Наша сеть партнеров Banwar
Офіційно автомобіль був представлений на Женевському автосалоні 2010 під маркою Dacia Duster, але на російському ринку автомобілі Дачі присутні під брендом Рено.
Рено Дастер (або «Пильник» у вільному перекладі з англійської) - це франко-румунський бюджетний кросовер, який успішно завовел місце в серцях російських автолюбителів за досить швидкий час. Поступово в продаж в березні 2012, він вже у вересні став найбільш продаваним кросовером місяці , А зараз за підсумками 2015 року обійняв 5 місце в списку найбільш продаваних автомобілів Росії і першим в серед кросоверів або компактних позашляховиків
Renault Duster вдало розташувався в сегменті між недорогими Chevrolet Niva , Лада 4х4 "Нива" , УАЗ Патріот і зарубіжними кроссоверами вартістю від мільйона рублів Toyota RAV4 , Nissan Qashqai . Можна відзначити, що наприклад при порівняно Renault Duster з Chevrolet Niva дві третини користувачів нашого сайту віддають перевагу Renault Duster. наш рейтинг автомобілів , Який характеризує відношення автовласників і рівень автомобіля в цілому, також дозволяє оцінити реальний стан справ.
Рейтинг Renault Duster - 7.87 вище ніж у Chevrolet Niva - 7.23, Лада 4х4 "Нива" - 6.68, але в той же час нижче ніж у УАЗ Патріот - 8.24
оновлена версія
Влітку 2015 року в продаж надійшла рестайлинговая версія Рено Дастер. Ціна базової передньопривідною версії версії нового Дастера з двигуном 1.6 (114 к.с.) на механіці за акційною ціною на січень 2016 року відповідає 599 000 рублей. Вартість максимальної версії з бензиновим двигуном 2 літра 143 к.с. на автоматі в комплектації Luxe Privilege становить вже 964 990 рублів. З повним списком діючих акцій ви можете ознайомитися в розділі " Акції ". Бюджетний паркетник на російському ринку пропонується в чотирьох комплектаціях (Authentique, Expression, Privilege, Luxe Privilege) з двома бензиновими (114 і 143 к.с.) і одним дизельним мотором (109 к.с.).
Зміни в дизайні
Зовнішні зміни в порівнянні з попередньою версією спостерігаються в зміненій решітці радіатора, у якій були зменшені пропускні отвори, але ребра стали товщі і міцніше. Такі зміни дозволили повністю забути про зустрічалася проблеми з пробою радіатора камінням на великій швидкості. Автомобіль отримав нові фари, нові бампера і рейлінги на даху. З фірмової стилістики з'явився новий колір "Хакі" і осучаснені легкосплавні 16-дюймові диски. Зручно, що кришка бензобака відкривається тепер без допомоги ключа запалювання, а сам люк забезпечений замком, відмикає з салону. В іншому варто відзначити, що ні один із зовнішніх змін не вплинуло на загальну прохідність компактного позашляховика, а це ключова вимога для багатьох російських покупців.
Покращення в салоні
В цілому салон Рено Дастер все Такла ж досить просторий і місткий, хоча високі пасажири можуть відчувати певний дискомфорт на задніх сидіннях. Одним з нововведень в оновленій версії Дастера стала система автозапуску двигуна Renault Start, яка дозволяє дистанційно завести і прогріти агрегат, а також організувати комфортний "мікроклімат" в салоні до початку руху. Приборка нова, але сказати, що вона стала особливо краще або зручніше однозначно не виходить. В "пильовику" тепер встановлюється нове покоління мультимедійної системи Media Nav з 7-дюймовим тачскріном і навігацією. На жаль розташування цієї системи не можна назвати зручним, тому що занадто занизький і може бликовать. Кнопка звукового сигналу перемстілась в більш зручне для використання місце - на кермо. З'явилися камера заднього виду і круїз-контроль зробили експлуатацію автомобіля більш зручною. Крісла отримали новий каркас, була збільшена довжина подушки і спинки, використані нові матеріали обробки. У поворотах такі крісла тримають відчутно краще, але зручність для тривалих поїздок в цілому залишилося приблизно на тому ж рівні. Можна в салоні відзначити ряд ергономічних прорахунків, але це кому як зручніше і дивлячись з чим порівнювати. Регулювання керма по вильоту немає і це створює ряд незручностей. Не дивлячись на загальний бюджетний рівень салону з позитивних моментів можна відзначити відчутне покращення шумоізоляції.
Загальні технічні характерістікіПлатформа «B», на якій був побудований автомобіль, також використовується при виробництві наступних марок автомобілів: Renault Logan, Renault Sandero, Nissan Note, Nissan Almera, Lada Largus. Передні двері й інтер'єр салону дісталися від Renault Sandero, а повноприводна трансмісія від Nissan X-Trail, який, як ми нагадаємо, є одним з найбільш продаваних повноцінних позашляховиків іноземного виробництва, т.ч. Рено Дастер вийшов дуже зручним для користувачів.
Хороша геометрія: короткі звіси, великі кути подолання перешкод, високий дорожній просвіт в 210 мм безсумнівно будуть дуже корисні в умовах російських доріг і при їх відсутності. За рахунок не дуже великої ваги Рено Дастер поєднує високу маневреність з економічною витратою палива і хорошою прохідністю.
Рено Дастер забезпечений комфортної неубіваемий підвіскою і надійної трансмісією, що робить його одним з найбільш пристосованих автомобілів на дорогах Росії.Робота з важелем КПП не викликає не зручностей.Передачі перемикаються чітко, а сам важіль не хитається.
Передачі реалізовані з урахуванням повнопривідних версій моделі, і в таких випадках перша працює, як знижує. Піковий момент в двигуні настає швидко, і автомобіль може рухатися дуже повільно, що безсумнівно є плюсом при русі по бездоріжжю, старт на крутому підйомі при завантаженому автомобілі або просто при підйомі в гору. У місті ж на асфальтовому покритті автомобіль без проблем рушає з другої передачі. Всі комплектації тепер оснащені системою протівоотката.
Повний привід у Дастера працює в трьох режимах:
- автоматичний, де автоматика розподіляє крутний момент в залежності від дорожньої ситуації
- 2wd, коли працює тільки передній привід, такий варіант менше витрачає паливо
- Lock варіант із заблокованої муфтою, коли крутний момент розподіляється попровну. У такому режимі автомобіль здатний їхати на швидкості до 80 кілометрів на годину, причому навіть якщо їхати на повну потужність, то перегріти муфту не вийде. У рестайлінгової версії збереглася і використовується багатодискова електромагнітна муфта в приводі задніх коліс.
Кермо реагує плавно, дозволяючи утримувати автомобіль на оптимальної траєкторії при русі. Багажник великий і в нього легко поміститься кілька валіз. При необхідності обсяг багажника можна завжди збільшити, склавши спинки задніх сидінь.
нові двигуни
Версії оновленого Дастера 1.6 з переднім приводом п'ятиступінчастою "механікою", і повнопривідна з шестиступінчастою стали відчутно бодрей.На зміну 1.6 102 к.с.прийшов випускається в Тольятті такого ж обсягу двигун потужністю 114 к.с.Даний двигун благополучно використовується не тільки на популярних ниссановских моделях Tiida, Qashqai, Sentra і Juke, але і на новенькій Лада Веста .Збільшилася і потужність популярного дволітрового до 143 к.с.з 135 к.с.Він тепер йде Тільки в парі з повним приводом, а передньопривідна версія покинула ринок.Півторалітровий дизель тепер видає 109 к.с і 240 Нм моменту, що на 19 конячок і 40 Нм більше, ніж раніше.Важливим моментом є, то що двигун адаптували "особливості" російського дизельного палива.
Додаткове обладнання, що нового
Практично все нове обладнання ми вже згадали раніше, але можна і ще раз повторити.
Система Renault Start - це мабуть ключове найбільш помітне зрозуміле поліпшення. Тепер з відстані до 200 метрів власники бензинових версій зможуть взимку завести і прогріти свій автомобіль, а влітку навпаки охолодити. Автомобіль тепер також оснащений функцією обігріву лобового скла, функцією нагадування про необхідність перемикання передачі, а також системою допомоги при старті в гору. Наявність круїз контролю і камери заднього виду зробили управління автомобілі ще більш комфортним.
Комплектації і ціни на січень 2016 рік а
У всіх комплектаціях автомобіль оснащений захистом двигуна. У Росії передньопривідна версія автомобіля доступна тільки на мінімальних комплектаціях і на механіці. Якщо ж ви хочете автоматично КПП, то вам доведеться купувати вже саме бензинову повнопривідну версію.
Бензинові двигуни представлені: 1.6-літровим (114 к.с.) і 2.0-літровим (143 к.с.).
Дизельний двигун пропонується в одному варіанті - 1.5-літра (109 к.с.).
Базова комплектація Authentique містить такі корисні опції, як гідропідсилювач керма, ABS, EBA, електронну систему розподілу гальмівного зусилля, подушку безпеки для водія. Вартість Рено Дастер в базовій комплектації з переднім приводом складає 599000 рублів, з повним приводом 709 990 рублів
Мінімальна вартість дизельної версії 845 990 рублів, яка доступна в комплектації Expression (1.5D 6MT (109 к.с.))
Вартість Рено Дастер в максимальній комплектації дорівнює 964 990 рублів.
Це комплектація Luxe Privilege - 2.0 4AT (143 к.с.) з повним приводом, яка відповідає тільки бензинових двигунів об'ємом 2 літри. У таку максимальну комплектація включений шкіряний салоном, чотири подушки безпеки, кондиціонер, бортовий комп'ютер, задній парктронік з камерою, підігрівом дзеркал і передніх сидінь, легкосплавні диски R16, ліфт водійського крісла, центральний замком з ДУ, 4-ре стеклопод'емника, система дистанційного запуску двигуна Renault Start, Аудіосистема CD-MP3 + AUX + USB + Bluetooth + підрульовий джойстик.
Недоліки виявлені після півроку експлуатації-бруд збирається на крилах і порогах;
- велика парусність кузова (бічний вітер може здути ь авто мобіль з дороги);
- недостатня жорсткість кузова, особливо на внедорожье (кузов веде, двері косять в отворах);
- колісні арки бажано самостійно закрити пластиковим захистом
конкуренти
З моменту появи Рено Дастер основним його конкурентом був і залишається Chevrolet Niva . При невеликому ціновому перевазі Нива відрізняється меншим комфортом і меншою потужністю. Керованість і динаміка Ниви цілком прийнятні, але супроводжуються скрипом дешевого пластику і не найідеальнішій шумоізоляцією. Гарна прохідність цього кросовера забезпечується справжнім знижуючим рядом передач. Можливість заправлятися 92 бензином може бути перевагою для віддалених регіонів. Однак за сукупністю факторів Renault Duster в результаті виглядає все ж більш переважно. У перші роки продажів преемущество Дастера було більш відчутним, але в останні роки воно вже не таке явне. Подивимося, чи вийде у рестайлінгової версії зберегти колишню успішність.
підсумок
При наявності своїх конструктивних можливостей автомобіль володіє, ймовірно, найбільш оптимальним співвідношенням ціна / якість у своєму класі. До мінусів можна віднести деяку грубість дизайну, але такий дизайн став уже певною візитною карткою автомобілів Рено з метою отримати в результаті ще більш приємною для клієнта ціни.
У підсумку, якщо вам потрібен був недорогий і практичний позашляховик, то схоже Renault Duster, це те що вам потрібно. Не дарма ж він посів п'яте місце з продажу, серед легкових автомобілів в Росії за 2015 . Десятки тисяч покупців вже проголосували за цей автомобіль рублем. Оновлена ж версія Дастера позбулася ряду своїх недоліків і просунулася далі в технологічному плані. Подивимося які показники продажів покаже нам 2016 рік