Наша сеть партнеров Banwar
Історія бренду Gucci починається з 1921 року, коли Гуччі Гуччі, швейцар в лондонському готелі «Савой», обтяжений своєю роботою, замислюється про значення валізи і сумки, як про предметах, що відображає статус людини і його фінансове становище. Повернувшись на батьківщину у Флоренцію, молода людина відкриває майстерню з виготовлення предметів екіпіровки жокеїв і коней, паралельно ведеться виробництво валіз і сумок.
Гуччі Гуччі
Незабаром, завдяки бездоганній якості шкіри, товари від Гуччі набувають небувалу популярність.
До 1930 років в керівництві сімейним бізнесом починають брати участь шестеро синів Гуччио, старший з яких - Альдо Гуччі, в 1933 році придумує фірмовий логотип бренду, збережений до сих пір - дві переплетені літери G.
У 1937 майстерня переростає в фабрику, яка починає виробляти під маркою Gucci дамські сумочки, валізи і рукавички. Незважаючи на важкі передвоєнні роки, бренд стає улюбленцем золотої молоді, а до 1940-х років поширюється по всій Італії. На той час головна роль в розвитку бренду Gucci починає належати Альдо Гуччі. На основі його ідей налагоджується виробництво культової сумки з бамбуковою ручкою, і саме Альдо виводить бренд Gucci на американський ринок, відкривши в 1953 році перший магазин марки на П'ятій авеню в Нью-Йорку.
Складні часи в історії бренду починаються в 1953 році, коли вмирає засновник Gucci - Гуччі Гуччі. Ця подія тягне за собою сімейні сварки і судові розгляди, незмінною причиною яких виступає поділу сімейного капіталу. Альдо, який володіє 50% акцій фірми, очолює бренд, що на деякий час припиняє скандали.
У 70-ті роки асортимент Gucci поповнюється легендарними туфлями (шипованими мокасинами), парфумерної лінією, годинами, хутряними виробами та жіночим одягом, що збільшує дохід компанії до 800 млн. Доларів.
Успіх і процвітання бренду тільки посилило сімейні війни за уряд компанією Gucci, які набувають кримінальний характер. У 1986 році Альдо за доносом одного з родичів потрапляє до в'язниці за несплату податків. В результаті імперію успадковує його племінник Мауріціо, який в 1993 році помирає під головним офісом Gucci від кульового поранення.
Акції фірми Gucci купує фінансової компанії Investcorp, яка після 1993 року стає її повним власником. За повчанням нового керівництва посаду економічного директора займає Доменіко де Солле, який, в свою чергу, призводить до фірми дизайнера Тома Форда. Саме Солле і Форду належить відновити статус Gucci, який вже довгий час знаходиться в занепаді.
За роки правління Мауріціо Gucci втрачає свої позиції, колекції бренду знаходяться в постійній гонці за модними тенденціями, руйнуючи власний елегантний стиль, до того ж відбувається неконтрольована продаж ліцензій на виробництво речей з фірмовим логотипом різних дрібним фірмам Азії, що руйнує імідж компанії.
Солле веде грамотну фінансову політику, купує модні кампанії, фінансує лейбл Стелли МакКартні, що підкріплюється успіхом колекцій Тома Форда. У 1995 році за роботу над колекцією Gucci «Jet Set» Форд отримує звання Кращого модельєра. 2003 рік характеризується зміною стилю Gucci, Том Форд представляє колекцію, яка отримує популярність через свою вишуканості і сексуальності.
Однак незабаром модний будинок Gucci залишає і талановитий дизайнер Форд і досвідчений фінансист Доменіко де Солле.
Такі події на деякий час паралізують роботу бренду, однак незабаром на зміну Форду приходить Алессандра Факкинетті, а після її відходу пост головного модельєра займає Фріда Джанніні.
Сьогодні бренд Gucci є синонімом розкоші і шику і займає друге місце серед світових брендів за обсягом продажів, поступаючись лише Louis Vuitton.