Наша сеть партнеров Banwar
сьогодні рульовий редуктор встановлюється практично на всі сучасні моделі транспортних засобів марки Газель, незалежно від наявності ГУР. Основною функцією представленого механізму вважається забезпечення управління машиною, тому технічна справність пристрою безпосередньо впливає на безпеку водія і пасажирів під час руху.
Ознаки необхідності ремонту
Ремонт рульового редуктора Газелі
У будь-якому автомобілі найбільшою мірою зносу піддаються деталі рульового управління, оскільки саме на них припадає великі навантаження при їзді по нерівній дорозі, поворотах, а також різких гальмуваннях. Тому рульової редуктор Газель нерідко виходить з ладу, внаслідок чого проводиться його термінова регулювання. До переліку ознак несправності розглянутого агрегату, як правило, входять:
- Вібрація або стукіт в пристрої, що передається через рульове колесо;
- Виникнення труднощів при повороті керма;
- Наявність люфту в редукторі;
- Течі масла в механізмі.
При появі одного або відразу декількох ознак потрібна негайна регулювання рульового редуктора , Яка дозволить своєчасно усунути несправності в роботі пристрою і знизити ризик виходу з ладу інших вузлових агрегатів транспортного засобу.
Рульовий редуктор Газелі
Порядок проведення робіт
Професійна регулювання рульового управління на моделях Газель починається з його акуратного демонтажу. Далі знімаємо з механізму верхню пластикову кришку поряд з поролоновим ущільнювачем і головкою ключа на 13 відкручуємо чотири кріпильні болти металевої захисту. Знімаємо одну з розташованих всередині регулювальних прокладок, збираємо пристрій в зворотному порядку, перевіряємо люфт і в разі його наявності розбираємо агрегат назад, видаляючи ще одне прокладочне кільце.
Коли вдалося домогтися відсутності люфту, необхідно провести регулювання зазору при зачепленні гайкові пари - вал-сектор. Для виконання даної операції слід встановити на вал сошку і послідовним обертанням гвинта переводити її в середнє положення, а потім повернути вал-сектор безпосередньо за сошку. Люфт наконечника сошки при цьому не повинен відчуватися або перевищувати значення в 0,3 мм.
Коли згаданий показник більше, то за допомогою пластикової викрутки демонтуємо пластикову кришку редуктора, після чого виймаємо дві пробки. Металевими щипцями демонтуємо пружинні кільця по обидва боки корпуса і випрямляє лунки на кромці зовнішнього кільця. Ексцентрикові зовнішні кільця повертаються за годинниковою осі до видалення зазорів з валом-сектором. Щоб запобігти провертання кілець, фіксуємо їх, відігнувши буртики в пазах картера. Збираємо і встановлюємо механізм в зворотному порядку.
Таким чином, регулювання рульового редуктора на машині марки Газель є важливим ремонтним заходом, що дозволяє відновити функціональність керування транспортним засобом, істотно підвищивши безпеку пасажирів під час руху.