Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Різкі повороти і косогорі

Наша сеть партнеров Banwar

Наука і життя // Ілюстрації

Випробувані в "НІЦИАМТ" огорожі встановлені на третьому транспортному кільці в столиці. Бар'єри повністю відповідають вітчизняним і міжнародним стандартам.

Після припинення взаємодії з огорожею автомобіль повинен рухатися в зоні коридору довжиною 10 м для легкового автомобіля і 20 м - для вантажівки (автобуса).

Наука і життя // Ілюстрації

Важкий і порівняно тихохідний тягач розганяє автомобіль до швидкості 100 км / год за допомогою системи блоків і тросів.

Нові дорожні огорожі проходять повномасштабні натурні випробування на відповідність вітчизняним і міжнародним вимогам безпеки.

Нові дорожні огорожі проходять повномасштабні натурні випробування на відповідність вітчизняним і міжнародним вимогам безпеки.

Наука і життя // Ілюстрації

Наука і життя // Ілюстрації

Спеціальні датчики фіксують перевантаження, що виникають в машині при наїзді на перешкоду (5).

<

>

З кожним днем ​​автомобілів на дорогах стає все більше, потужність їх двигунів і відповідно швидкості зростають, і навіть невеликі помилки в управлінні призводять часом до непоправних наслідків. Статистика дорожніх пригод в Росії говорить, що за рік в країні гинуть близько 35 тисяч чоловік і більше 200 тисяч отримують поранення різного ступеня тяжкості. Майже чверть аварій пов'язана, як кажуть фахівці, "з ненавмисними (некерованими) з'їздами автомобілів з дороги". За цією сухою фразою стоять страшні цифри: в аваріях такого типу гине кожен п'ятий постраждалий.

Здавалося б, боротися з "ненавмисними з'їздами" нескладно - достатньо встановити на небезпечних ділянках уздовж доріг (по краях ярів або ущелин, на мостах, на насипах) огорожі, і проблема вирішена. Багато років дорожники так і надходили. Однак виявилося, що далеко не всякі огорожі гарантують безпеку: деякі - при наїзді на них навіть невеликого легкового автомобіля просто руйнуються, а для важкої вантажівки або автобуса взагалі не перешкода. Інші, що, може бути, ще гірше - ламаються так, що уламки потрапляють в салон машини; треті - надмірно міцні, і втратила керування машина, врізавшись в таку "стіну", виїжджає на зустрічну смугу.

У 1995 році в Європі було прийнято спеціальний стандарт, в якому обумовлені вимоги до дорожніх огороджень; на його основі в 1999 році Федеральна дорожня служба Росії розробила галузеві норми "Загальні технічні вимоги до огороджувальних пристроїв на мостових спорудах, розташованих на магістральних автомобільних дорогах" (ОДН 218.012-99). Документ наказує встановлювати дорожні огорожі різної утримуючої здатності в залежності від категорій доріг, їх параметрів, рівня завантаження, радіусів кривизни в плані, наявності ухилів і потенційно небезпечних зон та об'єктів поблизу дороги.

Основні вимоги, що пред'являються стандартом до дорожніх огороджень, такі:

- врізався в огорожу автомобіль не повинен перекидатися як через огорожу, так і в бік смуги руху; не повинен розгортатися після контакту з огорожею в бік збільшення кута наїзду і проривати огорожу;

- огорожа повинна коректувати траєкторію наїхав транспортного засобу, тобто "контакт" машини з огорожею повинен завершуватися її вибігом в межах прямокутного майданчика з регламентованими розмірами;

- огорожа повинна володіти енергопоглинаючими властивостями і забезпечувати низький рівень перевантажень, що діють на автомобіль. При ударі в огорожу поздовжня перевантаження в центрі мас автомобіля не повинна перевищувати 10 g, поперечна перевантаження, що діє на водія і пасажира, - 5 g, на вантаж, що перевозиться - не більше 6 g. Елементи огорожі при цьому не повинні падати на проїжджу частину і потрапляти в салон автомобіля;

- при наїзді автомобіля на огорожу не допускається деформація пасажирського салону;

- після аварії огорожі не повинні представляти небезпеку для інших транспортних засобів.

Повномасштабні випробування дорожніх огороджень вже більше 15 років проводить ФГУП "НІЦИАМТ" - Науково-дослідний центр з випробувань і доведення автомототехніки на спеціально розробленому для цих цілей комплексі. На випробувальному майданчику в огорожу раз по раз "запускають" автомобілі різної маси і на різних швидкостях, за допомогою спеціальних датчиків вимірюють інерційні перевантаження, перевіряють ступінь деформації салону і деформацію огорожі, фіксують траєкторію руху машини після удару, вивчають всі руйнування огорожі, ступінь безпеки пасажирів , пішоходів і транспортного засобу. Автомобіль розганяють по направляючої рейки за допомогою потужного тягача і системи блоків до розрахункової швидкості. Відповідно до міжнародного стандарту режимів випробувань для легкового автомобіля це понад 100 км / год, для важкої вантажівки і автобуса - 80-85 км / год. Машина повинна врізатися в огорожу під кутом 20 градусів і після удару залишатися в межах своєї смуги руху. Гасіння енергії відбувається за рахунок пластичних деформацій всіх елементів бар'єру - вертикальних і похилих стійок, горизонтальних балок, амортизаторів - і натягу основної балки.

За останні чотири роки фахівці Дмитровського полігону випробували кілька десятків типів огорож, серед них конструкції, встановлені на МКАД, на третьому транспортному кільці в Москві, на федеральних автомобільних трасах центральної європейської частини Росії і в інших регіонах. Ці огорожі повністю відповідають вітчизняним і міжнародним стандартам і врятували вже чимало життів.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов