Наша сеть партнеров Banwar
Мало хто з автовласників замислюється, якої шкоди здоров'ю Вам і вашим близьким може принести система кондиціонування повітря вашого автомобіля.
Автомобільний кондиціонер може охолодити салон в жаркий день, але ще зіпсувати ваше здоров'я, наприклад, вогкістю або шкідливими викидами.
Якщо в автомобілі починає пахнути вогкістю і запотівають скла, можливо всьому виною випарник кондиціонера, який знаходиться в салоні за панеллю приладів. В ході роботи кондиціонера відбувається скупчення конденсату, який стікає в спеціальний дренажний отвір, яке також потрібно регулярно прочищати. Але не вся волога йде в дренаж, якась кількість залишається на самому радіаторі і виходить чудова середовище для утворення цвілі і бактерій. У домашньому кондиціонері є спеціальний план по знезараженню випарника, який потрібно робити 1 раз в рік, бажано перед літнім сезоном. В автомобілі така процедура не передбачена, однак виконувати її необхідно, щоб виключити вірусні захворювання у Вас і ваших пасажирів.
Щоб мінімізувати шкоду від кондиціонера потрібно проводити процес знезараження випарника, для цього в магазинах продаються спеціальні засоби - димові шашки, пінні очисники.
Робота димової шашки викликає спірні питання, тобто пінний очищувач працює під тиском і дозволяє за допомогою трубки, яка йде в комплекті дістатися до трудомістких місць. Можна в принципі купити засіб Мірамістин і провести очистку випарника самостійно за копійки.
Якщо Ваш автомобіль знаходиться на стоянці під сонцем, не рекомендується включати кондиціонер відразу. Потрібно провітрити салон від шкідливого повітря, який виділяють пластикові деталі. Якщо Ви хочете охолодити салон, потрібно перші хвилини роботи кондиціонера включати забір повітря з зовні, або проїхати пару км з відкритими вікнами.
Забитий салонний фільтр може стати причиною неприємного запаху, запітніння стекол, деформуватися і пропускати пил в салон, тому змінюється фільтр як мінімум 1 раз на рік або за станом забруднення.
Салонний фільтр, як правило, знаходиться за бардачком і заміна не складає труднощів. Досить зняти речовий ящик відкрити кришку і замінити фільтр салону. Однак є моделі, наприклад як Фокус 3 або Ніссан Хтрайл , Заміна салоннік в таких моделях досить трудомістка і вимагає як мінімум прочитання Інструкція з експлуатації .
Який фільтр краще вугільний або звичайний
До салонним фільтрам набагато більше вимог, ніж до повітряним , Так як він повинен продуватися вентилятором, не даючи опору потоку і в той же час затримувати всі дрібні частинки і пил, яка може потрапити вам в легені. Фільтри салону складаються з двох або трьох шарового синтетичного матеріалу, який фільтрує пил своєю структурою.
Деякі думають, що вугільний фільтр буде набагато краще очищати повітря, що надходить в салон, але активоване вугілля потрібне тільки для поглинання шкідливих газів і неприємних запахів.
На нашому ринку Ви можете зустріти вугільні фільтри з величезних цінових розкидом від 150 руб. і більше 2000 руб. за шт. і, як правило, покупці не замислюються про якість фільтра або складі і купують один з найдешевших варіантів. Адже він лише буде фільтрувати повітря, яким «Я» буду дихати весь рік.
Дешеві салонні фільтри складаються з одного шару фільтруючого елемента, а вугільний «ефект» досягається шляхом додавання чорного паперу або вкраплення волокон тканини або прості чорні пластикові гранули, тобто чистий маркетинг.
Якщо у Вас постає питання, який купити салонний фільтр вугільний або звичайний в діапазоні цін 400-600 рублів, вибирайте звичайний, так як від вугільного фільтра такого діапазону цін ефекту нейтралізації шкідливих викидів немає в принципі.
Заправка кондиціонера в автомобілі
Автомобільний кондиціонер рекомендують перевіряти на кількість фреону 1 раз в 2 роки. Низький тиск газу може привести до виходу з ладу компресора кондиціонера, який коштує набагато більше, ніж 1 заправка. Вартість заправки кондиціонера влітку від 500 рублів.
Фреон багатокомпонентний газ і для правильної заправки потрібно видалити газ із системи. Потім додати до необхідного обсягу, який написаний в керівництві до вашого автомобіля, приблизно 550 грам.
Заправити на «око» не рекомендуємо, так як за манометром неможливо визначити, скільки газу необхідно заправити в систему.
оцінка статті