Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Розгадуємо секрет популярності Mazda3

  1. позиціонування
  2. Як їде?
  3. Чи є інновації?
  4. конкуренти
  5. вартість утримання
  6. Mazda3: чому її купують і що дало оновлення
  7. В підсумку

Наша сеть партнеров Banwar

Тричі три Mazda3: в це статті зібрано три різні версії однієї моделі

Тричі три Mazda3: в це статті зібрано три різні версії однієї моделі! Все для того, щоб дати відповідь на питання, винесене в заголовок: чому Mazda3 знову і знову виявляється в рейтингу ТОП-5 продажів свого класу. Не поспішайте звинувачувати мене в переможних промовах, краще прочитайте до кінця.

позиціонування

Модель Mazda3 - спадкоємиця легендарної Mazda323, яка стала однією з найпопулярніших іномарок в «пост-перебудовний час» і вперше з'явилася ще в кінці 1970-х років як модель компакт-класу. З тих пір і понині позиціонування не змінилося: Mazda3 - це автомобіль С-класу: довжина близько 4,5 метрів; позиція між «крихіткою» Mazda2 і «великий» Mazda6.

Витоки Mazda3 можна шукати ще в 323-ї моделі; але її сучасна історія почалася з 2004 року (перше покоління), продовжилася в 2009-му (друге), і дійшла до сьогоднішнього часу - з 2013 року випускається третє покоління моделі, яке оновилося в 2016-м. Як цікавий лікнеп, відзначимо концепт-кар Mazda MX Sportif 2003 року і інше ім'я: в Японії ця модель зветься Mazda Axela

В середині 2016 року була представлена ​​оновлена ​​версія автомобіля - спочатку як Mazda Axela на внутрішньому японському ринку. Потім поновлення прийшли і для Mazda3 на світових ринках, включаючи Україну - з осені 2016 року в нас продається оновлена ​​версія моделі. Як і було обіцяно, в статті представлено три версії Mazda3: оновлений седан з 1,5-літровим бензиновим мотором (синій автомобіль) в середній версії «Touring +»; аналогічний оновлений седан c 2-літровим бензиновим мотором (сірий автомобіль, представлений у вигляді доповнюють фото) в максимальній версії «Exclusive»; хетчбек Mazda3 до поновлення з 2-літровим бензиновим мотором в максимальній версії «Exclusive» (сірий автомобіль, представлений в окремому блоці).

Як їде?

Так уже повелося з першого покоління Mazda3, що всі чекають від цього автомобіля «спортивності для народу». Можливо, зламався мій внутрішній компас, можливо я занадто суворий, але відвертої спортивності в Mazda3 НЕ побачив. Є жорстка підвіска і шум в районі колісних арок - але ці якості навряд чи можна назвати спортивним характером. Однак якщо викинути з голови слова про спорт, то Mazda3 може порадувати: це живий, рухливий, активний автомобіль. Так, підвіска жестковата - але вона позбавляє від сильних кренів кузова і можливих нападів нудоти у особливо чутливих людей. Плюс є рішення, який радують в дрібницях: зручні сидіння з розвиненою бічною підтримкою; класний 3-спицеве ​​кермо, на поворот якого автомобіль швидко відгукується; красиві прилади з тахометром в центрі ...

Mazda3 підтягнута і струнка, але без спортивних акцентів - просто акуратний, елегантний, динамічний автомобіль. Який радує в деталях: у простенькому салоні - шикарні прилади; сидінням позаздрить інший хот-хетч. Кермо хороший незалежно від версії, але в максимальній - кнопки управління «круїзом» на правій спиці і більше хром-декору. Блок «клімату» гарний і зручний

Суть в тому, з яким питанням підходити до Mazda3: якщо порівняти «трійку» з конкурентами у вигляді SKODA Octavia або Toyota Corolla, то автомобіль і справді здається більш спортивним і зібраним на дорозі: все-таки гостре кермо, легкий кузов, жорстка підвіска, «многоричажка» ззаду. Але якщо порівняти максимальну 2-літрову Mazda3 з чимось на зразок SEAT Leon FR або Peugeot 308 THP - то тут відчуття «підігрітою ТОП-моделі» вже не вистачає.

Причому не тільки в деталях, але і в моторі: ось це найприкріше! У розгоні 2-літровий бензиновий мотор непогано «бере» знизу (до 1,5-2 тис. Об / хв), демонструючи свій обсяг; низько і грубо звучить, обіцяючи класний розгін. Але раптом - раз! - і провал на середніх (2-3 тис.) Оборотах. Наступного разу мотор оживає лише на 4 тис. Об / хв і далі цілком жваво розганяє автомобіль, не боячись «крутиться» до 6 тисяч. Але ось цей провал посередині ... Адже менший двигун собі такого не дозволяє. У водія є розуміння, що під капотом всього 1,5 літра обсягу; проте мотора як починає тягнути потроху, так і зберігає лінійну залежність віддачі від оборотів: середні обороти - «половина» мотора; розкрутив до максимальних (6-7 тис. об / хв) - є обіцяні 120 «конячок». Це небагато, але логіка роботи мотора зрозуміла: відразу ясно, де економити паливо, а де шукати потужність. До слова, 6-ступінчастий "автомат" відмінно працює в парі з будь-яким двигуном: перемикання м'які, непомітні, своєчасні. Єдина відмінність - режим Sport: при його активації автомобіль з 2-літровим мотором скидає одну передачу; а 1,5-літрова машина - відразу дві, заганяючи двигун в зону дуже високих обертів.

Обидва мотори - сімейства SKYACTIV-G і візуально схожі. Проблема 2-літрового двигуна, мабуть, навіть не в самому моторі, а в очікуваннях: обіцяні 150 л.с. в компакт-кузові повинні дарувати активний драйв; але чогось не вистачає. Молодший мотор просто робить свою роботу. І, навчившись розпоряджатися його ресурсами, отримуєш чи не більше задоволення: це явно не монстр потужності, але двигун відчувається «живчиком» - під стать автомобілю в цілому. АКПП добре працює в парі з будь-яким мотором; плюс є спорт-режим

Автомобіль хороший простором салону і обсягом багажника (414 л); саме «хороший», проте не ідеальний. Наприклад, Mazda3 радує задніх пасажирів запасом місця для ніг, але змушує занадто пригинати голову при посадці; тут є підлокітник з підстаканниками, але немає дефлекторів вентиляції. З багажником аналогічна ситуація: і обсяг достатній, і форма правильно-прямокутна; але не вистачає гачків, кишеньок, ніш, та й отвір для завантаження речей малуватий.

В результаті Mazda3 трохи простувата в деталях, ставить акцент на перевірені рішення, є невелика добавка «спортивності» щодо звичайних моделей С-класу. Такими були минулі Mazda3, а ще - Mitsubishi Lancer X і Honda Civic. Однак де згадані моделі? Їх толком немає, вони втратили своє обличчя і вищеописану суть. А Mazda3 - зберегла: вона запам'ятовується приємним, активним, рухливим автомобілем. Причому навіть у версії з 1,5-літровим мотором, над якою не висить «дамоклів меч» звання ТОП-моделі.

Позаду місця для ніг вдосталь; дверний проріз і дах можуть здатися низькими, але до відвертих незручності не доходить. Багажник як багажник; шкода не може похвалитися ні рекордним обсягом, ні продуманістю в дрібницях (ніші, гачки) - все на достатньому рівні, але не більше того. Цікаво, що збільшені передні гальма отримує ТОП-ова Mazda3 (295 мм у версії 2,0 л проти 280 мм у версії 1,5 л; ззаду завжди 265 мм), але невеликий спойлер на кришці багажника прикрашав саме середню версію «троячки». До речі, на 1,5-ліровой версію Mazda3 припадає понад 75% продажів моделі; залишалася чверть - за мотором 2,0 л. Розподіл по кузовам схоже: седан - 75%, хетчбек - 25%. Разом: найпопулярніша Mazda3 - це седан з мотором 1,5 л

Чи є інновації?

Говоримо «сучасна Mazda» - маємо на увазі SKYACTIV. Подібний комплекс технологій описувався на прикладі Mazda MX-5 ; але тут повторимося з невеликими тематичними відхиленнями.

Отже, якщо хочете, то SKYACTIV - це якась філософія створення деталей і вузлів автомобіля, в основі якої лежать не революційні зміни, а оптимізація всього і вся, буквально кожну дрібницю. Підхід SKYACTIV використовується в проектуванні кузова і шасі, створенні двигуна, розробці трансмісії (МКПП і АКПП). Наприклад, кузов і шасі актуального покоління Mazda3 отримали інші матеріали (велика частка високоміцних сталей, легкі сплави). Результат: щодо минулого покоління Mazda3, шасі актуальної моделі стало легше на 14%, кузов - легше на 8%; при цьому він став жорсткішим, що позитивно позначається на керованості і безпеки. Бензинові мотори сімейства SKYACTIV-G мають високий ступінь стиснення (14: 1), полегшену циліндропоршневу групу (-15-20%), хитрий вихлопної колектор «4-2-1» (як в спортивних автомобілях), фазовращатели на впуску і на випуску . В результаті зменшено насосні втрати, знижені втрати на тертя (-30%), двигун в цілому став легше (-10%). Наступний крок - «автомат» SKYACTIV-Drive. Щодо минулого покоління АКПП, тут з'явилася шоста передача і розширений діапазон блокування гідротрансформатора (89% проти 64% раніше).

Технології SKYACTIV - це набір правил і знань про те, як вичавити з техніки більше звичного: нічого революційного, але доопрацювання буквально кожну дрібницю. До речі, про моторах, ступеня стиснення, як паливо: поки на просторах СНД не чути про глобальні проблеми, хоча вже існують 5-річні автомобілі, накатав під 200 тис. Км. Єдину помітну масову проблему - подвійний старт в холодну пору року - вилікували новим ПО блоку управління мотором

Серед інших сучасних технологій зазначу контроль рядності руху (Mazda3 сама підрулює на трасі!) І систему попередження про екстрене гальмування - все зав'язано на камері у верхній частині лобового скла: вона стежить за розміткою, розпізнає ситуацію перед автомобілем, дає команди підсилювача керма і гальмівній системі . Плюс є камера заднього виду, контроль «сліпих зон» дзеркал, висувний екран з проекцією даних перед очима водія. Все управління - через систему мультимедіа MZD Connect: сенсорний 7-дюймовий дисплей, радіо і аудіосистема, різні настройки автомобіля, підключення телефону, пр.

Система MZD Connect пропонує управління через сенсорний дисплей або за допомогою окремого блоку кнопок. Меню радує приємною графікою і великою кількістю систем допомоги водієві (тільки ТОП-версія 2,0 л). Є висувний дисплей, камера заднього виду з лініями-підказками. Світлодіодні фари - з функцією автоматичного перемикання світла «ближній / дальній» (тільки ТОП-версія 2,0 л): система «бачить» зустрічний автомобіль і перемикає світло з «далекого» на «ближній», а потім повертає назад

конкуренти

В Україні автомобіль Mazda3 представлений в двох варіантах кузова (седан або хетчбек), з парою бензинових моторів (1,5 л або 2,0 л), завжди з АКПП, в трьох комплектаціях. Ціна стартує з 545 тис. Грн. (Менше $ 21 тис.) За версію 1,5 л Touring без різниці в типі кузова; цей автомобіль вже радує хорошою комплектацією: АКПП, 2-зонний «клімат», електричні склопідйомники, підігрів передніх сидінь, система MZD Connect, легкосплавні колісні диски, камера заднього виду. Наступна версія Touring + обійдеться в 585 тис. Грн. ($ 22,5 тис.) І додатково пропонує: світлодіодні фари, проекційний дисплей перед очима водія, датчики паркування спереду і ззаду, підрульові пелюстки-перемикачі передач. Максимальна версія Exclusive обійдеться в 629 тис. Грн. ($ 24 тис.) І доступна тільки з мотором об'ємом 2,0 л. Однак крім великого мотора покупець отримає помітно збільшений перелік сучасних систем: контроль рядності руху, попередження про екстрене гальмування в місті, моніторинг «сліпих зон» дзеркал, адаптивне світло, контроль втоми водія.

Здається, що Mazda3 «зірок з неба не хапає», але при цьому вона займає четверте місце в дуже конкурентному С-класі (за підсумками 1-го півріччя 2017 року): попереду - SKODA Octavia, Toyota Corolla, Ford Focus ; позаду - Hyundai Elantra, Peugeot 308, VW Golf і VW Jetta (навіть якщо їх підсумувати), Nissan Sentra , Renault Megane , Opel Astra. А тепер скажіть: хто з конкурентів пропонує спортивність за «недорого»?

Мабуть, Ford Focus; але багатьох покупців відлякує маленький 3-циліндровий 1-літровий турбо-мотор - який його ресурс? Цікаві варіанти у вигляді SEAT Leon або Peugeot 308 ; але обидві моделі доступні тільки в кузові хетчбек або універсал. Renault Megane? Седан не їде настільки азартно, як хетч; потужність закінчується на позначці 130 к.с. з «накрученого» 1,2-літрового турбо-мотора (якщо не брати до уваги спортивні GT і RS). Та й в цілому - сімейство Megane «розквітає» в максимальних дорогих комплектаціях, в той час як Mazda3 виглядає гідно навіть у середніх версіях.

Конкуренти ніби і є, а як би і ні. Якщо хочете седан С-класу з живим характером, традиційною технікою під капотом, сучасним оснащенням, адекватною ціною - то шлях до дилера Mazda. Аналогічний підхід сповідували седани Mitsubishi Lancer X і Honda Civic, але де вони? Одна надія - Hyundai Elantra. Решта конкурентів або занадто сімейно-правильні, або виконані в кузові хетчбек, тоді як більшість покупців «троячки» вибирають седан

вартість утримання

А адже SKYACTIV працює! Обидва автомобілі споживають паливо на рівні сучасних малооб'ємних турбо-моторів, що працюють в парі з «роботами»; хоча тут під капотом традиційний «атмосферник» (хоча і непростий) в парі зі звичною АКПП. Результат: 2-літрова Mazda3 в місті витрачає близько 9 л на 100 км; 1,5-літрова версія укладається в 7,5-8 л на 100 км шляху. При цьому плавна їзда, відсутність пробок, вихідний день допоможуть знизити витрату на 0,5-1 л і впритул наблизиться до обіцяних паспортним цифрам. Але врахуйте, що при спробі активної їзди в місті 2-літрова версія може споживати 10-11 л палива на 100 км; а ось у 1,5-літрового мотора витрата зростає не так помітно, максимум досягаючи 9 л на 100 км шляху. На трасі ситуація наступна: при швидкості 80-90 км / год автомобілі витрачають близько 4,5 л; При їзді зі швидкістю 110-120 км / год витрата зростає до 6 л на 100 км. Відмінність трасового витрати двох моторів укладається в 0,5 л на 100 км шляху.

Загальна гарантія на автомобіль становить три роки або 100 тис. Км; періодичність ТО - раз на рік або 20 тис. км. Мінімальна ціна за стандартне ТО - заміна масла і пари-трійки фільтрів - становить 2,6 тис. Грн. Найдорожче ТО на пробігах в 40 і 80 тис. Км обійдеться в 4,1 тис. Грн. Це лише орієнтовні цифри; точні ціни залежать від обсягу двигуна, дилерського центру, обсягу виконуваних робіт - в результаті ціни можуть відрізнятися, але лише незначно.

Ціни вказані станом на вересень 2017 року без урахування різних знижок і бонусів при покупці автомобіля або його обслуговуванні.

Mazda3: чому її купують і що дало оновлення

Знайомтеся - це Олег і його Mazda3: 2-літровий хетч в максимальній версії, до оновлення. Ми проводимо годину часу в обговоренні автомобіля, я роблю з десяток різних фото - все для того, щоб відповісти на питання підзаголовка.

Олег чесно відразу зізнається: він не фанат Mazda; він просто автолюбитель, який шукав собі наступний автомобіль. Критерії прості і зрозумілі: сучасна модель, хороша комплектація, адекватна ціна, «живий» характер і двигун могутніше черговий 1-літрової «кавомолки». Розглядав різні варіанти: в одному випадку - не вистачало потужності, в іншому - лякав цінник, в третьому - були побоювання про надійність через надто вже мудрованої техніки. У підсумку зупинив вибір на Mazda3: вона стала тією «золотою серединою», де перетинаються всі ключові вимоги і запити. І, судячи з продажу, з таким підходом Mazda3 знаходить собі чимало покупців.

Тепер про Mazda3 взагалі і про кузові хетчбек зокрема. У минулі покоління Mazda3 кузов хетчбек візуально був схожий на універсал. Однак в нинішньому - це саме сухорлявий, компактний хетч. Плюс, в залежності від версії, можна отримати подвійну вихлопну систему з «розводкою» на різні боки. В результаті хетчбек виглядає більш спортивно, легко, динамічно, ніж седан; якщо додати колеса побільше і пару близько-спортивних деталей - то, нарешті, можна отримати щось схоже на ТОП-модель. Шкода, але повноцінної спорт-версії MPS, яка раніше будувалася на базі хетчбека, в цьому поколінні немає. Доступ в багажник очікувано краще седана: тут просто більше отвір! Але сам багажник менше - лише 314 літрів (5-місний салон): це рівень моделей нижчого В-класу.

Автомобіль Олега за 1,5 року відкатав 25 тис. Км; великих проблем немає. З неприємною дрібниці - тільки шкіра на кермі, яка вже починає блищати і затирається. Середня витрата складає 8,5-9 л на 100 км з урахуванням комбінованого стилю їзди: 50% Київ і 50% їзди по заміських трасах.

Даний автомобіль - це Mazda3 до оновлення. Що можна впізнати по переднім бампером і окантовка протитуманних фар. Або по іншому керма - мені, наприклад, кермо в оновленій версії Mazda3 подобається більше. Ще відмінність - тканину і оздоблення сидінь; хоча кардинально їх форма не змінилася. Плюс (точніше мінус) відсутній перемикач режимів роботи АКПП. Але Олег цілком справедливо зауважує, що автомобіль можна «пришпорити» підрульовими перемикачами або натисканням педалі газу за клацання кік-дауна. У той же час, далеко не всі оновлення пішли на користь: наприклад, область кнопок склопідйомників раніше мала обробку «під карбон», а в оновленій Mazda3 - глянцева накладка, яка швидко дряпається і збирає відбитки пальців.

Але є і явні плюси - помітно збільшилася кількість систем допомоги водієві, про які розповідалося вище. Висновок: оновлення не змінило характер і суть Mazda3, але зробило автомобіль більш сучасним.

В підсумку

Приклад вище показовий: Mazda3 не є «зіркою» в будь-якому окремо взятому пункті; але часто виявляється вдалим оптимально-середнім вибором. Шкода, але версія з 2-літровим мотором, особливо в кузові седан, не дотягує по відчуттях і враженнях до звання «підігрітою ТОП-моделі». Однак якщо порівняти зі звичайними моделями С-класу, то Mazda3 виглядає «живчиком»; причому навіть з 1,5-літровим мотором, який радує економічністю і ціною в покупці.

плюси:

+ Вже в «базі» - гарне оснащення, цікаві мотори, адекватна АКПП

+ Середня версія з мотором 1,5 л на папері не блищить, але в реальності - хороша

+ Доплата за версію 2,0 л відносно невелика, плюс отримуєте багато додаткових систем допомоги водієві

мінуси:

- Мотор 2,0 л "не їде" на обіцяні 150 л.с. - є провал на середніх оборотах

- Максимальна версія в кузові седан НЕ Виглядає ТОП-моделлю; хетчбек з 2-літровим мотором, та ще в яскравому кольорі - вже краще

Технічні характеристики Mazda3 1,5 л (в дужках - 2,0 л):

Кузов - седан; 5 Місць

Габарити - 4,585 х 1,795 х 1,45 м

Колісна база - 2,7 м

Багажник - 414 л (5 місць)

Вантажопідйомність - 600 кг (540 кг)

Мінімальна споряджена маса - 1 235 кг (1 275 кг)

Мотор - бензин; R4; 1,5 л (2,0 л)

Потужність - 120 к.с. при 6 000 об / хв. (150 к.с. при 6 000 об / хв.)

Крутний момент - 150 Нм при 4 000 об / хв. (210 Нм при 4 000 об / хв.)

Питома потужність і момент - 97 к.с. на 1 т; 121 Нм на 1 т (118 к.с. і 165 Нм)

Привід - передній привод

Трансмісія - 6-ст. гидромеханическая АКПП

Динаміка 0-100 км / ч - 11,8 с (8,9 с)

Максимальна швидкість - 194 км / ч (210 км / ч)

Витрата палива (паспортний), місто - 6,7 л на 100 км (8,4 л)

Витрата палива (паспортний), траса - 4,6 л на 100 км (5,2 л)

Шини тестових автомобілів - Toyo Nano Energy R38 205 / 60R16

Чи є інновації?
Як їде?
Однак де згадані моделі?
А тепер скажіть: хто з конкурентів пропонує спортивність за «недорого»?
Мабуть, Ford Focus; але багатьох покупців відлякує маленький 3-циліндровий 1-літровий турбо-мотор - який його ресурс?
Renault Megane?
Аналогічний підхід сповідували седани Mitsubishi Lancer X і Honda Civic, але де вони?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов