Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Робочі цикли автомобільних двигунів :: tezCAR.ru

  1. Головна > Будова автомобіля > двигун > Робочі цикли автомобільних двигунів
  2. Робочий цикл дизеля.
  3. Робочий цикл чотиритактного карбюраторного двигуна.

Головна > Будова автомобіля > двигун > Робочі цикли автомобільних двигунів

Робочі цикли автомобільних двигунів

Наша сеть партнеров Banwar

Робочим циклом називається сукупність періодично повторюваних в циліндрі двигуна процесів, що обумовлюють його безперервну роботу. Процес (або процеси), що відбувається в циліндрі за один хід поршня називається тактом.

Робочі цикли більшості автомобільних двигунів здійснюються за чотири ходи поршня (такти), тому ці двигуни називаються чотиритактними. Протягом усіх чотирьох тактів робочого циклу тиск газів в циліндрі змінюється. Зміна абсолютного тиску газів р в залежності від їх обсягу V зображується на діаграмі, яка називається індикаторною діаграмою робочого циклу.

Робочий цикл дизеля.

При першому такті (впуск) поршень переміщується від ВМТ до НМТ, впускний клапан відкритий, а випускний клапан закритий. У циліндрі створюється знижений тиск 0,08-0,09 МПа, через впускний клапан в циліндр надходить повітря. У циліндрі повітря змішується з продуктами згоряння, що залишилися від попереднього циклу і нагрівається до температури 35-75 ° С. На індикаторній діаграмі цьому такту відповідає лінія 7-1. При другому такті (стиск) поршень переміщується від НМТ до ВМТ, обидва клапани закриті. Так як ступінь стиснення в дизелі дорівнює 15-22, то тиск і температура газів в циліндрі сильно підвищуються, до кінця цього такту вони досягають відповідно значень 3-6 МПа і 425-625 ° С. На індикаторній діаграмі цьому такту відповідає лінія 1-2.

На третьому такті (згоряння і розширення) в циліндр під високим тиском форсункою впорскується паливо (точка 2 кінця такту стиснення), яке перемішується з повітрям, нагрівається від нього, запалюється і згорає (лінія 3-4 на діаграмі). Тиск газів в результаті згоряння (точка 4) збільшується до 5,5-9,0 МПа, а температура до 1425-1925 ° С. Поршень до цього моменту пройде ВМТ і рухатиметься вниз. Протягом цього такту відбувається корисна робота циклу, тому його називають робочим ходом.

В кінці робочого ходу починає відкриватися випускний клапан (точка 5), тиск в циліндрі зменшується (точка 6) до 0,3-0,5 МПа, а температура знизиться до 925- 1225 ° С.

При четвертому такті (випуск) поршень переміщується від НМТ до ВМТ, випускний клапан відкритий, а впускний закритий. Тиск в циліндрі більше атмосферного, відпрацьовані гази витісняються поршнем із циліндра через випускний клапан. Протягом випуску (лінія 6-7) тиск і температура газів в циліндрі змінюються мало і до кінця цього такту, тобто до моменту приходу поршня в ВМТ, вони складають відповідно 0,105-0,125 МПа і 325-625 ° С. Далі процеси, що відбуваються в циліндрі, повторюються в тій же послідовності. Робочим є тільки один такт згоряння - розширення, а такти впуску, стиснення і випуску є допоміжними.

Схема роботи чотиритактного дизеля:
а - впуск, б - стиснення, в - згоряння і розширення, г - випуск;
1 - впускний клапан, 2 - форсунка, 3 - випускний клапан,
4 - поршень, 5 - паливний насос високого тиску.

При пуску двигуна його колінчастий вал обертається електродвигуном (стартером) або пусковою рукояткою. Коли двигун починає працювати, впуск, стиск і випуск відбуваються за рахунок енергії, накопиченої маховиком двигуна при робочому ході.

У одноциліндровому чотиритактному двигуні робочий хід відбувається один раз за два оберти колінчастого вала, тому колінчастий вал обертається нерівномірно, незважаючи на наявність маховика.

Робочий цикл чотиритактного карбюраторного двигуна.

Послідовність чергування тактів така ж, як і в робочому циклі дизеля, за винятком таких відмінностей:

  1. При такті впуску в циліндр надходить горюча суміш, що складається з парів бензину і повітря (або газоподібне паливо і повітря). В кінці такту впуску, коли поршень знаходиться в НМТ, тиск в циліндрі одно 0,08-0,09 МПа, а температура 45-105 ° С.
  2. Так як ступінь стиснення у карбюраторних і газових двигунів набагато менше, ніж у дизелів, і становить приблизно 6-9, то і тиск, а також температура робочої суміші наприкінці такту стиснення не перевищують відповідно 0,9-1,5 МПа і 325- 525 ° С.
  3. В кінці такту стиснення робоча суміш запалюється від електричної іскри і відбувається її швидке згоряння, коли поршень знаходиться близько ВМТ, максимальний тиск при згорянні 3,5-6,0 МПа, а температура 2025-2425 ° С. Як і в дизелі, наприкінці процесу розширення починає відкриватися випускний клапан, відбувається різке зниження тиску. При знаходженні поршня в НМТ, тиск газів в циліндрі становить 0,4-0,6 МПа, а температура 1125-1425 ° С.
  4. Такт випуску відбувається так само, як в дизелі. Тиск газів в циліндрі знижується до 0,102-0,12 МПа, а температура - до 625-825 ° С.

Таким чином, за способом сумішоутворення і запалення палива автомобільні поршневі двигуни поділяються на дві групи: з внутрішнім сумішоутворенням і займанням від контакту з повітрям, сильно нагрітим в циліндрі в результаті високого стиснення (дизелі); із зовнішнім сумішоутворенням і примусовим запалюванням від іскри (карбюраторні і газові).

В даний час тривають спроби використовувати для автомобілів газові турбіни та роторно-поршневі двигуни, проте кількість таких автомобілів дуже невелика.

Дизелі економічніші по витраті палива, ніж карбюраторні і газові двигуни. Це пояснюється високим ступенем стиснення, поліпшує використання теплоти, що виділяється в результаті більшого розширення продуктів згоряння протягом робочого ходу.

Крім того; дизелі споживають дешевші сорти нафтових палив і менш небезпечні в пожежному відношенні. Дизелі мають великий ресурс до капітального ремонту (400-800 тис. Км пробігу автомобіля).

Однак дизелі дорожче у виробництві (в 1,5-2,0 рази) і мають велику масу, ніж карбюраторні і газові двигуни, тому їх встановлюють на вітчизняні автомобілі великої та особливо великої вантажопідйомності.


- на початок -
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов