Наша сеть партнеров Banwar
Найбільшим російським банком, який по праву можна вважати монополістом, є «Сбербанк». У нього кілька тисяч відділень по всій Росії, а також більше десяти тисяч банкоматів, нехай багато хто з них більшу частину часу і перебувають в непрацюючому стані. Сьогодні, 6 квітня 2018 року, стало відомо про те, що даний банк почав автоматично блокувати банківські картки та рахунки росіян через використання всього одного слова. Нові правила вступили в силу з початку квітня, але представники банку про них нікому не повідомили.
Популярний Telegram-канал «Пекельні бабки» пише, що російський «Сбербанк» з квітня почав використання нового засобу для блокування рахунків своїх клієнтів, яке працює автоматично. Джерело запевняє, що за допомогою новітнього програмного алгоритму, що працює по дурному принципом, банк займається виконання закону про протидію фінансуванню тероризму, використовуючи якийсь список «ключових слів», наданий ЦБ РФ.
Якщо при отриманні або відправці грошових коштів в призначенні платежу буде вказано слово «Агент», причому воно може входити навіть в інші слова, то рахунок автоматично заблокують. Представники «Ощадбанку» на питання постраждалих клієнтів відповіли, що блокування дійсно відбувається за допомогою спеціального алгоритму без використання без участі співробітників банку. Єдиний спосіб розблокувати рахунок - надати купу підтверджуючих документів, які необхідно особисто принести до відділення банку, і можливо не один раз.
Якщо в призначенні платежу буде вказано, наприклад «за хімічними реагентами» і «за агентськими договорами», блокування все одно відбудеться. Іншими словами, це слово категорично не можна використовувати. Оскільки блокування відбувається автоматично, то єдиний спосіб запобігти її - не вживати це слово, а в іншому випадку - бути готовим до того, що доведеться збирати безліч різних довідок, витративши на це купу часу і нервів.
На щастя, дане «ключове слово» блокує тільки рахунки юридичних осіб і індивідуальних підприємців, причому постраждалих вже кілька сотень. Тепер їм належить особисто звертатися до відділення банку і боротися за те, щоб мати можливість далі користуватися послугами «Ощадбанку», який кілька тижнів тому випустив нові банківські карти , Про які його просили майже десять років.
Приєднуйтесь до нас в Twitter , Facebook , ВКонтакте , YouTube , Google+ і RSS щоб бути в курсі останніх новин зі світу технологій майбутнього.