Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Самостійна заправка балонів CO2. Інструкція по самостійній заправки балонів / резервуарів вуглекислим газом. Заправка СО2 через шланг, або перехідник

  1. Перший спосіб задути балон вуглекислим газом
  2. Заправка СО2 через гнучкий шланг
  3. Другий спосіб задути балон вуглекислим газом
  4. Як бути з заправкою якщо немає фірмового перехідника
  5. Для довідки
  6. робимо висновок

Наша сеть партнеров Banwar


продовжуємо : Багато стрілки стикаються з труднощами заправки балонів пістолета або гвинтівки вуглекислим газом (CO2). У наведеній нижче інструкції я постараюся більш детально описати послідовність такої заправки. Весь матеріал був ретельно підібраний. Пам'ятайте, що всі маніпуляції з процедурою заправки ви проводите на свій стріх і ризик. Будьте уважні!

Перший спосіб задути балон вуглекислим газом

Як самому заправити балон вуглекислим газом? Заправка CO2 завжди доставляла різні проблеми, то далеко, то дорого, а то й ніколи. Один раз заправляв 2 літ. балон і мені обійшлося це справа в 400 руб. Заправляли там без зважування методом переливу з великого в маленький. По приїзду додому зважив і зрозумів що за 400 руб. + Далека дорога я Придибало 850 гр. газу. Зрозуміло, що залишився цим дуже незадоволений (було це два роки тому). Потім були більш грамотні заправки в пожежних конторах з великою кількістю газу і дешевше (пожежники не переливають з одного в інший, а нагнітають за допомогою спец. Компресора). Я це до того, що всі ці маніпуляції відбувалися при мені і стало зрозуміло, що це можна зробити самостійно методом переливу. Головне, що б було місце для зберігання балона-донора (в квартирі такий здоровий тримати як то не хочеться). Ну, а тепер по порядку весь процес.

Заправка СО2 через гнучкий шланг

Перевертаємо балон - донор вентилем вниз. До балону прикручуємо шланг високого тиску через який піде газ.

Беремо балон, який треба заправити (в даному випадку 2 л.) І ставимо на нього перехідник під шланг.

Визначаємо вагу порожнього балона

З'єднуємо балони через шланг

Відкриваємо вентиль на порожньому балоні. Також відриваємо вентиль на балоні-донора. З'являється звук (тихе посвист). Приблизно через 3-4 хв, коли явно чутний звук зникає. Закриваємо вентиль на балоні-донора.

Від'єднуємо заправляється балон.

Зважуємо балон і за різницею даних визначаємо скільки газу залили.

В даному випадку вийшло 950 гр. Знімаємо перехідник на шланг. На цьому все. Заміна 40 літрового балона-донора обходиться всього в 350 руб. У ньому газу киллограм 19-20. Навіть якщо заливати по 1 кг. заправка обходиться в 17 руб. 50 коп. (Нагадую, що раніше мені це обійшлося в 400 руб.). Ну а взагалі справа не в економії, просто дуже зручно - коли треба тоді і заправив.

Другий спосіб задути балон вуглекислим газом

Заправка СО2 через жорсткий металевий перехідник

Заправка СО2 через жорсткий металевий перехідник

Такі перехідники дозволяють заправити маленький балон від великого, маленький від маленького, заправити вогнегасник від будь-якого балона, заправити балон від вогнегасника, підключити редуктор до будь-якого балона, підключити редуктори з двома типами різьблення до вогнегасника, можливо ще, що-небудь з чим-небудь з'єднати .

Розглянемо на прикладі заправки кисневих балонів 1л від донора-вогнегасника 5 л (3.5 кг СО2). Перехідник з вогнегасника різьблення М16х1.5, на різьбу стандартного "радянського" редуктора G3 / 4 ".

Далі за допомогою перехідника заправимо балон 1л від вогнегасника. Методика і послідовність дій та ж, що і з гнучким шлангом, тільки замість "шланга" металевий перехідник. До речі, бачив подібні в продажу, правда для кисню, з манометром посередині, ціна 650 руб. Не забуваємо, при заправці від вогнегасника, він повинен знаходитися у вертикальному положенні горловиною вгору, при заправці від балона, балон донор горловиною вниз. А тепер сам процес:

Балон донор (вогнегасник) кімнатної температури, що заправляється балон охолоджений в лоджії до -17 гр. в результаті балон вагою 2.09 кг став важити 2.80 кг, тобто в нього вдалося задути 0.7 кг СО2, рівно стільки скільки потрібно.

7 кг СО2, рівно стільки скільки потрібно

Зустрічав твердження, що балон треба заправляти тільки порожній, тобто необхідно його стравити перед заправкою. Думаю, що це повна нісенітниця. Проводимо експеримент. Беремо другий балон, вага з СО2 2.5 кг, тобто СО2 400 гр. Підключаємо до "системі заправки", заправляємо, отримуємо загальну вагу 2.6 кг. Заправити всього 100 гр. Заправляється балон має кімнатну температуру. Те ж саме відбудеться і при заправці повністю порожнього балона при однакових температурах. Так що виходить, що при однаковій температурі балонів заправити балон 0.7кг / 1л не виходить. Тобто "Нормально" заправити балон не вдасться. Вище, як ми бачили у випадку з заправки через гнучкий шланг, вдалося "залити" в дволітровий балон всього 950 гр., Замість належних 1400 гр.! Тобто приблизно як і в мене в другій балон, 0.5кг / 1 л. Малувато однак буде! Спробуємо виправити ситуацію. Виносимо цей балон в лоджію на годину, температура за бортом -17 гр. Заправляємо повторно, маємо: в балон увійшло покладених 0.7 кг.


Як бути з заправкою якщо немає фірмового перехідника

Поділюся своїм досвідом, як бути з заправкою якщо немає фірмового перехідника, і при цьому - як обійтися без токарних робіт. І так нам треба заправити балон-резервуар вуглекислим газом СО2, і у нас немає нічого для цього.
потрібно:
Гальмівний шланг (якщо не помиляюся, Газель або УАЗ) - один фітінг М16 * 1.5, другий М12.
Втулка регулювання клапана ВАЗ 2101-2107 (фішка в тому, що в ній внутрішнє різьблення М12)
Накидна гайка на 3/4 (тільки не від гнучкого підведення - це повна дрянь, стінки паперові. Гайки від американок теж не дуже - дірка занадто велика, і витків різьби мало). Мені не вдалося знайти нормальну гайку від редуктора, непогано підійшла латунна редукционная муфта 3/4 - 1/2. Важливо тільки, щоб у неї опорна поверхня зсередини була сточена в площину, а не конусом.
вогнегасник вуглекислотний

Збирається так:
Вогнегасник - Шланг гальмівний - Муфта (Або гайка, якщо є нормальна від редуктора) - Втулка регулювання - Прокладка.

Збирається так:   Вогнегасник - Шланг гальмівний - Муфта (Або гайка, якщо є нормальна від редуктора) - Втулка регулювання - Прокладка

Для довідки

У вигляді загальної інформації про CO2.
1 літр газу CO2 важить 2 грами. Відповідно, 1500-грамовий балон вміщує 750 літрів CO2.
Залежно від температури тиск в балоні змінюється наступним чином, де С - градуси Цельсія:
0 C - 27 бар;
20C - 58 бар;
30C - 70 бар;
40C - 105 бар;
60C - 170 бар.

робимо висновок

Перед заправкою балон стравлювати не обов'язково, а ось охолодити дуже бажано. На заправних станціях використовується проміжний компресор (насос?), З цього охолоджувати не потрібно. А ось шляхом простого переливу заправити балон більше 0.7кг / 1л не вдасться. З цієї причини для більш повної заправки, заправляється балон бажано охолодити. Але і в цьому випадку заправити більше безпечних 0.7кг / 1л не виходить. І тільки зважування, при цьому, дає повну гарантію, що кількість СО2 не перевищує встановленого нормативу 0.7кг / 1л.

Подібний спосіб зручний для невеликих балонів. Охолоджувати можна в морозилці побутового холодильника. Заправка балона 1 л (0.7 кг) в пожежних конторах коштує 100 руб. заправка гасників 5 л коштує 100-150 руб. Плюс час на дорогу. Від одного гасників 5 л (3.5кг) вийде заправити 5 балонів 1 л (0.7 кг). А це 5 поїздок, в сумі приблизно один робочий день, плюс деяка економія грошей. На заправку першого балона (вперше) пішло хвилин 10, на заправку другого, вже всього 3 хв.

Заправка за такою методикою безпечніше ніж підключення стандартного редуктора до балона. Але "Правила будови і безпечної експлуатації посудин, ЩО ПРАЦЮЮТЬ ПІД ТИСКОМ" ніхто не відміняв, так що все вище описане дається тільки в ознайомлювальних цілях. Вся відповідальність, якщо хто спробуєте це повторити, буде повністю лежати на ньому.

Продовжую. Ну ось, перший балон закінчився, використовував його до самого, тобто до 2.5-3.5 атм. в залишку. Заодно ще раз перевірив редуктор на дамп, тиск на виході з 1.6 атм. збільшилася всього до 2.3 атм., і то після того як вхідний зменшилася до 10-15 атм., до цього вихідна не перевищувало 2 атм. Вважаю дуже непоганим показником для старенького редуктора, якому давно за 30 років перевалило (правда ревізію робив і манометри на нові змінив). Поставив інший такий же балон, а цей "відправив" на зарядку. Спочатку на кілька годин в морозилку.

Процес зарядки не фотографував, все те ж саме що і минулого разу. З першого разу вдалося залити 0.5 кг. Кинув знову в морозилку на пару годин. Потім дозаправил. Зважив, здивувався! Виявляється переливом можна "перелити"! І замість належних 0.72 кг, в літровому балоні виявилося 0.82 кг СО2! Сам балон важить 2.09 кг, заправлений вийшов 2.91 кг.

Що робити, хоч балон і на Р250 П375, від гріха подалі зайве підбурив, залишив 0.72 кг вуглекислоти на літр об'єму. Так що не дарма мабуть безменчік електронний купував. Якщо врахувати, що вогнегасник спочатку був не повний, 3.2 кг СО2 замість належних 3.5 кг, і то що з нього вже в минулий раз було заправлено два балони, в сумі 1.4 кг, то результат мене повністю задовольнив. Методом переливу, виявляється, можна не тільки заливати покладені 0.72 кг / дм3, але навіть і більше. Так що щоб уникнути будь-яких "неприємностей", так само при такому способі заправки, необхідно контролювати вагу залитого СО2!

Думаю вдасться заправити повністю ще один літровий балон, і ще німого залишиться. Повторюся, це не керівництво до дії, це просто звіт про чергове експерименті. Сто раз все зважте, перш ніж вирішите самостійно заправляти балони! Вважайте це інструкцією, як самому зробити заправку балона CO2.

Продовження ...

Джерело: форум www.aqa.ru

Читайте також:
Про вуглекислому газі для пневматики. Закачування CO2 в пневматична зброя
Калібри, папський і дідівський калібр ... довідник пневматіста аірганнера
Заправка балонів СО2 за вагою
Самостійна заправка 12 грамових CO2-балончиків
Випускні клапани і редуктори в пневматичній зброї, їх опис, схеми і принцип роботи
Редуктор на РСР пневматику - навіщо він потрібен, принцип і схема роботи
Виготовлення Кулеуловлювачі для пневматики своїми руками

Насос?
 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов