Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Російські ціни на автомобілі «підкосили» авторинок Білорусі

Наша сеть партнеров Banwar

У нашій країні пропозиція перевищує попит, ціни падають, а покупців стає менше.

Через падіння російського рубля ціни в Росії на нові автомобілі впали. За ними послідували ціни і на старі авто. Ситуація в Білорусі трохи інша. На відміну від Росії у нас практично всі автомобілі імпортні, тому ціни прив'язані до іноземних валют. Склалася цікава ситуація: російські офіційні дилери істотно знизили ціни на нові автомобілі, а білоруські робити цього не поспішають.

Авто з Європи і Росії

До збільшення в 2011 році ставок митних зборів оптимальним варіантом покупки автомобіля був старий з Європи. Покупець не бачив сенсу в покупці нового автомобіля, якщо п'ятирічне авто у відмінному стані і з хорошою комплектацією обходилося в 2-3 рази дешевше.
Зараз же в Білорусь приганяють не так багато європейських автомобілів.

РЕКЛАМА

- Через митного збору білоруси їздять в Європу набагато рідше. В основному приганяють малолітражки у віці від 3 до 5 років - для них найнижчий розмір розмитнення, - говорить фахівець з комісійного продажу автомобілів Сергій пудик.

Наприклад, на німецькому сайті можна знайти дволітровий «Рено Сценик» 1997 року під 400 доларів. А його розмитнення буде коштувати майже 11000 доларів! У нас такий автомобіль продають в середньому за 3500 доларів, а в Росії - за 2500 доларів. Тому білоруси зараз переорієнтувалися на російський ринок.

- У Росії немає такої прив'язки в розрахунках до долара, як у нас. Відповідно, в російських рублях у них ціна не змінилася, - коментує різницю в цінах в РФ і Білорусі директор Автохаус Максим Дудник.

У Білорусі - затишшя


Зараз на автомобільному ринку Білорусі затишшя. Ціни на автомобілі, в порівнянні з минулим роком, впали, на деякі моделі - в два рази, продавців значно більше, ніж покупців. Якщо кілька років тому покупці просили знижку в 50-100 доларів, то зараз вони самі пропонують ціну, яка може бути на 1000-2000 доларів нижче виставленої продавцем.

РЕКЛАМА

Ситуація на авторинку «Зоряний» не запевняє. Ринок заповнений наполовину, покупців дуже мало.

- Раніше купували близько 100 машин в день, а зараз добре, якщо 15. А буває і таке, що ніхто не оформляє рахунок-довідку, - розповідає Сергій пудик.

Автомобілі дорожче 10000 доларів продати дуже складно. Навіть незважаючи на те, що продавці готові йти на поступки і знижувати ціни. Хоча «народні» автомобілі «Фольксваген», «Ауді», «Опель» і деякі «французи» 90-х років все-таки знаходять своїх покупців.

На такі автомобілі ціни практично не змінилися. Вони як коштували близько 3000 доларів, так і стоять. Та й продаються вони легше, ніж більш нові моделі, - каже Максим Дудник.

Сергій пудик, що займається комісійною продажем автомобілів, вважає, що авторинок, яким він був раніше, доживає своє: за оцінкою Сергія, 95% продажів вже доводиться на Інтернет, а на ринок - решта 5%. На його думку, на ринок людина приходить придивитися до машин і цінами на них. Потім через інтернет він підшукує відповідні варіанти. Але, як підказує практика, іноді простіше оглянути машину на місці і побачити всі дефекти, ніж їхати через півкраїни, щоб побачити «небиту» і «нефарбовану» купу металобрухту.

Замість продажу і покупки автомобіля, як зазначає Сергій пудик, великим попитом користується обмін. Хтось хоче собі автомобіль новіше, а хтось - дешевше. Так люди і домовлятися про обмін з доплатою.

Однак особливих надій на райдужне автомобільне майбутнє немає. На думку Максима Дудника, в березні - квітні ринок уживаних авто очікує сезонне пожвавлення. У зв'язку з несприятливою економічною ситуацією багато автовласників приймуть рішення продати своїх залізних коней. Але на такий попит, як в попередні роки, сподіватися не доводиться, отже, це позначиться на цінах.

Коментар фахівця

«Білоруси розсмакували автомобілі з Росії»

Олексій Хвощинский, редактор газети «Автобізнес», портал ABW.BY

- На даний момент кількість угод з купівлі-продажу автомобілів зменшилася. По-перше, поки що в силі традиційне зимове затишшя. По-друге, білоруський вторинний авторинок шукає точку рівноваги як щодо попиту, так і за цінами - до сих пір незрозуміло, чи впадуть ціни ще і коли це станеться. Багато білоруси, які не продавши свої автомобілі, оновили автопарк. Тепер вони змушені знижувати ціни, щоб хоч щось отримати від реалізації свого товару, який втрачає свою привабливість кожен день.

РЕКЛАМА

У 2014 році відбулася переорієнтація покупців на російський ринок - близько 33 тис. Автомобілів, які раніше припадали на імпорт з третіх країн, тепер були ввезені з Російської Федерації. До того ж в країну ввезли майже 25 тис. Нових авто, і ввезли НЕ білоруські дилери, а фізособи і компанії, які надають послуги з доставки авто з Росії.

Ввезення малолітражок з Європи практично втратив сенс, тому що за зіставні гроші білорус в Росії може придбати автомобіль класом вище.

Подальше залежатиме від ситуації в економіці, але можна позначити кілька обставин, які потрібно враховувати в майбутньому:

• Білоруси «розсмакували» автомобілі з Росії, і, незважаючи на більш високий відсоток автомобілів з кримінальним минулим, відтепер ми будемо порівнювати ціни не тільки на нашому та європейському ринку, а й ціни в Росії. Також все більше автолюбителів будуть дивитися в бік нових бюджетних автомобілів російського складання.

• Ринок не помре, проте значно скоротиться кількість продажів. Все популярнішими зараз стає варіант обміну, з доплатою або без, через комісійні майданчики і безпосередньо: багато хто ще не можуть позбутися звички часто міняти автомобіль, а грошей і часу на те, щоб продати старий і купити новий, немає.

• Багато білоруські дилери опиняться на межі виживання. Вийти з такого бізнесу часом дорожче, ніж підтримувати його на мінімальному рівні прибутковості. Очевидно, вони більше будуть намагатися заробляти на сервісі і обслуговуванні, тому що жити з продажів зараз практично неможливо.

Ціни на нові автомобілі, в доларовому еквіваленті

Ціни на старі автомобілі, в доларовому еквіваленті

Автор: Анна РОМАНОВА-Колосовський

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов