Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

розумний автомобіль

  1. Прикріплений файл:

Наша сеть партнеров Banwar

Тюнінг салону. За відносно невеликі гроші можна значно поліпшити комплектацію автомобіля

Розумний автомобіль Бовсуновський Владислав https://cdn.segodnya.ua/img/article/1990/81_main.jpg https://cdn.segodnya.ua/img/article/1990/81_tn.jpg 2010-05-28T07: 36: 55 + 03: 00 Авто Ми дізналися, скільки коштує перетворити машину в космоліт.

Прагнення до більшого життєвого комфорту - одне з нормальних станів людської душі. У автомобілістів це бажання, мабуть, розвинене сильніше, ніж у більшості людей. Ми постійно прагнемо надати своїй машині індивідуальність, зробити свою ластівку краще. Тим більше що цьому прагненню сприяють самі автовиробники України і Росії, випускаючи з конвеєра доступні (в порівнянні з іномарками) за ціною, але морально і технічно застарілі моделі. Купивши таку, так і хочеться щось додати або переробити, щоб вона стала зручніше. Хоча, справедливості заради, варто відзначити, що навіть власники іномарок в багатих комплектаціях все одно прагнуть "нафарширувати" автомобіль ще сильніше. Благо на ринку для цього зараз є всі можливості: полки автомагазинів забиті повністю автоелектронікою, а кулібіни готові допомогти в конструктивних змінах, обіцяючи перетворити транспортний засіб в космічний корабель.

Загубитися в такому величезному асортименті простіше-простого, як і наробити багато помилок. Так, автовласники, поступово покращуючи свою машину, часто вносять якісь зміни безсистемно, що не продумуючи наслідки. Результати таких переробок можуть бути сумними: від вийшов з ладу акумулятора, який не витримав підвищеного навантаження через занадто великої кількості апаратури, до страшної аварії через те, що водій відволікся від дороги на перегляд відео з встановленого на торпедо телевізора. Ще гірше, якщо, покращуючи автомобіль, фахівці з тюнінгу щось порушили в електроніці і, наприклад, зіпсували систему безпеки (може не відкритися подушка). Зате якщо все зміни зроблені грамотно, за відносно невеликі гроші можна зробити з простого, наприклад, "Ланоса" (розробленого в минулому столітті), цілком сучасний автомобіль в хорошій комплектації.

ФАНТАЗІЯ В РАМКАХ ЗАКОНУ

Перш ніж приступати до будь-яких робіт зі зміни машини, автомобілістам необхідно відкрити ПДР України і освіжити в пам'яті пункт 31 "Технічний стан транспортних засобів та їх обладнання". Так, згідно із законодавством, в автомобіль можна вносити зміни, які не впливають на безпеку транспортного засобу. Уточнимо: не можна без узгодження з ДАІ вносити зміни в конструкцію гальмівної системи, кузова, двигуна, рульового управління (спортивні рулі - поза законом) і шасі. Крім того, відповідно до п. 31.4.7, заборонено встановлювати на скло додаткові предмети, які обмежують оглядовість з місця водія, і погіршують його прозорість (попередження любителям поставити ТВ під скло). Також є обмеження і по установці оптики - згідно п. 31.4.3 Правил. Кількість, тип, колір, розміщення і режим роботи зовнішніх світлових приладів повинні відповідати вимогам конструкції транспортного засобу (не більше двох противотуманок попереду), ліхтарі не зафарбовані (зараз це модно), а фари повинні бути відрегульовані. Відповідальність за такі порушення серйозна: у машин вилучають талони ТО, а водіїв штрафують на суму від 340 до 425 грн.

Покращений САЛОН

За "бубликом" багато автомобілістів проводять по 4-5 годин на добу. Природно, що так і хочеться замінити свою сидушку на шкіряне крісло ортопедичної форми, а під праву руку встановити підлокітник з нішею для дрібниць. Ворой питання вирішити просто - на авторинках продаються пристрої всіляких форм і розмірів за ціною від 100 до 500 грн., А ось з сидіннями доведеться повозитися.

Існує два шляхи вирішення проблеми. По-перше, можна придбати беушні сидіння від дорогої іномарки на розборках - за комплект шкіряних автокрісел і заднього дивана з електропідігрівом просять від 3 до 8 тис. Грн. Однак добре, якщо вдасться підібрати відповідні сидіння за кріпленнями і розмірами (це велика рідкість), інакше доведеться приварювати до днища нову систему кріплень, а за це попросять ще 1,5-3 тис. Грн. По-друге, можна замовити оббивку власних автокрісел шкірою. В ательє, куди ми звернулися, нам запропонували кілька варіантів за ціною від 3,5 до 8 тис. Грн. в залежності від якості шкіри (за додаткові 500 грн. в крісла також вставляють елементи системи підігріву). Однак виробляти обидві операції можна лише в тому випадку, якщо в крісла не вставлені бічні шторки безпеки - інакше вони просто не спрацюють в разі аварії. А ще за 500-1000 грн. шкірою перетягнуть і дверні карти.

ГАДЖЕТ ДЛЯ ПАРКУВАННЯ

Незважаючи на досить невисоку ціну паркувального радара і датчиків (від 200 до 800 грн.), Оснащення автомобіля пристроєм, вкрай необхідним у великих містах, де доводиться втискуватися в кожну щілину, влетить в копієчку - близько 1 тис. Грн. Справа в тому, що автомайстра потрібно зняти обидва бампера, прорізати в них отвори для датчиків і встановити їх, а також протягнути проводку через весь салон і грамотно приєднати до електросистеми автомобіля. Однак у звичайного парктроника є недоліки - часто він не "бачить" дрібних, але важливих деталей, наприклад, що стирчить зі стіни штир або відкритий каналізаційний люк. Тому якщо вже ви зважилися на такі витрати рекомендуємо встановити також камеру заднього виду (близько 1 тис. Грн.). До речі, перефарбування багажника коштує близько 2 тис. Грн.

КІНОТЕАТР У САЛОНІ

Ще в середині 90-х на українському ринку з'явилися автомобілі з вмонтованими в салон автотелевізор - такою опцією оснащувалися тільки машини представницького класу. Сьогодні поставити телевізор у машину може кожен, а ціна такого пристрою досить демократична - від 800 до 5 тис. Грн. За мінімальні гроші можна купити просту модель з однієї лише функцією телевізора, причому, прийом сигналу у нього буде досить посереднім. Зате вже за 1-1,5 тис. Грн. до телевізора додається функція DVD-плеєра (вхід для CD / DVD дисків), а за 1,5-2 тис. грн. модель навіть буде оснащена usb-виходом (необхідність в дисках відпадає зовсім - фільми можна дивитися прямо з флешки). Моделі іменитих виробників електроніки коштують дорожче, але вони відрізняються один пропонує кращі якості картинки, підвищеною надійністю (на них дають більшу гарантію) і більш продуманими кріпленнями. Але для них потрібно місце на торпедо (ставити під скло, як ми пам'ятаємо, заборонено ПДР), а при виході з машини ТВ потрібно знімати і ховати (можуть вкрасти, розбивши скло). Цих недоліків позбавлені вбудовані багатофункціональні магнітоли (від 1 тис. Грн.), Але з'являється інша проблема: кваліфіковані електрики приблизно 800 грн. просять за інсталяцію).

ПОГОДА В МАШИНІ

Влітку в Україні настільки спекотно, що в пробці легко можна отримати тепловий удар, а взимку так холодно, що, размораживая автомобіль після холодної ночі, нескладно обморозити собі обличчя і руки. Відповідно в сучасних умовах кондиціонер і автономний обігрівач - опції зайві. Вартість установки кондішен на автомобіль (якщо під капотом є місце) дорівнює 8-10 тис. Грн., Аналогічні гроші просять і за обігрівач. Однак якщо з технічних причин цього зробити не можна, в салон влітку можна поставити хоча б додатковий вентилятор (100-200 грн.), Який кріпиться на торпедо, а перед зимою деякі автомобілісти ставлять автономну грубку від "Запорожця" (400 грн.).

ПЕДАЛЬ ГАЗУ - АВТОМАТ

Керування автомобілем в сучасних умовах - процес, пов'язаний з постійним стресом. А втомлений водій, як показують дослідження, гірше п'яного. Полегшити процес управління можна, встановивши круїз-контроль - систему підтримки заданої швидкості без впливу на педаль газу. Особливо корисним круїз-контроль є під час поїздок на тривалі дистанції (більше 500 км): водієві достатньо виставити швидкість, наприклад, 80 км на годину, і їхати без порушення правил, фактично відпочиваючи за кермом і в економрежіме. Вартість пристрою - близько 8 тис. Грн. (З установкою). Однак в місті звичайний "круїз" марний - потрібно встановлювати адаптивний (відстежує за допомогою радара ситуацію попереду) і сам сповільнюється в разі потреби (12-15 тис. Грн.).

НАВІГАЦІЯ ПРОТИ ПРОБОК

Система бортової навігації у великих містах є не розкішшю, а необхідним інструментом для "виживання". Потрапити в затор і простягнутися в ньому 5 кілометрів за 2-3 години - значить втратити не тільки дорогоцінний час, а й витратити паливо (нині дуже дороге), а також завдати шкоди здоров'ю від вихлопних газів. Уникнути проблеми допомагають сучасні GPS-навігатори. Дорогі моделі (від 3 тис. Грн.) Здатні не тільки прокладати маршрут (для досвідченого водія, який знає дороги і так, ця функція є марною), але і показувати пробки, а також прораховувати шлях з урахуванням їх об'їзду. Навігатор зв'язується з інтернет-сервісом (наприклад, Яндекс-пробки або гугл) і отримує з центрального сервера актуальну інформацію. Причому ці пристрої не тільки отримують з сервера інформацію про пробки, а й самі відправляють на сервер дані про місцезнаходження і швидкості руху автомобіля, тобто стають додатковими джерелами інформації про ситуацію на дорогах.

Однак на купівлі дорогого навігатора можна заощадити, придбавши смартфон з такою ж функцією (вона є практично в кожному пристрої нового покоління). Але недоліком смартфона є занадто маленький екран, який лише відволікає водія від дорожньої ситуації - в цьому випадку потрібна допомога пасажира.

РОЗУМНИЙ СВІТЛО ДЛЯ ЇЗДИ ВНОЧІ

Стандартна фара висвітлює тільки ту ділянку дороги, який знаходиться строго по курсу руху, а при об'їзді вибоїн узбіччя висвітлюється краще дороги. Крім того, кожен водій знає, наскільки клопітно вночі вручну перемикати з дальнього світла на ближній. Щоб зробити нічну їзду комфортніше і безпечніше, можна встановити адаптивні фари (близько 5 тис. Грн.), Які автоматично налаштовуються під дорожні умови. При повороті направо / наліво пучок світла слід за напрямком керма, а при поганому освітленні дальнє світло включається автоматично. Якщо ж сенсор відстежив, що назустріч вашому авто їде інше (датчики вловлюють світло його фар), дальнє світло автоматом перемикається на ближній.

АНТИРАДАР ПРОТИ ШТРАФІВ

Зі збільшенням штрафів за порушення ПДР в листопаді 2008-го року і підвищеною активністю даішників з радарами типу "Візир", знову актуальним стало використання радар-детекторів. У місті цей пристрій практично марно (реагує на автоматичні двері і дає багато хибних сигналів через безліч перешкод), а ось на трасі без нього зараз ніяк. Відзначимо, що антирадар зовсім не дозволяє безкарно їздити швидко, проте є хорошим помічником на випадок, якщо ви не побачили знака обмеження швидкості або початку населеного пункту (часто вони висять в гущі дерев) - детектор попередить про те, що попереду чекає засідка ДАІ, для того щоб водій вчасно знизив швидкість до дозволеної. Вартість сучасного антирадара починається від 300 грн. за простий пристрій, а складні системи (з функцією антисон) стоять до 5 тис. грн.

"ЧОРНИЙ ЯЩИК" ПРОТИ підстав

Днями ДАІ України попередила автомобілістів про те, що на дороги повернулися шахраї, що імітують вашу провину в дрібному ДТП (підставляють свій автомобіль свідомо) і з погрозами що вимагають гроші на ремонт. Довести свою невинність нескладно, якщо встановити на автомобіль відеореєстратор. У магазинах, де ми збирали інформацію, нам запропонували кілька моделей за ціною від 500 до 3 тис. Грн. Найпростіші оснащені однією камерою (передній) і просто записують на флеш-пам'ять події попереду автомобіля. Однак кожні 3-4 години флешку потрібно виймати і прати, що незручно, а ДТП не завжди пов'язані з подіями перед капотом, адже часто відбуваються і удари ззаду або збоку. У середній ціновій категорії (від 1,5 до 2 тис. Грн.) Представлені багатокамерні моделі, запісивающе інформацію зрізу з 4-х сторін на встановлені в салоні відеореєстратори, однак у них пам'ять заповнюється ще швидше, ніж у однокамерних моделей. Дорогі системи оснащені, по-перше, модулем, який автоматично стирає флеш-карти через заданий проміжок часу (наприклад, кожну годину), по-друге, камери встановлені не тільки в салоні, але і вмонтовані в бампера автомобіля, а сам запис відрізняється непоганим якістю.


Клацніть по зображенню для збільшення

Прикріплений файл:

Прикріплений файл:


Читайте найважливіші та найцікавіші новини в нашому Telegram

Підписуйтесь на нашу розсилку

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов