Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Ручне регулювання перехрестя

  1. Реалії руху в нашому місті такі, що водії часом не знають або не розуміють сигналів регулювальників,...

Наша сеть партнеров Banwar

коментарі професіонала   У допомогу починаючому водієві   Реалії руху в нашому місті такі, що водії часом не знають або не розуміють сигналів регулювальників, що управляє порядком руху через перехрестя

коментарі професіонала
У допомогу починаючому водієві

Реалії руху в нашому місті такі, що водії часом не знають або не розуміють сигналів регулювальників, що управляє порядком руху через перехрестя. 8 з 10 водіїв * абсолютно не знають на який сигнал регулювальника і куди можна рухатися. Ситуація ускладнюється тим, що усвідомлюючи свою неграмотність, в даному питанні водії не хочуть відкрити книжку ПДР, сходити на заняття в автошколу. Взагалі не приймають ніяких дій з метою усунути цю прогалину в знаннях. Таким чином СВІДОМО йдуть на порушення Правил.

п. 1.3 ПДР. Учасники дорожнього руху зобов'язані знати і дотримуватися належні до них вимоги Правил, сигналів світлофорів, знаків і розмітки, а так само виконувати розпорядження регулювальників ...

Регулювальник за своєю суттю є «вищою» щаблем в регуляції дорожнього руху. Покликаний найбільш кращим чином «розвантажувати» дороги.

Але на сьогоднішній день не раз стикався з тим, що як тільки на перехресті вводиться ручне регулювання, відразу утворюється «пробка» з вини водіїв (і пішоходів, чого вже там) яким поки «палицею в лобове скло не вдарять» вони не поїдуть.

З метою допомогти початківцям водіям розібратися в цьому питанні, зробити більш зрозумілими сигнали інспектора з жезлом на перехресті і написана ця стаття.

* - за моїми опитуваннями

Регулювальник - особа, наділена в установленому порядку повноваженнями з регулювання дорожнього руху за допомогою сигналів, встановлених Правилами, і яка безпосередньо здійснює вказане регулювання. Регулювальник повинен бути у форменому одязі і мати розпізнавальний знак та екіпіровку. До регулювальникам відносяться співробітники поліції і військової автоінспекції, а також працівники дорожньо-експлуатаційних служб, чергові на залізничних переїздах і поромних переправах при виконанні ними своїх посадових обов'язків.

Є дві основні ситуації регулювання Є дві основні ситуації регулювання

· Інспектор (регулювальник) - віддає вказівки тільки одному учасникові дорожнього руху. В цьому випадку ми підкоряємося сигналам регулювальника навіть якщо вони суперечать знакам або розмітці. Досить поширена картина. Інспектор стоїть на дорозі і закликає конкретного водія до зупинки, наприклад з метою винести покарання за порушення швидкісного режиму (рис. 1)

· Інспектор (регулювальник) стоїть посередині перехрестя і займається регулюванням черговості руху транспортного потоку і пішоходів через перехрестя. В такому випадку необхідно пам'ятати, що знаки пріоритету і сигнали світлофора скасовувати. Але інші знаки і розмітка (рух по смугах, напрямки руху) обов'язкові до виконання (рис. 2)

Перший випадок роботи регулювальника не викликає особливих труднощів. Якщо нам висувають вимогу про зупинку - ми зупиняємося, якщо немає - їдемо далі, дихаємо рівно.

Другий же випадок роботи регулювальника вже викликає труднощі і його то ми і спробуємо зараз розібрати.

Сигналами регулювальника є положення корпусу (тіла) і рук інспектора. Щодо того, з якого боку до інспектора ми наближаємося, яке положення займають його руки, сигнали будуть або дозволяється рух, або забороняє це саме рух. Наближаючись до регулювальника водій просто повинен зрозуміти «чи є даний сигнал що дозволяє рух в наміченому напрямку» чи ні. Просто особливість ручного регулювання полягає в тому, що один сигнал може дозволяти, скажімо правий поворот, але при цьому рух по інших напрямках буде заборонено. З огляду на цю особливість необхідно зрозуміти, що порівнювати регулювальника і світлофор НЕ коректно.

Завдання ручного регулювання полягає в організації руху транспортних потоків таким чином, що б не було пересічних траєкторій (існує один виняток).

Це дозволяє найбільш ефективно розвантажувати перехрестя. Усвідомлюючи цей факт водії повинні розуміти, що на їх шляху не буде перешкод з іншого транспорту, що дозволяє залишати перехрестя швидше.

Розглянемо сигнали докладніше:

Одним із сигналів який ми можемо побачити від інспектора - це рука піднята вгору (рис. 3). При такому сигналі регулювальника рух всіх учасників через перехрестя заборонено. Коли ми говоримо всіх, то маємо на увазі і пішоходів і водіїв (навіть включення синього проблискового маячка не дає права відступити від сигналів регулювальника) (рис. 4).

З це правила є невеликий виняток. Деяким учасникам рух все ж дозволено. До таких відносять:

- Транспорт, якому для виконання сигналу необхідно вдатися до екстреного гальмування

- Транспорт, який виїхав на перехрестя, при дозвільному сигналі, але не встиг закінчити маневр (рис. 5)

Другим сигналом, який ми можемо побачити, є руки розведені в сторони або опущені по швах (що розведені, що опущені - це один сигнал) (рис. 6 і рис. 7).

При такому сигналі регулювальника рух транспортних засобів, що знаходяться з боку спини або грудей ЗАБОРОНЕНО! (Рис. 8 і рис. 9)

Безрельсовому транспорту, що знаходиться з боку правого або лівого боку (плеча регулювальника) рух дозволяється тільки прямо або направо. При цьому пам'ятаємо, що водій зобов'язаний зайняти відповідне положення на проїзній частині (дивимося знаки, розмітку, або загальні вимоги до маневрування). Також необхідно пам'ятати, що даний сигнал є забороняється для тих безрейкових транспортних засобів, які мають намір виконати лівий поворот або розворот (рис. 10).

Згадуємо той факт, що при ручному регулюванні немає пересічних траєкторій.

Якщо на перехресті є трамвайні колії, то трамваям, що знаходяться з боку правого і / або лівого боку (плеча регулювальника) дозволяється рух ТІЛЬКИ ПРЯМО (рис. 11).

Не зайвим згадати, що всі учасники дорожнього руху зобов'язані знати і дотримуватися вимог Правил, що відносяться до них. І тут необхідно обумовити пішоходів, яким теж сигнали регулювальника можуть бути вирішальними, а можуть і забороняти рух.

Якщо руки регулювальника розставлені в сторони, то рух пішоходів дозволено ТІЛЬКИ у напрямку рук інспектора (рис. 12)

При цьому не зайвим нагадати, що водії, що виконують правий поворот ЗОБОВ'ЯЗАНІ поступитися таким пішоходам дорогу, навіть якщо там немає розмітки пішохідного переходу (продовження ліній тротуарів або узбіч через перехрестя служать для руху пішоходів) (рис. 13).

Третім сигналом, який можна побачити від регулювальника є таке положення, при якому права рука витягнута перед собою, ліва може бути піднята в бік або опущена (рис. 14 і рис. 15).

При такому сигналі регулювальника рух всього транспорту, що знаходиться з боку спини або правого боку (плеча регулювальника) - ЗАБОРОНЕНО у всіх напрямках (рис. 16).

Дозволяється рух транспортних засобів тільки з боку лівого плеча і грудей.

При цьому:

Безрейковий транспорт, що знаходиться з боку лівого плеча регулювальника, враховуючи вимоги до маневрування, має право рухатися у всіх напрямках (прямо, направо, наліво, зворотний напрямок) (рис. 17).

Трамвай, з боку лівого плеча, тільки в напрямку лівого повороту (рис. 18). Інші траєкторії для трамвая заборонені.

Транспорт, що знаходиться з боку грудей, має право рухатися ТІЛЬКИ в напрямку ПРАВОГО повороту, і трамваї і безрейкові транспортні засоби (рис. 19)

Таким чином робимо висновок про те, що якщо ми наблизилися з боку грудей і хочемо поїхати прямо або наліво (зворотний напрямок) - це ЗАБОРОНЯЄ сигнал (рис. 20).

Залишилися пішоходи. Найпоширеніша помилка пішоходів при такому сигналі то, що вони починають рух у напрямку рук регулювальника, ніж починають створювати перешкоди транспортним засобам, провокуючи аварійні ситуації.

Пішоходи повинні знати, якщо права рука регулювальника витягнута перед собою, то рух їм дозволено ТІЛЬКИ за СПИНОЮ інспектора.

Знову ж машини виконують правий поворот поступаються дорогою пішоходам (рис. 21)

Щоб легше було сприймати сигнали регулювальника необхідно пам'ятати ряд загальних моментів:

1. Якщо брати чотиристоронній перехрестя, то регулювальник завжди з двох сторін рух дозволяє, з двох - забороняє. Не може бути ситуацій, коли з трьох заборонено, а з одного дозволено або навпаки. Пам'ятаючи цей факт, наближаючись до перехрестя, і бачачи, що два напрямки рухаються можна зробити висновок про те, що Вам рух заборонено (рис. 22 і рис.23)

2. Своїми руками регулювальник вказує на ті два напрямки звідки рух ДОЗВОЛЕНО. Під'їхали, руки регулювальника вказують на інші напрямки значить Вам рух - ЗАБОРОНЕНО (рис. 24 і рис. 25)

3. Рух на спину регулювальника ЗАВЖДИ ЗАБОРОНЕНО. Наближаючись до перехрестя з ручним регулюванням, бачите напис на спині ДПС (в темний час доби наприклад) - рух ЗАБОРОНЕНО. (Рис. 26 і рис. 27)

4. Трамвай ЗАВЖДИ рухається у напрямку рук регулювальника, або як прийнято говорити «з-рукава-в-рукав». Відступити від положення рук трамвай не може (рис. 28 і рис. 29)

5. безрейковий транспортний засіб при виборі траєкторії свого руху, рухаються «з-рукава-в-рукав», а також можуть їхати по-можливості правіше, тобто якщо дорожні умови дозволяють рух вправо, щодо рук інспектора, то рух дозволено (рис. 30 і рис. 31).

Не зайвим проговорити той факт, що при правостороннем русі правий поворот є одним з найбезпечніших маневрів. Звідси випливає, що будь-який дозвільний сигнал регулювальника дозволяє правий поворот (рис. 32 і рис. 33).

З рухом в прямому напрямку вже є обмеження. А саме:

- Якщо руки регулювальника розставлені в сторони (або опущені) - рух прямо дозволено з двох сторін (рис. 34).

- Якщо права рука витягнута перед собою, то з боку лівого плеча рух прямо - дозволено, а з боку грудей - ЗАБОРОНЕНО (рис. 35).

Лівий поворот (розворот) вирішуються ТІЛЬКИ і ВИКЛЮЧНО при одному сигналі. А саме коли транспорт знаходиться з боку лівого плеча регулювальника права рука якого витягнута перед собою (рис. 36)

Таким чином, якщо нам необхідно повернути ліворуч (зробити розворот), то поки регулювальник не повернеться до нас лівим боком (плечем), а його права рука не буде витягнута перед собою, лівий поворот - ЗАБОРОНЕНО.

Сподіваюся ці коментарі допоможуть краще розбиратися в ручному регулюванні руху і Ви не станете винуватцем ДТП

PS Стаття є особистою думкою автора =)

Олександр Медников Олександр Медников

Група Вконтакті

Дізнатися більше про правила

Див. також: Допомога починаючому водієві. перехрестя

Допомога починаючому водієві. Світлофори з додатковими секціями

Коментарі професіонала

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов