Наша сеть партнеров Banwar
З плином часу і під впливом високих навантажень дизельний двигун починає проявляти такі ознаки несправностей, як підвищена витрата масла і палива, нерівномірна робота та інші.
Часто це пов'язано з тим, що геометричні показники блоку циліндрів двигуна поступово змінюються і втрачають свою відповідність необхідним нормам.
В цьому випадку сервісні та ремонтні центри пропонують послугу розточення. Проведення даної процедури вимагає як особливих навичок, так і наявність спеціалізованого обладнання.
Читайте також: Розточування та хонінгування
Перед тим, як приступити до расточке, в обов'язковому порядку проводиться дефектовка, яка дозволяє визначити ступінь зносу деталей двигуна, виявити несправності і їх причини. Дефектовка проводиться за допомогою високоточних інструментів. Механік вимірює розміри зазорів, діаметри поверхонь циліндра, люфт вала всередині блоку і ін.
Якщо діагностика виявила порушення показників геометрії циліндрів або наявність тріщин і відколів на внутрішній їх поверхні, то проводиться розточування, в результаті якої усуваються всі деформовані елементи, а також відновлюються нормативні показники паралельності і перпендикулярності всіх площин.
Розточування блоку циліндра відбувається в кілька етапів:
- - поступове покрокове зняття шарів поверхні за допомогою спеціального обладнання;
- - вирівнювання поверхні циліндра до необхідних геометричних показників;
- - остаточна обробка абразивним складом.
Розточення блоку циліндрів проводять на спеціальних розточувальних верстатах, що працюють на невеликій швидкості. Завдяки цьому механік має можливість провести процедуру з великою точністю (до сотих міліметра). В результаті якість оброблюваної поверхні виходить дуже високим.
Процедура розточення займає досить багато часу. Розточуючи блок, механік повинен домогтися паралельності всіх циліндрів як по перпендикулярності до бази, так і по довжині по відношенню до неї. Необхідно витримувати паралельність щодо ліжок колінчастого вала, а не корпусу блоку.
В процесі розточування забирається і «еліпс», і конусність циліндрів. Нормальним вважається відхилення величиною не більше 0,01 мм по всій довжині циліндра.
Розточення проводять з певним припуском на хонінгування (близько 0,1 - 0,15 мм). Саме такий шар металу вважається дефектним і забирається в процесі хонингования. Крім того, невеликий припуск необхідний, щоб запобігти перекосу осі циліндра при хонинговании.
якщо двигун розточується з метою збільшення обсягу гнізда для ремонтного комплекту, необхідно заздалегідь знати розмір гільз, під які буде проводитися розточування.
На внутрішній поверхні блоку циліндра необхідно робити так звані борозенки, які представляють собою зроблені особливим чином поглиблення. Вони забезпечують рівномірний розподіл моторного масла всередині циліндра.
Розточування блоку циліндра проводиться перед хонингованием, тому до її здійсненню варто підходити відповідально і доручати тільки перевіреним досвідченим професіоналам. Це дуже тонкий процес, від якості якого залежить успішність безлічі подальших ремонтних і сервісних операцій, а також термін служби дизельного двигуна і його подальша продуктивність.
ТОВ «Торент Дизель Сервіс» пропонує послуги: ремонт дизельних двигунів, діагностика ДВС, ремонт ТНВД, ремонт дизельних форсунок Common Rail, ремонт КПП. Якість робіт гарантуємо. Дзвоніть за телефонами у верхній частині сторінки.
Бердичів, Бердянськ, Біла Церква, Білгород-Дністровський, Бориспіль, Бровари, Вишневе, Вінниця, Вознесенськ, Володимир-Волинський, Горлівка, Кам'янське (Дніпродзержинськ), Дніпро, Дніпропетровськ, Донецьк, Дрогобич, Дунаївці, Житомир, Жовті Води, Запоріжжя, Івано -Франківськ, Іллічівськ, Кам'янець-Подільський, Кіровоград, Ковель, Коломия, Кременчук, Кривий Ріг, Луганськ, Луцьк, Львів, Макіївка, Маріуполь, Мелітополь, Миколаїв, Миргород, Мукачево, Ніжин, Нікополь, Нова Каховка, Одеса, Олександрія, Павлоград , Первомайськ (Миколаїв), Полтава, Рівне, Суми, Тернопіль ь, Ужгород, Умань, Київ, Харків, Херсон, Хмельницький, Черкаси, Чернівці, Чернігів