Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Рульова рейка фольксвагена Пассат б3 - ремонт, заміна, зняття і регулювання своїми руками

  1. Пристрій рульової на Passat B3
  2. Основні компоненти рульової рейки
  3. Які проблеми зазвичай виникають з рейкою
  4. Ремонт або заміна рульової рейки
  5. Покрокова інструкція по ремонту
  6. Роботи з пилюжником
  7. Відео: заміна пиляків рульового механізму
  8. Мастило механічної рейки
  9. демонтаж рейки
  10. Відео: ремонт рульової рейки VW Passat B3, зняття і установка
  11. Відео: як правильно підтягти рульову рейку, що не угробивши її

Наша сеть партнеров Banwar

Навіть найнадійніший в світі автомобіль рано чи пізно потребує проведення ремонту. Не виняток і «Фольксваген-Пассат Б3», рульова рейка якого після певного пробігу по нашим важким дорогах виходить з ладу і вимагає настройки.

Пристрій рульової на Passat B3

Як правило, про наявність проблем з рульовою судять по патьоки на рейці, а також по тугий роботі всього вузла. Очевидно, що для початку деталь доведеться зняти, щоб зробити заміну ремкомплекта і манжет. Несправність рульової рейки - це небезпечний сигнал для водія, адже ситуація загрожує втратою управління і аварією. З цієї причини кожен водій автомобіля зобов'язаний вивчити схему пристрою і функції цієї деталі, а також знати про реальні терміни заміни. Рейка відповідає за обертання рульовій і за переміщення коліс, що робить цей вузол найважливішим в авто. Якщо з яких-небудь причин механізм заклинить, маточини залишаться в одному положенні, а це вже високий ризик потрапляння в аварію.

Якщо з яких-небудь причин механізм заклинить, маточини залишаться в одному положенні, а це вже високий ризик потрапляння в аварію

Рульова рейка служить для передачі рухів кермом з боку водія на елементи, що управляють переміщеннями коліс

Визначити місце розташування рейки нескладно. Від керма йде вал, який є компонентом системи. Основна частина вузла знаходиться в підкапотному просторі. Passat B3 комплектується як механічним, так і гідравлічним рульовим керуванням. З 1992 року варіант з гідропідсилювачем отримав схвалення керівництва і став проводитися вже серійно.

Основні компоненти рульової рейки

Рульовий механізм автомобіля Volkswagen Passat B3 виконаний у вигляді шестерні-рейки з фіксованим передавальним числом і має наступні характеристики.

  1. Привід складається з тяг із зовнішніми і внутрішніми конусами. Оснащений також ременем, який має різні розміри в дизельних і бензинових версіях машини.
  2. ГУР (гідропідсилювач) включає насос, розподільник і силовий циліндр. Ці три механізми об'єднані в загальний вузол. Насос високого тиску приводиться в обертання коленвалом через клиновий ремінь і оснащений лопатами. У холостому режимі роботи мотора здатний видавати тиск від 75 до 82 кг / см2.

    Насос ГУР працює від коленвала через клиновий ремінь

  3. ГУР має також ємність, що вміщає до 0,9 літра олії для автоматичних коробок «Дексрон».
  4. Охолоджувач рідини ГУР передбачений на дизельних автомобілях. Він виконаний у вигляді трубки, прокладеної під передком машини.

Для досвідчених власників, які знаються на тонкощах регулювання, будуть корисні цифрові значення, що характеризують роботу системи рульового управління.

  1. Передавальне відношення рульової становить: 22,8 для механіки і 17,5 для модифікації з ГУР.
  2. Мінімальний діаметр повороту: 10,7 м по найвіддаленішій точці кузова і 10 м по колесах.
  3. Кут повороту коліс: 42o для внутрішнього і 36o для зовнішнього.
  4. Кількість обертів колеса: 4,43 для механічної рейки і 3,33 для версії з ГУР.
  5. Момент затягування болтів: гайки рульового колеса - 4 кгс · м, гайки тяги - 3,5 кгс · м, фіксатора рульового механізму до підрамника кузова - 3,0 кгс · м, болтів насоса - 2,0 кгс · м, стопорною гайки ременя - 2,0 кгс · м.

Рідина ГУР по запевненнях виробника не вимагає заміни протягом усього терміну експлуатації автомобіля, але перевіряти її стан рекомендується кожні 30 тис. Км пробігу.

Всі кермові рейки від Passat B3 випуску до 1992 року оснащуються дрібним шлицом з 36 зубами, моделі після 1992 року - з великим шлицом і на 22 зуба.

Які проблеми зазвичай виникають з рейкою

Патьоки на підрамнику - перше, на що акцентує увагу досвідчений водій Passat B3. Це означає, що вузол протікає, рідина ГУР йде. Одночасно при їзді по нерівних дорогах буває чути стукіт справа, а кермо важчає після тривалого пересування. На механічних рейках ознаками виходу з ладу є труднощі в поверненні керма, заїдання і рух машини ривками. Якщо останній симптом проявляється сильно і часто, рейка може бути взагалі зламана.

Якщо останній симптом проявляється сильно і часто, рейка може бути взагалі зламана

Першою ознакою несправності рульової рейки є наявність патьоків в районі пиляків

Причини появи неполадок цього вузла раніше терміну експерти бачать в поганих дорогах. На жаль, наші асфальтовані траси поступаються за якістю європейським, тому автомобіль, розрахований на більш м'які умови експлуатації, часто ламається. Однак якщо власник буде пересуватися акуратно і не ганяти, ремонт буде потрібно тільки після природного зносу - рейка німецького автомобіля прослужить дуже довго.

Для точної діагностики несправності рульової буде потрібно спеціальний стенд, який мають професійні СТО. Багато досвідчених автомобілісти здатні визначити знос і на слух. Виділяються наступні основні симптоми виходу з ладу цього вузла.

  1. Стук по центру або праворуч при русі автомобіля по нерівностях, що посилюється на поворотах і під час здійснення маневрів.
  2. Посилені вібрації, що передаються на кермо при їзді по вибоїнах або гравію.
  3. Збільшення люфту, яке призводить до «нишпоренню» машини на середній і високій швидкості. Водій зобов'язаний постійно контролювати траєкторію руху, інакше автомобіль занесе.
  4. Важке обертання керма. Він насилу повертається у вихідне положення, хоча це повинно відбуватися автоматично.
  5. Гул або інші сторонні звуки.

Особливу увагу рекомендується звертати на гумові захисні пильовики - гармошки. Їх можна оглянути під арками передніх коліс, частково під капотом. Однак найкращий варіант - підняти автомобіль на естакаду, щоб визначити сліди масла і тріщини на елементах. Порівняно пильовики свідчать про те, що всередину потрапила волога і бруд, що прискорюють знос всіх механізмів в кілька разів. Це терміновий привід для проведення ремонту.

На деякі складові рульової рейки встановлюються манжети. Вони запобігають доступ повітря, не дозволяють рідини ГУР витікати. У разі їх пошкодження почнеться кільцевої знос силового циліндра і корпусу, що призведе до дорогого ремонту. Тому важливо стежити за чистотою підкапотного простору свого автомобіля, щоб можна було легко помітити плями масла. Крім того, рівень рідини ГУР при витоках апріорі знижується, що не можна не помітити.

Зниження рівня рідини в бачку ГУР сигналізує про те, що потрібно уважно оглянути рульовий механізм на предмет протікання

Взагалі, елементи рейки з ГУР треба оглядати ретельніше, адже тут є кілька окремих вузлів. Насос, привід, робочі трубки - все це вимагає уважного і періодичного огляду.

Ремонт або заміна рульової рейки

У більшості випадків відновлення рейки Passat B3 довіряють майстрам в СТО. Навіть банальний демонтаж - процедура непроста. З іншого боку, велика частина російських власників автомобіля призвичаїлася самостійно проводити регулювання і виправляти дрібні проблеми.

  1. Замінити зносився пильовик. Кожух цей легко змінюється на оглядовій ямі. Перед установкою нової захисту необхідно не забути очистити від бруду всі елементи.
  2. Усунути протікання рідини ГУР на шлангах. Процедура зводиться до спустошення системи і заміни трубок.
  3. Відрегулювати натяг ременя. В крайньому випадку, якщо установка не допомагає, елемент можна замінити. Прослизання пасової передачі погіршує функціонування підсилювача, ускладнює хід керма.
  4. Перевірити шків гидронасоса, його роботу.

    Шків гидронасоса треба перевіряти на механічний знос і вільне обертання

  5. Оглянути і при необхідності замінити хрестовину вала.
  6. Встановити свіжі наконечники рульових тяг. Знос цих деталей буде постійно нервувати водія, так як він призводить до люфту і стукам.

Конструкція оригінальної рейки на Passat B3 передбачає регулювання зазорів в передавальному вузлі. На перших стадіях зносу шестерень люфт усувається шляхом підтягування гвинтів. Якщо підходити до цієї роботи абияк, можна через неуважність не залишити зазорів. В цьому випадку левередж буде зношуватися в кілька разів швидше.

Найбільш поширеними типами неполадок рульової рейки на автомобілі Passat B3 є:

  • вільний хід підшипників, їх вироблення;
  • сточування зубів на рейці або валу;
  • пропускання манжет, сальників;
  • деформація вала або самої рейки, що трапляється нерідко після потрапляння колеса автомобіля в яму або внаслідок удару;
  • зношування циліндрів і втулок.

Частина перерахованих несправностей усувається за допомогою установки ремкомплекта. А ось, наприклад, рейку зі зношеними зубами бажано замінити цілком, ремонт тут не допоможе.

А ось, наприклад, рейку зі зношеними зубами бажано замінити цілком, ремонт тут не допоможе

Якщо зуби на рейці мають механічний знос, її потрібно змінювати

Способи відновлення рульової рейки прийнято класифікувати за ступенем складності і затратності робіт.

  1. Профілактичний або незначний ремонт, який виконується в разі порушень нормальної роботи вузла або внаслідок забруднення і невеликого впливу корозії. Рейка в такому випадку просто розбирається, очищається, проводиться заміна рідини.
  2. Комплексний ремонт, що припускає наявність будь-яких несправних деталей. Останні обов'язково підлягають відновленню або заміні. У число таких елементів, як правило, входять сальники, втулки, різні прокладки.
  3. Повноцінний або капітальний ремонт - це фактично заміна. Проводиться в самому крайньому випадку, коли відновити окремі елементи рейки просто неможливо або недоцільно з огляду на низку обставин.

Зазвичай профілактичний ремонт не займає більше півтори години, якщо за справу взявся профі. Демонтаж і установка проходить вже довше - приблизно близько 4-5 годин. Якщо проводиться капітальна заміна вузла, то рекомендується вибирати моделі виробників ZR або TRW. Що стосується пиляків і рульових тяг, то їх добре робить Lemforder. Вартість якісної нової рейки варіюється в межах 9-11 тис. Рублів, тоді як ремонт в СТО обходиться в 6 тис. Рублів.

Покрокова інструкція по ремонту

У більшості випадків успішність ремонту пов'язана з грамотним підбором ремкомплекта. Професіонали радять брати елементи в комплекті від Bossca під каталожними номером 01215. Він складається з наступних деталей.

  1. Правий сальник рейки в обоймі.
  2. Лівий сальник рейки без обойми.
  3. Манжети рульового вала (верхній і нижній).
  4. Ковпачки від трубки.
  5. Гумове колечко під поршень.
  6. Заглушка, яка фіксує підшипник рульового вала.
  7. Гайка для кріплення вала.

Роботи з пилюжником

Вище було сказано, що пильовик рульової рейки перевіряється і замінюється при необхідності в першу чергу. Якщо вчасно цього не зробити, доведеться ремонтувати вже весь вузол.

Якщо вчасно цього не зробити, доведеться ремонтувати вже весь вузол

Зносився пильовик вимагає термінової заміни

Складнощі ніякої заміна пильовика собою не представляє. Операція під силу будь-якому «пассатоводу» з досвідом. Підготувати для роботи треба буде лише кілька інструментів і витратних матеріалів.

  1. Набір гайкових ключів для зняття рульових тяг.
  2. Викрутку, якою легше буде відкрутити гвинтики, що стягують хомути.
  3. Нові пильовики.
  4. Металеві хомути.
  5. Трохи солідолу.

На деяких моделях «Пассат Б3» замість металевого хомута використовується пластикова затягування. В цьому випадку треба буде її просто розрізати гострим ножем.

Розрив пильовика на Passat B3 найчастіше відбувається через механічного пошкодження. Оскільки він зроблений з гуми, то з часом застаріває, втрачає міцність і рветься при найменшому на нього вплив.

  1. Автомобіль треба підняти на естакаду, потім демонтувати захист двигуна (якщо вона передбачена).
  2. Під передок встановити домкрат, зняти колесо.
  3. Від'єднати елементи, що заважають вільному доступу до пильовиків рейки.
  4. Відкрутити кермові тяги.
  5. Зняти хомути.
  6. Витягнути пильовик, використовуючи плоскогубці. Можна повертати кожух з боку в бік, щоб спростити завдання.

    Витягнути пильовик найлегше плоскогубцями

  7. Ретельно оглянути рейку, намагаючись знайти пошкодження.
  8. Нанести шар солідолу, поставити новий пильовик.

Відео: заміна пиляків рульового механізму

https://youtube.com/watch?v=sRuaxu7NYkk

Мастило механічної рейки

«Солідол» - не єдина мастило, яку використовують для обслуговування рульової рейки. Непогано зарекомендували себе такі склади, як «Літол-24», «Циатім», «Фіол». Якщо автомобіль експлуатується в північних областях країни, то рекомендується взяти «Северол» з присадками, що вони бережуть консервативні властивості навіть при дуже сильних морозах.

Мастило наноситься грунтовно, щоб зменшити зусилля, яке потрібно для провертання рульового управління. Без демонтажу рейки ні про яку повноцінну мастилі і мови бути не може. Особливим складом AOF треба протерти зубчасту пару.

При будь-якому ремонті рульової рейки потрібно нанести мастило AOF на зубчасту пару

демонтаж рейки

Покрокові дії з демонтажу рейки своїми руками виглядають так.

  1. Відкручуються три болта задньої правої опори ДВС.

    Три болта задньої підвіски откручиваются головкою з воротком

  2. Демонтується верхній кінець стійки опори.
  3. Знімається фіксатор кронштейна двигуна до задніх лівих опорі.
  4. Знімається ліве колесо.

    Для зручності роботи потрібно зняти ліве колесо

  5. Під моторний відсік підкладаються щити, а під КПП і піддон - дерев'яні бруски.

    Під силові агрегати автомобіля потрібно підкласти дерев'яні щити

  6. Домкрат опускається рівно настільки, щоб машина виявилася злегка вивішеній, але не тиснула на підрамник. Це робиться для простоти від'єднання рульових наконечників.

    Кермові наконечники откручиваются спеціальним ключем

  7. Відкручуються фіксатори, що кріплять рейку до підрамника.
  8. Знімається пластиковий захист, приховує кардан рульового вала. Відкручується болт, що з'єднує обидва кардана.

    Після зняття пластикової захисту вивертається болт, що з'єднує обидва кардана

  9. Від'єднуються всі шланги і трубки, що йдуть на бачок.
  10. Знімається рульова рейка.

    Після проведення всіх описаних операцій рульова рейка знімається з автомобіля

Відео: ремонт рульової рейки VW Passat B3, зняття і установка

регулювання рульової

Регулювання рульової рейки проводиться при виявленні люфту. Згідно заводським параметрам, величина вільного ходу не повинна перевищувати 10 °. Якщо це не так, доведеться провести настройку за допомогою спеціального гвинта.

  1. Підтяжка повинна проводитися повільно і плавно.
  2. Колеса машини потрібно виставляти рівно за кутом 90 °.
  3. Краще проводити регулювання разом з напарником. Одна людина налаштовує регулювальний болт, інший обертає кермо, щоб його не заклинило.
  4. Обов'язково проводити ходові випробування після кожної настройки.
  5. Якщо кермо провертається туго, можливо, треба послабити регулювальний гвинт.

    Регулювальний болт при наявності люфту підтягують

Як правило, складності в процесі коригування рейки не виникають. Однак можна зіткнутися з проблемами з кутом повороту. Так, чим сильніше затягується гвинт, тим на менший градус будуть повертатися колеса автомобіля. А це негативно позначиться на його маневреності. З цієї причини настройка гвинта повинна проводитися строго за параметрами виробника - не варто намагатися занадто відвести ризику від наміченого заводом рівня.

Правильно відрегульований кермо після повороту повинен автоматично повертатися у вихідне положення.

Відео: як правильно підтягти рульову рейку, що не угробивши її

Ремонт рульової рейки автомобіля Passat B3 краще довіряти фахівцям, в той час як регулюванням можна зайнятися і самостійно.

Com/watch?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов