Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Рестайлинговая Octavia: тест на російських дорогах і муки вибору шкодовода

Наша сеть партнеров Banwar

Привіт. Мене звати Ігор. І у мене Skoda Octavia. Багато хто вважає це діагнозом, але я в цьому шлюбі щасливий. А запрошення на російський тест-драйв оновленої Октавії я використовував в особистих інтересах: чи варто міняти мою нинішню машину на нову? І якщо так, то на яку версію?

Октавію минулого покоління я купив старої, за чотирирічний ліфтбек з мотором 1.8 TSI (152 к.с.), механічною коробкою передач, средненьким оснащенням і пробігом 40 тисяч кілометрів віддав 600 тисяч рублів. З тих пір минуло майже три роки і 22 тисячі кілометрів: так, їжджу я трохи і не далі Підмосков'я. Зате майже кожен кілометр на цій машині - в радість! Зручна посадка, хороша оглядовість, бадьорий двигун, відмінна коробка передач. А як класно вона рулится! У захваті і сім'я: вони люблять Октавію за просторий салон і безрозмірний багажник.

Звичайно, є і недоліки. Перший - це жорстка підвіска. Навіть з порівняно високопрофільними 15-дюймовими колесами машина не любить розбиті дороги: тряска доходить до дискомфорту. А другий недолік - масложор. Відвертий прорахунок з конструкцією поршнів і маслоз'ємних кілець привів до того, що деякі мотори 1.8 серії CDA витрачають більше літра олії на тисячу кілометрів! Пізніше конструкцію допрацювали, і споживання впало, але навіть виробник досі допускає витрата до 0,5 л / 1000 км.

Пізніше конструкцію допрацювали, і споживання впало, але навіть виробник досі допускає витрата до 0,5 л / 1000 км

Skoda Octavia минулого покоління

Мій двигун хоч і в групі ризику, а витрата поки не перевищує нормативу, однак каністра масла в багажнику і щотижневий контроль масляного щупа стали обов'язковими. А в разі підвищення апетиту мотора я вже морально готовий, що доведеться викласти приблизно 140 тисяч рублів на ремонт і заміну поршневої групи. Або продати машину.

Зате витрата бензину радує: влітку - в середньому близько 8 л / 100 км (по трасі виходить і шість), взимку піднімається до дев'яти, а за десять зашкалює, тільки якщо їздити по пробках, з якими я психологічно несумісний і тому намагаюся їх уникати.

Зате витрата бензину радує: влітку - в середньому близько 8 л / 100 км (по трасі виходить і шість), взимку піднімається до дев'яти, а за десять зашкалює, тільки якщо їздити по пробках, з якими я психологічно несумісний і тому намагаюся їх уникати

Є й інші прорахунки: наприклад, розтягнення ланцюга ГРМ, відколи на кузові, а «роботи» DSG на старих машинах і зовсім лотерея з невеликим шансом на виграш. Детально ми розповідали про це в рубриці "Другі руки" . Для кого-то всього вищесказаного буде досить, щоб забути турбо-Октавію як страшний сон. Розумію. Але я знав на що йшов, коли купував цю машину. Адже настільки зручний, універсальний і одночасно динамічний автомобіль потрібно ще пошукати. А за задоволення, як ви розумієте, треба платити. Зрештою, кайф від кожної поїздки на Октавії для мене важливіше, ніж сумне і овочеве існування з машиною, яку зате можна вигідно продати на вторинному ринку.

Зрештою, кайф від кожної поїздки на Октавії для мене важливіше, ніж сумне і овочеве існування з машиною, яку зате можна вигідно продати на вторинному ринку

Але рано чи пізно автомобіль доведеться міняти. І кандидат номер один - нова Octavia. Ось тільки рестайлінгу я не радий: навіть коли побачив машини наживо, звикнутися з чотириокого особою не вийшло. Дисгармонію ліній і граней, яка посилюється зламом ходових вогнів у опціонних світлодіодних фар, успіхом дизайнерів не назвати. У прагненні зробити Октавію несхожою на Rapid вони пішли кудись не туди.

У прагненні зробити Октавію несхожою на Rapid вони пішли кудись не туди

після виходу попередньої статті про чотириокого Октавії в коментарях проскочив питання про те, чим же відрізняється оновлена ​​версія від дореформеної, крім власне дизайну. Відповідаю: майже нічим. Довжина збільшена на один сантиметр, але кути в'їзду і з'їзду залишилися колишніми, а під губою переднього бампера я наміряв ті ж 210 мм - по «лежачим поліцейським» чотириокого Octavia зможе їздити точно так же, як і попередня.

Довжина збільшена на один сантиметр, але кути в'їзду і з'їзду залишилися колишніми, а під губою переднього бампера я наміряв ті ж 210 мм - по «лежачим поліцейським» чотириокого Octavia зможе їздити точно так же, як і попередня

Немає серйозних змін і в салоні. Відмінна ергономіка, добротні оздоблювальні матеріали, щільні і зручні сидіння. А єдина помітна обновка обрадує навіть тих, хто купує базову версію: діагональ сенсорного екрану початкової медіасистеми Swing збільшена з 5 до 6,5 дюйма. Подібний приріст відбувся і у старших пристроїв Bolero і Amundsen, а на вершині гами тепер нова система Columbus з ємнісним екраном діагоналлю 9,2 дюйма.

Подібний приріст відбувся і у старших пристроїв Bolero і Amundsen, а на вершині гами тепер нова система Columbus з ємнісним екраном діагоналлю 9,2 дюйма

Решта нововведення стосуються опцій: наприклад, з'явилися USB-роз'єми на задньому ряду і контурне підсвічування салону. Але знаєте що? У плані зручності і розміру салону моя Octavia минулого покоління на тлі нової машини не виглядає неповноцінне! Наприклад, з ростом 186 см і чималої комплекцією я комфортно поміщаються в новій Октавії, тільки якщо кермо піднято до упору вгору, тоді як в моєму автомобілі ще залишається невеликий запас регулювання. Відстань між спинками двох рядів на рівні стегон майже однакове: за умови, що крісло водія налаштоване під мене, в старому ліфтбек я наміряв 740 мм, а в новому - 750 мм.

Відстань між спинками двох рядів на рівні стегон майже однакове: за умови, що крісло водія налаштоване під мене, в старому ліфтбек я наміряв 740 мм, а в новому - 750 мм

Великий багажник - традиційний козир Октавії. Рестайлінг його, звичайно ж, не зачепила, але над машиною минулого покоління тут перевага більш зриме, ніж в салоні. За моїми вимірами, довжина відсіку - 1120 мм проти 1060 мм. Однак це той випадок, коли навіть колишнього багажника вистачає позаочі, а додаткові 60 мм лише змусять ще далі тягнутися в далекі кути відсіку.

Однак це той випадок, коли навіть колишнього багажника вистачає позаочі, а додаткові 60 мм лише змусять ще далі тягнутися в далекі кути відсіку

Словом, поки нова Octavia мене не полонила. Може, все зміниться після їздовий частини презентації?

З технічної точки зору оновлення принесло Шкоді мінімум змін. Наприклад, розширена задня колія: на 20 мм у машин з напівзалежної підвіскою і на 30 мм - з багаторичажка, причому зроблено це задля візуального ефекту (з розставленими ширше колесами машина виглядає виграшніше). Через це з'явилися нові маточини і підшипники, але в іншому Octavia колишня.

За силовим агрегатам для російського ринку - ніяких змін: як і раніше, нам покладені автомобілі з атмосферником 1.6 MPI (110 к.с.) і турбомоторами 1.4 TSI (150 к.с.) і 1.8 TSI (180 к.с.). На жаль, на презентацію в Геленджик базові безнаддувні машини не привезли. Але я дізнався про це заздалегідь і записався до дилера на тест-драйв.

Але я дізнався про це заздалегідь і записався до дилера на тест-драйв

Прилади з білими обідками у дорогих версій - сумнівне рішення: при яскравому сонці цифри зливаються з фоном. У простих комплектаціях Active і Ambition підкладка приладів повністю темна

Навіть короткої поїздки вистачило, щоб зрозуміти: пересідати на такий автомобіль я не готовий. За довгий час натужного розгону до 80 км / ч сидить поруч менеджер, здається, встиг розповісти мені про всі кредитні пропозиції. І бог з нею, з максимальною швидкістю: останній раз штраф за перевищення мене приходив два роки тому. Еластичність так собі, вписатися в потік - проблема. Для таксистів і меланхоліків підійде, для мене - ні.

Гаразд би скромна динаміка виправдовувалася надійністю, як це було у колишньої Октавії з восьміклапанника 1.6. Нинішній двигун сімейства EA211 їсть масло не гірше турбомоторов TSI! Ті хоча б радують темпераментом, а тут ... У компанії знають про це, але за три роки випуску так і не змогли побороти масложор: мовляв, дефект плаваючий, проявляється не у всіх і не завжди, а щоб його викорінити, потрібно точно знати причину. Не сприяє вирішенню проблеми і реакція німецьких фахівців: ті кажуть, що така проблема є тільки в Росії, на інших ринках покупці не скаржаться ... Від такого великого концерну, як Volkswagen, очікуєш зовсім іншої реакції. Добре хоч шестиступеневий гидромеханічеський «автомат» Aisin радує і плавною роботою, і надійністю. Але в цілому Octavia 1.6 йде повз мене.

6 йде повз мене

Ось версія з турбомотором 1.4 TSI цікавіше! Віддача цього двигуна майже така ж, як у турбочетверкі 1.8 на моїй семирічній Октавії: 150 к.с. і 250 Нм. Динаміка теж схожа: до «сотні» - за 8,2 секунди. Обгони такому ліфтбек даються легко, управління тягою - майже ідеальне: турбозадержкі все ж є, але я вже звик працювати газом на випередження.

Презентаційна машина була з семиступінчастим "роботом" DSG - і він працює відмінно: грамотно підбирає передачі, швидко скидає по чотири ступені перед обгоном, а дерготни при змиканні сухих зчеплень залишилася в минулому. Однак руху в пробках ці «роботи» як і раніше не люблять: часті старти і зупинки для них до сих пір є згубними. І хоча після модернізації 2014 роки скарг на DSG стало менше, порадити автомобіль з такою коробкою я можу тільки на час гарантійного терміну. А він у Октавії як і раніше короткий: два роки.

Але зовсім не «роботом» мене відлякала Octavia 1.4 TSI: я поки що прихильник «механіки». Підвіска! На рівних і злегка Щербатих дорогах все начебто класно, до керованості не причепишся, зусилля на кермі зразкове, в повороти машина заїжджає як по рейках. Від їзди на Октавії отримуєш задоволення. Але як тільки якість асфальту псується хоча б до середнього рівня, автомобіль перетворюється в вібростенд. Підвіска зчитує і передає в салон все тріщинки і шорсткості покриття. І адже енергоємності вистачає, пробити підвіску можна тільки в дійсно серйозних ямах, проте їхати некомфортно. Частково в цьому винні 17-дюймові шини, замість яких я б вибрав 16-дюймові (улюблені мною колеса діаметром 15 дюймів покладені тільки найпростішої версії). Але робити вибір на користь Октавії з напівзалежної задньою підвіскою перехотілося.

Тому що після цього я поїздив на версії з двигуном 1.8 TSI. Такі машини мають підвіску та інші калібрування пружних елементів. Інша справа! Автомобіль куди більш толерантно до нерівностей, вібраційний фон менше, їхати по поганому асфальту приємніше. Різниця в керованості - на рівні нюансів: в особливо крутих віражах многоричажка трохи доворачивает корму, але при спокійній щоденній їзді - один чорт. А ще з незалежною задньою підвіскою трохи більше дорожній просвіт: завмер рулеткою показав, що під важелями тут ті ж 160 мм, що і під захистом двигуна. Балка, що скручується встановлена ​​нижче: 153 мм.

Двигун 1.8 TSI могутніше свого родича об'ємом 1,4 л (180 проти 150 к.с.), але максимальна тяга в нього обмежена на тій же позначці - 250 Нм. Тому і різниця в динаміці аж ніяк не драматична: як по паспорту (7,4 секунди до «сотні»), так і по відчуттях. Втім, скаржитися гріх. «Робот» теж працює класно. Гальма? З ними все добре, зусилля на педалі зразкове, кримінальних растормаживанию при наїзді на нерівності немає. Словом, про таку Октавії варто мріяти.

Словом, про таку Октавії варто мріяти

А якщо хочеться більшого? Наприклад, дизель. На жаль, в Росії його більше не буде. Зате можна замовити версії RS або Scout , А ще модифікацію з двигуном 1.8 TSI і повним приводом: на такий Октавії я теж поїздив. У неї багатодискова муфта Haldex в приводі задніх коліс і шестиступеневий «робот» DQ 250 c мокрими зчепленнями замість «сухий» коробки DQ 200.

На асфальті, в тому числі мокрому, повний привід ніяк себе не проявляє. Звичайно, взимку в зледенілих дворах перевага повинна стати явним, але і влітку толк є. З'їжджаю з траси М4 на ґрунтовку - і в гори. На досить крутий підйом Octavia з шильдиком 4x4 підіймається впевнено, можна навіть зупинитися: старт на слизькому грунті упереміш з камінням - без проблем. Навіть переїзд невеликий канави в діагональ пройшов успішно: після вивішування двох коліс машина спочатку завмерла, але потрібно не опускати акселератор, тоді через два-три секунди електроніка прикусу гальма, перекине тягу на колеса з твердою опорою - і Octavia продовжить рух. Головне, щоб на шляху не було різких перепадів рельєфу, адже звіси кузова великі, а дорожній просвіт - ті ж 160 мм, що і у передньопривідних версій. Під час короткої вилазки я пару раз чиркнув днищем об поверхню, хоч і без наслідків. Але для штурму бездоріжжя все-таки потрібні інші машини.

Плюс витрати палива. Якщо передньопривідні Октавії з моторами 1.4 і 1.8 на одному і тому ж трасових-гірському маршруті «їли» приблизно по 8 л / 100 км, то повнопривідна версія із збільшеною на 95 кг масою та іншими передавальними числами трансмісії споживала по десять літрів на сотню.

Ну що, беру повнопривідну Октавію? Але прайс-лист остуджує запал. Такий ліфтбек варто мінімум 1 млн 561 тисячу рублів! Справа в тому, що все малотиражні версії Skoda везе до Росії з Чехії, тому розраховувати на викидні ціни не доводиться. Сам я поки розлучитися з такою сумою не готовий. Універсали теж залишу тим, кому дійсно потрібен цей тип кузова: привезена з Чехії Octavia Combi дорожче аналогічного лифтбека на 260-320 тисяч рублів. Тому далі доведеться вибирати з машин російської зборки.

Тому далі доведеться вибирати з машин російської зборки

А з них мене підійшла тільки 180-сильна Skoda Octavia 1.8 TSI з задньою підвіскою: відмінне поєднання комфорту, місткості і динаміки. DSG - мимо, а ціни на ліфтбек з «механікою» починаються з 1 млн 236 тисяч рублів. Комплектація Ambition хоч і середня в ієрархії (чотири подушки безпеки, ESP, кондиціонер, підігрів передніх сидінь, медіасистеми), але недостатня, тому додаємо вигідний пакет Ambition Plus за 49600 рублів, який включає клімат-контроль, легкосплавні колеса, електрообігрів лобового скла, задній парктроник і розетки на задньому ряду. Ще 9600 рублів за круїз-контроль і 23 тисячі за фіранки безпеки і третій задній підголівник. В сумі посилання - 1 млн 318 тисяч.

Ціни на оновлені автомобілі Skoda Octavia:

Ліфтбек 1.6 MPI (110 к.с.) MT5 1.6 MPI (110 к.с.) AT6 1.4 TSI (150 к.с.) MT6 1 .4 TSI (150 к.с.) DSG7 1 .8 TSI (180 л . С.) MT6 1 .8 TSI (180 к.с.) DSG7 1 .8 TSI (180 к.с.) DSG6 4x4 Active 940 000 1 003 000 998 000 Ambition 1 076 000 1 139 000 1 154 000 1 194 000 1 236 000 1 276 000 1 561 000 Style 1 169 000 1 232 000 1 247 000 1 287 000 1 329 000 1 369 000 1 668 000 Laurin & Klement 1 853 000 1 893 000 1 943 000 Універсал 1.6 MPI (110 л . С.) MT5 1.6 MPI (110 к.с.) AT6 1.4 TSI (150 к.с.) MT6 1 .4 TSI (150 к.с.) DSG7 1 .8 TSI (180 к.с.) MT6 1 .8 TSI (180 к.с.) DSG7 1 .8 TSI (180 к.с.) DSG6 4x4 Active 1 207 000 1 267 000 Ambition 1 377 000 1 437 000 1 483 000 1 523 000 1 551 000 1 591 000 1 641 000 Style 1 497 000 1 557 000 1 603 000 1 643 000 1 671 000 1 711 000 1 761 000 Laurin & Klement 1 963 000 2 003 000 2 053 000

З огляду на розміри і динамічні можливості - непогана пропозиція. Пригадую, що мені обіцяв менеджер під час дилерського тест-драйву: знижка на честь запуску оновленої Октавії - 60 тисяч рублів, ще стільки ж, якщо здам свою машину в trade-in. Отримала 1 млн 198 тисяч - взагалі чудово. Мою семирічну Октавію дилер оцінить приблизно в 400 тисяч, тобто доплачувати доведеться 800 тисяч рублів. Плюс Каско. Але ...

Повернемося до споживчих якостей автомобіля: що мені дасть нова Octavia в порівнянні з моєю нинішньою машиною минулого покоління, крім нульового пробігу і гарантії? Не так вже й багато: трохи кращу плавність ходу, сучасну медіасистему і електрообігрів скла. Тому залишуся-ка я при своїх.

Але якщо ви поклали око на оновлену Октавію, то відмовляти вас не буду: дуже добротний і приємний автомобіль. Причому як рестайлинговая, так і дореформена модель (такі ще можна знайти в продажу). А якщо мова про версії російського складання, то і за цілком осудні як на теперішній час гроші.

Паспортні дані Автомобіль Skoda Octavia Модифікація 1.6 MPI 1.4 TSI 1.8 TSI 1.8 TSI 4x4 Тип кузова п'ятидверний ліфтбек п'ятидверний ліфтбек п'ятидверний ліфтбек п'ятидверний ліфтбек Число місць 5 5 5 5 Розміри, мм довжина 4670 4670 4670 4670 ширина 1814 1814 1814 1814 висота 1474 1474 1476 1476 колісна база 2686 2686 2680 2680 колія передня / задня 1543/1534 1543/1534 1543/1542 1543/1542 Обсяг багажника, л 568 - 1558 * 568 - 1558 * 568 - 1558 * 568 - 1558 * Споряджена маса, кг 1138 (1178) * * 1180 (1194) 1243 (1258) 1353 Повна маса, кг 1783 (1823) 1825 (1839) 1848 (1863) 1991 Двигун бензиновий, з розподіленим уприскуванням бензиновий, з безпосереднім уприскуванням і турбона дувом бензиновий, з безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом бензиновий, з безпосереднім уприскуванням і турбонаддувом Розташування спереду, поперечно спереду, поперечно спереду, поперечно спереду, поперечно Число і розташування циліндрів 4, в ряд 4, в ряд 4, в ряд 4, в ряд Робочий об'єм , см³ 1598 1395 1798 1798 Діаметр циліндра / хід поршня, мм 76,5 / 86,9 74,5 / 80,0 82,5 / 84,2 82,5 / 84,2 Ступінь стиснення 10,5 1 10, 5: 1 9,6: 1 9,6: 1 Число клапанів 16 16 16 16 Макс. потужність, к.с. / кВт / об / хв 110/81/5800 150/110 / 5000-6000 180/132 / 5100-6200 180/132 / 4500-6200 Макс. крутний момент, Нм / об / хв 155 / 3800-4000 250 / 1500-3500 250 / 1250-5000 280 / 1350-4500 Коробка передач механічна, 5-ступінчаста (автоматична, 6-ступінчаста) механічна, 6-ступінчаста (роботизована, преселективна, 7-ступінчаста) механічна, 6-ступінчаста (роботизована, преселективна, 7-ступінчаста) роботизована, преселективна, 6-ступінчаста Привід передній передній передній повний, з багатодисковою муфтою підключення задніх коліс Передня підвіска незалежна, пружинна, McPherson незалежна, пружинна, McPherson незалежна, пружинна, McPherson незави імая, пружинна, McPherson Задня підвіска напівзалежна, пружинна напівзалежна, пружинна незалежна, пружинна, багатоважільна незалежна, пружинна, багатоважільна Передні гальма дискові, вентильовані дискові, вентильовані дискові, вентильовані дискові, вентильовані Задні гальма дискові дискові дискові дискові Розмірність базових шин 195/65 R15 205/55 R16 205/55 R16 205/55 R16 Максимальна швидкість, км / год 192 (190) 219 (219) 231 (231) 229 Час розгону 0-100 км / ч, з 10,6 (12,0) 8 , 1 (8,2) 7,3 (7,4) 7,4 Витрата палива, л / 100 км міський цикл 8,1 (8,4) 6,9 (6,6) 7,9 (7,4 ) 8,1 заміський ци л 5,0 (5,1) 4,6 (4,8) 5,4 (5,4) 5,7 змішаний цикл 6,1 (6,3) 5,4 (5,3) 6,2 ( 6,0) 6,6 Викиди CO₂, г / км, змішаний цикл 142 (147) 125 (124) 143 (137) 153 Ємність паливного бака, л 50 50 50 55 Паливо бензин АІ-95/98 бензин АІ-95 / 98 бензин АІ-95/98 бензин АІ-95/98 * зі складеними сидіннями другого ряду ** Дані в дужках - для машин з автоматичними трансмісіями

А запрошення на російський тест-драйв оновленої Октавії я використовував в особистих інтересах: чи варто міняти мою нинішню машину на нову?
І якщо так, то на яку версію?
Але знаєте що?
Може, все зміниться після їздовий частини презентації?
Гальма?
А якщо хочеться більшого?
Ну що, беру повнопривідну Октавію?
Повернемося до споживчих якостей автомобіля: що мені дасть нова Octavia в порівнянні з моєю нинішньою машиною минулого покоління, крім нульового пробігу і гарантії?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов