Наша сеть партнеров Banwar
Десята генерація "Lancer", що побачила світ більше року тому, традиційно була представлена у вигляді седана. Хетчбека цієї моделі до сих пір не було. Але тепер він з'явився п'ятидверний автомобіль з гучним ім'ям "Sportback".
До седану додався хетчбек
ВЗАГАЛІ-ТО для гольфкласса такий тип кузова, як правило, є практично основним. Чому його раніше не було у популярної моделі " Mitsubishi "? Це може здатися дивним ... якщо забути, що "Lancer" спочатку випускався головним чином для Америки і Азії, а в Європі японська компанія робила ставку переважно на "Colt". Однак зараз пріоритети змінюються, бренд прагне розширити свою нішу на ринку Старого Світу, і в цій ситуації поява нового хетчбека видається не дивним, а цілком логічним.
Ось він - новенький "Sportback" радикального білого кольору. "Машина -зверь!" - як охарактеризував її фразою зі знаменитої кінокомедії менеджер автосалону, передаючи мені ключі.
Що ж, перевіримо, що за звір мені дістався з 1,8-літровою "четвіркою", що видає 143 к.с. Потужність вище середньої для гольф-класу, але не позамежна. До того ж двигун на тестовій машині працює в парі з варіатором, а я завжди дотримувався думки, що можливості моторів не найбільшого робочого об'єму повніше розкриваються з "механікою", ніж з будь-яким "автоматом". До речі, мені довелося неабияк поїздити на "Лансере" -седане, оснащеному двигуном 2 л і тим же самим варіатором. І враження від їх дуету залишилися так собі. Набравши 100-110 км / ч, автомобіль немов спотикався об невидиму перешкоду, причому "поштовх" був досить відчутним. Дратував і шум від роботи варіатора на високих оборотах двигуна. А ще було стійке відчуття, що чимала частка крутного моменту "грузла" в надрах трансмісії.
Чого тоді чекати від менш потужного "Sportback" з такою коробкою передач?
Спинка заднього дивана поділена в співвідношенні 60:40. Вона складається, утворюючи з підлогою багажника практично рівну поверхню.
Інтер'єри "Sportback" і седана абсолютно однакові.
Однак через кілька кілометрів шляху мій скепсис розвіявся без сліду. По-перше, тяга - її вистачає практично у всіх режимах їзди. Чесне слово, якби я не знав, що під капотом стоїть 1,8-літрова "четвірка", то прийняв цей мотор за дволітровий, як мінімум. А як легко і охоче хетчбек при необхідності "вистрілює" вперед! Двигун "везе" практично з холостих обертів. Могутнім крутним моментом на "низах" мотор зобов'язаний фірмовою системою управління фазами газорозподілу MIVEC (Mitsubishi Innovative Valve Electronic Сontrol). Правда, на середніх оборотах тяга кілька слабшає. А пік крутного моменту досягається до 4.0004.500 об / хв. Однак на максимальних обертах звук мотора стає досить настирливим, і довго їхати в такому режимі просто не хочеться.
По-друге, тандем варіатора з 1,8-літровим двигуном не викликає нарікань, про які варто було б говорити. По крайней мере, не хочеться (як це часом бувало на седані) "усунути" його від роботи і вручну перемикати передачі. Тобто не передачі, звичайно, а імітують їх фіксовані позиції трансмісії. Їх, до речі, можна змінювати, або похитуючи важіль коробки вперед-назад, або за допомогою підрульових пелюсток. У будь-якому випадку це не "механіка", і такі ігри досить швидко приїдаються - яке задоволення самому собі доводити свою перевагу над бездушним варіатором? Тим більше є ймовірність, що він в цьому змаганні не програє ...
Взагалі нехай вас не вводить в оману багатообіцяюче ім'я "Sportback". Так само як його стрімкий дизайн, антикрило над задніми дверима і наявність "драйверских" елементів в салоні. При всьому при тому перед нами не спортивна модель (навіть якщо вона оснащена механічною КПП), а зручний і функціональний автомобіль, наділений хорошими ходовими якостями і надійною керованістю. Не більше того. Але й не менш. Цілком достатньо для машини гольф-класу.
Хетчбек виглядає не менш амбітно, ніж седан. При цьому він дуже практичний і функціональний.
внутрішні метаморфози
Варіатор становить вдалу пару з 1,8-літровим двигуном.
Підголівники при трансформації сидінь можна не знімати - вони не заважають.
ЗОВНІШНЬО "Sportback" виглядає не менш стильно, ніж звичайний " Lancer ", Але по-своєму. Хетчбек викликає жвавий інтерес у сусідів по транспортному потоку, особливо у власників "Лансер" -седанов. Під час зйомки, наприклад, ми з фотографом постійно просили трішки відійти цікавість публіку, норовить підібратися ближче до машини і потрапляє в кадр.
А ось всередині відмінностей не багато. Передня частина салону обох модифікацій і зовсім ідентична. Масивна передня панель, виконана з не найбільш дорогого, твердого на дотик пластика, лаконічна дошка приладів з двома глибокими "колодязями" спідометра і тахометра. В цілому продумана ергономіка водійського місця (з традиційно недостатнім діапазоном регулювання спинки крісла) і по-японськи бездоганна якість підгонки деталей інтер'єру.
На другому ряду досить просторо, як і в седані. Спинка заднього дивана поділена на дві частини в співвідношенні 60:40 і при необхідності складається, утворюючи з підлогою багажника практично рівну поверхню. Причому опустити кожну частину спинки можна як з салону (натисканням на клавіші, втоплені в її торцях), так і з боку багажника - потягнувши за одну з ручок, вмонтованих в його бічні стінки. Трансформація займає лічені секунди.
При складених спинках задніх сидінь об'єм багажника збільшується до пристойних 1.394 л. А ось його номінальна ємність - від підлоги до розділяє шторки - всього 288 л, приблизно як у машин малого класу (сегмент "В"). Справа в тому, що значну частину багажного простору "Lancer Sportback", які будуть продаватися в Росії, "з'їдає" повнорозмірна запаска. У той час як версії, що йдуть на ринок Старого Світу, мають більш об'ємний багажник - 344 л, причому з регульованим по висоті підлогою. Зате в якості запасного колеса у них застосовується "докатка".
"Sportback" створювався спеціально для Європи, де машини з таким типом кузова традиційно популярні. Можна не сумніватися, що зручний функціональний хетчбек знайде покупців і в Росії. Тим більше що наші співвітчизники, як запевняє статистика, останнім часом все частіше віддають перевагу практичним моделям.
Не знаючи, що під капотом 1,8-літрова "четвірка", по тязі її можна прийняти за двигун більшого об'єму.
Коротка технічна характеристика " Mitsubishi Lancer Sportback "Габаритні розміри 458,5х176х151,5 см Споряджена маса 1.430 (1.460) кг Двигун 4-цил., Рядний, 1.798 куб. см 206 "> Потужність 143 к.с. при 6.000 об / хв Крутний момент 178 Нм при 4.250 об / хв Коробка передач 5-ст., механічна (варіатор) Тип приводу передній Максимальна швидкість 196 (183) км / год Розгін 0- 100 км / ч 10,4 (11,7) з Середня витрата палива 7,9 (8) л / 100 км Запас палива 59 л * В дужках - дані для варіатора.
Чого тоді чекати від менш потужного "Sportback" з такою коробкою передач?У будь-якому випадку це не "механіка", і такі ігри досить швидко приїдаються - яке задоволення самому собі доводити свою перевагу над бездушним варіатором?