Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Saleri. Made in Italy. Сучасні водяні помпи.

Водяний насос завжди вважався відносно нескладної з конструктивної точки зору деталлю.Хоча і вимагає досить високої точності при виготовленні.Однак з часом розробники в своєму прагненні до інновацій добралися і до цього вузла, і в ньому з'явилися спочатку регулятори потоку рідини, а потім електропривод і, звичайно ж, - електронний контролер.І тут виявилося, що це вже зовсім інша помпа, яку на коліні в Азії не зібрати.autoExpert побачив, як роблять найсучасніші насоси систем охолодження на одному з провідних світових підприємств цієї галузі - італійської компанії Industrie Saleri Italo SpA

Точність - перш за все

Наша сеть партнеров Banwar

завод компанії Industrie Saleri Italo SpA з випуску насосів системи охолодження розташований в невеликому містечку Лумедзане (Lumezzane) в провінції Брешіа області Ломбардія, Італія. Зовні описувати підприємство зайво - як і всюди в Європі, це велика доглянута територія з розташованими на ній трьома величезними цехами, які будувалися в міру розширення бізнесу, і складом. Найцікавіше - всередині. А всередині, як і личить сучасному постачальнику на конвеєр - царство роботів.
Роботи роблять буквально все - переміщують піддони з необробленими виливками корпусів, виконують весь цикл їх обробки - свердління, багатокоординаційно фрезерування та ін., І передають на складальну лінію. Там інші роботи вставляють в корпусу підшипники, крильчатки і іншу начинку, монтують шківи, ​​і так аж до готового виробу. Роботів контролює єдина комп'ютерна система за допомогою відеокамер, розміри корпусів контролюються просторовими 3D-сканерами. Контроль же людського фактора не потрібно, оскільки в процесі складання такого просто немає.
Правда, в одному з цехів використовується ручна збірка. Там збирають помпи для Ferrari.
завод компанії   Industrie Saleri Italo SpA   з випуску насосів системи охолодження розташований в невеликому містечку Лумедзане (Lumezzane) в провінції Брешіа області Ломбардія, Італія
Звідки ж надходять заготовки корпусів водяних насосів? Виявилося, що в складі групи компаній є і ливарне виробництво. Як нам пояснили, виливок для корпусу - не така вже й складне завдання.
Загалом, всі необхідні компоненти помпи можна купити у перевірених виробників. Головний фактор якості та довговічності водяного насоса - це саме точна обробка корпусу і збірка в повній відповідності з передбаченою розробником технологією. Природно, при обов'язковій умові, що якість компонентів є бездоганним за замовчуванням. Цих компонентів в механічному водяному насосі трохи - основних всього п'ять: корпус, приводний шків, робоче колесо (крильчатка), підшипник, ущільнення. Є також відключаються насоси, де додатково присутні діафрагма (заслінка) і її привід, але ці відмінності не особливо істотні. Набагато цікавіше, за словами інженерів Saleri, йде справа з насосами, які вони називають складними, а саме - електричними і варіабельні насосами.
Варіабельними вони називають помпи, плавно регулюють потік охолоджуючої рідини, а з електричними насосами все зрозуміло - вони приводяться в дію електромотором. Втім, все зрозуміло з даним типом насосів тільки в загальних рисах, коли ж доходить до їх виробництва, то виявляється, що виробників, здатних розробити і якісно зібрати насос даного типу - можна реально перерахувати по пальцях всього лише однієї руки. І Saleri - один з них.
Звичайно, це заслуга не тільки розробників і співробітників компанії - вони, якщо і змогли б досягти таких результатів самі, без допомоги конструкторських бюро автовиробників, то на це треба було б набагато більше часу. Заслуга Saleri в тому, що вона довела право бути учасником спільних з автоконцернами передових розробок - адже передавати технології має сенс тільки тому, хто не підведе з їх втіленням в металі.
А ще Saleri - це завод, який має достатні виробничі потужності і може спокійно додати собі черговий оригінальний контракт.

Результат спільних команд
Під передачею автовиробниками технологій виробництва водяних насосів передових конструкцій аж ніяк не варто розуміти пачку креслень. Коли мова йде про початок співпраці з новим клієнтом, або про створення насоса з помітно відмінною від уже освоєних типів конструкцією, все починається зі створення спільної робочої групи. У неї входять приблизно по десятку інженерів з кожного боку - від Saleri і автовиробника. Вони розбираються з умовами роботи помпи в двигуні, параметрами пов'язаних агрегатів, уточнюють вимоги і т.п. Коли мова йде про розробку принципово нової конструкції - спільна група розробників може бути більше. Але треба розуміти, що група створюється не назавжди, а лише на тому чи іншому етапі роботи з маркою.

Звичайно, коли мова йде про простих, що приводяться від ременя, помпах, Saleri може їх розробляти і без сторонньої допомоги - 15% від штату компанії, це інженери розробники. Але компетентність компанії в створенні помп створювалася саме у співпраці з автовиробниками. Об'єднана команда дає синергію компетенцій. На будь-яке питання, який може виникнути у інженерів Saleri, відповідь від автовиробника виходить швидше, оскільки при такій схемі відсутні бюрократичні бар'єри.
Як приклад можна привести співпрацю Saleri з BMW, яке триває вже не одне десятиліття. Ці відносини - гордість італійської компанії! Німецький концерн, який робить акцент на потужності і швидкісних характеристиках своїх автомобілів, висуває особливі вимоги до системи охолодження їх двигунів.
Для порівняння, коли мова йде про бюджетні автомобілях з двигунами до двох літрів і потужністю до сотні кінських сил, то звичайна помпа з відповідними характеристиками в цілому впорається зі своїм завданням, і ефективність плюс-мінус пару відсотків ролі особливої ​​не грає. Але коли ми маємо справу з автомобілем, який купується для того, щоб гнати по автобану на максимумі в будь-яку спеку і з частими прискореннями - акценти змінюються.
Конфігурація крильчатки і точність її позиціонування в корпусі помпи, так само як і безліч інших нюансів, при однаковій конструкції насоса можуть давати різницю в два-три відсотки. І баварські інженери цю різницю вважають критичною, тому висувають такі вимоги до точності виготовлення і збірки, які багатьма іншими автовиробниками можуть бути полічені надлишковими. Звідси - і вимоги до технологам підрядника, і до оснащеності виробництва високоточним обладнанням, і безпрецедентні вимоги щодо недопущення виробничого браку. Задовольнити яким, як показує практика, дозволяє тільки повне виключення людського фактора з виробничого процесу.

Результат такого щільного співробітництва з BMW - більше 85% автомобілів цієї марки, на якому б континенті вони не збиралися, сходять з конвеєра з водяним насосом Saleri. Простіше кажучи - баварці хочуть бачити в своїх машинах тільки помпи італійського виробника, коли це можливо, або коли мова не йде про варіанти, в яких можливий компроміс. Таке визнання дорогого коштує.
клієнти Saleri
Втім, BMW - це всього лише приклад, тому що Saleri є постачальником насосів і для інших автовиробників. Поставки в ОЕМ ростуть щорічно як в процентному вираженні до загальної кількості, так і в штуках - гарантовано не менше 2% в рік. Природно, серед покупців практично весь італійський автопром: Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari, Lombardini, Maserati. Інші "німці", крім BMW - так само довіряють Saleri збереження своїх двигунів. Це Volkswagen-Audi Group, в тому числі Porsche, Daimler-Mercedes, Opel, Ford Europe. General Motors купує у Saleri понад півмільйона помп в рік. У клієнтів - Aston Martin. Нещодавно Saleri розпочала новий проект з Hyundai.
Компанія постачає помпами і виробників важкої вантажної техніки, що є вельми показовим моментом. Багато компаній в сучасному світі візьмуться за виробництво простих легкових помп, але важке двигунобудування - це інша область, куди виробникам запчастного "ширвжитку" вхід заборонений.

До речі, вищезгадана компанія Lombardini є одним зі світових лідерів у виробництві високотехнологічних дизельних двигунів, що встановлюються на найрізноманітніше обладнання, в тому числі і на кращі електростанції багатьох відомих світових брендів. А до таких двигунів пред'являються майже такі ж вимоги по відмовостійкості, як і до авіаційним - уявіть собі, що буде, якщо відмовить джерело резервного електроживлення в лікарні, в командному центрі МНС або в армії. У розвинених країнах в таких речах компромісні варіанти не розглядаються.
Повертаючись до автопрому, слід зазначити, що сама компанія Saleri у виборі комплектуючих дотримується того ж принципу. Наприклад, якщо використовуються підшипники - то це Koyo, INA або NSK. І взагалі, як власник сертифікату ISO 16949, компанія і всі підлягають сертифікації компоненти також закуповує у підрядників, які мають право поставляти продукцію автовиробникам. Природно, продукція поставляється не тільки на конвеєри, а й в OES (мережі дилерських автосервісів).
Saleri або SIL?
Купивши оригінальну помпу в коробці з логотипом однієї з перерахованих марок, ви з більшою або меншою ймовірністю побачите на корпусі клеймо Saleri. Коли прийде час поставити помпу на вторинний ринок, клеймо на час відпливу буде змінено на SIL, тільки і всього. Збиратися помпа буде на тому ж заводі тими ж роботами.

На вторинному ринку продукцію Saleri Industrie, крім оригінальних коробок і коробок з логотипом SIL для афтермаркета, можна зустріти і в пропозиціях всіх торгових марок. Її набувають як паковщік, так і інші виробники для доповнення власного асортименту. Адже широка номенклатура виробів, яка забезпечується швидко змінювати програму повністю автоматизованими лініями збірки - ще один безумовний "коник" компанії.
Як постачальник автовиробників, Industrie Saleri Italo SpA часто пов'язана зобов'язаннями - не поставляти на ринок запчастин помпи для певних моделей автомобілів, поки не пройде два-три, іноді до п'яти років. Втім, для нашого ринку це не грає принципової ролі - в нашому парку зовсім нових машин небагато. А ось на п'яти-семирічки, які в нашій країні є найбільш активно експлуатуються (не за кількістю авто, а по середньорічним пробігів, і, відповідно, по частоті замін ремінного приводу і водяного насоса) пропозиція Saleri вельми об'ємне. І головне - це стосується електричних і електронно-керованих помп, автомобілів з яким з кожним днем ​​на ринку стає все більше і більше.
Saleri позиціонується як досить недешевий бренд. Але позиція компанії - партнери повинні заробляти. Відмінність Saleri - компанія має баланс пропозиції оригінального асортименту продукції для афтермаркета. Будь-який інший конкурент - з будь-яким ухилом. З такою компанією будь-якому продавцеві вигідно працювати - є і максимальний асортимент, і продукція всіх цінових рівнів. У багатьох конкурентів немає в асортименті дорогих речей - в першу чергу, електричних помп. А вони сьогодні стоять в BMW, в Toyota, в Mercedes і в Mini.
розумна помпа
Переконати клієнта поставити якісну помпу на старий і недорогий автомобіль - досить складно. Він поставить дешевий аналог, оскільки з досвіду знає, що і він зазвичай качає, і більш менш своє по ціні ходить. А більшого й не треба йому.

У компанії з'явилися комплекти ГРМ разом з помпами (неелектричних) - SuperKitSaleri. Для цього Saleri співпрацює з одним з провідних німецьких виробників ременів, в комплектах - обов'язково найякісніші ролики.
Інша справа, коли мова йде про керований з ЕБУ насосі з електричним приводом. Електронно-керовані насоси стали активно застосовуватися автовиробниками кілька років тому, і сьогодні вони все частіше зустрічаються майстрам на вторинному ринку. І ця ніша, хоча поки і не є домінуючою - проте вельми перспективна в плані продажів кінцевому клієнту продукції з високою доданою вартістю.
Розумний клієнт, тим більше що володіє відносно новим автомобілем з високою залишковою вартістю, повинен розуміти, що не варто покладатися на адекватну роботу високотехнологічної помпи, зібраної невідомо ким під брендом без репутації. Одна справа, коли ремінь крутить насос відповідно до оборотами двигуна. І зовсім інша - коли він повинен правильно "спілкуватися" з електронним блоком управління, а електромотор повинен в будь-яких умовах видавати необхідні від нього обороти, сам не перегріватися, що не споживати зайвої енергії і. т.п. Адже як і багато іншого в сучасному автомобілі, помпа з простого механічного перетворилася в складний електромеханічний вузол.
Звичайно, автовиробники зробили це не для того, щоб полегшити життя власнику автомобіля. Але така реальність, і з нею треба рахуватися. І в цій реальності перевіреним європейським виробником високотехнологічних помп є Saleri.

Коротко про головне
• Saleri поставляє водяні помпи на конвеєри Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Ferrari, Lombardini, Maserati, Aston Martin, BMW, Volkswagen-Audi Group, Porsche, Daimler-Mercedes, Opel, Ford Europe, General Motors;
• Saleri розробляють і виробляють більше 85% помп, які стоять в оригіналі в BMW;
• У 2016 році Saleri поставили 8% основних охолоджуючих помп для Audi і значну частину допоміжних насосів;
• Saleri виробляють понад 500 000 помп в рік для GM;
• Більше 15% співробітників Saleri зайняті в розробці нової продукції (R & D);
• У 2017 Saleri почали поставки водяних помп на конвеєр Mercedes для деяких основних моделей.


Олександр Кельм,Київ - Lumezzane - Київ
Опубліковано в журналі autoExpert №4 2017. Використання матеріалів можливе лише з посиланням на джерело.

дистриб'ютор Saleri в Україні компанія AVDtrade .

м Житомир, вул. Параджанова, 52
тел .: +38 063 474-32-01, +38 098 102-93-77

Звідки ж надходять заготовки корпусів водяних насосів?
Saleri або SIL?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов