Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Репортаж Drom.ru з відкриття Смоленського кільця, і Гонок вантажівок

  1. TRUCK RACING
  2. російські пілоти
  3. Як доставити гонщиків в Смоленськ
  4. Технічні характеристики і вимоги. Заводські і приватні команди
  5. Отже, що ж таке гоночний тягач?
  6. Правила гонки
  7. Свято на Смоленськом кільці
  8. Тести для журналістів
  9. 5 етап
  10. Плюси і мінуси організації

Наша сеть партнеров Banwar

У минулі вихідні відбулося дуже важлива подія для російського автоспорту

У минулі вихідні відбулося дуже важлива подія для російського автоспорту. По-перше відбулося офіційне відкриття ще однієї довгоочікуваної кільцевої траси, а саме: Смоленського кільця. А по-друге, до відкриття траси був приурочений 5 етап чемпіонату Європи з кільцевих гонок на вантажівках, подія велике, круте і дуже незвичайне для Росії.
Смоленське кільце: траса довжиною в 6500 кроків.
Технічні характеристики траси:
Площа ділянки: 23,4 га
Паддок (стоянка спортивної техніки): 10 800 кв.метрів
Довжина траси 3 362 метра
Ширина траси: 12-13 метрів
Ширина стартовій прямій: 15 метрів
Кількість поворотів: 13 (лівих: 5, правих: 8)
Протяжність найдовшої прямий: 575 метрів
Найвища швидкість: 241 км / год
Зони вильоту (асфальт): 12, 140 кв.метрів

Траса розташована в безпосередній близькості від підприємства Дорогобужкотломаш, директор якого Сергій Петриков і з'явився ідейним натхненником і безпосереднім виконавцем всього проекту. Як свідчить легенда, одного разу взимку 2006 року він приїхав на земельну ділянку, особисто відміряв кроками 6500 потрібних метрів і відвів місце під майбутнє кільце.

Якщо дивитися по карті, то Смоленське кільце розташоване в 25 км від траси Москва-Мінськ, поворот від Москви в бік Смоленська на 280-му (якщо рахувати не по стовпчиках, а від МКАД) км в населеному пункті Сафоново.

Перші роботи з розчищення та підготовки території до будівництва траси почали в липні 2007 року. З самого початку було заплановано побудувати міжнародний автодром 2-ї категорії в відповідність до вимог FIA (Міжнародної автомобільної федерації), для того, щоб можна було проводити повноцінні міжнародні автомобільні змагання всіх рівнів за винятком гонок Формула-1. У розробці проекту брав участь Герман Тільке, і саме під його керівництвом і його команди проходили всі етапи будівельних робіт.

... Я думаю, подвиг Геракла з розчищення авгієвих стаєнь це ніщо в порівнянні з тим, що довелося робити на перших етапах будівництва Смоленського кільця. Для того, що приступити до основних робіт, довелося перенести теплиці (раніше тут знаходився тепличний комбінат), осушити болото, перебудувати залізничну колію (для оптимізації логістики), закопати теплотрасу і перенести газові труби. Заодно прибрали 560 метрів річки в трубу. З річкою, правда, вийшов невеликий промах. Спочатку ніхто і не планував укладати її в штучні обійми, хотіли обмежитися 4-ма мостами, але помилка в розрахунках розмірів ділянки призвела до того, що проект траси залазив на федеральні землі, а цього допустити не можна було. У підсумку, нові петлі лягли по-іншому, і кільце скоротилося до 3100 метрів.

Поясню, в чому проблема: 3200 метрів це той мінімальний межа довжини траси, після якого можна проводити вже практично будь-які автогонки для переважної більшості класів автомобілів. Менше - і все, FIA не допустить навіть проведення так званих довгих гонок (тривалістю в 4 години і вище). Вийти зі скрутного становища допоміг знову ж Тільке. Рукою майстра він домалював трасу до 3362 метрів, «затягнувши» другу петлю в низину. Правда, потім саме через це виникли всі інші проблеми, включаючи весняне затоплення 2009 року, але по-іншому не виходило. Адже недарма ж ті, хто стикався з Герром Германом, кажуть про нього, що він - геніальний халтурник!

За час робіт вичерпали 1150 кубів ґрунту і завезли туди 18 000 кубів щебеню. Ось уявіть: вагон щебеню вміщує 50 кубів. Тобто це 360 вагонів! Більш того, і щебінь і пісок привозили з Карелії, тому що Тільке сказав: смоленський пісок не годиться для високоякісного асфальту!

Роботи по будівництву Смоленського кільця йшли повним ходом, і РАФ (Російська автомобільна федерація) навіть запланувала на осінь 2009 року проведення там етапу з кільцевих автогонок. Однак історія розпорядилася інакше. У зв'язку із загальною кризою і фінансовими труднощами, будівництво траси було заморожено. До осінь 2009 трасу нарешті зуміли закільцювати (до цього моменту на полотні знаходилося кілька ділянок без асфальту в зв'язку з низкою технічних труднощів). А потім, вже навесні 2010, було прийнято вольове рішення добудувати і відкрити автодром. Ну а щоб відступати було нікуди, вирішили приурочити відкриття до 5 етапу чемпіонату Європи з кільцевих гонок на вантажівках.

... Ще за пару місяців до призначеної дати було незрозуміло, чи відбудеться призначена відкриття чи ні. Протягом літа кілька разів приїжджали комісії FIA, тому що стояло питання про те, чи буде гонка вантажівок класифікована як один з етапів або ж пройде в якості шоу.

Залежало це від того, чи будуть проведені до потрібного часу всі необхідні роботи і чи встигнуть трасі привласнити 2 категорію FIA. Нарешті, все було готово, чергова комісія побувала на трасі буквально за 2 тижні до призначеного гоночного уїк-енду і залишилася задоволена. Було ухвалено: 5 етапу бути.

TRUCK RACING

Вперше потужні вантажівки для кільцевих гонок використовували європейці. Офіційною датою першого змагання з трак-рейсингу вважається 1985 рік. Але факт, що росіяни не дуже відстали від Європи в цьому виді автоперегонів. Уже в 1987 році Михайло Львів вперше приймає участь в чемпіонаті Європи з перегонів на вантажівках. Відбувалося це на угорському «Хунгарорінге», який став настільки близький нам зараз після відмінного виступу на ньому на попередньому етапі гонок F1 Віталія Петрова. Михайло Сергійович по простоті душевній приїхав туди прямо з Пітера за кермом серійного МАЗа, хоча вже в той час всі команди готували вантажівки спеціально для гонок і привозили їх на причепах і фурах.

Михайло Львів вразив всіх тоді тим, що, залишивши в паддоку причеплений до тягача фуру і викинувши з кабіни спальники та інші пожитки, прямо вийшов на трасу. Природно, гонку він тоді не виграв, але вражень та інформації отримав величезну кількість. Його син Олександр згадує, що батько, повернувшись після етапу додому, на цілих 3 місяці поїхав на завод МАЗ для будівництва та підготовки гоночних автомобілів. Результатом стало кілька вантажівок, які виходили на європейські траси для змагань протягом декількох років. Сам Михайло Львів ще кілька років брав участь в трак-рейсингу, а потім «передав кермо» своєму синові.

російські пілоти

Олександр Львів на сьогоднішній день є головною надією російського автоспорту в Європейському чемпіонаті з перегонів на вантажівках. У минулому році він вперше сів за кермо гоночного тягача фірми MAN австрійської команди Егона Аллгеуера (Team Egon Allgäuer). До цього за плечима Олександра багаторічні виступи за кермом автомобілів в класі туринг і перемоги і подіум протягом декількох років. Сезон 2009 у вантажівках для Олександра став тренувальним, це і зрозуміло: будь-які гонки вимагають «вкочування», особливо такі складні і неймовірно відрізняються від звичного туринга, як гонки вантажівок. Проте, вже в 2009 році на останньому етапі чемпіонату Львів-молодший приїжджає 11-м, наближаючись до так званим «гоночним богам»: в вантажних гонках десятка кращих пілотів користується неймовірною пошаною і повагою серед всіх інших.

Цього року Олександр вже стабільно приїжджає «в десятці», а, значить, і в окулярах, а на другому етапі в іспанському Альбасете він піднімається на другу сходинку подіуму. Тепер вже стає помітно, що Олександра сприймають як гідного суперника, атаки в його сторону стають все частіше, боротьба все складніше. На 5 етапі він виступав на жовтому MAN під номером 16.

Однак, Олександр Львів не єдиний російський спортсмен, який бере участь в європейській серії з перегонів на вантажівках. У 2008 році в тій же команді, що і Олександр, за кермом майже такого ж гоночного MAN (за 2 роки вантажівки зазнали деяку зміну) виступав і інший росіянин - Михайло Коновалов. Однак тоді контракт був укладений тільки на один сезон, і сторони прийняли рішення його не продовжувати.
У цьому році він був запрошений за кермо вантажного тягача Frieghtliner чемпіонської команди Buggyra Int Racing System як "time to time" пілота - так називають тих, хто не бере участі в змаганнях постійно протягом сезону, а лише сідає за кермо на один або кілька етапів . Цього разу бортовий номер Михайла був - 44.

Михайло вже знайомий з полукапотной тягачем чеської команди, так як проводив для них тести. Але найцікавіше те, що в минулому він довгий час працював в США далекобійником.

Йан, менеджер команди Buggyra, каже, що надзвичайно радий співпраці з Михайлом. Крім того, що він просто талановитий пілот, він ще і симпатична людина, котра подобається публіці. Особливо це стає важливо, коли гонки проходять на батьківщині пілота - тоді все симпатії глядачів безумовно надають на стороні свого співвітчизника, а також команди, за яку він виступає.

Однак, крім участі в етапі, на частку Михайла випала набагато більш важлива місія: він став офіційним представником компанії TRO (Truck Racing Organization), яка була заснована в цьому році з метою розкрутки чемпіонату.

Як доставити гонщиків в Смоленськ

Михайло взяв на себе одну з найголовніших завдань: організувати в Росію доставку іноземних пілотів і їх вантажівок, команд, техничек тощо. Було організовано спеціальний «конвой», який зібрав усі команди для перетину кордону і доставив їх прямо на Смоленське кільце. Їхати було вирішено через Латвію, так як там треба було всього одне перетин кордону - Росія-Євросоюз. Дороги після кордону не такі вже й хороші, проте набагато більше організаторів хвилювали потенційні проблеми, які могли виникнути на території Білорусі, хоча траса М10 від Мінська за якістю покриття набагато перевершує М9.

Для учасників етапу був організований «зелений коридор», і все одно багатьом командам для оформлення документів довелося провести на митниці до 12 годин. Сам Михайло провів там більше доби, і за цей час перетнув кордон на автомобілі і пішки близько 5 разів - благо у нього в паспорті стояла мультивіза. Під час інтерв'ю він розповів, що під кінець митники, побачивши його знову у віконечка паспортного контролю, просто махали йому рукою: «Проходь!»

Звичайно, європейці не звичні до такого повороту подій. А багато хто з них і взагалі ніколи з цим не стикалися. Зрозуміло, що багатогодинне очікування на кордоні та паспортні та митні перевірки клали їх у смуток і зіпсували настрій. Однак буквально вже через кілька годин їх особи знову освітила усмішка: нова траса і нові враження додали їм сил, а гостинність Смоленського кільця остаточно розтопило лід в їх серцях.

Звичайно, більшість пілотів вантажних тягачів подорожувало через кордон на літаку. Чех Адам Лацко, «товариш по службі» Олександра Львова по команді Team Egon Allgäuer, здійснив подорож до Москви на літаку і сьорбнув тягот російської бюрократичної системи по саме не хочу. Він розповідав, як провів нереальне час на паспортному контролі в аеропорту, як потім протягом години йому оформляли документи на рент-е-кар, як навігація в автомобілі була написана «азбукою» (молодий чех мав на увазі кирилицю), і як жахливо якість покриття автобану Москва-Мінськ.

Що стосується першого і другого, перевірити неможливо, але я готова повірити Адаму на слово: все знають наші черги в аеропортах, коли з десяти віконець працює в кращому випадку половина, і що оформлення паперів на автомобіль часом займає довше дороги до місця призначення. Але ось що стосується навігатора, то тут явно він сам не зумів переключити його на англійську мову, ну а вже якість дороги М10 цілком гідно поваги.

Технічні характеристики і вимоги. Заводські і приватні команди

У всіх автоспортивних змаганнях поряд із заводськими командами беруть участь і команди приватні. Ясна річ, що заводські команди користуються багатьма додатковими благами, в тому числі і тим, що доопрацювання двигунів і деяких інших частин гоночного тягача здійснюють саме заводи, зацікавлені в додатковій рекламі і готові витрачати на це гроші.

Так, наприклад, вітчизняний етап отримав підтримку з боку російських представництв компаній MAN і Renault Trucks. А деякі заводи взагалі відмовилися від участі в вантажних чемпіонатах. Для цього є різні причини: у кого-то криза, хтось втратив інтерес до автоспорту, ну а ось компанія VOLVO, наприклад, відмовилася від участі в вантажних чемпіонатах по інших міркувань: політичним. У керівництві компанії вважають, що політика VOLVO в просуванні норм і правил безпеки автомобілів і дорожнього руху суперечить тому, що відбувається на трасі під час змагань серед вантажівок.

Отже, що ж таке гоночний тягач?

Насправді, це конструктор, що складається з декількох основних елементів, таких як кабіна, рама і шасі і багатьох інших навісних агрегатів. За будівництво гоночного вантажівки відповідають інженери команди, які можуть використовувати практично будь-які деталі. Основні обмеження змагань стосуються ваги тягача (не менше 5500 кг) і розвивається на треку швидкості - не вище 160 км / ч. При цьому зрозуміло, що швидкість з маховика і швидкість з коліс розрізняються, тому всередині кабіни встановлено спеціальне реле, яке може збільшувати або зменшувати швидкість обертання маховика на +/- 2 км / год залежно від зовнішніх умов, щоб встановлений датчик хронометражу фіксував задану умовами змагань швидкість. При цьому кожен пілот добре знає, що якщо він перевищить 160 км / год, то проти нього будуть прийняті жорсткі санкції.

Чому ж швидкість в заїздах лімітована настільки невисокою цифрою? Справа в тому, що було підраховано, що інерційна маса вантажівки така, що при зіткненні двох автомобілів збиток буде дорівнює тому, що відчувають формульні машини при зіткненні на 300 км / ч.

При цьому тягачі мають двигунами об'ємом в 12-13 літрів, оснащеними однією турбіною, яка і дозволяє розвивати потужність понад 1000 к.с. і обертовим моментом порядку 6500 Нм. Потужність же двигунів варіюється від 1060 к.с., як у вантажівок команди Freightliner, до 1600 к.с. як у деяких заводських команд. Пояснюється це тим, що ніякі обмеження на потужність не накладаються і питання потужності це виключно питання бюджету. В цьому плані заводські команди мають величезну перевагу, так як доопрацювання двигунів у їх тягачів беруть на себе самі заводи.

Гоночні вантажівки розрізняються по конструкції кабіни пілота. Існують капотниє і некапотние варіанти. Класичний приклад некапотного тягача - вантажівки фірми MAN або Renault: в Європі люблять такі кузова. Капотниє вантажівки - це дітище Америки, наприклад Freightliner. Михайло Коновалов сказав, що за інших рівних, перевага залишається на боці капотних тягачів саме завдяки конструкції їх кабіни. Вага кабіни становить в середньому близько 800 кг, при цьому перевантаження при розгонах і гальмуваннях становлять близько 2-3 G. А це означає, що у некапотних вантажівок в 2 або 3 рази збільшується вага кабіни всією своєю вагою тисне вперед або назад, в той час як у капотних ця вага розподіляється більшою мірою уздовж всієї платформи.

Кабіна сучасного гоночного тягача набагато більш схожа на кокпіт формульного боліда, ніж на звичні нам кабіни вантажівок. Всередині навколо пілота розташована велика кількість різних важелів і кнопок, кожна з яких відповідає за певні функції. Так наприклад, для того, щоб остудити гальма, використовується спеціальна система водяного охолодження. На платформі тягача встановлено кілька контейнерів загальним обсягом в 200 літрів, в які заряджена холодна вода. При активному гальмуванні і перегрів гальм вода на вимогу комп'ютера впорскується на розпалені диски, допомагаючи їх тим самим остудити. Але природно, за показаннями температур стежить і сам пілот під час гонки, і якщо він помічає перегрів гальмівної системи, він може самостійно подати воду на гальмівні диски. При цьому у нього в кабіні встановлено цілих три різних тумблера, один з яких відповідає за ліву частину гальм, інший за праву, а третій - за задні гальма. Пояснюється це тим, які колеса більш завантажені при гальмуванні.

Взагалі під час заїзду бортовий комп'ютер записує показання понад 60 датчиків, встановлених всередині вантажівки. Ці графіки надалі дозволяють аналізувати те, що відбувається на треку і виробляти оптимальну програму руху.

Олександр Львів розповів, як одного разу з ним стався цікавий випадок. Під час тестових заїздів на треку він постійно намагався показати все кращий і кращий результат, але це йому не вдавалося. І тоді один з інженерів команди, прочитавши свідчення бортового комп'ютера і розібравши графіки, порадив Львову в один з поворотів входити на передачу вище. Олександр спочатку не повірив, вирішивши, що буде серйозний програш по висоті крутного моменту, але, пішовши раді свого інженера, дійсно отримав вищу швидкість на виході і як результат - зменшив час кола.

Ще одна історія, яку розповів Олександр, пов'язана з гідропідсилювачем керма, яким обладнані всі тягачі. На старті одного з етапів минулого року у Львова «полетів» ГУР. Спортсмен досі згадує, яких зусиль йому коштувало спробувати утримати некеровану 5500-кілограмову махину на трасі. При цьому повернути кермо йому так і не вдалося, і тільки завдяки удачі і наявності величезної гравійної пастки в зоні вильоту йому вдалося закінчити гонку без важких наслідків як для себе, так і для інших учасників гонки.

Правила гонки

Правила гонок для вантажівок дуже прості. Кожен етап (а всього їх щороку проводиться 10) складаються з чотирьох гонок - двох суботніх і двох недільних. За підсумками першого заїзду кожного з двох днів уїк-енду очки нараховуються за системою 20-15-12-10-8-6-4-3-2-1. У другій же гонці дня старт відбувається для першої вісімки в реверсивному порядку за результатами першого заїзду. І в ній очки нараховуються за схемою 10-9-8-7-5-4-3-2-1. Це було зроблено для того, щоб зробити змагання більш видовищними для публіки: адже тепер лідери, що стартують з задніх ліній, повинні будуть прориватися вперед, щоб отримати такі необхідні окуляри.

Контактна боротьба не заборонена, більш того, нові правила явно націлені на те, щоб вона стала більш жорсткою. Однак за зовсім вже жорстокі методи в боротьбі за місце пілотів можуть оштрафувати.

Кваліфікація і гонки проводяться з ходу, після прогревочного кола пейс-кар йде на пітлейн, але головне, щоб при під'їзді до лінії старту швидкість не перевищувала 70 км / год.

Свято на Смоленськом кільці

Тут я дозволю собі відірватися на деякий час від гонок вантажівок і розповісти про те, що ж все-таки відбувалося в ці спекотні дні на Смоленськом кільці.

Як я вже говорила, головними подіями цього уїк-енду були - відкриття нової гоночної кільцевої траси Смоленське кільце і етап міжнародної гонки вантажівок, який носив горду назву "Truck Battle Russia 2010".

Але крім цього варто також відзначити ще кілька подій, які також увійшли до розкладу святкових днів. Шоу-заїзди і тестові кола на автомобілях Ferrari і Maseratti, це, звичайно, насолода для ока тим більше оці недосвідчених глядачів прилеглих до траси міст і поселень, проте, набагато цікавішим став, на мій погляд, етап сезону літніх гонок на автомобілях серії Legends Cup (про них ми докладно писали тут: https://www.drom.ru/info/tuning/13503/)

На відміну від вантажівок, яким було на трасі Смоленського кільця досить тісно, ​​Легенди відчували себе тут чудово! Маленькі, яскраві і барвисті, вони привертали до себе увагу публіки як мінімум три рази на день, коли виходили на кваліфікацію і дві залікові гонки. Боротьба між ними за місця на подіумі була не менше жорсткої і такою, що запам'ятовується, а вильотів і зіткнень було ніяк не менше. Глядачі між собою називали їх ласкаво: «комашки».

І, до речі, що цікаво, час проходження траси цими комашками і величезними в порівнянні з ними вантажівками було порівняти: і у тих, і у інших в середньому 1.51-1.53 ​​хвилини за коло.

У паддоку теж було багато всього цікавого: «обілеченние» глядачі або запрошені гості та акредитовані ЗМІ могли спокійно гуляти по території, заглядаючи в бокси команд, спілкуючись з пілотами, менеджерами і механіками - все зроблено за європейською традицією «відкрито для всіх».

Тільки ось вантажівки не могли розміститися в традиційних за своїми розмірами боксах: ремзону для них обладнали неподалік з декількох фур, навісу і моторхоума, де могли розміститися на відпочинок члени команди або пілоти. Зате бокси стали ідеальною кухнею - адже всі команди подорожують зі своїми кухарями, готують улюблену і звичну європейським шлункам їжу. Дуже мальовничо на самому початку виглядали величезні пакети з пастою і овочами, які за найближчі дні збиралися перетворитися в ароматні спагетті і інші нехитрі делікатеси.

Тести для журналістів

Ну а журналістів ублажили окремо, організувавши для них тестові заїзди на вантажівках - природно, не за кермом. Потрапивши в кабіну до Олександра Львову, я здивувалася величезній кількості різних пристосувань для управління автомобілем, а також відсутності бічних стекол і тому, як низько насправді розташоване місце пілота (і пасажира). Не встигла я й оком змигнути, як мене вже міцно пристебнули до ковша і насунув на голову шолом. Ну а потім ми поїхали.

Перше коло Саша вів досить спокійно, періодично даючи косяка в мою сторону: не нудить чи? Перевантаження, дійсно, досить серйозні, особливо помітні бічні, але мені не звикати. Показавши йому великий палець, я вже через секунду про це пошкодувала, зате дізналася, що відчуваєш під час реальної гонки. Швидкість 160 км / ч сама по собі зовсім невисока, але коли це багатотонна вантажівка, який проходить повороти з хорошим бічним занесенням, гальмує в самий останній момент, та ще й примудряється по ходу справи обганяти інших - ось тут волею-неволею задумаєшся! Кілька разів мені здавалося, що ми не зупинимося, пару раз - що ні впишемо в поворот, ще разочок - що ось зараз зберемо корму йде попереду тягача. Але все обійшлося і, як я зараз розумію, ми і близько не були до того, щоб зазнати фіаско. Олександр Львів - прекрасний пілот, і я вірю, що у нього велике майбутнє в вантажних гонках, адже і нині діючий чемпіон заробив це почесне місце лише після 9 років участі в цих змаганнях!

5 етап

Як розповідав мені перед гонкою Олександр Львів, боротьба на трасі серед вантажівок через позицію розігрується не на жарт. Так і тут: перший же поворот після старту виявився пасткою для багатьох, хто не встигав зайняти правильну позицію на треку. Зіткнення, пробиті радіатори, відірвані спойлери і крила - все це результат боротьби за краще місце і кращий час.

У суботу в першій гонці Львову вдалося фінішувати восьмим, і за правилами змагань наступний заїзд він починав з поул-позишн. Однак, зірки розташувалися для нього не найкращим чином. Перші кілька кіл він продовжував утримувати лідируючу позицію, однак, над кормою його MAN'a безперервно нависав один з претендентів на абсолютне лідерство в чемпіонаті німець Йохан Хан. Коли Саша зрозумів, що втрата позиції неминуча, він вирішив сам по добрій волі пропустити суперника, тим більше що потенціал його був явно вище, а окуляри набагато потрібніше. В тому самому злощасному першому повороті він зайшов по ширшої траєкторії, але Хан чи то не зрозумів його маневру, то чи було вже пізно - але величезний чорний вантажівка всій своїй інертною масою натиснув на правий бік тягача Львова і вийшов на першу позицію. На жаль, інцидент мав для Олександра вельми плачевні наслідки: його розвернуло на піщаній пастці, і поки він отлавливал свої п'ять з половиною тонн, була втрачена вже далеко не одна позиція.

На жаль, інцидент мав для Олександра вельми плачевні наслідки: його розвернуло на піщаній пастці, і поки він отлавливал свої п'ять з половиною тонн, була втрачена вже далеко не одна позиція

Ця гонка для Олександра так і не завершилася: після інциденту з Ханом, буквально через кілька кіл він потрапив на розлите по трасі дизельне паливо, машину винесло, тягач потрапив колесом у якусь яму, вдарився об огорожу і пробив радіатор. Двигун став сильно перегріватися, і Львів прийняв рішення заїжджати в бокси. Ця ніч обіцяла бути важкою для його механіків, проте до ранку MAN вже знову був у формі.

Схожа ситуація сталася і в неділю. Фінішувавши в першій гонці п'ятим, він виявився на наступних стартах на третій позиції. Але мабуть недостатній досвід у вантажних гонках змусив її втратити. Як результат, в цей раз Олександр не дістався жоден подіум. Проте, під час кожної гонки він приносив своїй команді такі необхідні бали, та й до закінчення змагань залишилося ще досить етапів, щоб домогтися потрібних результатів!


Інший пілот команди Адам Лацко в цей раз демонстрував більш високі ніж у Львова результати, в суботу у нього навіть вдалося піднятися на подіум і заробити хороші бали, так що у їх команди ще можуть з'явитися шанси на призові місця в командному заліку. Лідирує зараз за результатами етапів Антоніо Альбасете, протягом останніх чотирьох років приїжджав на подіум чемпіонату на вантажівці марки MAN. Йому в спину дихає трохи менше титулований Маркус Бёзігер, пілот Renault, ну а на третьому місці на сьогоднішній день знаходиться Йохан Хан.

Трохи гірше складалася протягом гонки ситуація у Михайла Коновалова, він відставав від Львова на кілька позицій, однак, як я вже говорила, це єдина для нього гонка в рамках сезону 2010, тому окуляри для нього були не настільки вже й важливі.

Плюси і мінуси організації

Для створення більш-менш об'єктивної картини того, що відбувалося 7-8 серпня на трасі Смоленське кільце варто, напевно, зупинитися детальніше на плюсах і мінусах організації. Ясна річ, що траса нова, більшість співробітників мають уявлення про автогонках або з розповідей знайомих і старших товаришів, або по телевізійним результатам пошуку. Лише деякі «стажувалися» або працювали в Мячково, не кажучи вже про міжнародні заходи. Тому і досвід роботи на змаганнях, подібних пройшов під час відкриття кільця, прагне до нуля. На цьому тлі виявилося дуже важливим, що для проведення і керівництва гонкою були запрошені не тільки співробітники автодрому АДМ, а й зарубіжні судді та інші члени команди.

Європейці з посмішкою відгукувалися про події, кажучи, що відсутність досвіду у місцевих співробітників команди з лишком компенсувалося бажанням зробити все як слід і прагненням провести гонку на найвищому рівні. До спортсменів і команд, до преси, гостям і до ВІПам, дійсно, поставилися з великою гостинністю і повагою. Інша справа, що звичайним глядачам довелося, судячи з усього, наслідки.

Мало того, що дорога для проїзду машин була перекрита задовго до під'їзду до траси, і рядовим глядачам доводилося топати пішки по кілька кілометрів, так ще й інформації про подію практично ніде не було, і глядачі не знали, де купити квитки і як дістатися до місця.

Більш того, і квитки скінчилися дуже швидко після початку продажів. Цілком можливо, що це пояснюється малою кількістю посадкових місць на трибунах, левова частка яких була віддана під «спеціальних гостей». А незавершена інфраструктура траси не дозволяє поки розмістити велику кількість глядачів. До речі, цим же можна пояснити і «піщану» парковку для тих обраних, що удостоїлися честі отримати перепустку всередину - не встигли зробити. Але виштовхування автомобіля з сипучих пісків вручну по 40-градусній спеці запам'ятають багато і надовго. Забавно було потім на зворотному шляху в Москву вгадувати в потоці автомобілі зі Смоленського кільця по запилених піском кузовам :)

Команди спортсмени зараз вже зі сміхом згадують відсутність в туалетних кабінках туалетного паперу, а іноземні журналісти - відсутність інтернету в перший і головний день в прес-центрі. Ну і бокси команд ще не встигли обладнати як прийнято - в кожному по нормам міжнародних стандартів повинні бути встановлені туалет і душова кабіна.

Але ми дуже сподіваємося, що всього цього є одна найважливіша причина: цейтнот. Прагнучи доопрацювати трасу для проведення етапу міжнародного чемпіонату, організатори перш за все були зобов'язані звертати увагу на головні проблеми, а усунення дрібниць і косяків - вже другорядне завдання. Тому хочеться вірити, що до наступного сезону Смоленське кільце вже буде обладнано згідно з усіма міжнародними стандартами!

Отже, що ж таке гоночний тягач?
Чому ж швидкість в заїздах лімітована настільки невисокою цифрою?
Перше коло Саша вів досить спокійно, періодично даючи косяка в мою сторону: не нудить чи?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов