Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Рукав високого тиску. Структура. Основні групи.

  1. Правила експлуатації РВД Позначення гідравлічних мастил і рідин

Наша сеть партнеров Banwar

Рукава високого тиску (РВД) - це гнучкі трубопроводи для транспортівовкі спеціальних рідин для передачі робочого зусилля. Конструкційно вдають із себе дві і більше гумових трубки поміщених одна в іншу армованих металевим переплетенням або навивку. На малюнку нижче представлений рукав 2SN.
Рукава високого тиску (РВД) - це гнучкі трубопроводи для транспортівовкі спеціальних рідин для передачі робочого зусилля
РВД застосовуються в гідравлічних системах різних машин і механізмів (будівельні та дорожні машини, лісозаготівельна техніка, підйомно-транспортне обладнання, автотракторна і сільськогосподарська техніка, промислове обладнання і т.п.), для транспортування гідравлічних і моторних масел, рідкого палива, консистентних мастил і емульсій.
Основні групи промислових РВД:
РВД з металевим переплетенням ( 1SN, 2SN) .
РВД з металевими навивку (4SP, 4SH) .
Найпоширенішими конструкціями є обплітальні РВД. У Європі виробництво гумових РВД з переплетенням з металу регламентується спеціальними межевропейскімі стандартами EN 857, а також EN 853. Цими стандартами задається виробничий процес рукавів високого тиску, службовців для роботи з Гидрожідкость (див. ISO 6743-4 ) В температурному діапазоні -40 - 100 градусів Цельсія, або з емульсіями вод або масла, що мають температуру від -40 від 70 градусів. Так як в російських гидроприводах, в основному, також використовуються рідини, які підходять під вищезгаданий ISO, європейські вимоги цілком можна застосувати і до рукавів високого тиску вітчизняного виробництва.
Згідно EN 853 існує 4 види рукавів обплітальні конструкції: 1ST, 2ST, 1SN, 2SN.
Перші два з них - РВД з однієї (двома) переплетенням з латунірованная дроту. Ці типи за своїми конструктивними характеристиками найбільш близькі до вимог вітчизняного стандарту - ГОСТ 6286-73.
1SN і 2SN мають одна важлива відмінність від попередніх двох типів, в іншому повністю дублюючи їх. При їх виготовленні зовнішній шар гуми роблять більш тонким, що робить можливим проводити армування рукавів високого тиску без додаткових попередніх зачисток зовнішнього шару гуми.
Найважливішим відмінністю європейських РВД від російських є той факт, що європейці задають DN (діаметр умовного проходу) в англійській (дюймової) системі вимірювань. Це не накладає відмінностей на розміри більшості РВД, однак такі все-таки присутні. Наприклад, імпортний рукав з DN 12 має 12,7 мм, що більше аналогічного показника російського РВД. Мінімальний радіус вигину повністю аналогічний цифрам, вказаним у вітчизняному стандарті.
Стандарт EN 857 стосується рукавів високого тиску, раніше відомих як «компакт», і позначає їх 1SC і 2SC. Даний тип РВД призначений спеціально для кранів, і тому мають менший радіус вигину. Робоче середовище аналогічна іншим типам РВД обплітальні конструкції.
Друга група рукавів високого тиску - навивальні РВД регламентується EN 856.

Навивальні рукава високого тиску відповідно до ЕN 856 виробляються чотирьох типів:
4SP - має чотири спіральних навивки сталевого дроту, призначений для використання в умовах середніх тисків;
4SH - має чотири навивки з дроту особливої ​​міцності, призначений для використання в умовах високого тиску;
R12 - має чотири навивки, важкий рукав, призначений для тривалих робіт в умовах високих температур і середніх тисків;
R13, R15 - многоспіральний (переважно шестінавівочний) РВД для найбільш важких робочих середовищ, має підвищений термін служби, використовується при найвищих тисках, більших навантаженнях.
Навивальні РВД в Європі виробляються малим числом фірм, в малій кількості, в основному - рукав 4SP, проте виробництво рукавів високого тиску типу 4SH давно росте, оскільки він часто використовується на екскаваторах CATERPILLAR, KOMATSU, CASE та ін.
Рукав високого тиску типу 4SH характеризується максимальним робочим тиском, герметичністю, підвищеним рівнем мінімального розривного тиску. Останній показник мінімальний у типу РВД R12, проте, це не позначається на ціні цих типів. Все тому, що РВД 4SP і 4SH по ISO 6803 витримують 400.000 циклів (min) при температурі 100 ° С, в той час, як типи R12 і R13 здатні витримувати не менше 500.000 подвійних циклів при 120 ° С і тиску більш, ніж в 2 рази вище робочого.
СТРУКТУРА ШЛАНГА
Композитний шланг має внутрішню і зовнішню підтримуючу спіраль з гальванізується (як варіант з алюмінію, нержавіючої сталі або стали в поліпропіленової оболонці). Між спіралями укладені кілька шарів термопластичного матеріалу і пленкі.Компоненти композитного шланга підтримують стінки шланга, забезпечують їх цілісність під час операції всмоктування.
зовнішня СПІРАЛЬ
Скріплює разом конструкційні шари рукава, забезпечує устоічівость зовнішнього шару проти стирання і механічних поврежденій.Наружное покриття изготавли як правило з ПВХ на тканинній основі - забезпечує стійкість шланга до внутрішнього тиску. Зовнішнє покриття має різний колір для ідентифікації шланга (наприклад синій з жовтою смугою - для світлих нафтопродуктів). Шар ущільнювачів плівок.
ВВНУТРЕННІЙ СЛОЙ
Призначений для забезпечення герметичності рукави. Як даного шару можуть бути використані плівки з поліпропілену, поліаміду, фторопласту (PTFE). Комбінуючи ці матеріали можна домогтися заданих параметрів шланга по хімічній стійкості, робочій температурі і тиску.
ГІЛЬЗА. МАНЖЕТА
Дані компоненти призначені для скріплення шланга з кінцевими фітингами і додання герметичності цьому з'єднанню. Стандартно гільза виготовляється з гальванізується і також може бути з нержавіючої сталі. Матеріал манжети - нітріл.Фітінг. Кінцевий елемент шланга, який має особливий профіль. Виготовляється з алюмінію або сталі і призначений для кріплення шланга до БРС або фланців.
ПЕРЕВАГИ ПРИ ЕКСПЛУАТАЦІЇ
- легкий, надзвичайно гнучкий;
- гнучкість шланга гарантується при низькій температурі навколишнього середовища;
- конструкція шланга дозволяє використовувати його навіть при пошкодженні і руйнуванні декількох шарів;
- компоненти шланга не схильні до втоми і старіння.

Правила експлуатації РВД
Позначення гідравлічних мастил і рідин
повернутись назад

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов