Наша сеть партнеров Banwar
На початку грудня 2016 року прес-служба Rolls-Royce оголосила про те, що дослідний зразок преміального кросовера Rolls-Royce Cullinan відправляється на багатоденний тест-драйв.
За словами представників компанії, їх «первістка» в цьому класі спочатку чекають люті морози Приполяр'я, а потім він відправиться в спекотну пустелю Аравійського півострова.
Сегмент преміальних SUV росте як на дріжджах. Багато виробників, раніше виробляли в основному седани преміум-класу, не бояться експериментувати і вже давно представили власні моделі: Porsche Cayenne, Bentayga від Bentley і кросовер Lamborghini Urus .
І це не кажучи про німецьку трійку BMW, Audi і Mercedes-Benz, що активно просувають свої кросовери в верхню межу преміального сегмента. Тому не дивно, що в Rolls-Royce (не без «батьківської поради» з боку BMW) також взялися за розробку власного розкішного SUV.
Від проекту до прототипу
Перше фото передбачуваного кросовера від британського виробника з'явилося ще в 2015 році, але не справило бажаного враження на експертів. По суті, це був Rolls-Royce Phantom, зі збільшеним кліренсом і масивним заднім антикрилом, який дивився відверто безглуздо.
Але опубліковані в кінці 2016 року офіційні фотографії Cullinan ясно дають зрозуміти, що британці усвідомили свою помилку і вибрали правильний шлях - замість модернізації Фантома в кросовер вони розробили повністю нову модель.
Як повідомляють в прес-службі Rolls-Royce, в якості бази для нового кросовера планувалося використовувати баварську модульну платформу CLAR, на якій розроблено «П'ятірка» BMW G30 і «сімка» G11, а також розробляється семимісний преміальний кросовер Х7 . Але в Гудвуді вирішили, що у «Зірки Африки» (Куллінан або «Зірка Африки» - назва найбільшого алмазу в світі), що претендує на звання «Самого розкішного і самого дорогого кросовера в світі», все повинно бути унікальним.
Тому для нього була з нуля розроблена абсолютно нова полнопріводая платформа Pure Luxury, заснована на просторовій рамі Aluminum Space-Frame Architecture з алюмінієвого сплаву, що забезпечує достатню жорсткість на кручення і при цьому дозволила знизити загальну масу конструкції.
А ось з кузовом в Гудвуді надійшли простіше - за основу взяли Phantom Series II, але піддали його модернізації.
Пряма монументальна радіаторна решітка залишилася практично без змін, хіба що злегка зменшилася в розмірах, а під нею розмістили довгий повітрозабірник. Ще два повітрозабірника, призначені для підведення потоку повітря до гальмівних дисків, розташовуються під фарами головного світла, також залишилися практично незмінними.
Основні зміни торкнулися корми. Задня частина кузова була вирізана - традиційний для седанів багажник був обрізаний, а простір за задніми стійками злегка нарощено, щоб створити там багажний відсік. Судячи з фото, не варто очікувати від нього більшого обсягу, але він там не потрібний - власники Куллінана навряд чи будуть перевозити в багажнику кілька мішків картоплі або їхати всією сім'єю в Крим на відпочинок. А з завданням по перевезенню пари валіз до аеропорту він цілком впорається.
Поки не повідомляється, яку конструкцію матимуть задні двері, але швидше за все, вони будуть виконані в традиційному стилі - колісна база недостатньо довга для того, щоб вони були орними. Та й посадка на кросовер з кліренсом в 250 мм значно відрізняється від посадки в автомобіль.
Технічна частина
Що стосується трансмісії і силового агрегату, то поки точної інформації про це немає. У будь-якому випадку, це буде мінімум V12, а може бути і W12, швидше за все з турбонаддувом. Цілком можливо, що кросовер отримає модернізовану версію N73B60, що встановлюється на 7-серію BMW, як і 8-ступінчасту трансмісію ZF.
вартість
Природно, що ціна Cullinan буде явно вище, ніж у Phantom і навіть найближчого конкурента Bentley Bentayga. За попередніми даними, ця цифра складе мінімум $ 350 000 або майже 20 млн. Рублів - але це тільки припущення, тому що ніякої офіційної інформації з цього приводу в Rolls-Royce не дали. Але зате оголосили приблизну дату виходу - 2018 рік.