- Підвіска включає в себе численну кількість комплектуючих деталей:
- У зв'язку з цим фактором, практично у всіх автовласників виникають наступні питання:
Наша сеть партнеров Banwar
Основною робочою деталлю підвіски є звичайно ж амортизатор.
В конструкційних рішеннях по створенню автомобіля не існує дрібниць. Звичайно, визначити, які системи в створенні автомобіля є основними, а які вузли і механізми другорядними, складно. Мабуть, жоден експерт не зможе однозначно відповісти на це питання, але традиційно, багато фахівців вважають підвіску одним з найскладніших вузлів транспортного засобу.
Підвіска включає в себе численну кількість комплектуючих деталей:
Амортизатори, важелі, стабілізатори, пружини , Сайлентблоки, поворотні цапфи, кульові опори.І цей єдиний механізм функціонує заради забезпечення комфортного управління автомобільним засобом.
Елементи відносяться до підвіски.
Цілком розумно, що кожен водій прагнути до того, щоб підвіска була надійною, тихою і комфортною одночасно, а автомобіль відрізнявся стійкою керованістю.
Працездатність всіх елементів підвіски повинна бути узгоджена між собою, так і з колісною базою, електронними пристроями, тільки працюючи за таким шаблонного формату можна сподіватися, що автомобіль не буде просідати, маневрувати і ускладнювати управління. амортизатор відіграє ключову роль в забезпеченні ефективного розподілу навантаження і ідеального зчеплення з дорожнім полотном. Це один з найважливіших деталей, який здатний вплинути на дину гальмівного шляху і курсову стійкість транспортного засобу.
Нічого вічного не буває, тому амортизатор, як і всі деталі, має обмежений ресурс. Як один з навантажених вузлів здатний швидко зношуватися, особливо при експлуатації автомобіля по поганих дорогах.
У зв'язку з цим фактором, практично у всіх автовласників виникають наступні питання:
- до якої межі допускається експлуатація амортизатора?
- як оцінити допустимі межі ресурсу високо навантажувати вузла?
- за якими критеріями і технічним параметрам варто підходити до заміни?
До заміни амортизатора варто підходити відповідально, оскільки в деяких ситуаціях ще спірне питання, що є проблемою - дублюючий аналог, неякісного зразка або зношений оригінал. Необхідно ставити тільки оригінал або якісний аналог від перевірених виробників. Вузол необхідно міняти, якщо допустима межа зносу амортизатора становить 30% від номінальної характеристики. Визначити зношеність деталі дуже легко, досить провести планове ТО.
До системи, яка контролює керованість і зчеплення автомобіля з дорожнім покриттям необхідно підходити систематично і послідовно. Тільки при такому збалансованому підході можна виключити тривалий гальмівний шлях, складність в управлінні, втрату швидкості, що серйозно здатне погіршити безпеку на дорозі.
К оцінити допустимі межі ресурсу високо навантажувати вузла?
За якими критеріями і технічним параметрам варто підходити до заміни?