Наша сеть партнеров Banwar
коротко:
Наші клієнти постійно отримують професійну консультацію з різних питань розміщення реклами на телебаченні.
У наш час інші види реклами не так популярні і ефективні як реклама на телебаченні, до того ж, цей вид реклами дає найширший охоплення цільової аудиторії.
переваги:
Замовляти розміщення реклами на ТБ у агентства? Навіщо?
- Як правило, люди, які приходять в рекламна агенція не мають уявлення де розмістити свою ТВ рекламу, на якому каналі і в перервах яких програм.
- Ось тому співробітникам агентства потрібен тільки ваш продукт для просування.
- Фахівці допомагають підрахувати ваш бюджет, допоможуть направити рекламу вашого продукту на цільову аудиторію, зроблять медіапланування, визначать медіастратегію, а також допоможуть визначитися з об'ємом ТВ реклами.
- У нашому агентстві постійно діє програма знижок, ми надаємо їх за рахунок значних обсягів проведених нами рекламних кампаній, завдяки цьому у нас ціни нижчі, ніж ціни ТВ-каналів.
До плюсів ТВ-реклами можна віднести:
- Величезний охоплення аудиторії.
- Через ТВ-рекламу глядач отримує одночасно звукове та візуальне вплив, що пильно притягує увагу на екран.
- Розміщення реклами на телебаченні дає можливість впливати на певних глядачів.
- З ТВ-реклами аудиторія буде знати як, де і коли вона може використовувати Ваш продукт.
- На глядача йде дуже сильне звукове та візуальне вплив.
- Якість реклами.
- Безмежний асортимент рекламних форм і засобів.
- Реклама на телебаченні дає можливість нескінченних повторень, що в свою чергу збільшує довіру до продукту.
- Відмінно виконана реклама, дуже добре сприймається, тим більше якщо вона проглядається в домашній обстановці.
Де і коли?
Вартість розміщення реклами на ТБ буде постійно падати або зростати за рахунок того, що попит постійно змінюється і це залежить від пори року або навіть просто діб.
У першому кварталі року - попит падає. Але якщо, же ваш продукт не залежить від пори року, то Вам вигідніше запускати рекламну компанію в першому кварталі, так як це зменшить Вам витрати.
Другий квартал - несе за собою більш великі вкладення в рекламу. У ці місяці велика кількість свят, що змушує продавців постійно про себе заявляти.
Третій квартал - час зниження попиту на товар, так як в жарку пору року люди рідко дивляться ТВ, а частіше буваю на вулиці.
Четвертий квартал - найдорожчий, так як йде стимулювання цільової аудиторії перед новорічними святами. Якщо Ви хочете зручний час для Вашої реклами в цю пору року, то ви повинні його замовляти вже в кінці травня.
вартість:
Ціна на рекламу безпосередньо залежить від часу доби показування її на телебаченн:
- З 6 до 9 ранку цей час коли виходять прогнози погоди, новини, різні шоу - саме в цей період можна зацікавити людину, яка збирається на роботу.
- З 9 до 16 годин дня розраховане на людей, які займаються будинком, господарством. В цей час виходять повтори фільмів, мильні опери і різні ток-шоу.
- З 16 до 19 години вечора - це час розраховане на дітей.
- З 19 до 23 години вечора - час всієї родини. Всі збираються біля телевізора, щоб відпочити: подивитися серіали, комедії і різні програми. В цей час доби найбільша аудиторія за кількістю і географічним місцем розташування.
- З 23 до 1 години час для новин, повторення фільмів (призначені для дорослої аудиторії).
- З 1 години ночі до 6 ранку в цей час деякі канали припиняють трансляцію або просто пускають повтори фільмів, тому що, як правило, в цей період дуже маленький коло глядачів.
INTER 2.16 17.96 54.86 1 + 1 1.5 12.46 53.58 UKRAINE 1.4 11.6 39.15 STB 0.96 8.01 44.14 ICTV 0.95 7.92 46.38 NEW CHANNEL 0.51 4.27 41.42 TET 0.45 3.73 33.68 NTN 0.41 3.44 33.43 ERA 0.22 1.86 33.03 K1 0.16 1.3 26.87 5 CHANNEL 0.15 1.23 24.77 2 + 2 0.14 1.19 20.54 M1 0.08 0.7 22.63 TONIS 0.07 0.62 17.92
Rat% - Рейтинг програми / каналу - середній відсоток глядачів програми / каналу від загальної кількості людей, що належать до цільової аудиторії.
Shr% - Частка аудиторії програми / каналу - відсоток глядачів програми / каналу від загальної кількості телеглядачів за період перегляду програми / каналу.
Rch% - Охоплення - відсоток людей від загальної кількості людей, що належать до цільової аудиторії, які контактували з каналом / програмою хоча б 1 секунду.
За додатковою інформацією звертайтесь за телефоном:
044 451-49-95
067 181-22-33
063 113-57-57
Навіщо?Де і коли?