Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

РУП «Завод газетного паперу»: «Формула успішного розвитку бізнесу - виконувати зобов'язання і гарантувати стабільність поставок» - Журнал НОВИНИ B2B

  1. РУП «Завод газетного паперу»: широка географія експорту

Наша сеть партнеров Banwar

Коли 27 червня 2005 року рішенням Шкловського райвиконкому було зареєстровано юридичну особу РУП «Завод газетного паперу», йшлося, власне, лише про випуск газетного паперу. Сьогодні крім виробництва паперу завод активно розвиває напрямок деревообробки.

Встановлено сушильні комплекси, лінії по виробництву пиломатеріалів, які тут же, на підприємстві, переробляються в готові високорентабельні вироби. В умовах кризи, який вже не перший рік переживають целюлозно-паперова і будівельна галузі, Шкловський завод збільшує обсяги виробництва більш ніж на 30% в порівнянні з першим кварталом минулого року і впевнено перемагає в конкурсі «Кращий експортер року». Про багатопрофільністю виробництва як ефективний спосіб виживання в непростих економічних умовах ми розмовляємо з директором РУП «Завод газетного паперу» Юрієм Лукою.

Про багатопрофільністю виробництва як ефективний спосіб виживання в непростих економічних умовах ми розмовляємо з директором РУП «Завод газетного паперу» Юрієм Лукою

Директор РУП «Завод газетного паперу» Юрій Генріхович Лука

- Юрій Генріхович, ви стояли біля витоків підприємства - прийшли на завод через 2 роки після його створення. До цього працювали на Добрушской паперовій фабриці. Маючи за плечима винятковий управлінський досвід, у чому ви бачите принципові відмінності Шкловського заводу від інших підприємств целюлозно-паперової промисловості?

- Безумовно, «Завод газетного паперу» молодше і, як наслідок, більш сучасне підприємство, ніж та ж Добрушской фабрика, вік якої перевалив за 140 років. Можна говорити про те, що в цілому на заводі газетного паперу працюють більш кваліфіковані фахівці, ніж на інших підприємствах галузі. У трудовий колектив заводу підбиралися професіонали з високою кваліфікацією, добре зарекомендували себе на інших паперових виробництвах Білорусі. Ті, хто на підприємстві з самого початку, отримали безцінний досвід пуско-налагоджувальних робіт, який тепер допомагає при експлуатації обладнання в штатному режимі.

На заводі створено потужний енергетичний комплекс: котельні, що працюють на відходах виробництва, а не на газі, когенераційні установки, що дають власну електроенергію. Все це дозволяє значно знизити витрати на енергоносії, які могли б стати фатальними для підприємства.

Все це дозволяє значно знизити витрати на енергоносії, які могли б стати фатальними для підприємства

- Тобто «Завод газетного паперу» - це безвідходний комплекс виробництва?

- Сировина ми повністю переробляємо в продукцію, а відходи знаходять застосування у виробничому циклі. Таким чином, ми знижуємо ще й екологічне навантаження на навколишнє середовище і витрати на утилізацію відходів.

- РУП «Завод газетного паперу» випускає папір за унікальною технологією ...

- На пострадянському просторі ми єдине підприємство, яке виготовляє папір з 100% термомеханічної маси, без додавання целюлози. Використовувана нами технологія виробництва термомеханічної маси дає можливість здешевити процес виробництва паперу.

Нові напрямки роботи

- Деревообробне виробництво завод освоїв в 2011 році. Як з'явилася ідея і що пов'язує між собою ці два напрямки роботи?

- На заводі встановлено дві фрезерно-брусуючі лінії, що дають велику кількість тріски. Її планувалося використовувати для виробництва термомеханічної маси. Але поступово ситуація змінювалася. Спочатку ми планували пиляти ялина. Але їли в Білорусі стає все менше. Протягом багатьох років наші смерекові ліси псує короїд, і сьогодні хорошою ялинової деревини для розпилювання майже немає. І в кінці 2010-х ми вже займалися головним чином пилянням сосни. А соснова тріска не придатна для виробництва термомеханічної маси. В даний час ми уклали договір з БГТУ на розробку технології виробництва термомеханічної маси з соснової тріски, але це - справа майбутнього. А поки що треба було використовувати ялинову тріску. У Шклові, недалеко від нас, перш знаходився завод залізобетонних виробів, який до 2011 року практично не функціонував: змінилася структура ринку і попиту на його продукцію не було. Тим часом, підприємство мало будівлями і спорудами, яким можна було дати нове життя. Було прийнято рішення організувати там два цехи: встановити сучасні лінії з виробництва струганого погонажу і клеєного бруса - верстати рівня Hundegger та інших світових виробників. Пропрацювавши ринок, ми знайшли для себе також додатковий напрямок - виробництво каркасно-панельних будинків. Таким чином, виробничі потужності РУП «Завод газетного паперу» сьогодні є два основних ділянки: паперове і деревообробне виробництва. До складу паперового входять два цехи - з виробництва газетного паперу і паперу-основи для декоративних облицювальних матеріалів. Деревообробне включає в себе три цехи - лісопильний, з виробництва струганих і клеєних виробів і каркасно-панельних будинків.

Деревообробне включає в себе три цехи - лісопильний, з виробництва струганих і клеєних виробів і каркасно-панельних будинків

- В цьому році в порівнянні з минулим обсяги виробництва РУП «Завод газетного паперу» збільшилися на 30%. Чим, на ваш погляд, викликано збільшення попиту на Шкловський продукцію?

- Попит на газетний папір залишився в межах наших проектних потужностей. Що стосується приросту обсягів, вони пов'язані з запуском нового виробництва - цеху по виробництву паперу-основи для декоративних облицювальних матеріалів. Це папір, на яку наноситься друк декору, потім вона просочується смолами і надалі використовується як плівка на паперовій основі при виготовленні ламінованого ДСП, підлогових ламинатов. Ми планували значно більший приріст обсягів виробництва, але, на жаль, проблеми, пов'язані з невиконанням зобов'язань генпідрядником, не дозволили здійснити заплановане.

Ми планували значно більший приріст обсягів виробництва, але, на жаль, проблеми, пов'язані з невиконанням зобов'язань генпідрядником, не дозволили здійснити заплановане

Продукція філії Домобудівництво

- Чим зумовлений вибір саме цього виду продукції як нового напрямку роботи?

- Вибираючи тип проекту, ми прагнули знайти варіант, що дозволяє при невеликих обсягах організувати ефективне виробництво. Це можна зробити тільки на специфічних видах продукції - складних, дорогих. На даному проекті зупинилися, оскільки спостерігаємо тенденцію до постійного зростання попиту на цю продукцію. При цьому на пострадянському просторі є лише один виробник паперу-основи для декоративних облицювальних матеріалів - спільне російсько-німецьке підприємство «Маяк-Техноцелл» в місті Пенза, що забезпечує потреби Російської Федерації в цій продукції відсотків на 50-60. Решта завозиться по імпорту. А в Білорусі це 100% імпорту. Тим часом, сьогодні можна говорити про перспективу розвитку меблевого ринку в бік збільшення обсягів виробництва корпусних меблів. Значить, буде збільшуватися потреба в плитах ДСП, МДФ, ХДФ. А папір для їх ламінування будемо робити ми.

РУП «Завод газетного паперу»: широка географія експорту

- Наскільки складно сьогодні білоруському підприємству вийти на міжнародний ринок і закріпити там свої позиції?

- Все просто: треба виконувати обіцянки і гарантувати стабільність поставок. Взявши на себе обставини, виконувати їх в повному обсязі і в належні терміни. У нашого підприємства широка географія поставок: Росія, Україна, Польща Сербія, Чехія, Литва, Молдова, Туреччина, Бангладеш, Шрі-Ланка, Пакистан і т.д. Експорт - це стабільний дохід, а диференціація ринків збуту веде до зменшення ризиків. Коли, наприклад, 100% продукції поставляється в Російську Федерацію, підприємство безпосередньо залежить від нестабільного курсу російського рубля. Ми освоюємо нові перспективні ринки, їх досить багато, і це - запорука нашої стабільності. Наша політика полягає в тому, що на один і той же ринок ми не постачаємо весь обсяг продукції, навіть якщо він готовий його спожити. Ми свідомо віддаємо частину продукції на інші напрямки, щоб не залежати від ситуації. І постійно шукаємо нові платоспроможні ринки. В основному ми експортуємо газетний папір. Але і інші наші виробництва також працюють на експорт.

Плани по модернізації

- Целюлозно-паперова галузь переживає непрості часи. Які основні тенденції ви відзначаєте сьогодні? Поправді кажу вам світло в кінці тунелю?

- Продукцію завжди можна продати за ринковою ціною, і потрібно зуміти залишитися в межах цієї ціни, отримавши нижчу собівартість, щоб не працювати у збиток. В рамках Митного союзу і ЄврАзЕС ми працюємо на одному ринку з виробниками Російської Федерації. І тут на ситуацію істотно впливає ціна на енергоносії в одній і в іншій країні. У нас вартість енергоносіїв фактично в три рази вище, ніж в РФ. А з продукцією білоруські та російські виробники виходять на одні і ті ж ринки. Ми повинні бути більш ефективні завдяки сучасному обладнанню, а також зниження витрат на паливно-енергетичні ресурси. Також треба переходити на більш сучасні види продукції. У наявності тенденція до постійного зниження цін і потреб на ринку газетного паперу: електронні ЗМІ приходять на зміну друкованим виданням, у яких повсюдно падають тиражі. У РФ сьогодні зупиняється чимало підприємств ЦПП, багато зменшують свої потужності. Тобто завдання - шукати способи випускати затребувану продукцію з більшою доданою вартістю на наявному обладнанні, а також проводити модернізацію виробництва. У наших планах по модернізації - поступово піти від виробництва газетного паперу, перейшовши на випуск офісної, офсетного білого паперу і пакувальних видів паперу з білоруської сировини. Цього року Светлогорский целюлозно-паперовий комбінат планує запуск лінії з випуску біленої целюлози. Це дозволить Шкловсько заводу піти від енерговитратного виробництва термомеханічної маси, перейшовши на Світлогірське сировину.

- У травні цього року були підведені підсумки престижного конкурсу «Кращий експортер року - 2016» . Ви увійшли в число 22 переможців, які були обрані з більше ніж 140 фіналістів. Що для вас означає ця перемога?

- Це вагомий внесок в імідж заводу. І привід для гордості своїм підприємством і високопрофесійним колективом. Перемога мотивує всіх нас на подальшу роботу.

Перемога мотивує всіх нас на подальшу роботу

Цікаві факти про РУП «Завод газетного паперу»

На Шкловський газетному папері виходять періодичні видання по всьому світу, на ній друкуються тексти на десятках мов, в тому числі на хінді, урду, бенгальською, тамільською і т.д.

В місяць в цехах РУП «Завод газетного паперу» виробляється близько 3600-3700 тонн газетного паперу. З них 1300 тонн, або близько 30% - потреба внутрішнього ринку. На папері, яка виробляється РУП «Завод газетного паперу» друкується головне державне видання країни - газета «СБ України. Білорусь Сегодня ». Багаторічні партнерські відносини пов'язують підприємство з найбільшим державним видавництвом «Білоруський будинок друку».

Решта продукції йде на експорт. Російський ринок поглинає в місяць 200-300 тонн газетного паперу Шкловського виробництва, український - від 500 до 700 тонн. Також серед постійних ринків збуту продукції підприємства - Польща, Сербія, Чехія, Литва, Молдова, Туреччина, Бангладеш, Шрі-Ланка.

- Якщо в нашій країні на сьогоднішній день при виборі постачальника 70-80% позитивного рішення - це ціна, то на зарубіжних ринках на перше місце виходить стабільність поставок. Зрозуміло, при відповідній якості і ціні, - пояснює в.о. директора з комерційних питань РУП «Завод газетного паперу» Юрій ШЛЯМНЕВ.

Серед нових ринків збуту Шкловський продукції - Пакистан. Проведено перші відвантаження на Камерун. Ведуться переговори з видавництвами Індії, Ефіопії, Танзанії.

- Раніше ми працювали з Індією, але кон'юктура цін змінилася і ми пішли з цього ринку в більш цікаві в ціновій пропозиції країни, - зазначає Юрій Іванович. - Тепер ситуація там змінюється, і сьогодні в активній стадії переговори з індійським видавництвом, потреби якого в місяць складають 8 тис. Тонн газетного паперу.

Найбільш перспективні для експорту газетного паперу країни Азії та Африки. Азіатські видавництва характеризуються величезними тиражами, а в країнах Африки інтернет ще не настільки потіснив друкований ринок, як в Європі.

Виробництво газетного паперу здійснюється тільки під замовлення, оскільки кожне видавництво висуває свої специфічні вимоги, що стосуються формату, щільності, ваги і кольору паперу.

- На азіатський ринок ми вийшли з відносно новим продуктом - це тонована газетний папір. Найбільш затребувані кольори газетного паперу в країнах Азії і Африки - лосось, рожевий і жовтий. До слова, на кольоровий газетному папері всюди в світі випускаються фінансові та економічні періодичні видання. Наприклад, на папері кольори «лосось» виходить всесвітньо відома газета «Financial Times», на жовтій друкуються каталоги «Yellow pages».

Папір-основу декоративних облицювальних матеріалів, продукцію своєї нової виробничої лінії, завод відвантажує поки в основному вітчизняному споживачеві - «Речіцадрев», «Мостовдрев», «Івацевічдрев». Частина продукції була поставлена ​​в місто Чехов (РФ). Поки в планах - задовольнити потреби в цій продукції вітчизняного та російського ринку.

80% пиломатеріалів технологічної сушки завод постачає на експорт - в країни Прибалтики, Польщу та Бельгію. Каркасно-панельні будинки Шкловського виробництва експортуються до Франції.

РУПП «Завод газетного паперу»

Офіційний сайт: http://www.asnova.name/

Сектор збуту паперу: +375 (44) 712 36 26; +375 (2239) 4-11-77

(Реалізація на зовнішній ринок)

[email protected]

+375 (2239) 3-49-96

(Реалізація на внутрішній ринок)

[email protected]

name

Філія «Домобудівництво»

Сектор збуту продукції деревообробки

тел. / факс: +375 (2239) 3-63-20

(Реалізація продукції деревообробки)

Реалізація будинків, лазень, альтанок, клеєного бруса

Тел. / Факс: +375 (2239) 3-69-13

Маючи за плечима винятковий управлінський досвід, у чому ви бачите принципові відмінності Шкловського заводу від інших підприємств целюлозно-паперової промисловості?
Тобто «Завод газетного паперу» - це безвідходний комплекс виробництва?
Як з'явилася ідея і що пов'язує між собою ці два напрямки роботи?
Чим, на ваш погляд, викликано збільшення попиту на Шкловський продукцію?
Які основні тенденції ви відзначаєте сьогодні?
Поправді кажу вам світло в кінці тунелю?
Що для вас означає ця перемога?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов