Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Рух на велосипеді по місту

  1. Підведемо підсумки:

Наша сеть партнеров Banwar

Автодороги великих міст, на жаль, не залишають шансів для комфортної їзди на велосипеді. Доводиться їздити по дорогах, штовхаючись з чотирьохколісними сталевими гігантами. Знання правил руху - звичайно ж, великий плюс. Але на жаль, не всі учасники руху дотримуються правил стосовно велосипедистам. У даній статті не формулюються правила руху, їх можна прочитати тут . Проїхавши більше десятка тисяч кілометрів київськими вулицями, я зробив певні спостереження і висновки. Тепер ділюся з вами своїм досвідом. Автодороги великих міст, на жаль, не залишають шансів для комфортної їзди на велосипеді
Малюнок 1

Безумовно, найбезпечніша зона для велосипедиста - тротуар. Хоча є кілька? Але ?:

  • Асфальт на тротуарах набагато гірше, ніж на дорогах.
  • На тротуарах набагато більше битих стекол.
  • Доводиться постійно стрибати з бровки на бровку.
  • По тротуару їздити не можна за правилами руху. Тротуари створені для пішоходів. Пішоходи ж часто не помічають велосипед, навіть дивлячись в упор. Вони також можуть несподівано змінювати свою траєкторію руху. Особливо це стосується дітей. Побачивши дітей, я знижую швидкість до 5-10 км / ч.

Тому тротуари я б рекомендував тільки в деяких випадках: для початківців велосипедистів, для велопоездок з дітьми, поїздок на короткі відстані (для об'їзду пробок, перешкод або перенасичених машинами ділянок доріг).

малюнок 2
малюнок 2

Зробимо невеликий відступ. Можливо, хтось вважає, що у велосипедиста права не відберуть, тому можна випити по дорозі пивка. Я вважаю, щонайменше, це не спортивно. Велосипедист, від якого тхне перегаром ... Тому, моя думка - пивка попити можна вдома. Алкоголь знижує не тільки швидкість реакції, а й фізичні можливості людини.

малюнок 3
малюнок 3

Отже, ви виїхали на дорогу. Всім відомо - велосипедист значно поступається в швидкості іншим учасникам руху, плюс набагато менш захищений. Давайте сформулюємо правило? 1: Чи не наражати на небезпеку себе і не створювати перешкод іншим.

Не секрет - багато автомобілістів не вважають велосипед транспортним засобом. Відбувається це не стільки від неповаги, скільки від елементарного незнання ПДР. Велосипед на дорозі просто ігнорують. Стало бути, навіть якщо велосипедист їде за всіма правилами, його можуть не пропустити.

Але є і ще один момент. Велосипедист не завжди добре видно з кабіни автомобіля. Буває, що нас просто не помічають. Тому, виїжджаючи на дорогу, уявіть, що ви їдете в шапці-невидимці.

І ось - ви на дорозі. Щомиті зліва від вас в попутному напрямку пролітають автомобілі. Будь-який ваш маневр вліво - і ви опинитеся на шляху наздоганяючої вас машини. Тому ще одне правило: уявіть умовну лінію зліва від вас. Лінію, що не дає вам можливості її перетнути. Нехай в вашому розумінні це буде що завгодно - стіна, канава з водою, прірва. Вважайте, що ззаду вас завжди їде машина. Навіть, якщо ви її не бачите і не чуєте. Навіть, якщо вона тільки що проїхала - за нею ще одна.
Правило? Умовної лінії зліва? діє також і за містом. Коли машин мало, можна їхати посередині дороги, орієнтуючись лише на звук машин, наростаючий ззаду, щоб поступатися їм дорогу, приймаючи вправо. Пропустивши обганяє автомобіль, машинально хочеться відразу за ним повернутися знову трохи лівіше. Цього робити не можна. Ззаду може їхати наступна машина, звук якої втрачається в звуці попередньої. Обганяти вас може також автомобіль з причепом. Перетинаючи? Умовну лінію зліва ?, кожен раз переконуйтеся, що дорога ззаду вас порожня.


малюнок 4

За правилами велосипедист повинен їхати якомога ближче до бровки. Чому? Чи тільки для того, щоб не створити перешкоду руху? Моя відповідь така - машини вкрай рідко їздять безпосередньо близько до бровки або узбіччі. Таким чином, притискаючись вправо, велосипедист практично не створює перешкод руху і сам знаходиться в найбільш безпечній зоні.
Але є і мінуси. Наприклад на мостах, де рух особливо інтенсивне, машини? Притирают? велосипедистів до краю, мало не чіпляючи дзеркалом. Коли їдеш впритул до бровки, вправо йти нікуди. Тому в таких випадках краще заздалегідь взяти трохи лівіше і зайняти весь лівий ряд, залишивши праворуч смужку асфальту? Для відступу ?. Так, це небезпечно і створює перешкоди руху. Треба постійно спостерігати за дорогою в дзеркалі заднього виду, і коли намагаються проїхати занадто близько, приймати вправо, зберігаючи безпечний інтервал.
Ще один мінус - біля бровок і на узбіччях трапляються бите скло, ями і незакриті люки зливових каналізацій, які доводиться об'їжджати зліва, перетинаючи ту саму? Умовну лінію ?.

Отже, вам треба зробити маневр. Наприклад: перед вами припаркований автомобіль. Треба об'їхати його зліва. Як це зробити? Правильно - показати поворот лівою рукою. Але маневр починати, тільки переконавшись, що їдуть позаду вас помітили, і ваші наміри їм зрозумілі. Я спостерігав, як багато велосипедистів, зробивши легкий помах рукою, тут же згортають вліво, навіть не глянувши назад ... Поворот треба показувати заздалегідь і потім поступово перебудовуватися вліво. Перед початком маневру поспостерігайте реакцію водія. Переконайтеся, що вас пропускають. Так, для цього потрібно вміти дивитися назад або мати дзеркало заднього виду.
Ситуація інша: ви показуєте поворот, щоб об'їхати перешкоду. Але ззаду суцільним потоком йдуть машини і вас не пропускають. Ви не можете об'їхати перешкоду, не наражаючи на небезпеку себе і не створюючи перешкод іншим. Що робити? - Зупинитися і перечекати, поки стоїть перед вами автомобіль не поїде, або поки не з'явиться можливість об'їхати його зліва. Зрештою - можна вийти на тротуар і об'їхати перешкоду, а потім знову виїхати на дорогу.

Об'їжджаючи машини, що зупинилися, пам'ятайте - в будь-яку мить перед вами може відкритися дверцята, і таке? Відкриття? буде для вас дуже не до вподоби. Об'їжджайте машини з бічним інтервалом не менше одного метра.
Те ж стосується об'їзду машин з правого боку. Якщо водії, перш ніж відкрити дверцята, хоч іноді дивляться в дзеркало заднього виду, то пасажири завжди виходять, не дивлячись.
Об'їжджаючи кілька припаркованих машин, слід їхати по прямій. Чи не пірнайте кожен раз в простір між ними, намагаючись об'їхати кожну окремо. Виїхавши вліво для об'їзду першої машини, ви вже відвоювали собі шматочок смуги руху. Не втрачайте його, пірнаючи вправо між машинами. Об'їхавши всі машини, поверніться на? Свою смугу? біля бровки.

малюнок 5
малюнок 5

Проїзд перехрестя по прямій, навіть на зелений, світло слід виконувати вкрай обережно. Машини, що повертають направо (вони теж їдуть на зелене світло), можуть вас? Підрізати ?. Те ж стосується і зустрічних машин - вони можуть повертати наліво, перетинаючи вашу траєкторію. Найчастіше водій не віддає собі звіт, що велосипед може рухатися зі швидкістю 50-60 км / год і швидше (так, так - особливо з гори!). Тому на будь-яких перехрестях для велосипедиста діє одне правило - головна дорога та, на якій танк. Перетинайте дорогу, тільки переконавшись, що вас пропускають.

малюнок 6малюнок 7
малюнок 6
малюнок 7

Правий поворот - найпростіший, піднімати руку для вказівки повороту не обов'язково. Це лише дає зрозуміти водіям, повертають направо, що пропускати вас не треба.
Коли я їду через перехрестя прямо, часто показую лівий поворот, даючи зрозуміти - НЕ подрезайте мене! Особливо, коли бачу ззаду і трохи лівіше машину з включеними правими поворотами. В цьому випадку мій знак рукою більше схожий на? Стій!?. Такі ситуації часто трапляються перед правим поворотом великого радіусу, де автомобілі не надто знижують швидкість при вході в поворот (на з'їзді з моста, перед виїздом на розв'язку).

При повороті наліво для велосипедиста найбільш безпечним буде: проїхати перехрестя на зелене світло прямо і зупинитися біля бровки. Потім, розгорнувши велосипед вліво на 90 градусів, дочекатися зеленого сигналу світлофора і продовжити рух.


малюнок 8

На дорогах з помірним рухом і однією смугою в кожному напрямку допускається наступне: заздалегідь показати лівий поворот, переконатися, що вас не обганяють, поступово перебудуватися в ліву частину смуги руху, пропустити весь зустрічний транспорт і зробити лівий поворот. Такий спосіб підходить тільки для досвідчених велосипедистів, тверезо оцінюють дорожню обстановку.
Можна також користуватися пішохідними переходами. Як наземними, так і підземними. Велосипедистів, що ведуть велосипед по? Зебрі ?, зобов'язані пропускати так само, як і пішоходів. Перевага велосипедиста - бути і водієм і пішоходом. Користуйтеся цією перевагою.

Ще одну небезпеку становлять машини, які виїжджають з дворів або примикають другорядних доріг. Вас можуть не пропустити, в надії встигнути проскочити перед вами. Можуть просто висунути? Ніс? на дорогу, змушуючи вас або різко гальмувати, або згортати вліво, ризикуючи опинитися під колесами обганяющіх вас машин. Таке траплялося зі мною не раз. Тому, побачивши машину, яка намагається виїхати з примикає дороги, будьте уважні. Водій може вас просто не помітити або проігнорувати. Краще заздалегідь переконатися в можливості перебудуватися вліво, пригальмувати і бути напоготові. А іноді - пропустити або навіть зупинитися.


малюнок 9

Коли починає сутеніти, розгледіти велосипедиста на дорозі стає ще важче, хоча здається, що ще світло. Тому габаритні вогні слід включати з настанням сутінків, не чекаючи непроглядній темряви. Само собою, фара і задня? Мигалка? повинні бути, без них увечері на дорозі робити нічого. Дуже добре в світлі фар помітні світловідбиваючі смуги на вашій екіпіровці (одязі, взутті, шоломі, Велосумки і рюкзаках). Якщо ваш екіп не містить таких смуг, можна купити і нашити їх самостійно. Існують і спеціальні браслети з тими ж світловідбиваючими свойствомі.

Ще одна небезпека - собаки. Не секрет, міські дворняги - великі любителі поганятися за велосипедом. Деякі просто гавкають, інші - явно намагаються схопити за ногу. А іноді просто хочуть перебігти вам дорогу. Будьте обережні - наїзд на собаку нічим хорошим для вас не закінчиться. Мінімум - падінням. Не намагайтеся через собаку повернути ліворуч. Там - машини. Іноді досить просто крикнути, засвистіти, замахнутися, ніби кидаєш камінь. Можна просто проігнорувати. Заїхати п'ятою в ніс досить складно, але це діє. І бувають випадки, коли краще зупинитися і якийсь час просто стояти на місці, нічого не роблячи.

Підведемо підсумки:

  • Не всі водії знають і дотримуються правил руху по відношенню до велосипедистів.
  • Велосипед не завжди помітний з кабіни автомобіля. Користуйтеся? Правилом шапки-невидимки ?.
  • Найбільш безпечна зона - ближче до бровки. Пам'ятайте про? Умовну лінію зліва ?.
  • Пам'ятайте, головна дорога - по якій їде танк. Дотримуйтесь правило ДДД (дай дорогу дурневі).
  • Будь-який ваш маневр не повинен бути спонтанним. Перед маневром покажіть ваші наміри і переконайтеся, що вас зрозуміли.
  • Не прагніть будь-що-будь мчати в потоці машин. Іноді можна стати пішоходом і скористатися переходом або тротуаром.

Трохи вивчивши статистику пригод за участю велосипедистів, я прийшов до висновку, що винуватцями бувають як водії автомобілів, так і самі велосипедисти. Найчастіше спостерігаєш картину - велосипед на зустрічній смузі або в третьому ряду серед машин ... Але навіть дотримуючись правил дорожнього руху, ви не будете в цілковитій безпеці. Будьте уважні і обережні. Слідкуйте за всім навколо вас. Навчіться відчувати спиною. Не ризикуйте даремно.

На жаль, хамства на дорогах предостатньо, особливо по відношенню до велосипедиста. Але не забувайте, що в автомобілях в більшості своїй їдуть звичайні люди. Їдуть на дачу, на роботу, в дитячий сад і менше всього на світі хочуть вас задавити. Тому, ваша адекватність на дорогах в значній мірі зменшує ймовірність подій.

Не піддавайте небезпеки себе і не створюйте перешкод іншим!

Автор: Коломієць Віталій, велоклуб "Xbike".
джерело: http://www.xbike.kiev.ua

Хоча є кілька?
Але ?
Правило?
Умовної лінії зліва?
Перетинаючи?
Умовну лінію зліва ?
Чому?
Чи тільки для того, щоб не створити перешкоду руху?
Наприклад на мостах, де рух особливо інтенсивне, машини?
Притирают?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов