- Постановка стратегії створення двигуна внутрішнього згоряння, що працює на водні. Вплив на екологічні...
- Можливість збільшення ступеня стиснення за допомогою впорскування води з метою поліпшення економічності.
- Дослідження впливу прямого вприскування води в дизельний двигун на екологічні показники
- Дослідження прямого вприскування води в циліндр дизельного двигуна.
Постановка стратегії створення двигуна внутрішнього згоряння, що працює на водні. Вплив на екологічні показники.
Наша сеть партнеров Banwar
«Дослідження упорскування води в двигун внутрішнього згоряння як засіб внутрішнього охолодження авіаційних двигунів»
Дослідження були проведені в Авіаційної Лабораторії Langley протягом періоду з грудня 1941р по березень 1942р.
Виписка з даного звіту (переклад):
Висновки: Водна інжекція може застосовуватися як засіб внутрішнього охолодження двигуна.
переваги:
- Можливість роботи на збіднених сумішах, що зменшує витрату палива, або зменшити октанове число палива без погіршення характеристик двигуна.
- Впорскування води може встановлюватися на авіаційну техніку.
- Знижується температура вихлопних газів.
- Можливість збільшення потужності двигуна за рахунок усунення детонаційних ефектів
недоліки:
- Підвищений вага (зараз це усунуто за рахунок застосування сучасних технологій).
- Необхідність в додатковому баку для води.
- Труднощі використання при негативних температурах (необхідно додавати спирт або метанол).
Дослідження проводилися в 1977 році в Огайо.
Метою досліджень було з'ясування впливу на економічність і екологічність двигуна добавок газу Брауна (гідрогену), води і спирту до бензину шляхом уприскування їх у впускний колектор.
Об'єктом дослідження служив двигун автомобіля Кадилак. Випробування проводилися при різних співвідношеннях палива до добавкам при однаковій частоті обертання колінчастого вала (2140 об / хв) і виробленої двигуном потужності (36л.с.). Кут випередження запалювання в кожному випадку коректувався так, що б при уприскуванні певної комбінації суміші отримати максимальну економічність двигуна.
Висновки: додаючи газ Брауна до бензину можна досягти економічності за рахунок зміни в процесах горіння. Швидкість горіння суміші бензину і газу Брауна на багато вище швидкості горіння чистого бензину. Підвищення швидкості горіння в стандартному двигуні може викликати його поломку, з цієї причини дослідники рекомендують застосовувати газ Брауна на бензинових автомобілях спільно з уприскуванням води, який сповільнить горіння.
При використанні потужних генераторів газу Брауна необхідно коригувати впорскування бензину і кути запалювання для досягнення максимальних результатів. Для цих цілей ми рекомендуємо вам оптимізатор пропорції палива.
Дослідження були проведені в Авіаційної Лабораторії Aircraft Engine Research Laboratory протягом
періоду з 1943р по 1944р.
Можливість збільшення ступеня стиснення за допомогою впорскування води з метою поліпшення економічності.
Дослідження проводилися в 2008р.
Дослідження проведені SAE в 1999 році.
Як відомо, ККД двигуна залежить від ступеня стиснення. На сьогоднішній день максимальне значення ступеня стиснення визначається детонаційної стійкістю бензинів. Одним з компонентів, що підвищує детонационную стійкість є вода, яка була запропонована кількома авторами експерименту як антидетонатор.
Висновки досліджень:
- За допомогою впорскування води вдалося досягти збільшення октанового числа бензину 70 до 93.
- В даний час найкращі результати були отримані з водою. При цьому необхідно встановлювати більш раннє запалення
- Експериментальні дані показали, оксид азоту скоротився більш ніж на 50%, з уприскуванням води в паливо в діапазоні від 1 до 1,25 (1 < "S"
- Використовуючи експериментальні дані і розрахунки, отримані результати, модель, яка дозволяє визначити детонацію і індекс вплив води на певні палива. Дослідження впливу прямого вприскування води в дизельний двигун на екологічні показники
Дослідження впливу прямого вприскування води в дизельний двигун на екологічні показники
Дослідження прямого вприскування води в циліндр дизельного двигуна.
Дослідження проведені в 2000 р Встановлено, що прямий впорскування води в циліндри дизельного двигуна може істотно зменшувати витрати дизельного палива, швидкість горіння з водою забезпечує нормальну роботу двигуна. Спостерігалося значне скорочення шкідливих викидів. Випробування проводилися на 2-х режимах роботи двигуна - 44% і 86% від максимальної потужності.
Результати вимірів ефективності впорскування води на судновому дизелі.