Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Самостійний ремонт редуктора заднього моста на Газелі + Черчежі

Наша сеть партнеров Banwar

З'явилися дивні звуки в півосі, значить ремонт редуктора заднього моста на Газелі на носі З'явилися дивні звуки в півосі, значить ремонт редуктора заднього моста на Газелі на носі. Тема стає відразу зрозумілим водіям автомобілів класу «С» і вище, так як поняття диференціала їм набагато ближче. Все починається з незначного гулу і якщо не втрутитися оперативно, то він буде ставати все сильніше і сильніше, в результаті призведе до повного виходу з ладу піввісь або моста в цілому.
Через те, що мало хто знає де розташовані якісь механізми, не кожен береться самостійно лагодити автомобіль, хоча справа то нікчемна. На все про все потрібно годину, півтора, наявності спеціального досвіду не потрібно, якщо будете чітко слідувати нашим практично рекомендацій.
Ремонт редуктора заднього моста на Газелі необхідно починати тільки після того як ви на всі 100% упевнитися в тому, що причина саме в ньому, в іншому випадку напартачили.

  • Перед тим як заїжджати на оглядову яму або стаціонарну естакаду необхідно розігріти трансмісійну рідина в півосях, досить проїхатися кілометрів 5-6 на різних швидкостях. Це робиться для того, щоб якомога повно злити масло з порожнини. У густому стані його спустити практично не можливо;
  • Обов'язково фіксуємо черевиками під передні колеса;
  • Відгвинчуємо пробку, підставляємо порожню тару для зливу, яку ми заздалегідь приготували з об'ємом не менше 5-6 літрів;
  • У той час коли буде зливатися масло, уважно оглядайте його, можливо помітите частки металу чи інших фрагментів вузлів.



Якщо будуть в наявності шматки шестерні або планетарного механізму, то насамперед перевірте:

  • Хід шестерні, який повинен бути не більше ніж 0,4 мм, якщо більше, то необхідно терміново замінити в повному обсязі. Часткової заміни або ремонту не існує;
  • Місця посадки конусоподібних підшипників;
  • зірвіть балонним ключем болти, що кріплять колеса заднього моста, підійміть піввісь за допомогою стаціонарного домкрата;
  • Отвинтите кожух гальмівного циліндра, який фіксується на 4-х болтах;
  • За допомогою знімача знімаємо підшипники. Будьте готові, що необхідно буде докласти певних зусиль;
  • Далі приступаємо до безпосереднього зняття самого редуктора. Для цього необхідно відкрутити все болти по периметру в задній частині моста, накидки відкрутити чотири болта карданного валу і відсунути його в бік для зручності;
  • Головкою на «24» зриваємо гайку-контроль і відгвинчуємо її;
  • Випрессовиваемие сальник і сідла, таким шляхом ми забезпечуємо собі вільний доступ до самого планетарному механізму, який видно у нас з усіх боків;
  • Вилучаємо сам редуктор і фіксуємо його в лещата, Випрессовиваемие підшипники, які при необхідності потрібно замінити;
  • Знімаємо планетарний механізм, за допомогою молотка і дерев'яної колодки збиваємо сателіти з нього;
  • Тепер ми розібрали механізм по частинах, проводимо ретельну діагностику внутрішніх складових. Для цього спочатку витру їх за допомогою дрантя, щоб видно було дефекти. Якщо відсутні явні зрізи або відколи, то заміна не обов'язкова. Якщо в наявності, то бажано замінити, так як термін їх експлуатації вже обмежений;
  • Замінивши деталі, можна приступати до складання у зворотному порядку;
  • Після закінчення заливаємо трансмісійну рідина в відповідно до технічних характеристик в інструкції по експлуатації.


Деякі рекомендації як продовжити термін служби вузла:

  • Не навантажуйте авто понад норму;
  • Намагайтеся якнайшвидше переключитися на другу швидкість, так як перша вбиває редуктор. Стаття в допомогу " На яких оборотах краще перемикати передачі ";
  • Чи не намагайтеся стартувати з місця, таким шляхом ви перете і зриваєте шліци зі штока;
  • Термін заміни масла не пізніше ніж 35.000-40.000 км. пробігу;
  • Намагайтеся мінімально пробуксовувати на м'якій або слизькій поверхні.

Ось тепер ви точно майстер, який зможе провести ремонт редуктора заднього моста на Газелі самостійно. Удачі вам. Чи не рвіть з місця, по крайней мере на Газелі.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов