Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Російське радіо. Все буде добре!

В даний час основна частина російського радіоринку міцно поділена між кількома медіа-холдингами. Саме вони багато в чому визначають тенденції розвитку FM-мовлення, і «стороннім» туди не так-то легко потрапити. Найбільшим гравцем на цьому полі, як і раніше є «Російська Медіагрупа» (РМГ), до складу якої входить шість радіостанцій ( «Русское радио», «Радіо Maximum», «DFM», «Хіт FM», «Добрі пісні», «Російська служба Новин »(РСН) і« Радіо Монте-Карло »), а крім цього, ще музичний телеканал RUTV і рекламне агентство« Грамофон ».
Думаю, що не помилюся, припустивши, що найбільш відомою в світі російської комерційної радіостанцією музично-розмовного жанру є «Русское радио». Це свого роду національний бренд, що символізує сучасну російську попсову (в хорошому сенсі цього слова) естраду. Та й територія охоплення в даний час у радіостанції одна з найбільших - це не тільки Росія, а й зарубіжжя: як ближнє, так і далеке. Ось про неї і піде мова далі.

Наша сеть партнеров Banwar

«Ти пам'ятаєш, як все починалося?» - слова пісні А. Макаревича як не можна краще підходять для характеристики часу виникнення «Русского радио». Пам'ятайте, як все починалося на початку 90-х років минулого століття? Лихі часи, «епоха дикого капіталізму», як у нас в Росії ці роки зараз називають. Повна свобода всім і у всьому, безробіття і багатомісячні неплатежі заробітної плати навіть за наявності роботи ....

Тому радянські люди вперше після сімдесяти соціалістичних років почали намагатися якось застосувати свої знання, досвід, енергію, кидаючись часом, як у вир, в найвідчайдушніші авантюрні проекти. У кого-то вийшов успішний старт і потім не менш успішне подальший розвиток, а хтось заробив міцне клеймо невдахи і самі негативні враження від бізнесу.
Тому радянські люди вперше після сімдесяти соціалістичних років почали намагатися якось застосувати свої знання, досвід, енергію, кидаючись часом, як у вир, в найвідчайдушніші авантюрні проекти Сьогоднішній гендиректор і співвласник холдингу «Російська Медіагрупа» Сергій Кожевников в ті самі часи був художником і, як розповідають його друзі, досить непоганим. Він закінчив два навчальних заклади: Московське державне художнє училище пам'яті 1905 року, а потім Строгановку (Московське державне художньо-промислове училище ім. С. Г. Строганова). Мав невеликий бізнес: галерею «Art Pictures» і нічний клуб «Галерея».

У цьому клубі одного вечора Кожевников і познайомився зі своїм майбутнім партнером Сергієм Архиповим, тодішнім генеральним продюсером «Радіо Рокс».

Перший їхній спільний проект, ідею якого запропонував Сергій Кожевников, провалився. Задумка вражала уяву - ні багато ні мало, як Міжнародний музичний фестиваль з таким ось загадковою назвою «ДЕКС Tenerife-94». І де? На Канарських островах! Відчуваєте, який розмах?

На жаль, фестиваль не тільки провалився, але і приніс компаньйонам масу боргів. Вийшло так, що їх кинув закордонний партнер, а разом з ним зникли всі вкладені в проект гроші. В результаті виявилося, що компаньйони повинні всім і багато. Тут же, як це часто буває, зникли ті, хто був до цих пір «друзями». Компаньйони продали все, що можна продати, в тому числі свої квартири, і в 30 років вони виявилися з боргами, без гроша в кишені і абсолютно без перспектив. Можна було опустити руки, звалити все на долю, але тепер вже інший Сергій - Архипов, подав нову ідею: відкрити комерційну радіостанцію.

Нагадаємо, що на початку 90-х років минулого століття було в моді все закордонне, від продуктів і напоїв до телесеріалів, не кажучи вже про музику. Адже на новинки зарубіжної естради довгі десятиліття існував негласна заборона властей.

Вийшло так, що ніша російськомовної естради була на той момент практично вільна, ніхто і не підозрював, що населення із задоволенням буде слухати «мелодії і ритми російської естради». Ось так на початку зими 1995 року теоретично зародився формат майбутньої радіостанції, який можна назвати «National Contemporary Hits», а якщо по-російськи і простіше - сучасні російські хіти і просто хороші пісні, причому тільки російською мовою.
Вийшло так, що ніша російськомовної естради була на той момент практично вільна, ніхто і не підозрював, що населення із задоволенням буде слухати «мелодії і ритми російської естради» Але це все в теорії. На практиці потрібні були для старту проекту гроші і апаратура, причому дуже високої професійної якості. Ідею підтримав приятель Сергія Кожевникова відомий телевізійник Влад Лістьєв, свого часу колишній працівник Держтелерадіо. Він сказав, що в цій ідеї є раціональне зерно, але, на жаль, займатися проектом йому колись. І справді, в той час він був поглинений справами на «Громадському російському телебаченні» (ОРТ). Проте Влад познайомив компаньйонів з потрібними людьми. Одним з них був Віталій Богданов - у той час власник компанії «МS Max», що займалася поставками студійного обладнання та будівництвом кінотеатрів. Він вніс свою частку в проект технікою і до 2008 року залишався одним з основних співвласників «Російської Медіагрупи». До речі, потім він організував не менше відоме «Радіо Шансон». Але це, як кажуть, зовсім інша історія ....

Крім Богданова, акціонерами стали ще дев'ять фізичних осіб, кожен з яких хоч чимось міг допомогти засновникам станції.

Мовлення «Русского радио» почалося 2 серпня 1995 в Москві спочатку на частоті 105,7 мегагерц з потужністю передавача в 1 кіловат. Протягом усього серпня трансляції йшли в тестовому режимі, починаючи з 8 години ранку і до 22-ї години вечора (час московський). Ніяких джунглів або оголошень не було, тільки пісні в режимі «нон-стоп». Восени цього ж року почалося повноцінне мовлення.

Уже в перший рік свого існування «Русское радио» увійшло до п'ятірки кращих радіостанцій, а в кінці 1997 року вийшло на перше місце серед музичних радіостанцій Росії, випередивши колишнього лідера - радіо «Європа плюс».

Вважається, що в цьому велика заслуга шоумена Миколи Фоменко, який був запрошений в якості ведучого. Завдяки Миколі і його розвиненому почуттю гумору на «Русском радио» з'явилися такі легендарні проекти, як: «Доброго ранку, В'єтнам!», «Росіяни цвяхи», «Прокол», «Жарти Фоменко». До речі, перший слоган у радіостанції в ті роки був: «Русское радио - музика для душі».
Вважається, що в цьому велика заслуга шоумена Миколи Фоменко, який був запрошений в якості ведучого Справедливості заради треба відзначити, що ще в 1995 році Сергій Кожевников, зустрівшись зі своїм другом Миколою Фоменко в клубі «Сохо», запропонував і йому взяти участь в якості співзасновника в новому проекті FM-радіостанції, форматом якої повинна стати тільки популярна вітчизняна музика. Тоді Микола недооцінив потенціал нової станції, про що шкодує досі.

Голос Фоменко з 1996 року звучав і в заставках рекламної служби «Русского радио». Ідея під час трансляції рекламного блоку вимовляти смішну фразу сама по собі була незвичною і оригінальною. Спочатку виникла як маревний прикол, вона принесла «Русскому радіо» небачений успіх - почувши музичний фрагмент, що означає кінець рекламного блоку, слухачі притихають, а звук робили голосніше, щоб не пропустити нову жарт ведучого, більшість з яких знала вся країна.

У серпні 1998 року в Росії вибухнула фінансова криза: до сих пір багато його згадують із жахом. Але саме в цей час «Русское радио» вголос і на всю країну сказало те, про що кожен постійно думав про себе і на що потай сподівався: «Все буде добре!» Цей новий слоган народився під час обговорення двома компаньйонами склалася на радіостанції після дефолту ситуації. З тих пір оптимізм є одним з принципів не тільки концепції мовлення, а й духу компанії.

У 1999 році потужність передавача в Москві збільшена до 4 кіловат, і знову було продовжено розширення мережі мовлення - країна почала оживати, з'явилися рекламодавці.
У 1999 році потужність передавача в Москві збільшена до 4 кіловат, і знову було продовжено розширення мережі мовлення - країна почала оживати, з'явилися рекламодавці Однак спочивати на лаврах було рано - почали з'являтися конкуренти. У 1999 році в ефірі зазвучало «Ретро FM», що спеціалізувалося, як вже зрозуміло з назви, на вітчизняних піснях попередніх років. Через рік «Радіо Шансон» почало гриміти своїми хвацькими тюремно-блатними (а зовсім навіть не шансон в прямому розумінні цього слова) піснями в кожному маршрутному таксі.

«Російська Медіагрупа» підготувала, як тоді здавалося, серйозний удар у відповідь, і називався він «Русское радио-2». Станція з'явилася в ефірі восени 2001 року зі спеціалізацією - пісні радянського періоду російською мовою. На жаль, проект набрав лише чотири відсотки від потенційної аудиторії до 2005 року, в той час як названі конкуренти в два рази більше. І в листопаді 2005 року станція «Русское радио-2» була перейменована в «Руську Службу Новин» (РСН).

15 липня 2003 року в ефірі з'явився спільний проект «Голосу Росії» і «Русского радио». Ініціатива його створення належить голові РГРК «Голос Росії». Спочатку нова станція називалася «Русское міжнародне радіо» (РМР), а пізніше - «Міжнародне російське радіо» (МРР). Формат цієї радіостанції - новини, музика, політичні і розважальні програми. Мовлення йде на частотах «Голосу Росії» на близьке і далеке зарубіжжя зі слоганом: «Росія завжди з тобою!»

У 1996 році «Русское радио» заснувало народну музичну премію «Золотий грамофон», яка проходить в кінці кожного року в Кремлі, а аналогічна церемонія проходить в Льодовому палаці в Санкт-Петербурзі. Ця премія вважається однією з найпрестижніших для вітчизняних виконавців. У 2006 році з'явився телевізійний аналог «Русского радио» - телеканал RUTV.

В даний час «Русское радио» - одна з найбільших радіомереж в світі. Щодня його слухають більш ніж в 2300 містах Росії, України, Казахстану, Молдавії, Киргизії, Вірменії, а також у країнах Прибалтики, Об'єднаних Арабських Еміратах і в США. Щотижнева аудиторія «Русского радио» налічує понад 25 мільйонів чоловік. Цільова аудиторія радіостанції - слухачі від 12 до 44 років з вищою і середньою освітою.
В даний час «Русское радио» - одна з найбільших радіомереж в світі Сайт радіостанції «Русское радио»: www.rusradio.ru

В ефірі радіостанції можна почути як іменитих виконавців - Аллу Пугачову, Філіпа Кіркорова, Анжеліку Варум, Леоніда Агутіна, так і молодих артистів, які тільки починають свій шлях на естраді. Ми назвемо лише частина популярних рубрик цієї радіостанції:

«Стіл замовлень» - це програма по заявках слухачів «Русского радио», в якій вони можуть замовити свою улюблену пісню, передати привіти і поздоровлення. Для цього всі засоби хороші - і дзвінок в прямий ефір, і відправка sms-повідомлення. Ведучий програми зачитує sms-повідомлення в прямому ефірі.

«Дембельський альбом» - це програма для захисників Вітчизни, всіх тих, хто виконуючи свій обов'язок, служить своїй Батьківщині. Тут також можна передати привіти своїм близьким і коханим, які знаходяться у військових частинах.

Програма «Російські перці» - це ранкове шоу на «Русском радио». Щоранку зірки і знаменитості заглядають в гості, діляться своїми таємницями і планами, а також виконують хіти «Русского радио» в прямому ефірі.

Цікаво, що жоден з проектів «Російської медіагрупи» не повторив успіху «Русского радио», і навіть не наблизився до його популярності. Мало того, частина початих проектів довелося або продати, або закрити в силу того, що вони так і не вийшли хоча б на межу окупності. У чому ж секрет такої популярності обраного формату і радіостанції? На жаль, на це питання немає прямої відповіді. Зазвичай говорять про те, що збіглося багато: очікування слухачів, час створення, формат, провідні тощо ... Давайте і ми не станемо шукати відповідь на це питання, а просто приймемо всі пояснення до відома. Ось, власне, і вся історія.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Сподобалося нас читати?

«Ти пам'ятаєш, як все починалося?
Пам'ятайте, як все починалося на початку 90-х років минулого століття?
І де?
Відчуваєте, який розмах?
У чому ж секрет такої популярності обраного формату і радіостанції?
Сподобалося нас читати?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов