia, Peugeot 206 і Renault Clio - кращим виявився саме Clio. «Малюк» радував дуже затишним і зручним салоном з якісною обробкою, динамічним двигуном, хорошою підвіскою з м'яким ходом і відмінною оглядовістю. За час експлуатації будь-яких серйозних неполадок з машиною не відбулося.

Продала Clio, так як діти підросли і для сім'ї знадобилася більш містка машина, та й кліренс мене не влаштовував - взимку і при виїзді на природу часто чіпляла днищем. Renault підкупив високим рівнем комфорту, тому марку не поміняла - зараз їжджу на Scenic.

Ориг.Неориг.

Передн. / Задн. торм. колодки 43/47 25/31 Повітряний фильтр 9 16 Паливний фільтр 8 14 Масляний фільтр 4 7 Підшипник передн. / задн. маточини 57/38 36/47 Кульова опора 29 13 Амортизатор (передн. / задн.) 100/70 100/67 Зчеплення, комплект 150 190 Помпа 56 92 Радіатор 128 130 Ремінь ГРМ 80 35 Натяжна ролик ГРМ 37 75 * Вартість запчастин може трохи відрізнятися в залежності від їх виробника і модифікації автомобіля
Ціни надані компанією «Кий Авто» та Inter Cars Ukraine Загальні дані Тип кузова хетчбеки Дверей / місць 3/5 і 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 3775/1640/1420 Колісна база, мм 2470 Маса споряджена / повна, кг 915/1420 Обсяг багажника, л 255/1035 Обсяг бака, л 50 Двигуни Бензинові 4-циліндр .: 1,2 л (58 л. с.), 1,2 л 16V (75 л. с.), 1,4 л (75 л. с.), 1,4 л 16V (98 л. с.), 1,6 л (90 л. с.), 1,6 л 16V (107 л. с.), 2,0 л 16V (179 л. с.) Дизельні 4-циліндр .: 1,5 л Turbo (65 л. с.), 1,5 л Turbo (82/101 л. с.), 1,9 л (64 л . с.) Трансмісія Тип приводу передній КП 5-ст. механ. або 4-ст. автомат. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / барабанний. або диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Полузав. 175/65 R14, 185/55 R15, 205/45 R16 Вартість в Україні від $ 5,4 тис. До 14,5 тис.

VW Polo III 1994-2001 р в.

З огляду на престижність Volkswagen Polo III є найдорожчим автомобілем серед одноліток-конкурентів З огляду на престижність Volkswagen Polo III є найдорожчим автомобілем серед одноліток-конкурентів. Відповідно, і запчастини до нього коштують дорожче. Але «малюк» радує якісно виготовленим салоном і широким вибором модифікацій. Так склалося, що в Україні найбільш популярними є практичні чотири-седани з містким (455 л) багажним відділенням. При підкоренні міських бордюрів слід бути обережним - дорожній просвіт Polo невеликий, всього 110 мм.

Тип кузова 3- і 5-дв. хетчбек, 4-дв. седан, 5-дв. універсал Габарити, Д / Ш / В, мм 3745/1630/1420 (хетчбеки) База, мм 2445 Двигуни 4-цил. 6 бензин .: від 1,0 л (50 л. С.) До 1,6 л 16V (125 л. С.) І 5 дизельних: від 1,4 л Turbo (75 л. С.) До 1,9 л Turbo (110 л. с.) Вартість в Україні, $ від 6 тис. до 12,5 тис.

Opel Corsa 1993-2000 р в.

Corsa - одна з найбільш прийнятних за ціною малолітражок Corsa - одна з найбільш прийнятних за ціною малолітражок. Якщо порівняти машини однакових років випуску, то ця «німкеня» буде коштувати дешевше інших. Також вона недорога в обслуговуванні, та й вартість запчастин невисока. З приводу надійності Corsa серйозних зауважень немає, при цьому її салон зручніший, а місткість багажника у хетчбеків і кліренс - більше, ніж у названих конкурентів.

Тип кузова 3- і 5-дв. хетчбек Габарити, Д / Ш / В, мм 3740/1610/1420 Колісна база, мм 2445 Двигуни 3- і 4-цил. 6 бензин .: від 1,0 л 12V (54 л. С.) До 1,6 л 16V (106 л. С.) І 2 дизельних: 1,5 л Turbo (67 л. С.), 1,7 л (60 л. с.) Вартість в Україні, $ від 4,3 тис. до 9,5 тис.

Peugeot 206 з 1998 р в.

Peugeot 206 - найпопулярніший серед «однокласників» Peugeot 206 - найпопулярніший серед «однокласників». Кращим доказом служить той факт, що навіть після появи спадкоємця - 207-го - випуск Peugeot 206 триває завдяки стійкому попиту. Хіба хтось із конкурентів може похвалитися подібним ?! Гамма модифікацій «француза» - одна з найбільших серед конкурентів, при цьому кожну з них можна зустріти на наших дорогах. Цей автомобіль також порадує відточеною керованістю, в міру енергоємної підвіскою і просторим салоном. І що дуже важливо - вартість фірмового сервісу цілком прийнятна.

Тип кузова 3- і 5-дв. хетчбек, 4-дв. седан, 5-дв. універсал, кабріолет Габарити, Д / Ш / В, мм 3835/1650/1430 (хетчбеки) База, мм 2440 Кількість Двигуни 4-цил. 6 бензин .: від 1,1 л (60 л. С.) До 2,0 л 16V (177 л. С.) І 3 дизельні .: від 1,4 л Turbo (68 л. С.) До 2, 0 л Turbo (90 л. с.) Вартість в Україні, $ від 6,2 тис. до 23 тис.

Юлій Максимчук
Фото Владислава Бойко

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Хіба хтось із конкурентів може похвалитися подібним ?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов