- Навіщо це потрібно
- Як зареєструватися і / або увійти в особистий кабінет
- Якими послугами можна скористатися на mos.ru
- Розвиток в рамках світових трендів
Наша сеть партнеров Banwar
Всі послуги сайту міських послуг переїхали на mos.ru. Тепер записати дитину в школу і дитячий сад, передати показання лічильників і записатися до лікаря, дізнатися про штрафи можна на порталі мера і уряду Москви. Як працює новий сервіс - читайте в матеріалі m24.ru.
Фото: mos.ru
Навіщо це потрібно
Оновлений в 2015 році портал уряду і мера Москви з самого початку задумувався як навігатор по всім сферам життя столиці. Створили його для того, щоб москвичі змогли дізнатися міські новини, отримати пораду, скористатися сервісами і послугами на одному порталі.
Саме тому міська електронні послуги, які раніше надавалися лише на pgu.mos.ru, інтегровані з mos.ru. Тепер сайт мера не тільки розповідає про нововведення і допомагає розібратися в них, але і дозволяє скористатися електронними послугами столиці. Та й потім, набагато зручніше пам'ятати адреса, логін і пароль для одного сайту, ніж для безлічі різних.
Причому інтеграція - тільки перший крок, надалі планується об'єднати на mos.ru всі інші міські портали. Раніше сервіси окремих відомств були розкидані по їх власним сайтам, що ускладнювало життя городянам.
Як зареєструватися і / або увійти в особистий кабінет
На головній сторінці порталу потрібно знайти кнопку "Увійти" , Натиснувши на яку можна отримати доступ до системи або зареєструватися, якщо облікового запису ще немає. До речі, реєстрація користувача дозволить отримати доступ не тільки до держпослуг, а й до сайтів "Наше місто" , "Автокод" і "Московський паркінг" .
Важливо знати, що користувачам, які вже працювали з pgu.mos.ru, повторної реєстрації не потрібно. Особисті кабінети як фізичних, так і юридичних осіб збережені, а логіни і паролі залишилися колишніми.
Крім того, користувачам pgu.mos.ru не доведеться міняти закладки в браузері або запам'ятовувати нову адресу порталу міських послуг: перехід на mos.ru буде автоматичним. Ніяких змін городяни не відчують і при використанні мобільного застосування "держпослуги Москви".
Щоб портал мера став таким же зручним, як і pgu.mos.ru, в перший час форми сервісів матимуть звичний вигляд, а всі зміни будуть відбуватися поступово.
Якщо виникнуть проблеми зі входом в особистий кабінет або реєстрацією, можна звернутися в службу технічної підтримки за телефоном: 8 (495) 539-55-55 (цілодобово) або скористатися формою зворотнього зв'язку .
Якими послугами можна скористатися на mos.ru
Городяни можуть отримати 160 послуг в електронному вигляді у вкладці "Послуги та сервіси". Тут є зручний каталог, який, по суті, і стане певним дороговказом. Сервіси розбиті по групах, тому знайти потрібну не складе труднощів.
Фото: mos.ru
Найбільш затребувані сервіси зібрані в окрему категорію. Щоб не шукати по розділах, достатньо просто зайти в блок "Популярне" на головній сторінці.
У список найпопулярніших послуг на mos.ru входять:
- використання електронного щоденника - більш 190 мільйонів звернень за весь час;
- передача показань приладів обліку води - більш 77 мільйонів звернень;
- запис на прийом до лікаря - більше 27 мільйонів звернень;
- отримання єдиного платіжного документа (ЕПД) в електронному вигляді - понад 25 мільйонів звернень;
- отримання інформації про відвідування шкіл та харчуванні в них - понад 9,6 мільйона звернень;
- прийом показів електролічильників - більше 9 мільйонів звернень;
- результати ДПА / Єдиний державний іспит - понад 3,6 мільйона звернень;
- реєстрація заяв до державних освітніх установ додаткової освіти дітей (гуртки) - понад 1,8 мільйона звернень;
- прийом заяв та зарахування до державних освітніх установ, що реалізують загальноосвітню програму дошкільної освіти (дитячі садки) - більш 606 тисяч звернень;
- прийом заяв на видачу соціальної карти учня - понад 265 тисяч звернень.
На порталі можна не тільки отримати послугу, але і прочитати покрокову інструкцію - як це зробити. На сайті можна знайти поради по 330 найбільш поширеним ситуацій, а в майбутньому їх стане ще більше.
Також на порталі мера можна знайти найближчий центр держпослуг "Мої документи" і записатися на прийом ( "Центри держпослуг"), сплатити необхідні послуги, ознайомитися з інформацією про діяльність будь-якого органу виконавчої влади Москви.
Тут же зберігається і інформація про систему міських рішень "Разом", створеної з ініціативи Сергія Собяніна. Вона об'єднує ряд інтернет-майданчиків, що дозволяють москвичам впливати на процеси управління і брати участь в міському розвитку. Найвідоміші і затребувані з них - система електронних голосувань "Активний громадянин", сервіс з прийому скарг "Наше місто" і краудсорсінговая платформа Crowd.mos.ru.
Розвиток в рамках світових трендів
Спрощення життя жителя сучасного мегаполісу за допомогою електронних послуг - світовий тренд. Наприклад, в Нью-Йорку городянам є понад 130 послуг в форматі онлайн на порталі NYC311.
У Москві ж в електронному вигляді є 160 послуг. За цим показником, крім Нью-Йорка, російська столиця обганяє і Барселону. А за середнім числом щомісячних відвідувань сайту держпослуг Москва лідирує, обходячи Лондон і Сінгапур. В середньому, це більше 14 мільйонів відвідувань.
Всього ж в тому чи іншому вигляді держпослуги в столиці отримують понад 68 відсотків жителів міста.
сюжет: Зручний місто: все, що потрібно знати