Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Розбираємо автомобільну промисловість Росії по кісточках

  1. Як вираховують рівень локалізації?
  2. Експортний потенціал та проблеми
  3. автозаводи Росії
  4. Хто і що поставляє на російські автозаводи?
  5. У сухому Залишки

Наша сеть партнеров Banwar

Іномарка, зроблена в Росії, вже давно правило, а не виняток. За останні кілька років в Топ-10 найпопулярніших моделей стабільно входять автомобілі, випущені всередині країни. З них не менше половини - моделі іноземних брендів. Причому якщо на початку XXI століття йшлося про викрутки (SKD) або дрібновузлового складання (MKD), то зараз все частіше доводиться говорити про виробництво повного циклу (CKD).

Причому якщо на початку XXI століття йшлося про викрутки (SKD) або дрібновузлового складання (MKD), то зараз все частіше доводиться говорити про виробництво повного циклу (CKD)

Така метаморфоза пояснюється суворими правилами промсборки: щоб ввозити комплектуючі за пільговою ставкою (від 0 до 5%), виробнику слід неухильно виконувати умови 166-ї постанови «Про промзбірку» . Воно є двох типів: старе - від 2005 року і нове - від 2011-го, причому в залежності від віку документа змінюються і вимоги, що пред'являються.

Цікаво, що сьогодні в Росії є чинні угоди як ранньої, так і пізньої редакцій. Правда, хто з виробників за якою з них працює - предмет комерційної таємниці. За непідтвердженими даними, серед встигли «урвати» норми 11-річної давності - Toyota, альянс Hyundai-Kia, а також об'єднання Peugeot-Citroen-Mitsubishi.

Втім, найчастіше договір укладається не з окремим виробником, а з альянсом, що складається відразу з декількох брендів. Хоча хто б не працював за «старими» правилами, умови все одно однакові: потрібно фарбувати і варити кузова, мати виробничі потужності в 25 тисяч автомобілів на рік і довести локалізацію до 30% протягом чотирьох з половиною років з дати підписання угоди.

Вимоги пізньої редакції значно суворіше. Відповідно до неї автовиробникам необхідно запустити власний дослідницький центр, наростити потужності до потенційних 300-350 тисяч автомобілів на рік, випускати двигуни, штампувати і зварювати кузова, а головне - довести ступінь локалізації до 60% до 2018 року. В іншому випадку митний збір на привізні деталі зросте до 15%. Виняток - продукція, зроблена всередині ЄАЕС (Євразійського економічного союзу), але кількість такої незначно.

Євгенія Тетеріна, провідний фахівець зі зв'язків з громадськістю KIA Motors Rus

«На даний момент всі моделі KIA, крім Picanto, виробляються локально. Бестселер нашого модельного ряду Rio з типами кузова седан і хетчбек виробляється на заводі Hyundai Motor Manufacturing Rus в Санкт-Петербурзі методом повного циклу з рівнем локалізації 48%.

Всі інші моделі (cee'd у всіх модифікаціях, Cerato, Optima, Quoris, Venga, Soul, Sportage, Sorento, Sorento Prime і Mohave) виробляються на заводі «АВТОТОР» в Калінінграді. З них Cerato і Sorento випускаються там методом повного циклу, інші моделі - в форматі великовузлового складання. Про ефективність підходу красномовно говорять бізнес-показники KIA Motors Rus. KIA - бренд номер один в Росії за обсягами продажів серед іноземних компаній вже другий рік поспіль, частка ринку KIA в нашій країні за підсумками січня-лютого 2016 року склала 10,68% ».

Між тим виконання зобов'язань вимагає колосальних інвестицій, але тільки так можна розраховувати на пільгове ввезення комплектуючих, максимальна частка яких через два роки не повинна перевищувати 40%. У їх числі будуть ті компоненти, які безглуздо (через малий попит) або неможливо (технологічно) робити в Росії (подушки безпеки, складна електроніка).

Зобов'язання автовиробників по локалізації виробництва в рамках Постанови № 166 «Про промзбірку» в редакції 2011 року

  • 2014 г. - 40%
  • 2015 г. - 45%
  • 2016 г. - 50%
  • 2017 г. - 55%
  • 2018 г. - 60%

Достовірних фактів про відповідність або ж невідповідність заданим нормам локалізації конкретних виробників немає. По-перше, в ряді випадків угоду з державою полягає не з окремою маркою, а відразу з консорціумом. По-друге, на кінцевий показник сильно впливає курс рубля щодо світових валют. По-третє, часто інформація подібного роду вважається комерційною таємницею і не підлягає оприлюдненню.

Решта 60% комплектуючих до 2018 року повинні бути російського виробництва. На перший погляд, в цьому немає нічого неможливого, адже за останні десять років вітчизняна промисловість приросла світовими виробниками автокомпонентів і комплектуючих. Імен - маса: Autoneum, Bosch, Faurecia, Magna, Saargummi, Schaeffler і інші. Але якщо копати глибше, виявиться, що 60-відсоткові плани - фікція. Російські деталі іноземних компаній практично ніколи не виробляються на території нашої країни від і до. Що там ... Вони рідко випускаються тут хоча б наполовину. Подібний розклад в професійному колі називають прихованою локалізацією (або локалізацією другого порядку) Причому її масштаби можуть бути ширше, ніж здається: до девальвації частина російських постачальників «АвтоВАЗу" не грішили замовляти деталі і в Китаї, видаючи їх за свої.

При цьому виробництво комплектуючих регулюється державою аналогічно промзбірку автомобілів. Основний документ - постанова уряду № 566 «Про внесення змін до Митного тарифу Російської Федерації стосовно автокомпонентів, що ввозяться для промислового складання» . Схема ідентична такій для автовиробників: поступова локалізація виробництва в обмін на пільги. За недотримання - санкції, головна з яких - скасування митних пільг. Додатковий бонус - можливість вільного продажу продукції, на відміну від деталей, безмитно ввезених в Росію по 166-ї постанови і призначених виключно для конвеєрів.

Однак на тлі девальвації рубля і обвалу ринку іноземні інвестори, що працюють в рамках промсборки, бажають досягти більшого. Наприклад, заморожування запланованого рівня локалізації на рік і права зупинення дії угоди в односторонньому порядку з можливістю його подальшого відновлення.

Сергій Цвелодуб, регіональний директор з продажу автомобільних комплектуючих ТОВ «Роберт Бош»

«Компанія Bosch активно співпрацює з російськими автовиробниками, пропонуючи сучасні технічні рішення і надійні високоякісні компоненти. Заводи компанії знаходяться по всьому світу. Для вітчизняного ринку ряд компонентів випускається на виробничих майданчиках Bosch в Енгельсі і Самарі, а частина продукції, що виготовляється йде на експорт ».

В середині січня Міністерство економіки видало проект документа, що передбачає заморожування зобов'язань на рівні 45% на третій і четвертий роки дії угоди. Крім того, в розрахунках додатково планувалося враховувати складські запаси і експортні поставки. Втім, поки це тільки проект. Між тим, за оцінками експертів, практично всі гравці галузі сьогодні «фізично» не відповідають заданим рівнем локалізації, досягаючи його формально - за допомогою маніпуляцій з цінами.

Як вираховують рівень локалізації?

У зв'язку з цим цілком логічне запитання - методика підрахунку локалізації. Хто і як вважає визначальний показник? У постанові закріплена формула: L = (1-V / P) * 100%, де L - середньорічний рівень локалізації, V - митна вартість всіх автокомпонентів і їх частин, а Р - загальна вартість вироблених в Росії деталей без врахування ПДВ. Саме таке рівняння вирішують виробники, коли вираховують локалізацію, направляючи отриманий результат на перевірку в Мінпромторг і Мінекономрозвитку.

На недосконалість формули вказав кризу, що вибухнула. По-перше, після девальвації російської валюти з'ясувалося, що вона не відображає вплив валютної складової, а по-друге, враховує тільки продану продукцію, не включаючи до підрахунок складські запаси. В результаті коли рублева вартість імпортних компонентів зросла, рівень локалізації знизився, хоча фактична частка імпортних комплектуючих не змінилася. Якщо при курсі 35 рублів за долар виробник умовно досяг 50-відсоткової локалізації, то при доларі за 80 рублів показник помітно впав.

Андрій Акиф, керуючий директор Nissan в Росії

«Минулий 2015 рік став одним з найскладніших для автомобільного ринку Росії. Проте Nissan продовжує реалізовувати свою стратегію на російському ринку, утримуючи позиції в першій десятці найпопулярніших брендів країни відповідно до своїх довгостроковими планами. Компанія зробила значні вкладення в оновлення свого модельного ряду, а також в локальне виробництво, завдяки якому бренду вдається адаптувати свою продукцію до вимог російських покупців. Nissan X-Trail і Nissan Qashqai, вироблені на заводі Nissan в Санкт-Петербурзі, впевнено займають лідируючі позиції в своїх сегментах і є бестселерами марки в країні. Ми продовжуємо працювати з нашими партнерами по формуванню ефективної і працездатною дилерської мережі в країні.

Росія залишається ключовим стратегічним ринком для Nissan, на якому ми реалізуємо свої довгострокові плани по збільшенню локалізації, розширенню географії виробництва, а також по зміцненню позицій Nissan ».

Ще в грудні 2014-го учасники галузі просили втрутитися в ситуацію держава і додати в формулу розрахунку валютну змінну. Ряд ЗМІ повідомляли, що реакція послідувала після того як з Росії зібрав валізи GM. Уряд нібито пішло на поступки, погодившись вважати локалізацію по курсу на момент підписання угоди «Про промзбірку». Однак в офіційній відповіді Мінекономрозвитку на запит Drom.ru йдеться, що Мінеконом спільно з Мінпромторгу і ФТС Росії зробили висновок про недоцільність введення валютного коефіцієнта.

Експортний потенціал та проблеми

Крім іншого, дворазове падіння попиту і потужний обвал рубля мало не відразу оголили експортний потенціал. Причому поряд з виробниками надії на експорт покладає і держава (в число заходів підтримки галузі на 2016 рік включена компенсація перевезення автомобілів до кордону).

Якщо раніше вся продукція російських заводів була орієнтована на внутрішній ринок, то тепер певна частина йде на експорт. Так, зроблені в Росії автомобілі експортують Datsun, Ford, Hyundai-Kia, Lada, Nissan, Toyota. Втім, основні іноземні ринки сусідніх країн - Білорусь, Казахстан, тобто учасники Євразійського економічного союзу. Причому виробників всерйоз непокоїть введення Казахстаном утилізаційного збору на імпортні автомобілі, що вже призводить до скорочення обсягів поставок.

Крім того, йдуть розмови про можливе скасування пільг виробникам-резидентам Особливих економічних зон (ОЕЗ), і не тільки російських, хоча Мінекономрозвитку заявляє, що не володіє такою інформацією. За даними ж видання «Коммерсант», проти ініціативи виступає білоруська сторона.

Зараз виробники-резиденти ОЕЗ можуть розраховувати на безмитний експорт всередині економічного альянсу, але якщо в Росії є строгі вимоги по локалізації, то на території західного сусіда їх немає. На даний момент в Білорусі збирають (саме збирають) автомобілі GM (Cadillac, Chevrolet, Opel), PSA (Peugeot-Citroen) і Geely. Поки компроміс не знайдено, але чини, близькі до галузі, вважають, що пора вводити єдині критерії рівня локалізації для всіх концернів, які бажають експортувати продукцію всередині ЄАЕС.

Олексій Каліцев, виконавчий директор «Хенде Мотор СНД»

«За результатами 2015 року завод Hyundai під Санкт-Петербургом зберіг звання другого найбільшого, випустивши 229,5 тис. Автомобілів. 9 жовтня 2015 року зі конвеєра зійшов мільйонний автомобіль. На даний момент рівень локалізації обох моделей, вироблених на петербурзькому підприємстві, становить 47%. Крім того, в третьому кварталі цього року почнеться масове виробництво третьої моделі - компактного кросовера Hyundai Creta. За підсумками 2015 року завод «Хенде Мотор Мануфактуринг Рус» увійшов до числа кращих роботодавців. Серед роботодавців Санкт-Петербурга завод Hyundai зайняв друге місце ».

Складнощів з далеким зарубіжжям і розвиненими ринками не менш: поряд з недовірою до російської збірці є і юридичні перешкоди. Жорсткі норми по викидах CO2, вимоги щодо безпеки пішоходів. Але головне, що для деяких країн під локальні норми потрібно сертифікувати не модель, а кожен зібраний за кордоном автомобіль. Інша справа - ринки третього світу. Там все значно простіше. Наприклад, Hyundai вже відправляє Solaris в Єгипет, а Renault свої Дастера - до В'єтнаму.

автозаводи Росії

Сьогодні в Росії налічується 17 діючих автозаводів, де випускають легкові автомобілі більш ніж 20-ти марок (21 бренд). Ще пара виробництв будується: в Липецьку загальний завод зводять Lifan і Changan, в Тулі - Haval. Є ще і вантажні площадки: в Калузі - Volvo Truck, під Петербургом - Scania.

Більше того: три іноземні марки випускають в Росії двигуни. Мотори для Renault і Nissan роблять на потужностях «АвтоВАЗу», «атмосферник» Ford «варять» на окремому заводі на території ОЕЗ Єлабуга в Татарстані, а «фольксвагеновский» силовий агрегат 1.6 для Polo, Rapid, Jetta, Octavia і Yeti - в Калузі.

При цьому частина марок припинили виробництво в Росії (Great Wall, GM, JAC), а деякі заводи опинилися законсервовані ( «ТагАЗ» в Таганрозі, GM в Шушарах, Great Wall в Гжели і Липецьку). Середнє завантаження конвеєрів в Росії сьогодні становить 37-40%. У більшості підприємств урізано робочий час, а в деяких і зовсім припинено виробництво. Колишній президент «АвтоВАЗу» Бу Андерссон колись констатував: в Росії тільки п'ять виробництв галузі працюють з прибутком ...

Але якщо частина заводів побудовано самими автовиробниками, інші здійснюють контрактне виробництво. У числі останніх калінінградський «АВТОТОР», що випускає BMW, Hyundai-Kia (раніше GM), що погрузла в боргах «АвтоВАЗ» (збирає Datsun, Renault і Nissan), споріднений йому «Лада Іжевськ» (Lada, Nissan), а також нижегородський ГАЗ , де за контрактом створюють Skoda Yeti, Skoda Octavia і VW Jetta.

ОЕЗ

Цікаво, що чимала частина виробництв автомобілів і компонентів розосереджена в Особливих економічних зонах (ОЕЗ): Єлабуга, Калінінград, Калуга, Тольятті ... Інвестори ОЕЗ звільнені від сплати податку на майно, транспортного та земельного податків на термін до десяти років. Додатково передбачено зниження відрахувань у позабюджетні фонди, (тобто платежі в пенсійний і страхові фонди) з 30 до 14% (для персоналу, зайнятого в науково-дослідній діяльності та інжинірингу). На території ОЕЗ працює режим вільної митної зони. Ця процедура діє в федеральних Особливих економічних зонах і дозволяє ввозити на територію ОЕЗ технологічне обладнання, транспорт, будівельні матеріали для створення виробництва без сплати митних зборів і податку на додану вартість. Крім того, режим вільної митної зони має на увазі відсутність експортного мита на продукцію, що поставляється за межі Митного союзу (Росія, Казахстан, Білорусь, Киргизія). Термін дії ОЕЗ в Калузі, Алабуга, Тольятті - 49 років, а в Калінінградській області - до 1 квітня 2031 року, хоча митних пільг «АВТОТОР» позбудеться вже в квітні 2016- го ...

Діючі виробництва легкових автомобілів в Росії на початок 2016 року

Марка Моделі, що збираються в РФ Місто Показник локалізації на 2015 році Економія продуктивності потужності, автомобілів в рік Lada Granta, Kalina, Priora, Largus, XRAY, 4x4 Тольятті 68% (по альянсу) * Більш 1 000 000 Vesta, Granta ліфтбек Іжевськ Priora, Granta Аргун Chevrolet Niva Тольятті н / д 125 000 BMW 3, 5, X3, X4, X5, X6 Калінінград 18-25% 300 000 Brilliance V5, H530, H230 Черкеськ Chery Tiggo 5, Bonus 3 Черкеськ - ***** 36 000 Citroen C4 седан Калуга 35% 125 000 *** Datsun on-Do, mi-Do Тольятті 68% (по альянсу) * Використовуються потужності «АвтоВАЗу» Ford Fiesta, EcoSport Набережні Челни 45% 115 000 Focus, Mondeo Всеволожськ (ЛО) 125 000 Kuga, Explorer Єлабуга (ОЕЗ «Алабуга») 110 000 Hyundai Solaris Санкт-Петербурзького рг 48% - Solaris, для інших моделей не повідомляється 200000 - ХММР + потужності «Автотор» Elantra, i40, Equus Калінінград Kia Rio Санкт-Петербург 48% - Rio, для інших моделей не повідомляється 200000 - ХММР + потужності «Автотор» Cee ' d, Cerato, Venga, Optima, Quoris, Soul, Sportage, Sorento, Sorento Prime, Mohave Калінінград Mazda 6, CX-5 Владивосток - ***** 70 000 **** Mitsubishi Outlander Калуга 29% 125 000 *** Nissan Qashqai, X-trail, Murano, Pathfinder Ленінградська область 68% (по альянсу) 50 000 (з 2015 р - 100 000) Sentra, Tiida Іжевськ 100 000 Almera Тольятті ( «AвтоВАЗ») Використовуються потужності «АвтоВАЗу» Terrano Москва Peugeot 408 Калуга 35% 125 000 *** Renault Duster, Fluence Москва 68% (по альянсу) * 180 000 Logan, Sandero Тольятті VW-Group (Audi, Skoda, Volkswagen) Audi A6, Audi A8, VW Polo, VW Tiguan, VW Touareg, Skoda Rapid, Transporter, Caravelle і Multivan Калуга н / д (45% на 2014), загальна

225 000

Skoda Octavia, Skoda Yeti, VW Jetta Нижній Новгород (завод ГАЗ) 132 000 Toyota Camry, RAV-4 Ленінградська область, Шушари Не повідомляється 50 000 (з 2015 р - 100000) УАЗ Патріот, Пікап, Хантер Ульяновськ 100 000 * угоду по локалізації включає консорціум Renault-Nissan, «AвтоВАЗ», «KAМАЗ» і Mercedes-Benz Truck
** не рахуючи комерційну лінійку
*** один завод PCMA в Калузі
**** загальна потужність далекосхідного заводу Sollers
***** не працює за угодою «Про промзбірку»

продовження пільг

Продовжити пільги покликаний спеціальний інвестиційний контракт (СПІК). Це новий інструмент Мінпромторгу, в теорії припускає продовження пільг, насамперед податкових і митних. Саме вони цікавлять виробників в першу чергу. Правда, умови поки під питанням. Можливо, в момент укладення спецінвестконтракта буде заморожувати податкове навантаження на доходи виробника, і в разі збільшення податкового тягаря поправки його не торкнуться.

При цьому юристи відзначають: якщо в договорі з'являться вимоги по локалізації або експорту, документ вступить в протиріччя з нормами СОТ, які забороняють протекціоністські заходи. Уже зараз під натиском СОТ Росія поступово знижує ввізні мита: в 2012-му вони становили 30%, а до 2018-го повинні впасти до 15%. Тоді ж безмитним стане ввезення імпортних комплектуючих.

Хто і що поставляє на російські автозаводи?

Незважаючи на велику кількість марок і різноманітність моделей, автомобільну промисловість підживлює усталений коло постачальників. Як правило, це світові компанії з довгою історією, великим досвідом і розкиданими по світу виробництвами, в тому числі і в Росії. А то, чого тут не зробити, привозять із Західної та Східної Європи, Нового Світу, Туреччини ... Політичний конфлікт з останньої навис над машинобудуванням ніби дамоклів меч ... Поки російським автозаводам як і раніше поставляють турецькі компоненти, бо обмеження імпорту не зачіпають промислові товари. Однак уряд залишає за собою право розширити обмеження. Мінпромторгу вже доручено опрацювати список промтоварів, які потенційно можуть заборонити до ввезення. На щастя, часовий лаг дозволив виробникам підготуватися і замістити турецькі комплектуючі.

Вітчизняна локалізація

Цікаво, що поряд з іномарками російського походження на ринку є вітчизняні автомобілі зі значною часткою іноземних деталей. Погляньте на інфографіку «Автостат»: XRAY і Vesta багато в чому складаються з комплектуючих закордонних виробників, імпортованих в Росію або зроблених на їх заводах усередині країни (теж сильно залежить від імпорту). Таким чином, вважати «вазовские» новинки російським продуктом на молекулярному рівні - помилка. За різними даними, частка валютних запчастин Вести становить від 29 до 53%. Показник «Ікс-Рея» 49-78%.

Деякі виробники комплектуючих в РФ

Назва Регіон РФ або місто Продуктова лінійка Клієнти Autoneum Рязанська область Шумо- і теплоізоляція, світлотехнічні прилади Ford «Балаковорезінотехніка» Саратовська область ГТВ «АвтоВАЗ», «КАМАЗ», ГАЗ «Вістеон Автоприбор Електронікс» Володимирська область Електроніка, прилади «АвтоВАЗ», Sollers і Ford Bosch Саратовська область, Самарська область Свічки, компоненти систем бензинового вприскування та ін.), системи ABS, ESP «АвтоВАЗ», Ford, Renault-Nissan Brano Group Нижегородська область Замки, педалі, сидіння ГАЗ, Ford, Nissan, Volkswagen, Skoda (в стадії пере говірок «АвтоВАЗ», УАЗ) Continental (ТОВ «Континентал Калуга») Калузька область Шини Continental, Gislaved, Matador «АвтоВАЗ», Ford, Renault-Nissan Continental, ТОВ «Континентал Аутомотив Системз РУС» Калузька область Електронні автокомпоненти і елементи систем подачі і вприскування палива н / д Continental, «КонтіТех» Калузька область Шланги й трубки для систем кондиціонування н / д Faurecia Санкт-Петербург, Луга, Калузька область, Тольятті Деталі інтер'єру, екстер'єру, сидіння, вихлопні системи «АвтоВАЗ», Ford, Hyundai-Kia , Mitsubishi, Mercedes-Benz, Nissan, PSA, Renault, Volkswagen Group Gestamp Ленінградська област , Калузька область, Тольятті Петлі, замки «АвтоВАЗ» -Renault-Nissan, Ford, PSMA, Hyundai-Kia, Volkswagen Group Lear Калузька область Проводка, джгути н / д Magna, Cosma International (СП з Shin Young) Ленінградська область (Кам'янка, Шушари), Калузька область, Нижній Новгород Пластмасові і металеві компоненти Ford, Hyundai-Kia, Nissan, PSA, Toyota, Volkswagen Group Pirelli Кіров (КШЗ), Воронеж Шини Ford, Chevrolet, Škoda, Volkswagen, Daimler (Mercedes), для альянсу « АвтоВАЗ »-Renault-Nissan, ГАЗ, УАЗ Saargummi Ярославська область Металеві компоненти, гумовотехнічні вироби, ізоляція, ущільнювачі Ford, PSA, Mitsubishi, Volkswagen Group Schaeffler Ульянов кая область Деталі КПП, підшипники, зчеплення. У перспективі - деталі двигунів н / д TI Automotive ЛО (Всеволожськ), Тольятті Паливні та гальмівні системи «АвтоВАЗ», Renault-Nissan Toyota Tsusho, Atsumitec - «Атсумітек Тойота Цусе Рус» Тольятті Приводи механізму перемикання передач в зборі «АвтоВАЗ», ГАЗ , ОАД, Renault-Nissan, Toyota

Георгій Ротов, генеральний директор ТОВ «Континентал Калуга»

У 2015 році, незважаючи на падаючий попит, калузький завод Continental подвоїв обсяги виробництва в порівнянні з минулим роком. За підсумками 2015 го в Росії випущено 2 000 000 шин, а в поточному році Continental планує збільшити кількість продукції ще на 1 000 000 шин, випустивши близько 3 000 000 одиниць. Зростають і обсяги експорту. Так, в квітні 2015 року шини калузького виробництва почали поставляти на експорт в 15 країн Європи, Скандинавії, колишнього СРСР і Азії. В цілому частка експорту склала більше 20% від загального обсягу виробництва. Крім того, зараз розглядається можливість поставок шин на китайський ринок: йде адаптація продукту до системи китайської сертифікації. Зараз завод виробляє вже більше 200 найменувань шин трьох брендів: Continental, Gislaved і Matador (від 13 до 20 дюймів).

У сухому Залишки

У масштабах країни затія з промислової складанням автомобілів і комплектуючих вдалася! До Росії прийшли сучасні технології, культура виробництва, нові робочі місця, податки ... І нехай вибудувати якісно по-новому виробничий ланцюжок від і до не вийшло, нинішній стан справ не порівняти з ситуацією 15-річної давності.

Схожий процес протікав в роки зародження «АвтоВАЗу». Завод в Тольятті на початку 70-х дав потужний поштовх всій промисловості, якого вистачило на десять років. На жаль, є побоювання, що затія з промсборки настане на ці ж граблі - зупиниться, не отримає подальшого розвитку. За минулі роки так і не освоєно виробництво ключового набору комплектуючих, необхідних для повноцінного функціонування галузі. І якщо це не вийшло зробити в періоди зростання ринку, то навряд чи вдасться в умовах нової реальності, схожою на затяжну економічну кризу.

Як вираховують рівень локалізації?
Як вираховують рівень локалізації?
Хто і як вважає визначальний показник?
Хто і що поставляє на російські автозаводи?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов