Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Рух по колу приведено до єдиного правилом

Наша сеть партнеров Banwar

У Росії набули чинності нові правила руху автомобілів по круговому перехрестя

У Росії набули чинності нові правила руху автомобілів по круговому перехрестя. Тепер пріоритет отримують ті машини, які їдуть по колу, а інші авто, які в'їжджають на перехрестя, повинні поступитися їм дорогу.

Експерти з натхненням сприйняли зміну ПДР, практично одноголосно заявляючи, що подібні нововведення дозволять уникнути серйозних аварій. Вони наголошували на тому, що сама кільцева структура перехрестя значно підвищує безпеку проїзду, що давно доведено статистикою ДТП.

Втім, діяти нововведення почали ще не скрізь. Так, влада Ярославля вирішили почекати зі змінами, оскільки вважають, що в разі одномоментного зміни правил проїзду перехресть з круговим рухом в місті може наступити транспортний колапс.

Законопроект був розроблений в МВС. Як заявляли в відомстві, нововведення позитивно позначаться не тільки на безпеку, але і на пропускній спроможності доріг, яка може зрости на 30-40% завдяки єдиними правилами.

Діяли раніше норми, як зазначалося, трактувалися водіями неоднозначно, що нерідко ставало причиною пробок і навіть аварій.

У прес-службі ДАІ заявляли, що нововведення покращать дорожню ситуацію. Там особливо відзначали той факт, що їх реалізації не потребує додаткового фінансування з держбюджету.

Раніше повідомлялося, що віце-прем'єр Ігор Шувалов дав розпорядження привести вітчизняні ПДР до європейських стандартів.

Експерти висловлювали впевненості, що зміна пріоритету руху автомобілів по кільцевим розв'язок сприятиме адаптації вітчизняних автолюбителів до європейських стандартів.

У той же час в Федерації автовласників Росії назвали безглуздими подібні зміни.

Затверджені урядом нововведення стали одними з багатьох змін в житті автомобілістів за останній час. У середині липня в ПДД також були внесені зміни, які торкнулися пішоходів, велосипедистів, а також маршрутні транспортні засоби. Крім іншого в правила були введені терміни «електромобіль» і «гібридний автомобіль». Нові правила визначають правила парковки цих транспортних засобів. [1]

Тепер пріоритет отримують автомобілісти, які рухаються безпосередньо по колу, а інші водії повинні будуть їм поступатися. Подібна практика діє майже в усіх країнах Старого Світу

Ідея створити єдиний стандарт проїзду по колу, зробивши його пріоритетним для тих, хто вже рухається по ньому, незалежно від того, є дорожні знаки або вони відсутні на перехресті, повинна підвищити безпеку на цих ділянках доріг.

До введення нововведення діючі правила дорожнього руху зобов'язували водіїв, які перебувають на перехресті з круговим рухом, при відсутності знаків поступатися дорогою тим, хто приєднується до кругового руху, - працювало правило «перешкоди справа». Перевага перед в'їжджають транспортними засобами вони отримували тільки в тому випадку, якщо були встановлені відповідні дорожні знаки - «Круговий рух» в поєднанні зі знаком «Поступися дорогою» або «Рух без зупинки заборонено».

Це вносило дискомфорт, оскільки далеко не всі перехрестя з круговим рухом були оснащені знаками пріоритету. Навіть в межах одного міста. Тому водії, особливо малодосвідчені, допускали помилки при їзді.

Нововведення серйозно нічого не змінить

На думку координатора аналітичного агентства «ПромРейтінг» Антона Глухова, нововведення, що закріплює на законодавчому рівні з листопада 2017 року правило «хто на колі, той і головний», серйозно нічого не змінить.

- Так психологічно вже давно їздить вся країна. Поліпшення будуть помітні у віддалених населених пунктах з пристойним транзитним трафіком. Тобто там, де їздять багато звичайних водіїв, зустрічаючих раптом незвичайне круговий рух, - зауважив Глухів в бесіді з журналістом KazanFirst.

Він згадав, що в цьому році перехрестя з круговим рухом як винаходу виповнюється 116 років. Перший подібний ділянку дороги був спроектований і побудований в Парижі навколо Тріумфальної арки в 1901 році. Нововведення швидко поширилося по Західній Європі. У наступні 10-15 років дороги, що з'єднуються кругом, з'явилися в Лондоні, Нью-Йорку та інших містах західного світу.

- Існує урбаністична приказка: круговий рух приносить користь корисним товариствам. Це означає приблизно наступне: в країнах, де на дорогах взаємоповага і дотримання правил, круговий рух збільшує пропускну здатність вулично-дорожньої мережі, знижує кількість і небезпека ДТП, покращує екологію, знижує рівень шуму, дозволяє ефективно поєднувати більше чотирьох доріг в одному місці, - продовжує співрозмовник.

Як вважає Антон Глухов, нововведення також зніме різночитання і в юридичному плані. Справа в тому, що в ряді ситуацій при ДТП, що трапилося на колі, до прийняття поправок до законів винним могли «призначити» саме «кругового». У суді адвокати в'їжджає на кругової перехрестя автомобіліста доводили відсутність дорожніх знаків і інтерпретували ситуацію як нерегульоване перехрестя, на якому, як відомо, діє правило «перешкоди справа».

- Звичайно, все це дрібниці і глобального впливу на дорожній рух міст нові заходи не нададуть. З іншого боку, ПДР написані кров'ю і з них розпеченим залізом слід випалювати будь-яку неоднозначність, - резюмував Глухов.

Єдиний стандарт потрібно було ввести давно

У тому, що тепер з'явилося чітке визначення того, кому належить пріоритет на круговому русі, немає нічого поганого. Навпаки - це істотно спростить проходження таких перехресть автомобільним потоком. І такий стандарт, єдиний і зрозумілий для всіх водіїв, треба було ввести відразу.

- Це прибере плутанину при проходженні подібних перехресть. Тому що в багатьох регіонах проїзд по колу трактувався по-різному: десь з пріоритетом тих, хто вже перебуває на круговому русі, десь - з пріоритетом тих, хто в'їжджає на кільце. Тому такий стандарт необхідно було ввести давно, - сказав регіональний представник Федерації автовласників Росії в Татарстані Раміль Хайруллін.

Він зазначив, що в Татарстані вже давно існує правило, при якому ті водії, які здійснюють маневр по колу, мають пріоритет перед тими, хто тільки збирається в'їжджати на нього. Таким чином, круговий рух має статус головної дороги, а що примикають до нього проїзди - статус другорядної. Щоб водіям було простіше орієнтуватися на таких перехрестях, встановили дорожні знаки пріоритету.

У ГИБДД по Татарстану розповіли, що принципово нічого нового при проїзді по перехресть з круговим рухом в республіці не буде. Тому побоювань на те, що нове правило може привести до збільшення ДТП, немає. Швидше навпаки - ще більше закріпить право тих, хто вже рухається по кільцю, бути в пріоритеті перед іншими учасниками руху.

Республіка в числі перших і задовго до нововведення прийняла рішення зробити круговий рух головною дорогою на перехресті. Інша справа - транзитний транспорт, який проходить через Татарстан в сусідні регіони. Їх водіям доведеться звикнути до нових для себе правилами. [2]

Згідно з поправками ПДР, що вступили в силу 8 листопада, у водіїв з'являється перевага на кільцевих перехрестях. РБК Новосибірськ поцікавився у експертів, як позначаться зміни на русі в Новосибірську

На думку представника Федерації автовласників Росії по Новосибірську Михайла Мезенцева, на початковому етапі зміни матимуть негативний характер.

- В першу чергу через те, що багато хто просто не будуть в курсі. Я не бачу якогось масованого інформаційного висвітлення теми. Думаю, кількість ДТП збільшаться, багато людей продовжать їздити так, як звикли - буде плутанина. Я багато їжджу по країні і не бачу якихось значущих плюсів від пріоритету кільця. Я помічаю, що люди під'їжджають до такого перехрестя і довго стоять. А якщо водій недосвідчений, стояти можна до нескінченності.

Секретар Авто-Мото Асоціації, громадський працівник Олексій Носов не згоден з тим, що нові правила стануть для Новосибірська проблемою, яка призведе до зростання ДТП. «Швидше за це принесе незручності», - зазначив він, пояснивши, що на протязі багатьох років в Новосибірську кільця проїжджали за принципом «перешкода справа», і для абсолютної більшості водіїв це стало нормою.

Директор автошколи «Новосибірський центр вищої водійської майстерності» Віктор Жигулін зазначив, що зміна саме по собі правильно, і в майбутньому воно зменшить кількість пробок. «Але на початково етапі буде хаос, - зазначив він, - Це видно вже зараз. Проїжджав площа Енергетиків, площа Праці - там все забито, хоча в інших місцях вільно. А все тому, що народу не прояснили, як працює нове правило ».

Жигулін розповів, що часто виникає плутанина зі світлофорами: «Хтось їде по світлофору, а хтось заїхав на коло і розуміє, що у нього перевага». Про це говорить і Мезенцев, відзначаючи, що не завжди зрозуміло, до чого відноситься світлофор біля кругового перехрестя - до кільця або до регульованому пішохідному переходу.

У свою чергу директор МУП ПАТП-5 Валерій Іллєнко зауважив, що принцип пріоритету на кільці працював у багатьох містах Росії і показав свою ефективність. «Я думаю, поправки правильні, тепер всім буде зрозуміло, що кільце - головне, це закон», - сказав Іллєнко. З іншого боку, він погодився з думкою, що жителі недостатньо поінформовані про зміни, а знаки встановлені ще не скрізь.

Кожному місту своє кільце

Як розповів Носов, по всьому світу до кільцевих перехресть різне ставлення: «Влада завжди експериментують, тому що для водіїв кожного міста властиві певні звички. У тому числі і з урахуванням цього змінюються ПДР », - сказав громадський працівник. На думку Носова, потрібен індивідуальний підхід для кожного міста, а не централізоване зміна правил:

-У новосибірських водіїв теж є свої звички. Якщо говорити про кільце, то кожен автовласник буде дивитися направо. Це я бачу навіть по собі, коли рухаюся по кільцю і знаю, що воно головне, я все одно інтуїтивно дивлюся направо, в очікуванні появи автомобіля.

Знаки вже змінюють

Як повідомляє департамент транспорту і дорожньо-благоустроітельного комплексу мерії Новосибірська, в місті є 20 перехресть з круговим рухом. З них 17 потребують зміни дорожніх знаків. «В даний час роботи виконані на чотирьох кільцях: вул. Бориса Богаткова - вул. Доватора, площа Кірова, площа Сибіряков-Гвардійців, кільце 5-6 мікрорайону », - повідомили в прес-службі, зазначивши, що в зв'язку змінами можуть з'явитися дорожні затори. [3]

[3]

Правила дорожнього руху знову змінюються. Тепер мова йде про принцип проїзду кругових перехресть: якщо перед вами немає знака «Головна дорога», то треба почекати, поки проїдуть автомобілі на колі. Нововведення набирає чинності з 8 листопада 2017 року.

Що змінюється з юридичної точки зору

Набирає чинності постанова уряду РФ №1300 від 26 жовтня 2017 року.

З'являється новий пункт 13.11 (1)
При в'їзді на перехрестя, на якому організовано круговий рух і який позначений знаком 4.3, водій транспортного засобу зобов'язаний дати дорогу транспортним засобам, що рухаються по такому перехрестя.

Скасовується абзац пункту 13.9
У разі якщо перед перехрестям з круговим рухом встановлений знак 4.3 в поєднанні зі знаком 2.4 або 2.5, водій транспортного засобу, що перебуває на перехресті, користується перевагою перед виїжджають на таке перехрестя транспортними засобами.

Що таке поступитися дорогу?

ПДР РФ говорить:

Дати дорогу (не створювати перешкод) - вимога, що означає, що учасник дорожнього руху не повинен починати, відновлювати або продовжувати рух, здійснювати будь-якої маневр, якщо це може змусити інших учасників руху, що мають по відношенню до нього перевага, змінити напрямок руху або швидкість.

Що зміниться на практиці

У Москві - нічого
За даними московського Центру організації дорожнього руху, в столиці - 54 перехрестя з круговим рухом. На 40 вже давно встановлено пріоритет для автомобілів, що рухаються на колі. Реалізовано він знаками «Головна дорога», встановленими на перехресті, і знаками «Поступися дорогою», що стоять перед перехрестям. Решта 14 перетинів мають спеціальну організацію руху, наприклад, головним зроблений якийсь сектор кола. Там теж нічого не зміниться, тому що така схема вводилася виходячи з конкретних завдань, які потрібно було вирішити в конкретному місці. Наприклад, забезпечити пріоритет проїзду автобусів з одного району в інший через коло.

У Санкт-Петербурзі - теж нічого
У СПб ЦКУ «Дирекція з організації дорожнього руху Санкт-Петербурга» "Комерсант" повідомили: постанова уряду РФ №1300 не припускав зміни в схемах організації дорожнього руху міста, але передбачає зміну трактування правил щодо рівнозначних перехресть з круговим рухом. Таких об'єктів в Петербурзі всього кілька штук. Ніяких додаткових знаків СПб ЦКУ Додд встановлювати не буде і знімати існуючі теж не буде.

У Краснодарі - теж нічого
Заступник директора департаменту транспорту та організації дорожнього руху Краснодара Володимир Архипов розповів: «У додаткові зміни через нові ПДР в Краснодарі немає необхідності. Всі перехрестя з круговим рухом обладнані знаками, які регулюють пріоритет руху в кожному конкретному випадку, на деяких кільцях є світлофори. Тобто всі вказівки, як проїжджати кожен з таких перехресть для водіїв в Краснодарі, вже є. Крім того, організацію руху на кожному "кільці" ми розглядаємо в контексті всього руху в цьому районі вулично-дорожньої мережі, тому зміни якщо і будуть вноситися в майбутньому, то пов'язані будуть в першу чергу з необхідністю комплексного регулювання руху, а не тільки з конкретним проїздом окремого "кільця" ».

В Ульяновську - майже нічого
Керівник управління дорожнього господарства, благоустрою та транспорту Ульяновська Ігор Бичков зазначив, що на всіх перехрестях з круговим рухом встановлено пріоритет для автомобілів, що знаходяться на колі.

Винятком є ​​тільки один перехрестя - Пушкарівський кільце. «Це дуже складний перехрестя з дуже інтенсивним рухом», - пояснив пан Бичков.

До нього з кожного боку підходить по три-чотири смуги прямого і стільки ж - на зворотний рух. Крім того, через перехрестя проходять трамвайні лінії за різними напрямками, причому трамваї також рухаються по колу. Варто зазначити, що через складність перехрестя на ньому раніше нерідко траплялися аварії і затори, і місто, в кінцевому підсумку, прийшов до оптимального варіанту, встановивши знак «Головна дорога» і світлофор на проїжджій частині з найбільш напруженим рухом (Московське шосе).

Ще буквально тиждень тому міська влада шукали нове рішення в зв'язку з новими ПДР, але зараз, повідомив Ігор Бичков, воно вже знайдено. «Схема руху руху по ПУШКАРІВСЬКИЙ кільці залишиться колишньою, - заявив він. - Ми знімаємо знак 'круговий рух', при цьому залишається знак з напрямками руху головної дороги ».

Які є нюанси

Пункт 1.3 ПДР говорить: учасники руху зобов'язані знати і дотримуватися належні до них вимоги правил, сигналів світлофорів, знаків і розмітки, а також виконувати розпорядження регулювальників, що діють в межах наданих їм прав і регулюють дорожній рух встановленими сигналами.

Важливо дивитися на знаки і дотримуватися насамперед знаки. Вони мають пріоритет.

І хто все це придумав

Прийнятий у багатьох західних країнах стандарт - рухається по круговому перехрестя транспорт має пріоритет. Ще в 2010 році начальник ДІБДР Росії Віктор Кір'янов (зараз керуючий директор «Ростех» щодо інфраструктурних проектів) запропонував привести російські ПДР у відповідність з європейськими стандартами в частині, що стосується проїзду кола. Однак до фактичної реалізації ініціатива не дійшла.

У 2015-2016 роках ідею з колом готував експертний центр Probok.net - громадська організація, щільно займається питаннями організації дорожнього руху. Глава центру Олександр Шумський пізніше очолив експертну групу при урядовій комісії з безпеки. У січні 2017 року пан Шумський виступив на засіданні комісії перед першим віце-прем'єром Ігорем Шуваловим, де запропонував опрацювати ідею з пріоритетом на круговому перехресті. Пан Шувалов дав доручення опрацювати ініціативу, про що повідомляв "Комерсант". ГИБДД ідею підтримала, в результаті були підготовлені поправки до ПДР, в кінці жовтня документ було підписано прем'єром Дмитром Медведєвим. Зміни в правила вноситься постановою уряду РФ, яке вступає в силу через сім днів після публікації, 8 листопада. [4]

джерело:
[1] wek.ru
[2] kazanfirst.ru
[3] nsk.rbc.ru
[4] kommersant.ru

Що таке поступитися дорогу?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов