- Ознаки несправності рульової рейки на Volvo
- Як і де краще замінити рульову рейку на Вольво XC90, XC70, S80, S60, S40?
Наша сеть партнеров Banwar
Автомобілі Вольво багато разів визнавалися найбезпечнішими у світі. У чималому ступені, ця безпека забезпечується і правильною роботою рульової рейки. У той же час, несправності цього важливого вузла управління можуть спричинити за собою аварію.
Ця стаття покликана допомогти Вам не упустити момент, коли невелика несправність, що підлягає ремонту може перерости в заміну за все вузла або, того гірше, привести до аварійної ситуації.
Зміст статті:
Ознаки несправності рульової рейки на Volvo
Рульова рейка (або кермовий редуктор) - головний вузол рульового механізму автомобіля. Саме за допомогою рульової рейки, зусилля, прикладені до керма перетворюються в поворот коліс.
Існує три типи рульових рейок - механічні, гідравлічні і електричні.
- Механічні рейки використовують у своїй роботі тільки фізичні зусилля, що додається водієм для повороту коліс.
До середини 90-х років XX століття практично всі легкові автомобілі вітчизняного виробництва оснащувалися саме цим типом рульових редукторів. Повертається кермо в таких машинах досить важко.
До того ж, так звана «зворотна» зв'язок тут дуже сильна - все вібрації, удари, поштовхи передаються безпосередньо від коліс, через рейку на рульовий вал і кермо. - Гідравлічні рейки - найбільш поширений тип рульових рейок. Фізичний вплив на кермо тут посилюється за допомогою гідравлічного підсилювача керма (ГУР). Коли необхідний ремонт насоса ГУР на Вольво?
Комфорт при їзді по нерівній дорозі, в цьому випадку, набагато вище - кермо не норовить «вискочити» з рук. Зусилля, прикладені водієм до рульового колеса зведені до мінімуму. - Електричні рейки - працюють за принципом, аналогічним гідравлічним. Однак, посилення тут забезпечується за рахунок електромотора.
Є кілька ознак, за якими можна зрозуміти, що рульова рейка Вашого Volvo знаходиться не в кращій формі.
Розглянемо їх у порядку очевидності. Тобто, почнемо з самого неочевидного і закінчимо найбільш впізнаваними.
- Гул в ГУР
З'являється при повороті коліс. Цей гул може бути ознакою несправності самого гідропідсилювача.
Однак він є так само і симптомом поломки рульової рейки. Тому, якщо Ви чуєте нехарактерне гудіння, коли повертаєте кермо - задумайтеся про якнайшвидше зверненні в автосервіс. - Патьоки трансмісійної рідини на асфальті після стоянки
Якщо Ви, від'їжджаючи з місця парковки, помітили на ньому масляні калюжки і впевнені, що в момент приїзду їх там не було - вирушайте в майстерню без роздумів. Адже текти може звідки завгодно!
Втім, ці калюжі також є одним з ознак несправності рульового механізму Вашого Volvo. - Тугий поворот керма
Вам здається, що раніше кермо повертався легше? Цілком ймовірно, що чи не здається.
А якщо в одну сторону кермо повертається легше ніж в іншу - знайте, що рульову рейку потрібно ремонтувати, чим швидше, тим краще. Адже вона може зовсім заклинити - і добре, якщо це трапиться під час стоянки. - стук
Цей стукіт важко сплутати з чимось іншим. Він з'являється, здебільшого, тоді, коли Ви пересуваєтеся по дорозі з дрібними нерівностями і посилюється під час поворотів. Спочатку він «проскочить» раз-другий, і Ви, може, не додасте йому ніякого значення. Але, з часом, він стане з'являтися все частіше і, в підсумку, стане постійним супутником Ваших поїздок по нерівній дорозі.
Тут, як і при будь-якій іншій несправності рульового механізму, не потрібно зволікати зі зверненням до сервісного центру.
Тепер, коли Вам відомі основні симптоми несправності рульової рейки, сам собою напрошується питання -
Як і де краще замінити рульову рейку на Вольво XC90, XC70, S80, S60, S40?
При належному бажанні, в гаражних умовах можна зібрати повноцінний спорткар. Зрозуміло, якщо є дуже великий інтерес, можна самостійно замінити і рульову рейку на Вольво.
Однак потрібно вчасно поставити собі питання - а чи варто?
Дозвольте розповісти Вам одну історію з життя.
На початку двохтисячних років, на зорі своєї автолюбительському життя, автор цих рядків вирішив замінити рульову рейку самостійно, вважаючи, що вартість робіт, яку йому озвучили в автомайстерні сильно завищена. Благо, поруч був друг-помічник з затишним гаражем і на повні груди впевненості в собі.
Робота почалася рано вранці, щоб, за розрахунками, встигнути до обіду.
Через чотири години безуспішних спроб демонтажу, «ремонтники» проклинали свою самовпевненість і економність.
Ще через дві години найдобірніші компліменти полилися рікою на адресу виробників, які розробили автомобіль так, що його неможливо відремонтувати.
Ще через пару годин в гаражі з'явився батько одного. Почали втрьох думати, як витягти цю ненависну рульову рейку.
У підсумку, правдами-неправдами, її вдалося витягнути тільки о шостій годині вечора! Причому є цілком обґрунтовані підозри, що шлях, по якому вона виходила зі свого місця, дуже далекий від того, який задумали розробники автомобіля.
Залишки вечора і наступного дня пішли на установку і регулювання нової рейки. А вже про розвал-сходження, які насилу відрегулювали в спеціалізованій майстерні після такого «ремонту» - напевно, і говорити не варто.
Потрібно зауважити, що це був досить старий автомобіль. А адже сучасні автомобілі, тим більше - такі, як Вольво, влаштовані набагато складніше.
Тому, якщо виникли підозри щодо справності рульової рейки Вашого вірного помічника, не варто винаходити велосипед. Краще якомога швидше відправитися в автосервіс. Досвідчені фахівці зроблять ремонт швидко і - що важливо - якісно. Адже вони проводили цю процедуру не один раз.
Якщо ж не поспішати, і довести редуктор до повного зносу, то його доведеться вже міняти, а не ремонтувати. А це - набагато дорожче.
Але найголовніше - пересуватися на машині з такою рейкою просто небезпечно!
25 Лютий, 2015
Якщо у вас є питання, задайте їх на нашому форумі !