Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Розсилка: Заміна моторного масла. Забруднення моторного масла. Мясляний фільтр

Головна

Наша сеть партнеров Banwar

> Архів статей нашої розсилки >
Випуск №106. Стаття №2.


"Беларус" (МТЗ-80/82), ДТ-75, Т-10 (Т130 / 170)

Д-108, Д-160, Д-180, Д-245, Д240, Д-65,
СМД-14, СМД-18, ЯМЗ-236, ЯМЗ-238,
ЯМЗ-240, ЗМЗ-513.10, ЗІЛ-508.10,
КАМАЗ-740.10, КАМАЗ-740.11-240,
КАМАЗ-740.13-260

>   Архів статей нашої розсилки   >   Випуск №106
Е слі автомобіль в потрібний момент не заправити паливом, він просто нікуди не поїде. На жаль, з моторним маслом картина виглядає дещо інший: міняєш його своєчасно чи ні, двигун продовжує працювати. Але як? Ефективність силового агрегату безпосередньо залежить від неухильного дотримання інтервалів заміни масла, від правильного вибору його сорти і параметрів. Якщо ж ці вимоги не дотримуватися, можна зіткнутися з проблемами. З якими? Про це наша стаття.

До чого призводить забруднення масла?
Моторне масло викликає неполадки двигуна в переважній більшості випадків або через непотрапляння до конкретного вузла або деталі, або в результаті забруднення або деградації. Чому масло забруднюється? Причинами можуть бути продукти зносу деталей двигуна, яка проникає разом з повітрям бруд, нагар, неприпустимо велику кількість палива в маслі, що конденсується в картері двигуна вода, а також потрапляють в масло антифриз і частки сажі дуже малого розміру, що містяться у відпрацьованих газах.

Неполадки деталей двигуна, викликані забрудненням моторного масла

Неполадки деталей двигуна, викликані забрудненням моторного масла

Абразивний знос циліндра під дією частинок, що знаходяться в моторному маслі

Заклинювання поршня на увазі недостатньої Сазка

Поломка вала турбіни через масляного голодування

Вкладиш, пошкоджений в результаті нестачі масла

Засмічення масляного фільтра - одна з найпоширеніших причин, за якими моторне масло втрачає свої властивості. Найчастіше виною тому служить занадто тривале його використання. Що ж відбувається після закупорки фільтра? Коли він вже не здатний пропускати через себе масляний потік, відкривається встановлений в його підставі перепускний клапан і масло, уникаючи фільтрації, направляється в мастильний контур. Це гарантовано призводить до абразивного зносу внутрішніх вузлів мотора. І в першу чергу - до пошкодження вкладишів підшипників, шийок колінчастого вала, поршнів, їх кілець і гільз циліндрів, турбонагнетателя, клапанів газорозподільного механізму. Надмірно брудне масло здатне привести до пошкодження навіть після його заміни, оскільки абразивні частинки заглиблюються і залишаються в поверхнях вкладишів, діючи як наждачний шкурка. Кожен раз при зливі масла з картера і заповненні його свіжим маслом слід встановлювати новий фільтруючий елемент!
У більшості випадків сучасні моторні масла краще застарілих. Хоча б тому, що їх колишні покоління не містили ефективних диспергирующих присадок, що борються з частинками сажі. Ці частинки відрізняються підвищеною хімічною активністю, в результаті якої вони об'єднуються у великі і надзвичайно абразивні елементи. При значній кількості сажі в маслі такі скупчення можуть засмітити повнопотоковий масляний фільтр, який отримав сьогодні широке поширення в двигунах вантажівок і автобусів. У подібних фільтрах ранніх моделей використовували крупноячеистой фільтруючий матеріал, який пропускав деяку кількість дрібних частинок, щоб уникнути його засмічення до закінчення терміну служби. Сучасні моторні масла високої якості містять ефективні диспергирующие присадки, що дозволяють знизити хімічну активність частинок сажі, які прагнуть до злипання. Це є запорукою більш високої ефективності фільтруючого матеріалу в повнопотоковий фільтрах більш пізньої конструкції, що знижує ризик їх засмічення.
Раніше продуктивність масляних фільтрів нерідко відставала від здатності присадок підтримувати сажу в маслі в підвішеному стані. В даний час застосовують більш ефективні масляні фільтри на основі целюлози (паперу), що забезпечує додатковий захист вузлів двигуна від зносу при дотриманні встановлених інтервалів заміни, не створюючи перешкод в системі. Також застосовують масляні фільтри з синтетичним матеріалом, що фільтрує, що складається повністю з скловолокна, які значно знижують вміст в мастилі частинок дуже малого розміру, при цьому забезпечуючи необхідну подачу масла в двигун. Головний їх недолік - висока вартість.

Для того щоб підвищити ефективність очищення масла, поряд з основним фільтром застосовують фільтр, що загороджує, що встановлюється в систему змащення двигуна і видаляє дрібні частинки краще, ніж повнопотоковий масляний фільтр. Однак настільки висока ефективність обертається значними габаритами фільтра. Тому при використанні подібного рішення через фільтр, що загороджує пропускають лише частина потоку масла (за час служби воно все одно неодноразово пройде через нього повністю), завдяки чому такий фільтр вдалося зменшити до розумних розмірів.
Як правило, двигун не оснащують їм на заводі-виробнику, пропонуючи в якості опції. Звичайно, це додаткові витрати, але в порівнянні з витратами, пов'язаними з передчасним зносом двигуна, вони зовсім невеликі!
Незважаючи на те що для модернізації придбаних машин пропонується безліч різних систем неполнопоточной фільтрації, фактичні експлуатаційні показники таких пристроїв можуть значно відрізнятися від тих, що обіцяє виробник в своїй рекламі. Наприклад, фільтр неполнопоточной системи може бути дуже ефективним для видалення великих, злиплих частинок сажі, які утворюються в моторних маслах колишніх поколінь, і при цьому виявиться марним для видалення частинок сажі, розчинених до малих розмірів в сучасному моторному маслі.
Заміна масла. Правила та рекомендації

Моторне масло повинне виконувати наступні функції:

  • утворювати міцну найтоншу плівку на поверхнях деталей, що труться, крім утворення задирів;
  • знижувати знос деталей двигуна;
  • ущільнювати зазори (в першу чергу між деталями циліндропоршневої групи), не допускаючи або зводячи до мінімуму прорив газів з камери згоряння;
  • відводити тепло, що утворюється в результаті згоряння палива і тертя;
  • охолоджувати деталі двигуна;
  • перешкоджати утворенню нагару і лакообразних відкладень;
  • запобігати корозії деталей двигуна і випадання опадів;
  • підтримувати продукти старіння і зносу у вигляді стійкої емульсії і виносити із зони тертя;
  • нейтралізувати кислоти, що з'являються при окисленні масла і згорянні палива.

Основні вимоги до моторних мастил:

  • висока миюча, діспергірующе-стабілізуюча, пептізірующая і солюбілізірующая здатності по відношенню до різних нерозчинним забруднень, що забезпечують чистоту деталей двигуна,
  • хороша термічна і термоокислювальна стабільність, що дозволяє використовувати масла для охолодження поршнів, підвищувати граничний нагрів масла в картері і збільшувати термін заміни;
  • відсутність корозійного впливу на матеріали деталей двигуна як в процесі роботи, так і при тривалих перервах,
  • стійкість до старіння, здатність протистояти зовнішнім впливам з мінімальним погіршенням властивостей;
  • положистість в'язкісно-температурною характеристики, забезпечення холодного пуску, прокачиваемость при холодному пуску і надійне змащування в екстремальних умовах при високих навантаженнях і температурі навколишнього середовища;
  • сумісність з матеріалами ущільнень і каталізаторами системи нейтралізації відпрацьованих газів;
  • гарантована стабільність при транспортуванні і зберіганні в регламентованих умовах;
  • мала піноутворюваність при знакозмінних навантаженнях;
  • мала летючість, а також низьку витрату на чад (екологічність).
Мало своєчасно замінити масло.Необхідно його правильно підібрати.При визначенні потрібної марки моторного масла по різних класифікацій перш за все необхідно звертати увагу не на слова продавця або інших «розбираються» порадників, а на специфікації (рекомендації) виробника автомобіля, викладені в керівництві з експлуатації.Треба враховувати, що перелік марок масел, допущених до застосування автовиробником, періодично змінюється: отримують допуск нові марки, а старі його втрачають.
Вибираючи той чи інший тип масла (мінерального, синтетичного чи напівсинтетичного), не можна забувати, що не завжди застосування складу вищого класу в порівнянні з вказаними в керівництві по експлуатації автомобіля виявиться оптимальним для двигуна.Справа в тому, що конструкція мотора і його фільтри розраховані на певний рівень мийно-диспергуючих властивостей.Тому масла більш високих класів, що володіють значно кращими властивостями, можуть бути не сумісні з конструкцією двигуна (перш за все це актуально для вітчизняних машин, значна частина силових установок яких створювалася досить давно).Зокрема, застосування «синтетики» в двигунах, для яких заводом-виготовлювачем передбачено мінеральне масло, може привести до пошкодження гумотехнічних виробів, тоді як переваги синтетичних масел в них проявитися не зможуть і, природно, не окуплять вкладених коштів.Інший приклад: масло вищого класу може виявитися більш текучим, ніж рекомендоване, через що зменшиться ефективність мастила циліндропоршневої групи.
Переймаючись питанням, чи не прийшла пора заміни масла, не варто орієнтуватися на його прозорість - потемніння не обов'язково вказує на втрату експлуатаційних властивостей.Цей ефект, як правило, пов'язаний з тим, що якісне моторне масло ефективно змиває нагар, лакообразние і інші відкладення, накопичує в собі продукти неповного згоряння палива і тому стає темніше.Тому, за рідкісним винятком, міняти масло потрібно виключно у відповідності з інтервалом, встановленим автовиробником.Правда, якщо експлуатація машини основну частину часу здійснюється, наприклад, в міських пробках або на путівці, одним словом, якщо двигун постійно доводиться «розкручувати» до високих оборотів, міняти моторне масло необхідно в півтора-два рази частіше, ніж зазначено в керівництві .В першу чергу це стосується вітчизняних вантажівок.
Для автомобілів із значним пробігом заміну масла теж потрібно проводити зі скороченими інтервалами, оскільки умови його роботи в зношених агрегатах більш жорсткі хоча б тому, що з-за збільшених зазорів між поршнями і циліндрами регулярно відбувається прорив розжарених газів в масляний картер.
Про скорочення інтервалів заміни масляного фільтра варто задуматися при використанні палива сумнівної якості, а також при великому пробігу по запиленій місцевості, оскільки значна кількість продуктів неповного згоряння палива і пилу може вивести фільтр з ладу завчасно.У всіх інших випадках зміну масляного фільтра виробляють разом з заміною масла.
Бажано не змішувати мінеральне і синтетичне масла, а також не доливати мінеральне масло в синтетичне або напівсинтетичне через різну розчинність присадок в мінеральної і синтетичної основи.Результатом подібного змішування може стати випадання присадок в нерозчинний осад.Тому такі дії допустимі тільки в крайніх випадках, наприклад, щоб доїхати до транспортного підприємства або автосервісу, де слід обов'язково промити систему змащення.Доливати треба той же сорт масла, кото-рий був залитий до цього, оскільки масла різних виробників містять різні пакети присадок, які можуть бути несумісні.Якщо в процесі експлуатації масло замінювалося своєчасно і мало відповідну якість, промивку двигуна проводити не потрібно.
Якщо при купівлі вживаного автомобіля невідомо, яке масло заливав його колишній власник, перед заміною необхідно промити систему змащення спеціально призначеним для цього промивання маслом.В іншому випадку свіже високоякісне масло може змити велику кількість відкладень, що призведе до швидкого засмічення фільтра системи мастила.А це, як ми вже зазначали раніше, викличе підвищений знос мотора.
Постійний зовнішній огляд двигуна дозволяє виявити витоку масла.Доцільно взяти за правило перевіряти тиск масла по манометру, оскільки зміна цього показника - найперша ознака несправності, починаючи від пошкодження маслонасоса і закінчуючи заклинюванням запобіжного клапана.Не менш корисна і регулярна перевірка рівня масла - низький рівень говорить про його підвищеній витраті, витоку або пошкодженні маслопроводу.
Тільки при строгому дотриманні згаданих заходів можна розраховувати, що ресурс сучасних двигунів в експлуатаційних і кліматичних умовах Росії буде відповідати регламентованим терміну.

Журнал "Комерційні автомобілі" №4 / 2008
"Чи не подмасліть - не поїдеш",
автор статті В. Васильєв
сайт видання http://www.comauto.su
Але як?
З якими?
До чого призводить забруднення масла?
Чому масло забруднюється?
Що ж відбувається після закупорки фільтра?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов