Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Самостійна регулювання датчика положення дросельної заслінки (ДПДЗ)

Наша сеть партнеров Banwar

Позавчора забрав довгоочікувану посилку з Находки. Користуючись нагодою хочу подякувати Данила з Находки, нашого однофорумчаніна, який дуже допоміг мені з придбанням дросельної заслінки. Данило, спасибі!

Я вже колись розповідав, що у мого Краукнягі були високі обороти на холостих. Коли я намагався їх знизити регулюванням заслінки, то її закушували. Було з'ясовано, що в корпусі заслінки з'явилася вироблення через люфту самої заслінки і виходило, що або її закушує, або обороти високі. Так і їздив деякий час з 1200 об / хв))) на холостому ходу.

Було вирішено заслінку замінити, довго шукав і спілкувався в мережах, що б отримати саме потрібну мені заслінку. Без ТРК і всього іншого.

Загалом посилка отримана. Данило попередив, що датчики просто прикручені до заслінки і вони потребують відбудови. Раніше чув, що всі бояться чіпати цей датчик. Нібито потрібен якийсь «прилад», яким можна її відбудувати і ще вміти треба. Ще проконсультувався у одного далекого знайомого, який мав справу з подібними датчиками і він побіжно сказав мені про якісь щупи 0,4 і 0,7 і про опір «0» і «нескінченність. Я пару раз перепитав, він повторив те ж саме, я нічого не зрозумів, сказав: «Дякую. Зрозуміло »і пішов))

Спочатку я просто поставив «нову» дросельну заслінку, встановивши ДПДЗ на око як минулого. Про всяк випадок скинув мозок. Завів, прогрів і бачу як падають обороти. Впали і зупинилися на 800. Радості не було меж. Думаю який же я молодець і які у мене руки золоті, що я ось так взяв, встромив датчик, поставив заслінку і у мене все ОК !!!

На наступний день поїхав у справах. Спочатку все було нормально, але не звично, потім здалося, що коробка стала «подпінивать». Але яким було моє здивування, коли я вирішивши випередити одну машину на підйомі (не подумайте, в даному напрямку було дві смуги), я зрозумів що машина не їде. Точніше їде, але не як «хижак», а як «овоч» !!! Справжнісінький овоч. Дивлюся на тахометр - 2200-2300 об / хв., Я тапок в підлогу - нічого не змінюється. Відпускаю педаль - обороти падають. Тапок в підлогу - 2200)). Я назвав це «режим пенсіонера». Відразу подумав, що справа в датчику або самої заслінки. Заїхав до батька - взяв штангенциркуль, до тестя - взяв цешкой (Омметр, яким і виявився той загадковий «прилад»). Поїхав додому регулювати датчик.

Я заздалегідь побоювався процесу регулювання ДПДЗ, але почитавши Мурзилка підбадьорився. Тим самим міфічним приладом виявився Омметр, яким потрібно заміряти опір на різних контактах датчика при різних положеннях заслінки, поки не отримаєш показання як в книжці (спеціально викладаю скан). Утруднення викликала відсутність щупів 0,45 і 0,55 мм. Я слабо розумію, що собою повинні представляти ці щупи і вирішив просто виготовити подобу прокладок товщиною 0,45 і 0,55 мм, які планувалося підсунути між важелем і регулювальним гвинтом, що б відкрити заслінку. Так як «знайомий» назвав трохи інші цифрах (0,4 і 0,7) я зробив ще одну прокладку 0,7 мм. Самі розумієте, що при виготовленні з ізоляційної стрічки прокладки товщиною 0,45 мм (менше половини міліметра) довелося згадувати як користуватися штангенциркулем. Перш за все, я потренувався на знятому блоці дросельної заслінки, що б зрозуміти де міряти опір і як. В результаті приблизно зрозумів в яку сторону і для чого крутити датчик. Пішов до машини і напівлежачи на двигуні став те ж саме провертати на вже встановленому датчику. Чесно Вам скажу, що домогтися результатів як на таблиці з книжки я не зміг, вийшло лише при заслінки відкритою на 0,4 спостерігати опір «0», а при 0,7 - нескінченність. Тобто як мені порадив знайомий. Скажу Вам, що і цього було домогтися дуже важко. Пару раз я вже все вибудовував як треба, але навіть при обережною фіксації (затягуючи болти) датчик зміщувався на нанометра і змінював свідчення. З 3-го разу вийшло. Я все налаштував, потім прикрутив, але затягнув не до упору і вже легкими постукуваннями виправляв відхилення через прикручування. Потім просто затягнув. В принципі ці свідчення, підказані мені, майже збігаються з тими, що в таблиці. Вони просто є більш грубими. Можливо однією з причин того, що я не зміг відбудувати «як в книжці» стало те, що там ідеальні параметри (для нового автомобіля), а моєму майже 20 років вже.

Головне результат! Сьогодні покатався. Неодружені: 750-800, на розгін все ОК. Коробка більше не «подпінивает». Я так розумію, що коробка не зовсім адекватно себе вела через те, що датчик давав неправильний сигнал і суміш була бідною, а обороти низькими, ось комп і дотягував обороти до перемикання. В цілому результатом задоволений, не бійтеся пробувати робити це самі якщо це необхідно. Просто якщо є що втрачати (минулі настройки) поставте мітки з двох сторін датчика і завжди зможете повернути все назад.

Просто якщо є що втрачати (минулі настройки) поставте мітки з двох сторін датчика і завжди зможете повернути все назад

Скан з книжки. У цьому невеликому клаптику міститься вся інформація, яку необхідно знати для регулювання датчика.

У цьому невеликому клаптику міститься вся інформація, яку необхідно знати для регулювання датчика

необхідні прилади

необхідні прилади

Результат!

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов