Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Самостійний ремонт генератора і регулятора

Наша сеть партнеров Banwar

Самостійний ремонт генератора і регулятора Самостійний ремонт генератора і регулятора   Для зняття кришки (2) генератора фірми Bosch потрібно вивернути три гвинта з хрестоподібним шліцом (1), зняти провід B + з нарізного болта (3) і віджати два кріпильних виступу (стрілки)

Для зняття кришки (2) генератора фірми Bosch потрібно вивернути три гвинта з хрестоподібним шліцом (1), зняти провід B + з нарізного болта (3) і віджати два кріпильних виступу (стрілки).


Для зняття кришки (2) генератора фірми Bosch потрібно вивернути три гвинта з хрестоподібним шліцом (1), зняти провід B + з нарізного болта (3) і віджати два кріпильних виступу (стрілки)

Регулятор напруги (2) кріпиться двома болтами з хрестоподібним шліцом (1). Позиція (3) позначає вісь ротора.


Позиція (3) позначає вісь ротора

На знятому регуляторі напруги ((4) на ілюстрації показана нова конструкція) довжина щіток (2) позначена стрілками. Позиція (1) показує контакти регулятора напруги, (3) - це кріпильні болти.


Позиція (1) показує контакти регулятора напруги, (3) - це кріпильні болти

На ілюстрації показано вимірювання довжини ковзають електрографітових контактів у знятого регулятора напруги фірми Bosch більш старої конструкції: щітки не повинні бути коротше ніж а = 5 мм.

Зазвичай генератор не вимагає ремонту, крім випадків заміни щіток генератора. Більш серйозні пошкодження неможливо усунути домашніми засобами.

Перевірка напруги зарядки

  1. Приєднати вольметр між клемою товстого червоного проводу генератора і «масою».
  2. Залишити двигун працювати на середніх оборотах.
  3. Якщо регулятор напруги справний, вольтметр повинен показувати 13,3 до 14,6 В.
  4. Якщо це не так, перевірити щітки або замінити регулятор.
  5. В іншому випадку несправний сам генератор.

Перевірка щіток

  1. Від'єднати негативну клему акумуляторної батареї.
  2. Генератори фірми Bosch: зняти кришку на акумуляторі ззаду (де є).
  3. Від'єднати регулятор від генератора. Для цього вивернути два гвинти.
  4. Відкинути регулятор, для того щоб не заїдали в власниках вугільні щітки.
  5. Виміряти виступаніє щіток.
  6. Довжина нових щіток 13 мм; мінімальна довжина 5 мм.
  7. Генератори фірми Valeo: вивернути обидва кріпильних гвинта регулятора на задній стороні генератора.
  8. Витягнути регулятор.
  9. Виміряти довжину виступаючих щіток.
  10. Якщо залишкова довжина склала 5 мм - щітки зношені.
  11. Щітки генераторів фірми Valeo можна придбати окремо; необхідно міняти весь регулятор.

заміна щіток

Заміна щіток на регуляторах нового покоління генераторів фірми Bosch тепер неможлива - тому вугільні щітки тепер не продаються в якості запчастин. Якщо вони зносилися, слід міняти весь регулятор. Те ж саме можна сказати про генератор фірми Valeo; вугільні щітки не продаються як запчастина - необхідно купувати новий регулятор напруги, якщо зносилися щітки старого.
Однак у генераторів фірми Bosch старого покоління подібна заміна можлива. Для цього будуть потрібні паяльник, припій і, крім того, пізнання в паянні.

  1. Зняти регулятор напруги за описаною вище схемою.
  2. Розпаяти багатодротяні гнучкі проводи, витягнути вугільні щітки.
  3. Зняти натискні пружини зі старих щіток і надіти на нові.
  4. Запаяти багатодротяні гнучкі проводи.
  5. При цьому застосовувати трохи олова і працювати швидко, для того щоб дроти не всмоктали багато олова. В іншому випадку вони стануть жорсткими.

Подказка: якщо зняті щітки, то можна одночасно перевірити мідні контактні кільця (по ним ходять щітки). Якщо на них виявилися глибокі сліди підробітки, то потрібно в майстерні по автоелектриці обточити їх і відполірувати.

зняття генератора

  1. Від'єднати провід «маси» від акумулятора, в іншому випадку велика небезпека виникнення короткого замикання.
  2. Моделі з 4-циліндровими двигунами: зняти кришку (де є) шарнірного болта спереду на кожусі зубчастого ременя.
  3. Моделі з 5-циліндровими двигунами: зняти нижню захист моторного відсіку.
  4. Моделі з 4- і 5-циліндровими двигунами: від'єднати дроти від генератора.
  5. Від'єднати кабель до «масі», де є.
  6. Вивернути затискний болт на регулювальної планки генератора.
  7. Послабити і зняти клиновий або поліклиновий ремінь
  8. Послабити і зняти шарнірний болт, притримуючи при цьому генератор.
  9. Моделі з 6-циліндровими двигунами: зняти нижню захист моторного відсіку.
  10. Зняти клиновий ремінь (опис робіт нижче в цьому розділі).
  11. Знизу зняти з'єднувальний провід і спрямовуючу потоку охолоджуючого повітря.
  12. Послабити кріпильні болти, зняти генератор.

Рух з несправному генератором

Рух з несправному генератором

Підказки: якщо генератор або регулятор напруги не працюють, то все ще можна продовжувати поїздку, оскільки роль джерела живлення може взяти на себе акумулятор. Днем його запасу струму вистачає надовго, тому, що електронного урядування запалюванням / упорскуванням, а також електричного паливного насоса необхідно мінімальне напруження. Крім того, часто акумуляторна батарея заряджена тільки на 2/3. Залежно від ємності батареї можна проїхати ще мінімум 5 ч. Взимку ускладнює обставиною є загальна слабкість акумулятора. Крім того, необхідно раніше включати фари.

Тому девізом повинна стати економія струму: не слід без необхідності переривати поїздку, тому що стартеру потрібно особливо багато струму. По можливості слід заводитися «з накату». Не вмикати підігрів заднього скла, грубку і радіо. Економніше звертатися зі склоочисником. Вночі рухатися без дальнього світла і протитуманних фар. Додатково від'єднати кабелі від генератора і заізолювати окремо, для того щоб акумулятор не міг розряджатися через несправний генератор або регулятор напруги.


 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов