Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

RuNCAP - поки в теорії. Але платити за нього автовиробники можуть почати на практиці - Колеса.ру

  1. RuNCAP - поки в теорії. Але платити за нього автовиробники можуть почати на практиці У минулу п'ятницю...
  2. RuNCAP - поки в теорії. Але платити за нього автовиробники можуть почати на практиці
  3. RuNCAP - поки в теорії. Але платити за нього автовиробники можуть почати на практиці

RuNCAP - поки в теорії. Але платити за нього автовиробники можуть почати на практиці

Наша сеть партнеров Banwar

У минулу п'ятницю на полігоні НАМИ в Дмитрові був заявлений «запуск національного авторейтинга RuNCAP». На місці з'ясувалося, що крім благих намірів презентувати поки по суті нічого: немає ні методики, ні ясної програми по фінансуванню і створення нових випробувальних потужностей, немає навіть юридичної особи. Більш того, перші тести і зовсім повинні відбутися тільки через два роки, однак, виробникам рекомендується напружитися вже сьогодні!

Всі ми в тій чи іншій мірі чули про Euro NCAP, Latin NCAP, China NCAP - ці організації застосовують схожу систему нарахування балів при визначенні рівня пасивної безпеки. За океаном цим займаються Інститут страхування дорожньої безпеки (IIHS) і Національний департамент з безпеки дорожнього руху на магістралях (NHTSA). Особливу популярність в нашій країні набув рейтинг Euro NCAP, мабуть, в силу географічної близькості.

В Європі результати краш-тестів Euro NCAP не обов'язкові для проходження сертифікації автомобіля: всі країни Женевської угоди (в тому числі і Росія) використовують для цього відповідні правила ООН (раніше - ЄЕК ООН). Час від часу вони оновлюються, однак високий авторитет рейтингу Euro NCAP пояснюється тим, що випробування там куди жорсткіше. З цієї причини в якийсь момент цей зоряний рейтинг став до певної міри впливати на продажі автомобілів в Європі, а некомерційний статус Euro NCAP став гарантією непідкупності.

З цієї причини в якийсь момент цей зоряний рейтинг став до певної міри впливати на продажі автомобілів в Європі, а некомерційний статус Euro NCAP став гарантією непідкупності

Свого часу краш-тести Euro NCAP викликали широкий резонанс в середовищі автолюбителів Європи. На фото - результати випробувань BMW 3-ї серії, які були проведені в 1997 році

Єдина російська ініціатива подібного роду сталася від преси: майже два десятка років тому власник і головний редактор газети «Авторевю» Михайло Подорожанскій заснував свій рейтинг ARNCAP. Абсолютно логічно, що рано чи пізно повинна були виникнути ідея створення національного рейтингу RuNCAP: за словами Михайла Йосиповича, з одного боку, ARNCAP «своє вже відпрацював», з іншого, ті автомобільні компанії, які відмовилися сприяти краш-тестів власних моделей в ARNCAP або взагалі не звернули увагу на рейтинг, «сильно прогадали».

У випадку з RuNCAP засновник «Авторевю» виступає за «граничне обмеження участі автовиробників». Відразу після п'ятничної прес-конференції, присвяченій запуску рейтингу RuNCAP (потрібно сказати, вельми невиразною), Михайло Йосипович прояснив нам деякі питання; наводимо витяг з бесіди.

- Михайло Йосипович, уточніть, хто ініціював створення RuNCAP? - Поки три підписанта: НАМИ (Полігон), МАДИ і «Авторевю».

- У чому полягає прикладний аспект участі «Авторевю»? - Перш за все, в розробці технічних вимог, підходів до реалізації та методик. Не виключаю, що ми займемося «організацією засвічення», тобто, підтримаємо публікаціями, допоможемо запустити сайт RuNCAP - наші компетенції саме в цьому. Крім того, ми плануємо адаптувати наші ноу-хау з проведення випробувань. Повірте, за всіма публікаціями на тему наших авторських краш-тестів ARNCAP варто чималий досвід: у нас на руках велика статистика, ми володіємо повною картиною і знаємо про велику кількість нюансів.

- Припустимо, що RuNCAP благополучно запустили, пішли перші тести. На цьому участь «Авторевю» закінчується і далі зводиться тільки до інформаційної підтримки? - Інформаційна підтримка - це вже немало!

- Інформаційна підтримка - це вже немало

Михайло Подорожанскій, головний редактор газети «Авторевю»

- Ви маєте намір за рахунок держпідтримки якимось чином компенсувати участь «Авторевю» в підготовці RuNCAP? Все-таки це значні ресурси. - Ні, за весь час існування «Авторевю» ми жодного разу не брали у держави грошей, не стояли з простягнутою рукою і сподіваємося уникнути цієї долі. Інша справа, що при реалізації проекту RuNCAP знадобиться нова випробувальна база, яку, до речі, державі і без RuNCAP рано чи пізно доведеться створювати. Транспорт розвивається дуже інтенсивно, ми бачимо, як далеко пішли «безпілотні» технології: вже звичними стали системи стеження за розміткою, інші електронні помічники, ефективність яких потрібно оцінювати. Тобто, роль держави саме тут - в створенні сучасних випробувальних потужностей.

- Який принцип підбору машин для випробувань в RuNCAP? Тут «Авторевю» братиме участь? - Так, безумовно. Це будуть найбільш масові автомобілі і найбільш масові комплектації. Якщо мова йде про нову модель, по якій ми ще не знаємо реакції ринку, тоді будемо грунтуватися на нашому досвіді.

- Чи немає небезпеки, що нарахування рейтингу RuNCAP зведеться до формалізму, коли бали (або плюсики) будуть нараховуватися тільки за наявність такої-то системи. Очевидно, що у різних виробників всі ці «електронні помічники» працюють по-різному. - Ні-ні, ми будемо здійснювати перевірку всіх систем! Більш того, ці перевірки ми будемо проводити за унікальною методикою. Унікальність її в тому, що вона буде враховувати специфічні російські умови. Я підкреслю, що в основу RuNCAP ляже рейтингова оцінка, куди складніша, ніж «плюс-мінус».

- Чи правильно я зрозумів, що частка випробувань на перевірку активної безпеки в RuNCAP буде дуже високою: по-перше, значимість електронних помічників швидко зростає, по-друге, високі вимоги до конструкції кузова різко збільшать вартість автомобіля. Нарешті, як показують випробування в Euro NCAP, сконструювати автомобіль, більш-менш задовольняє навіть вимогам цієї організації - досить жорстким, досить просто ... - Так-так, просто, все правильно.

- ... при цьому новий рейтинг, такий як RuNCAP повинен, очевидно, створити якусь «нову додану цінність», «нову інформаційну вартість», «нову додану безпеку», інакше навіщо він взагалі потрібен. - Абсолютно вірно. Але все ж на питання про частку випробувань по активної безпеки я поки не готовий відповісти.

- Припустимо, якийсь автовиробник бюджетних автомобілів захоче орієнтуватися на вимоги RuNCAP, наскільки виконання цих вимог може здорожити автомобіль, ось такий як Solaris, наприклад? - Всі вимоги, чи стосуються вони підвищення екологічної безпеки, пасивної чи активної, неминуче ведуть до збільшення вартості машини, прогрес - це завжди збільшення вартості. І тут головна небезпека - не вдаритися в радикалізм. Найпростіше затягнути гайки і змусити виробників робити «найбезпечніші машини в світі» під тим приводом, що узбіччя у нас погано освітлені, пішохідних переходів не видно, розмітки немає ... При такому підході ми можемо взагалі вбити ринок нових машин, особливо якщо якісь елементи RuNCAP перетечуть в область обов'язкових перевірок при проходженні сертифікації. Якщо нові машини стануть дорожче, народ кинеться купувати б / у і в середньому по лікарні ми неминуче зафіксуємо зниження рівня безпеки ...

- Ви проводили опитування серед читачів «Авторевю» - чи готові вони будуть доплачувати за безпеку в бюджетному сегменті? - Серед наших читачів таких - вже точно більше половини, я готовий за це відповідати! Я пам'ятаю, що вже після найперших краш-тестів ARNCAP ми отримували фідбек від продавців, від дилерів, що покупці раптом почали питати про подушку безпеки водія, про подушку пасажира, про фіранки ...

- Як ви плануєте оцінювати ефективність від впровадження програми RuNCAP, очевидно, для цього повинні пройти роки. І взагалі, чи можливо оцінити цю ефективність? - Це дуже болюче питання. Всякий навіть поверхневий аналіз заяв - головним чином, що надходять з-за кордону, мовляв, «ах, ми врятували стільки-то життів», показує, що в них прихована неабияка частка лукавства, недосконалість методик розрахунку швидко розкривається. І це при колосальному рівні розвитку дорожньої статистики, який є в тій же Скандинавії, та й взагалі в Європі. Але ми бачимо, що в цілому за останні 20 років рівень безпеки автомобіля різко виріс. Згадаймо, «ранніх китайців», коли після базового удару з салоні не можна було витягти манекена-водія, настільки деформувався дверний проріз! А зараз всі вони показують вже по 4 зірки в Euro NCAP притому, що вимоги посилилися з того часу. Тобто, шанси вижити при такому типі удару, який як і раніше залишається найпоширенішим, підвищилися на порядок. До речі, з RuNCAP ми сподіваємося відповісти на масу нагальних питань, наприклад, чи повинна та ж система автоматичного гальмування пропонуватися в базі або існувати в комплектації, починаючи з якогось рівня.

- Для споживача рейтинг RuNCAP буде виглядати в звичному вигляді - зірки і відсотки по кожній позиції? - Так, все вже звикли - починаючи з коньяку, закінчуючи рейтингами з безпеки, що є зірки, що зірок п'ять, цієї схеми ми і будемо дотримуватися, принаймні на початковому етапі.

- Ну, ось в Euro NCAP давно хотіли на шість зірок перейти, все відкладають.
- Так тут же колосальна проблема зберегти спадкоємність. Можна перейти на шість, але потім раптом виявиться, що результати випробувань старих машин вже повинні обраховуватися по-іншому. Що стосується RuNCAP, на першому етапі буде п'ять зірок, повторюся.

Іншим нашим співрозмовником став Олексій Кулешов, заступник керівника Федерального агентства з технічного регулювання і метрології (Росстандарта).

- Хто і за які кошти буде купувати автомобілі для проходження краш-тестів в RuNCAP? - По-перше, ми сподіваємося, що ініціативу проявлять самі виробники з тим, щоб провести незалежний аудит, але це буде виключно на добровільних засадах. По-друге, якщо автовиробник сам проведе випробування в RuNCAP до сертифікаційних випробувань на отримання ОТТС, це може бути введено в залік, таким чином, у виробника з'являється додатковий стимул. По-третє, машини можуть проходити тести в рамках різних моніторингових акцій, за прикладом тих, які зараз проводить «Авторевю» в рамках свого тесту ARNCAP. По-четверте, гроші на покупку можуть бути сформовані зі спонсорських внесків, скажімо, від страхових компаній.

- А їм якась радість страховикам гроші давати? - Дуже просто: для економії. Вони, бачачи, який з автомобілів найбільш безпечний в тому числі і в сенсі активної безпеки, можуть коригувати коефіцієнти на вартість страховки.

Олексій Кулешов, заступник керівника Росстандарта

- Як убезпечити RuNCAP від корупції? Пам'ятаю, у мене працював якось знайомий один тут на полігоні в Дмитрові, займався сертифікаційними випробуваннями. Ось до нього на випробування по шуму надходить якась корейська модель, не називатимемо. Мій знайомий, будучи кваліфікованим інженером, розуміє, що для проходження замірів з потрібним результатом він повинен всього-то - під колісні арки в потрібне місце підкласти невеликі дерев'яні бруски ... - Ризики і «людський фактор» є завжди, але ми впевнені, що велике число учасників просто виключить можливість впливу на результат.

Опитування

Що думаєте про майбутнє RuNCAP?

RuNCAP - поки в теорії. Але платити за нього автовиробники можуть почати на практиці

У минулу п'ятницю на полігоні НАМИ в Дмитрові був заявлений «запуск національного авторейтинга RuNCAP». На місці з'ясувалося, що крім благих намірів презентувати поки по суті нічого: немає ні методики, ні ясної програми по фінансуванню і створення нових випробувальних потужностей, немає навіть юридичної особи. Більш того, перші тести і зовсім повинні відбутися тільки через два роки, однак, виробникам рекомендується напружитися вже сьогодні!

Всі ми в тій чи іншій мірі чули про Euro NCAP, Latin NCAP, China NCAP - ці організації застосовують схожу систему нарахування балів при визначенні рівня пасивної безпеки. За океаном цим займаються Інститут страхування дорожньої безпеки (IIHS) і Національний департамент з безпеки дорожнього руху на магістралях (NHTSA). Особливу популярність в нашій країні набув рейтинг Euro NCAP, мабуть, в силу географічної близькості.

В Європі результати краш-тестів Euro NCAP не обов'язкові для проходження сертифікації автомобіля: всі країни Женевської угоди (в тому числі і Росія) використовують для цього відповідні правила ООН (раніше - ЄЕК ООН). Час від часу вони оновлюються, однак високий авторитет рейтингу Euro NCAP пояснюється тим, що випробування там куди жорсткіше. З цієї причини в якийсь момент цей зоряний рейтинг став до певної міри впливати на продажі автомобілів в Європі, а некомерційний статус Euro NCAP став гарантією непідкупності.

З цієї причини в якийсь момент цей зоряний рейтинг став до певної міри впливати на продажі автомобілів в Європі, а некомерційний статус Euro NCAP став гарантією непідкупності

Свого часу краш-тести Euro NCAP викликали широкий резонанс в середовищі автолюбителів Європи. На фото - результати випробувань BMW 3-ї серії, які були проведені в 1997 році

Єдина російська ініціатива подібного роду сталася від преси: майже два десятка років тому власник і головний редактор газети «Авторевю» Михайло Подорожанскій заснував свій рейтинг ARNCAP. Абсолютно логічно, що рано чи пізно повинна були виникнути ідея створення національного рейтингу RuNCAP: за словами Михайла Йосиповича, з одного боку, ARNCAP «своє вже відпрацював», з іншого, ті автомобільні компанії, які відмовилися сприяти краш-тестів власних моделей в ARNCAP або взагалі не звернули увагу на рейтинг, «сильно прогадали».

У випадку з RuNCAP засновник «Авторевю» виступає за «граничне обмеження участі автовиробників». Відразу після п'ятничної прес-конференції, присвяченій запуску рейтингу RuNCAP (потрібно сказати, вельми невиразною), Михайло Йосипович прояснив нам деякі питання; наводимо витяг з бесіди.

- Михайло Йосипович, уточніть, хто ініціював створення RuNCAP? - Поки три підписанта: НАМИ (Полігон), МАДИ і «Авторевю».

- У чому полягає прикладний аспект участі «Авторевю»? - Перш за все, в розробці технічних вимог, підходів до реалізації та методик. Не виключаю, що ми займемося «організацією засвічення», тобто, підтримаємо публікаціями, допоможемо запустити сайт RuNCAP - наші компетенції саме в цьому. Крім того, ми плануємо адаптувати наші ноу-хау з проведення випробувань. Повірте, за всіма публікаціями на тему наших авторських краш-тестів ARNCAP варто чималий досвід: у нас на руках велика статистика, ми володіємо повною картиною і знаємо про велику кількість нюансів.

- Припустимо, що RuNCAP благополучно запустили, пішли перші тести. На цьому участь «Авторевю» закінчується і далі зводиться тільки до інформаційної підтримки? - Інформаційна підтримка - це вже немало!

- Інформаційна підтримка - це вже немало

Михайло Подорожанскій, головний редактор газети «Авторевю»

- Ви маєте намір за рахунок держпідтримки якимось чином компенсувати участь «Авторевю» в підготовці RuNCAP? Все-таки це значні ресурси. - Ні, за весь час існування «Авторевю» ми жодного разу не брали у держави грошей, не стояли з простягнутою рукою і сподіваємося уникнути цієї долі. Інша справа, що при реалізації проекту RuNCAP знадобиться нова випробувальна база, яку, до речі, державі і без RuNCAP рано чи пізно доведеться створювати. Транспорт розвивається дуже інтенсивно, ми бачимо, як далеко пішли «безпілотні» технології: вже звичними стали системи стеження за розміткою, інші електронні помічники, ефективність яких потрібно оцінювати. Тобто, роль держави саме тут - в створенні сучасних випробувальних потужностей.

- Який принцип підбору машин для випробувань в RuNCAP? Тут «Авторевю» братиме участь? - Так, безумовно. Це будуть найбільш масові автомобілі і найбільш масові комплектації. Якщо мова йде про нову модель, по якій ми ще не знаємо реакції ринку, тоді будемо грунтуватися на нашому досвіді.

- Чи немає небезпеки, що нарахування рейтингу RuNCAP зведеться до формалізму, коли бали (або плюсики) будуть нараховуватися тільки за наявність такої-то системи. Очевидно, що у різних виробників всі ці «електронні помічники» працюють по-різному. - Ні-ні, ми будемо здійснювати перевірку всіх систем! Більш того, ці перевірки ми будемо проводити за унікальною методикою. Унікальність її в тому, що вона буде враховувати специфічні російські умови. Я підкреслю, що в основу RuNCAP ляже рейтингова оцінка, куди складніша, ніж «плюс-мінус».

- Чи правильно я зрозумів, що частка випробувань на перевірку активної безпеки в RuNCAP буде дуже високою: по-перше, значимість електронних помічників швидко зростає, по-друге, високі вимоги до конструкції кузова різко збільшать вартість автомобіля. Нарешті, як показують випробування в Euro NCAP, сконструювати автомобіль, більш-менш задовольняє навіть вимогам цієї організації - досить жорстким, досить просто ... - Так-так, просто, все правильно.

- ... при цьому новий рейтинг, такий як RuNCAP повинен, очевидно, створити якусь «нову додану цінність», «нову інформаційну вартість», «нову додану безпеку», інакше навіщо він взагалі потрібен. - Абсолютно вірно. Але все ж на питання про частку випробувань по активної безпеки я поки не готовий відповісти.

- Припустимо, якийсь автовиробник бюджетних автомобілів захоче орієнтуватися на вимоги RuNCAP, наскільки виконання цих вимог може здорожити автомобіль, ось такий як Solaris, наприклад? - Всі вимоги, чи стосуються вони підвищення екологічної безпеки, пасивної чи активної, неминуче ведуть до збільшення вартості машини, прогрес - це завжди збільшення вартості. І тут головна небезпека - не вдаритися в радикалізм. Найпростіше затягнути гайки і змусити виробників робити «найбезпечніші машини в світі» під тим приводом, що узбіччя у нас погано освітлені, пішохідних переходів не видно, розмітки немає ... При такому підході ми можемо взагалі вбити ринок нових машин, особливо якщо якісь елементи RuNCAP перетечуть в область обов'язкових перевірок при проходженні сертифікації. Якщо нові машини стануть дорожче, народ кинеться купувати б / у і в середньому по лікарні ми неминуче зафіксуємо зниження рівня безпеки ...

- Ви проводили опитування серед читачів «Авторевю» - чи готові вони будуть доплачувати за безпеку в бюджетному сегменті? - Серед наших читачів таких - вже точно більше половини, я готовий за це відповідати! Я пам'ятаю, що вже після найперших краш-тестів ARNCAP ми отримували фідбек від продавців, від дилерів, що покупці раптом почали питати про подушку безпеки водія, про подушку пасажира, про фіранки ...

- Як ви плануєте оцінювати ефективність від впровадження програми RuNCAP, очевидно, для цього повинні пройти роки. І взагалі, чи можливо оцінити цю ефективність? - Це дуже болюче питання. Всякий навіть поверхневий аналіз заяв - головним чином, що надходять з-за кордону, мовляв, «ах, ми врятували стільки-то життів», показує, що в них прихована неабияка частка лукавства, недосконалість методик розрахунку швидко розкривається. І це при колосальному рівні розвитку дорожньої статистики, який є в тій же Скандинавії, та й взагалі в Європі. Але ми бачимо, що в цілому за останні 20 років рівень безпеки автомобіля різко виріс. Згадаймо, «ранніх китайців», коли після базового удару з салоні не можна було витягти манекена-водія, настільки деформувався дверний проріз! А зараз всі вони показують вже по 4 зірки в Euro NCAP притому, що вимоги посилилися з того часу. Тобто, шанси вижити при такому типі удару, який як і раніше залишається найпоширенішим, підвищилися на порядок. До речі, з RuNCAP ми сподіваємося відповісти на масу нагальних питань, наприклад, чи повинна та ж система автоматичного гальмування пропонуватися в базі або існувати в комплектації, починаючи з якогось рівня.

- Для споживача рейтинг RuNCAP буде виглядати в звичному вигляді - зірки і відсотки по кожній позиції? - Так, все вже звикли - починаючи з коньяку, закінчуючи рейтингами з безпеки, що є зірки, що зірок п'ять, цієї схеми ми і будемо дотримуватися, принаймні на початковому етапі.

- Ну, ось в Euro NCAP давно хотіли на шість зірок перейти, все відкладають.
- Так тут же колосальна проблема зберегти спадкоємність. Можна перейти на шість, але потім раптом виявиться, що результати випробувань старих машин вже повинні обраховуватися по-іншому. Що стосується RuNCAP, на першому етапі буде п'ять зірок, повторюся.

Іншим нашим співрозмовником став Олексій Кулешов, заступник керівника Федерального агентства з технічного регулювання і метрології (Росстандарта).

- Хто і за які кошти буде купувати автомобілі для проходження краш-тестів в RuNCAP? - По-перше, ми сподіваємося, що ініціативу проявлять самі виробники з тим, щоб провести незалежний аудит, але це буде виключно на добровільних засадах. По-друге, якщо автовиробник сам проведе випробування в RuNCAP до сертифікаційних випробувань на отримання ОТТС, це може бути введено в залік, таким чином, у виробника з'являється додатковий стимул. По-третє, машини можуть проходити тести в рамках різних моніторингових акцій, за прикладом тих, які зараз проводить «Авторевю» в рамках свого тесту ARNCAP. По-четверте, гроші на покупку можуть бути сформовані зі спонсорських внесків, скажімо, від страхових компаній.

- А їм якась радість страховикам гроші давати? - Дуже просто: для економії. Вони, бачачи, який з автомобілів найбільш безпечний в тому числі і в сенсі активної безпеки, можуть коригувати коефіцієнти на вартість страховки.

Олексій Кулешов, заступник керівника Росстандарта

- Як убезпечити RuNCAP від корупції? Пам'ятаю, у мене працював якось знайомий один тут на полігоні в Дмитрові, займався сертифікаційними випробуваннями. Ось до нього на випробування по шуму надходить якась корейська модель, не називатимемо. Мій знайомий, будучи кваліфікованим інженером, розуміє, що для проходження замірів з потрібним результатом він повинен всього-то - під колісні арки в потрібне місце підкласти невеликі дерев'яні бруски ... - Ризики і «людський фактор» є завжди, але ми впевнені, що велике число учасників просто виключить можливість впливу на результат.

Опитування

Що думаєте про майбутнє RuNCAP?

RuNCAP - поки в теорії. Але платити за нього автовиробники можуть почати на практиці

У минулу п'ятницю на полігоні НАМИ в Дмитрові був заявлений «запуск національного авторейтинга RuNCAP». На місці з'ясувалося, що крім благих намірів презентувати поки по суті нічого: немає ні методики, ні ясної програми по фінансуванню і створення нових випробувальних потужностей, немає навіть юридичної особи. Більш того, перші тести і зовсім повинні відбутися тільки через два роки, однак, виробникам рекомендується напружитися вже сьогодні!

Всі ми в тій чи іншій мірі чули про Euro NCAP, Latin NCAP, China NCAP - ці організації застосовують схожу систему нарахування балів при визначенні рівня пасивної безпеки. За океаном цим займаються Інститут страхування дорожньої безпеки (IIHS) і Національний департамент з безпеки дорожнього руху на магістралях (NHTSA). Особливу популярність в нашій країні набув рейтинг Euro NCAP, мабуть, в силу географічної близькості.

В Європі результати краш-тестів Euro NCAP не обов'язкові для проходження сертифікації автомобіля: всі країни Женевської угоди (в тому числі і Росія) використовують для цього відповідні правила ООН (раніше - ЄЕК ООН). Час від часу вони оновлюються, однак високий авторитет рейтингу Euro NCAP пояснюється тим, що випробування там куди жорсткіше. З цієї причини в якийсь момент цей зоряний рейтинг став до певної міри впливати на продажі автомобілів в Європі, а некомерційний статус Euro NCAP став гарантією непідкупності.

З цієї причини в якийсь момент цей зоряний рейтинг став до певної міри впливати на продажі автомобілів в Європі, а некомерційний статус Euro NCAP став гарантією непідкупності

Свого часу краш-тести Euro NCAP викликали широкий резонанс в середовищі автолюбителів Європи. На фото - результати випробувань BMW 3-ї серії, які були проведені в 1997 році

Єдина російська ініціатива подібного роду сталася від преси: майже два десятка років тому власник і головний редактор газети «Авторевю» Михайло Подорожанскій заснував свій рейтинг ARNCAP. Абсолютно логічно, що рано чи пізно повинна були виникнути ідея створення національного рейтингу RuNCAP: за словами Михайла Йосиповича, з одного боку, ARNCAP «своє вже відпрацював», з іншого, ті автомобільні компанії, які відмовилися сприяти краш-тестів власних моделей в ARNCAP або взагалі не звернули увагу на рейтинг, «сильно прогадали».

У випадку з RuNCAP засновник «Авторевю» виступає за «граничне обмеження участі автовиробників». Відразу після п'ятничної прес-конференції, присвяченій запуску рейтингу RuNCAP (потрібно сказати, вельми невиразною), Михайло Йосипович прояснив нам деякі питання; наводимо витяг з бесіди.

- Михайло Йосипович, уточніть, хто ініціював створення RuNCAP? - Поки три підписанта: НАМИ (Полігон), МАДИ і «Авторевю».

- У чому полягає прикладний аспект участі «Авторевю»? - Перш за все, в розробці технічних вимог, підходів до реалізації та методик. Не виключаю, що ми займемося «організацією засвічення», тобто, підтримаємо публікаціями, допоможемо запустити сайт RuNCAP - наші компетенції саме в цьому. Крім того, ми плануємо адаптувати наші ноу-хау з проведення випробувань. Повірте, за всіма публікаціями на тему наших авторських краш-тестів ARNCAP варто чималий досвід: у нас на руках велика статистика, ми володіємо повною картиною і знаємо про велику кількість нюансів.

- Припустимо, що RuNCAP благополучно запустили, пішли перші тести. На цьому участь «Авторевю» закінчується і далі зводиться тільки до інформаційної підтримки? - Інформаційна підтримка - це вже немало!

- Інформаційна підтримка - це вже немало

Михайло Подорожанскій, головний редактор газети «Авторевю»

- Ви маєте намір за рахунок держпідтримки якимось чином компенсувати участь «Авторевю» в підготовці RuNCAP? Все-таки це значні ресурси. - Ні, за весь час існування «Авторевю» ми жодного разу не брали у держави грошей, не стояли з простягнутою рукою і сподіваємося уникнути цієї долі. Інша справа, що при реалізації проекту RuNCAP знадобиться нова випробувальна база, яку, до речі, державі і без RuNCAP рано чи пізно доведеться створювати. Транспорт розвивається дуже інтенсивно, ми бачимо, як далеко пішли «безпілотні» технології: вже звичними стали системи стеження за розміткою, інші електронні помічники, ефективність яких потрібно оцінювати. Тобто, роль держави саме тут - в створенні сучасних випробувальних потужностей.

- Який принцип підбору машин для випробувань в RuNCAP? Тут «Авторевю» братиме участь? - Так, безумовно. Це будуть найбільш масові автомобілі і найбільш масові комплектації. Якщо мова йде про нову модель, по якій ми ще не знаємо реакції ринку, тоді будемо грунтуватися на нашому досвіді.

- Чи немає небезпеки, що нарахування рейтингу RuNCAP зведеться до формалізму, коли бали (або плюсики) будуть нараховуватися тільки за наявність такої-то системи. Очевидно, що у різних виробників всі ці «електронні помічники» працюють по-різному. - Ні-ні, ми будемо здійснювати перевірку всіх систем! Більш того, ці перевірки ми будемо проводити за унікальною методикою. Унікальність її в тому, що вона буде враховувати специфічні російські умови. Я підкреслю, що в основу RuNCAP ляже рейтингова оцінка, куди складніша, ніж «плюс-мінус».

- Чи правильно я зрозумів, що частка випробувань на перевірку активної безпеки в RuNCAP буде дуже високою: по-перше, значимість електронних помічників швидко зростає, по-друге, високі вимоги до конструкції кузова різко збільшать вартість автомобіля. Нарешті, як показують випробування в Euro NCAP, сконструювати автомобіль, більш-менш задовольняє навіть вимогам цієї організації - досить жорстким, досить просто ... - Так-так, просто, все правильно.

- ... при цьому новий рейтинг, такий як RuNCAP повинен, очевидно, створити якусь «нову додану цінність», «нову інформаційну вартість», «нову додану безпеку», інакше навіщо він взагалі потрібен. - Абсолютно вірно. Але все ж на питання про частку випробувань по активної безпеки я поки не готовий відповісти.

- Припустимо, якийсь автовиробник бюджетних автомобілів захоче орієнтуватися на вимоги RuNCAP, наскільки виконання цих вимог може здорожити автомобіль, ось такий як Solaris, наприклад? - Всі вимоги, чи стосуються вони підвищення екологічної безпеки, пасивної чи активної, неминуче ведуть до збільшення вартості машини, прогрес - це завжди збільшення вартості. І тут головна небезпека - не вдаритися в радикалізм. Найпростіше затягнути гайки і змусити виробників робити «найбезпечніші машини в світі» під тим приводом, що узбіччя у нас погано освітлені, пішохідних переходів не видно, розмітки немає ... При такому підході ми можемо взагалі вбити ринок нових машин, особливо якщо якісь елементи RuNCAP перетечуть в область обов'язкових перевірок при проходженні сертифікації. Якщо нові машини стануть дорожче, народ кинеться купувати б / у і в середньому по лікарні ми неминуче зафіксуємо зниження рівня безпеки ...

- Ви проводили опитування серед читачів «Авторевю» - чи готові вони будуть доплачувати за безпеку в бюджетному сегменті? - Серед наших читачів таких - вже точно більше половини, я готовий за це відповідати! Я пам'ятаю, що вже після найперших краш-тестів ARNCAP ми отримували фідбек від продавців, від дилерів, що покупці раптом почали питати про подушку безпеки водія, про подушку пасажира, про фіранки ...

- Як ви плануєте оцінювати ефективність від впровадження програми RuNCAP, очевидно, для цього повинні пройти роки. І взагалі, чи можливо оцінити цю ефективність? - Це дуже болюче питання. Всякий навіть поверхневий аналіз заяв - головним чином, що надходять з-за кордону, мовляв, «ах, ми врятували стільки-то життів», показує, що в них прихована неабияка частка лукавства, недосконалість методик розрахунку швидко розкривається. І це при колосальному рівні розвитку дорожньої статистики, який є в тій же Скандинавії, та й взагалі в Європі. Але ми бачимо, що в цілому за останні 20 років рівень безпеки автомобіля різко виріс. Згадаймо, «ранніх китайців», коли після базового удару з салоні не можна було витягти манекена-водія, настільки деформувався дверний проріз! А зараз всі вони показують вже по 4 зірки в Euro NCAP притому, що вимоги посилилися з того часу. Тобто, шанси вижити при такому типі удару, який як і раніше залишається найпоширенішим, підвищилися на порядок. До речі, з RuNCAP ми сподіваємося відповісти на масу нагальних питань, наприклад, чи повинна та ж система автоматичного гальмування пропонуватися в базі або існувати в комплектації, починаючи з якогось рівня.

- Для споживача рейтинг RuNCAP буде виглядати в звичному вигляді - зірки і відсотки по кожній позиції? - Так, все вже звикли - починаючи з коньяку, закінчуючи рейтингами з безпеки, що є зірки, що зірок п'ять, цієї схеми ми і будемо дотримуватися, принаймні на початковому етапі.

- Ну, ось в Euro NCAP давно хотіли на шість зірок перейти, все відкладають.
- Так тут же колосальна проблема зберегти спадкоємність. Можна перейти на шість, але потім раптом виявиться, що результати випробувань старих машин вже повинні обраховуватися по-іншому. Що стосується RuNCAP, на першому етапі буде п'ять зірок, повторюся.

Іншим нашим співрозмовником став Олексій Кулешов, заступник керівника Федерального агентства з технічного регулювання і метрології (Росстандарта).

- Хто і за які кошти буде купувати автомобілі для проходження краш-тестів в RuNCAP? - По-перше, ми сподіваємося, що ініціативу проявлять самі виробники з тим, щоб провести незалежний аудит, але це буде виключно на добровільних засадах. По-друге, якщо автовиробник сам проведе випробування в RuNCAP до сертифікаційних випробувань на отримання ОТТС, це може бути введено в залік, таким чином, у виробника з'являється додатковий стимул. По-третє, машини можуть проходити тести в рамках різних моніторингових акцій, за прикладом тих, які зараз проводить «Авторевю» в рамках свого тесту ARNCAP. По-четверте, гроші на покупку можуть бути сформовані зі спонсорських внесків, скажімо, від страхових компаній.

- А їм якась радість страховикам гроші давати? - Дуже просто: для економії. Вони, бачачи, який з автомобілів найбільш безпечний в тому числі і в сенсі активної безпеки, можуть коригувати коефіцієнти на вартість страховки.

Олексій Кулешов, заступник керівника Росстандарта

- Як убезпечити RuNCAP від корупції? Пам'ятаю, у мене працював якось знайомий один тут на полігоні в Дмитрові, займався сертифікаційними випробуваннями. Ось до нього на випробування по шуму надходить якась корейська модель, не називатимемо. Мій знайомий, будучи кваліфікованим інженером, розуміє, що для проходження замірів з потрібним результатом він повинен всього-то - під колісні арки в потрібне місце підкласти невеликі дерев'яні бруски ... - Ризики і «людський фактор» є завжди, але ми впевнені, що велике число учасників просто виключить можливість впливу на результат.

Опитування

Що думаєте про майбутнє RuNCAP?

RuNCAP - поки в теорії. Але платити за нього автовиробники можуть почати на практиці

У минулу п'ятницю на полігоні НАМИ в Дмитрові був заявлений «запуск національного авторейтинга RuNCAP». На місці з'ясувалося, що крім благих намірів презентувати поки по суті нічого: немає ні методики, ні ясної програми по фінансуванню і створення нових випробувальних потужностей, немає навіть юридичної особи. Більш того, перші тести і зовсім повинні відбутися тільки через два роки, однак, виробникам рекомендується напружитися вже сьогодні!

Всі ми в тій чи іншій мірі чули про Euro NCAP, Latin NCAP, China NCAP - ці організації застосовують схожу систему нарахування балів при визначенні рівня пасивної безпеки. За океаном цим займаються Інститут страхування дорожньої безпеки (IIHS) і Національний департамент з безпеки дорожнього руху на магістралях (NHTSA). Особливу популярність в нашій країні набув рейтинг Euro NCAP, мабуть, в силу географічної близькості.

В Європі результати краш-тестів Euro NCAP не обов'язкові для проходження сертифікації автомобіля: всі країни Женевської угоди (в тому числі і Росія) використовують для цього відповідні правила ООН (раніше - ЄЕК ООН). Час від часу вони оновлюються, однак високий авторитет рейтингу Euro NCAP пояснюється тим, що випробування там куди жорсткіше. З цієї причини в якийсь момент цей зоряний рейтинг став до певної міри впливати на продажі автомобілів в Європі, а некомерційний статус Euro NCAP став гарантією непідкупності.

З цієї причини в якийсь момент цей зоряний рейтинг став до певної міри впливати на продажі автомобілів в Європі, а некомерційний статус Euro NCAP став гарантією непідкупності

Свого часу краш-тести Euro NCAP викликали широкий резонанс в середовищі автолюбителів Європи. На фото - результати випробувань BMW 3-ї серії, які були проведені в 1997 році

Єдина російська ініціатива подібного роду сталася від преси: майже два десятка років тому власник і головний редактор газети «Авторевю» Михайло Подорожанскій заснував свій рейтинг ARNCAP. Абсолютно логічно, що рано чи пізно повинна були виникнути ідея створення національного рейтингу RuNCAP: за словами Михайла Йосиповича, з одного боку, ARNCAP «своє вже відпрацював», з іншого, ті автомобільні компанії, які відмовилися сприяти краш-тестів власних моделей в ARNCAP або взагалі не звернули увагу на рейтинг, «сильно прогадали».

У випадку з RuNCAP засновник «Авторевю» виступає за «граничне обмеження участі автовиробників». Відразу після п'ятничної прес-конференції, присвяченій запуску рейтингу RuNCAP (потрібно сказати, вельми невиразною), Михайло Йосипович прояснив нам деякі питання; наводимо витяг з бесіди.

- Михайло Йосипович, уточніть, хто ініціював створення RuNCAP? - Поки три підписанта: НАМИ (Полігон), МАДИ і «Авторевю».

- У чому полягає прикладний аспект участі «Авторевю»? - Перш за все, в розробці технічних вимог, підходів до реалізації та методик. Не виключаю, що ми займемося «організацією засвічення», тобто, підтримаємо публікаціями, допоможемо запустити сайт RuNCAP - наші компетенції саме в цьому. Крім того, ми плануємо адаптувати наші ноу-хау з проведення випробувань. Повірте, за всіма публікаціями на тему наших авторських краш-тестів ARNCAP варто чималий досвід: у нас на руках велика статистика, ми володіємо повною картиною і знаємо про велику кількість нюансів.

- Припустимо, що RuNCAP благополучно запустили, пішли перші тести. На цьому участь «Авторевю» закінчується і далі зводиться тільки до інформаційної підтримки? - Інформаційна підтримка - це вже немало!

- Інформаційна підтримка - це вже немало

Михайло Подорожанскій, головний редактор газети «Авторевю»

- Ви маєте намір за рахунок держпідтримки якимось чином компенсувати участь «Авторевю» в підготовці RuNCAP? Все-таки це значні ресурси. - Ні, за весь час існування «Авторевю» ми жодного разу не брали у держави грошей, не стояли з простягнутою рукою і сподіваємося уникнути цієї долі. Інша справа, що при реалізації проекту RuNCAP знадобиться нова випробувальна база, яку, до речі, державі і без RuNCAP рано чи пізно доведеться створювати. Транспорт розвивається дуже інтенсивно, ми бачимо, як далеко пішли «безпілотні» технології: вже звичними стали системи стеження за розміткою, інші електронні помічники, ефективність яких потрібно оцінювати. Тобто, роль держави саме тут - в створенні сучасних випробувальних потужностей.

- Який принцип підбору машин для випробувань в RuNCAP? Тут «Авторевю» братиме участь? - Так, безумовно. Це будуть найбільш масові автомобілі і найбільш масові комплектації. Якщо мова йде про нову модель, по якій ми ще не знаємо реакції ринку, тоді будемо грунтуватися на нашому досвіді.

- Чи немає небезпеки, що нарахування рейтингу RuNCAP зведеться до формалізму, коли бали (або плюсики) будуть нараховуватися тільки за наявність такої-то системи. Очевидно, що у різних виробників всі ці «електронні помічники» працюють по-різному. - Ні-ні, ми будемо здійснювати перевірку всіх систем! Більш того, ці перевірки ми будемо проводити за унікальною методикою. Унікальність її в тому, що вона буде враховувати специфічні російські умови. Я підкреслю, що в основу RuNCAP ляже рейтингова оцінка, куди складніша, ніж «плюс-мінус».

- Чи правильно я зрозумів, що частка випробувань на перевірку активної безпеки в RuNCAP буде дуже високою: по-перше, значимість електронних помічників швидко зростає, по-друге, високі вимоги до конструкції кузова різко збільшать вартість автомобіля. Нарешті, як показують випробування в Euro NCAP, сконструювати автомобіль, більш-менш задовольняє навіть вимогам цієї організації - досить жорстким, досить просто ... - Так-так, просто, все правильно.

- ... при цьому новий рейтинг, такий як RuNCAP повинен, очевидно, створити якусь «нову додану цінність», «нову інформаційну вартість», «нову додану безпеку», інакше навіщо він взагалі потрібен. - Абсолютно вірно. Але все ж на питання про частку випробувань по активної безпеки я поки не готовий відповісти.

- Припустимо, якийсь автовиробник бюджетних автомобілів захоче орієнтуватися на вимоги RuNCAP, наскільки виконання цих вимог може здорожити автомобіль, ось такий як Solaris, наприклад? - Всі вимоги, чи стосуються вони підвищення екологічної безпеки, пасивної чи активної, неминуче ведуть до збільшення вартості машини, прогрес - це завжди збільшення вартості. І тут головна небезпека - не вдаритися в радикалізм. Найпростіше затягнути гайки і змусити виробників робити «найбезпечніші машини в світі» під тим приводом, що узбіччя у нас погано освітлені, пішохідних переходів не видно, розмітки немає ... При такому підході ми можемо взагалі вбити ринок нових машин, особливо якщо якісь елементи RuNCAP перетечуть в область обов'язкових перевірок при проходженні сертифікації. Якщо нові машини стануть дорожче, народ кинеться купувати б / у і в середньому по лікарні ми неминуче зафіксуємо зниження рівня безпеки ...

- Ви проводили опитування серед читачів «Авторевю» - чи готові вони будуть доплачувати за безпеку в бюджетному сегменті? - Серед наших читачів таких - вже точно більше половини, я готовий за це відповідати! Я пам'ятаю, що вже після найперших краш-тестів ARNCAP ми отримували фідбек від продавців, від дилерів, що покупці раптом почали питати про подушку безпеки водія, про подушку пасажира, про фіранки ...

- Як ви плануєте оцінювати ефективність від впровадження програми RuNCAP, очевидно, для цього повинні пройти роки. І взагалі, чи можливо оцінити цю ефективність? - Це дуже болюче питання. Всякий навіть поверхневий аналіз заяв - головним чином, що надходять з-за кордону, мовляв, «ах, ми врятували стільки-то життів», показує, що в них прихована неабияка частка лукавства, недосконалість методик розрахунку швидко розкривається. І це при колосальному рівні розвитку дорожньої статистики, який є в тій же Скандинавії, та й взагалі в Європі. Але ми бачимо, що в цілому за останні 20 років рівень безпеки автомобіля різко виріс. Згадаймо, «ранніх китайців», коли після базового удару з салоні не можна було витягти манекена-водія, настільки деформувався дверний проріз! А зараз всі вони показують вже по 4 зірки в Euro NCAP притому, що вимоги посилилися з того часу. Тобто, шанси вижити при такому типі удару, який як і раніше залишається найпоширенішим, підвищилися на порядок. До речі, з RuNCAP ми сподіваємося відповісти на масу нагальних питань, наприклад, чи повинна та ж система автоматичного гальмування пропонуватися в базі або існувати в комплектації, починаючи з якогось рівня.

- Для споживача рейтинг RuNCAP буде виглядати в звичному вигляді - зірки і відсотки по кожній позиції? - Так, все вже звикли - починаючи з коньяку, закінчуючи рейтингами з безпеки, що є зірки, що зірок п'ять, цієї схеми ми і будемо дотримуватися, принаймні на початковому етапі.

- Ну, ось в Euro NCAP давно хотіли на шість зірок перейти, все відкладають.
- Так тут же колосальна проблема зберегти спадкоємність. Можна перейти на шість, але потім раптом виявиться, що результати випробувань старих машин вже повинні обраховуватися по-іншому. Що стосується RuNCAP, на першому етапі буде п'ять зірок, повторюся.

Іншим нашим співрозмовником став Олексій Кулешов, заступник керівника Федерального агентства з технічного регулювання і метрології (Росстандарта).

- Хто і за які кошти буде купувати автомобілі для проходження краш-тестів в RuNCAP? - По-перше, ми сподіваємося, що ініціативу проявлять самі виробники з тим, щоб провести незалежний аудит, але це буде виключно на добровільних засадах. По-друге, якщо автовиробник сам проведе випробування в RuNCAP до сертифікаційних випробувань на отримання ОТТС, це може бути введено в залік, таким чином, у виробника з'являється додатковий стимул. По-третє, машини можуть проходити тести в рамках різних моніторингових акцій, за прикладом тих, які зараз проводить «Авторевю» в рамках свого тесту ARNCAP. По-четверте, гроші на покупку можуть бути сформовані зі спонсорських внесків, скажімо, від страхових компаній.

- А їм якась радість страховикам гроші давати? - Дуже просто: для економії. Вони, бачачи, який з автомобілів найбільш безпечний в тому числі і в сенсі активної безпеки, можуть коригувати коефіцієнти на вартість страховки.

Олексій Кулешов, заступник керівника Росстандарта

- Як убезпечити RuNCAP від корупції? Пам'ятаю, у мене працював якось знайомий один тут на полігоні в Дмитрові, займався сертифікаційними випробуваннями. Ось до нього на випробування по шуму надходить якась корейська модель, не називатимемо. Мій знайомий, будучи кваліфікованим інженером, розуміє, що для проходження замірів з потрібним результатом він повинен всього-то - під колісні арки в потрібне місце підкласти невеликі дерев'яні бруски ... - Ризики і «людський фактор» є завжди, але ми впевнені, що велике число учасників просто виключить можливість впливу на результат.

Опитування

Що думаєте про майбутнє RuNCAP?Михайло Йосипович, уточніть, хто ініціював створення RuNCAP?
У чому полягає прикладний аспект участі «Авторевю»?
На цьому участь «Авторевю» закінчується і далі зводиться тільки до інформаційної підтримки?
Який принцип підбору машин для випробувань в RuNCAP?
Тут «Авторевю» братиме участь?
Припустимо, якийсь автовиробник бюджетних автомобілів захоче орієнтуватися на вимоги RuNCAP, наскільки виконання цих вимог може здорожити автомобіль, ось такий як Solaris, наприклад?
Ви проводили опитування серед читачів «Авторевю» - чи готові вони будуть доплачувати за безпеку в бюджетному сегменті?
І взагалі, чи можливо оцінити цю ефективність?
Для споживача рейтинг RuNCAP буде виглядати в звичному вигляді - зірки і відсотки по кожній позиції?
Хто і за які кошти буде купувати автомобілі для проходження краш-тестів в RuNCAP?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов