Наша сеть партнеров Banwar
Прем'єра відкритої версії гоночного суперкара відбулася на конкурсі елегантності в Пеббл-Біч. У компанії пояснили місце дебюту любов'ю американців до потужних відкритим автомобілів.
Виробник заявив, що Ferrari 488 Pista Spider стала п'ятдесятої моделлю з відкритим верхом в історії італійського бренду. Нагадаємо, купе 488 Pista було розсекречено в лютому , А перший публічний показ відбувся на Женевському автосалоні.
Модифікація Pista відрізняється просунутою в порівнянні зі стандартною 488-й аеродинамікою, що навіть можна визначити за зовнішнім виглядом автомобіля - від кокпіта до корми проходить контрастна смуга, візуализуюча потік повітря.
Родстер оснащується ідентичним мотором - V-подібною «турбовосьмерки» Ferrari, найпотужнішою в історії марки, об'ємом 3,9 літра, віддача якого становить 720 к.с. і 770 Нм крутного моменту. Родстер важить 1 380 кг (суха маса), що на 40 кг легше стандартної моделі, але на 100 кг важче купе Pista.
Співвідношення маси до потужності на 10% краще звичайного спайдера - приблизно 1,92 кг на л.с. До речі, незважаючи на надбавку в масі, родстер набирає першу "сотню" також, як і купе - за 2,85 секунди (3,0 секунди у 488 Spider). Позначку 200 км / год стрілка спідометра перетинає через 8 секунд після старту, правда, купе виконує цю вправу за 7,6 секунди. Максимальна швидкість однакова в обох версій - 340 км / ч.
Оздоблення салону родстера виконана з карбонового волокна і алькантари. Щоб знизити масу автомобіля стандартні дверні ручки замінені на шкіряні петлі, а замість килимків на підлозі лежать алюмінієві пластини.
Ferrari 488 Pista Spider має в довжину 4 605 мм, в ширину - 1 975 мм, у висоту - 1 206 мм, а розмір колісної бази дорівнює 2 650 мм. Крім того, спайдер отримав 20-дюймові колеса з ексклюзивним 10-спиць дизайном. В якості опції доступні карбонові колеса, маса яких на 20% менше стандартних.
У версії Pista особливі налаштування шасі, а ще є система Ferrari Dynamic Enhancer (FDE), яка змінює тиск в гальмівних контурах кожного колеса, щоб навіть на мінімальному зчепленні коліс при проходженні поворотів, поведінка автомобіля залишалося передбачуваним.
Скільки буде коштувати родстер Ferrari 488 Pista Spider поки не повідомляється, але, швидше за все, він стане найдорожчим представником сімейства 488.
До речі, в наступному місяці Ferrari представить нову модель . Передбачається, що мова йде про Спідстер на базі 812 Superfast, який отримає назву 812 Monza.