Наша сеть партнеров Banwar
Розміри пиляків шруса Лади ...
Привіт шановні, читачі авто блогу RtiIvaz.ru. Сьогоднішня стаття буде присвячена розмірами пиляків шруса автомобілів ВАЗ. У сучасній автомашині всі відповідальні з'єднання і вузли захищені або сальниками від виходу масла, або різної гумою, що захищають з'єднання від впливу зовнішнього середовища.
ГТВ використовуються і в гідравлічних системах: системі гальм; системі гідроприводу зчеплення; гідропідсилювачі рульового управління. Це, наприклад: манжети циліндрів гідроприводу, також зовнішні, внутрішні пильовики шруса ваз автомобілів різних розмірів і конструкцій.
Для виконання ремонту циліндрів гідроприводу є різні за розміром ремкомплекти ваз, які забезпечені повним набором всього необхідного для заміни.
Як правило, гумовотехнічні вироби ваз мають невелику вартість на тлі вартості захищаються ними деталей, тому якість виготовлення гуми важливо для кожного автомобіліста.
Наприклад знос манжет в гідроциліндрах приводів автомобіля в основному викликане тим, що гальмівна рідина, яка використовується для їх роботи гігроскопічна, і притягує вологу, а з нею і пил. Все це поступово накопичується в гідравлічних циліндрах, і подібна суміш починає працювати як абразив, зношуючи і ущільнювальні манжети, і дзеркало самого циліндра.
Тому так важливо не зволікати з ремонтом циліндрів гальмівної системи або приводу зчеплення. Проводьте заміну зношених гумових манжет відразу при появі перших ознак незадовільної роботи гідроциліндрів або їх підтікання.
Чи знаєте ви, автолюбитель, що стару брудну гальмівну рідину спочатку необхідно поміняти. А вже потім встановлювати перебраний циліндр і виконати прокачування системи від потрапив в неї повітря.
Перед проведенням заміни зношених пиляків і манжет гідроциліндра необхідно переконатися, що його дзеркало не має слідів зносу, в іншому випадку заміна врятує лише на не зовсім тривалий час. При зносі дзеркала гідроциліндра він підлягає заміні цілком.
Як відомо більшість несправностей в рухомих з'єднаннях пов'язано з появою тріщин або розривів на поверхні захистів гумових. Це пильовики на приводах піввісь, кульових опор, з'єднань рульової трапеції, гофр рульової рейки , Також передній і задній стійки і.т.д.
Порваний гумовий пильовик шруса починає пропускати в з'єднання воду, дорожню грязь, що в рази скорочує термін експлуатації вузла автомашини. Крім цього з'єднання мають пристойну вартість, тому: станом зовнішніх, внутрішніх пиляків «гранати» необхідно приділяти особливу увагу.
Варто відразу ж оглянути стан пиляків, наприклад ШРУС при проїзді підозрілого перешкоди, коли ви почули будь-якої скребуть звук знизу автомобіля.
Якщо при огляді ви побачите, що гуму «гранати» ніж щось зачепило, і він отримав розрив, то доїхати до гаража можна намотавши зверху «гранати» поліетиленовий пакет або пару пакетів. Далі треба закріпити кінці ізоляційною стрічкою або скотчем або будь-яким підручним матеріалом. Так ви збережете ШРУС «гранату» від потрапляння бруду. У зворотному випадку все закінчиться або його зняттям, розбиранням та промиванням, або взагалі дорогою заміною вузла.
При порваному пильовику шруса автомобіля вам необхідно підібрати за розміром новий чохол і виконати його подальшу заміну.
Завжди необхідно враховувати «рідні» розміри, які відповідають і діаметру стрижня піввісь і зовнішньому діаметру гранати шруса. Якщо встановити схожу гумовий захист на «гранату», то при розбіжності діаметрів хомути не зможуть гарантовано затиснути пильовик в місці з'єднання. В результаті буде спостерігатися підсмоктування пилу, також потрапляння води в шарніри «гранати».
Далі автолюбитель дивимося фото чохлів «гранат» і їх розміри ...
Фотографії та розміри пиляків шруса автомобілів ваз:
Зліва внутрішній пильовик гранати, праворуч зовнішній
Фотографія чохлів шарнірів внутрішніх і зовнішніх сімейства автомобілів ваз-2018; 2109; 2113; 2114; 2115; 2110; 2111; 2112 мають конструкторські номера:
- чохол внутрішнього шарніра 2108-2215068; розмір 2х8х7,5 см
- чохол зовнішнього шарніра 2108-2215030; розмір 2х8,6х8 см
Зліва внутрішній пильовик шруса, праворуч зовнішній
Фотографія чохлів шарнірів внутрішніх і зовнішніх автомобіля ваз-1111 Ока, конструкторські номера:
- чохол внутрішнього шарніра 1111-2215068; розмір 1,7х8,5х6,5 см
- чохол зовнішнього шарніра 1111-2215030; розмір 1,7х9х6,5 см
Зліва зовнішній пильовик шруса, праворуч внутрішній
Фото чохлів шарнірів зовнішніх і внутрішніх автомобілів ВАЗ 2121; 21213; 21214; 2131; 2123 Нива , У них конструкторські номера:
- чохол зовнішнього шарніра 2121-2215030-01; розмір 2,1х12х8,5 см
- чохол внутрішнього шарніра 2121-2215068-01; розмір 2х8,5х8,5
Зліва зовнішній пильовик шруса, праворуч внутрішній
Фото чохлів шарнірів зовнішніх і внутрішніх автомобілів ВАЗ 1118 Калина, конструкторські номера:
- чохол внутрішнього шарніра 1118-2215068Р; розмір 2,2х9,2х7,5 см
- чохол зовнішнього шарніра 1118-2215030Р; розмір 2,2х9,2х7,8 см
Розміри чохлів міряв простий шкільної лінійкою, до того ж гума від температури то розширюється то ссужается, тому похибка вимірювання складає + плюс або -мінус 2 мм. Ще зверніть увагу на фото: посадочні місця чохлів заміряв по внутрішньому діаметру.
Для виконання заміни гумотехнічних виробів придбайте ремкомплекти ваз і ГТВ від відомих постачальників, тим самим заощаджуючи гроші на якісних виробах.
Все ремкомплекти ваз від структури виробництва заводу ГТВ виконуються з високоякісної гуми з комплектом добавок в строгій відповідності до технології.
Відео Youtub:
Будь ласка, хто хоче поміняти пильовики шрусов ось посилання для підбору за трьома розмірами.
Вам так само буде цікаво дізнатися:
Заміна подушок від двигунів ваз 2109
Різні розміри сальників