Главная Новости Прайс-лист О магазине Как купить? Оплата/Доставка Корзина Контакты  
  Авторизация  
 
Логин
Пароль

Регистрация   |   Мой пароль?
 
     
  Покупателю шин  
  Новости  
Banwar

Наша сеть партнеров Banwar. Новое казино "Пари Матч" приглашает всех азартных игроков в мир больших выигрышей и захватывающих развлечений.

  Опрос  
 
Летние шины какого производителя Вы предпочитаете использовать?
 Michelin
 Continental
 GoodYear
 Dunlop
 Nokian
 Fulda
 Bridgestone
 Hankook
 Kumho
 Другие

Всего ответов: 1035
 
     
  Добро пожаловать в наш новый всеукраинский интернет-магазин!  

Seat Altea, VW Golf Plus: Гонка обсягів - Автоцентр.ua

  1. Seat Altea, VW Golf Plus: Гонка обсягів Обидва автомобілі створені на основі універсальної платформи...
  2. Мотори загальні, повадки різні
  3. Ціна питання або питання ціни
  4. Seat Altea, VW Golf Plus: Гонка обсягів
  5. Ідеї ​​загальні, виконання різний
  6. Мотори загальні, повадки різні
  7. Ціна питання або питання ціни
  8. Seat Altea, VW Golf Plus: Гонка обсягів
  9. Ідеї ​​загальні, виконання різний
  10. Мотори загальні, повадки різні
  11. Ціна питання або питання ціни

Seat Altea, VW Golf Plus: Гонка обсягів

Наша сеть партнеров Banwar

Seat Altea, VW Golf Plus: Гонка обсягів

Обидва автомобілі створені на основі універсальної платформи С-класу Обидва автомобілі створені на основі універсальної платформи С-класу. Проте, родинні зв'язки Seat і Volkswagen вдало замасковані під абсолютно різною зовнішністю. І навіть однаковий колір - вогненно-червоний - не введе в оману. Граціозна хвиля, пущена Вальтером да Сільва з борту Altea, - немов вигин плаща тореадора на помаху ... Мигдалеподібні фари - як очі іспанської красуні ... Але під зовнішньою експресією ховається практичний компактвен. І все ж машина прагне бути схожою на хетчбек і тому дуже сильно нагадує Leon. Карти розкриває хіба що висока корму.

Як і належить німцям, в компанії Volkswagen питання вирішували більш практично і по-діловому. У зовнішності Golf Plus немає прямого натяку на хетчбек Golf V, проте, сумнівів у приналежності автомобіля не виникає. У той же час, у нього є власне «обличчя», хоча він і виглядає на тлі Altea більш класичним. Це говорить про те, що конкурувати з ще одним однооб'емником компанії, VW Touran, він не збирається.

Ідеї ​​загальні, виконання різний

Усередині машин загальних елементів трохи - наприклад, блок управління склопідйомниками або підрульові перемикачі. В іншому підхід до створення інтер'єрів у іспанських і німецьких виробників різний.

Безумовно, більше емоцій викликає Seat Altea. Сидіння щільно охоплюють тіло. В руках - потужний обід багатофункціонального керма. З нього можна управляти круїз-контролем, аудіосистемою і клімат-контролем. Хоча кнопки і перемикачі, згруповані на розгорнутій до водія центральної консолі, легко досяжні. Багата комплектація Stylance включає практично всі опції, призначені для цих іспанських машин, включаючи омивачі фар, обігрів форсунок і «грілки» в передніх сидіннях, а також ESP і роз'єм AUX для підключення зовнішнього носія музики.

Інтер'єр Golf Plus простіше. Більш стрімкі панелі і розташовані парами друг над другом дефлектори роблять торпедо більш монументальним. Перемикачів менше, так як тестована машина не обладнана аудіосистемою. Крім того, деякі елементи, як то: підігрів передніх сидінь, круїз-контроль, мультируль - відсутні. Втім, для VW Golf Plus надається не менший список устаткування, але в якості додаткових опцій.

Велика кількість регулювань сидінь, а також великий діапазон переміщення крісел і керма дозволяють зручно влаштуватися в машинах. За кількістю налаштувань сидіння в обраному Golf Plus поступаються лише в тому, що не дозволяють змінювати поперековий підпір. Зате кут нахилу подушки крісла і її довжина в Volkswagen здалися більш вдалими. Це ж можна сказати і про задніх рядах сидінь. База машин однакова - 2580 мм. Проте, ззаду в Golf Plus просторіше в плечах і ногах при будь-якому положенні задніх сидінь. Схема їх трансформації одна і та ж. Середня частина спинок служить широким підлокітником і одночасно відкриває отвір в багажник, що дозволяє перевозити довгомірні вантажі - ключки, лижі і т. П. Дві секції ділять диван в співвідношенні 60:40. Обидві частини можна зрушувати і складати окремо, збільшуючи обсяг багажників.

У похідному стані Seat Altea виграє у VW Golf Plus 15 літрів за обсягом вантажного відсіку. Але оскільки задній ряд в німецькій машині можна засунути в глиб салону, Golf Plus починає реабілітуватися, а при складених задніх сидіннях, тобто за максимальним обсягом багажника «німець» має перевагу в 130 літрів.

Багажник Altea глибше, так як в тестованої машині немає подвійного статі. Тому при складанні сидінь рівної підлоги не виходить, а ось у Golf Plus складені спинки знаходяться в одній площині з підлогою багажника.

Мотори загальні, повадки різні

В Україні обидва автомобілі пропонуються з однаковою гамою силових агрегатів. Ми вибрали машини з 1,6-літровими двигунами потужністю 102 л. с. як найпопулярніші.

При цьому Seat швидше «заводить» на активні дії. Взяти хоча б той факт, що звук вихлопу Altea по-спортивному пружний і соковитий. Заради нього деколи хочеться зменшити гучність аудіосистеми. Створюється враження, що динаміка у «іспанця» краще. Насправді Golf Plus навіть виграє незначні 0,8 секунди. Так само мінімальна і невловима для водія різниця в максимальній швидкості. Тільки тут ситуація зворотна. Seat розганяється до 181 км / год, а Volkswagen - до 180 км / ч. Але ось його акомпанемент при цьому набагато простіше. Мотор дзвенить і дзижчить на високих оборотах. А після 120 км / ч до нього додається свист вітру, немов прочинене вікно, що змушує з незвички хапатися за кнопки склопідйомників. Шкода, що музикою в тестованої машиною заглушити сторонні шуми не можна. У Altea домінує шум від покришок.

Для VW Golf Plus з даними мотором можна замовити 6-діапазонний «автомат», але ми вибрали автомобілі з механічними 5-ступінчастими КП. Як водиться в сімействі Volkswagen, чіткість включення передач «механіки» на висоті!

В Altea точно відчувається, як електричний підсилювач знижує зусилля на кермі на мінімальних швидкостях. Так що на парковках легку «іспанську» баранку крутити простіше. Інформативність тут не так важлива, як на швидкості. А ось з її ростом кермо наливається приємною пружністю і забезпечує виразне реактивне зусилля в віражах, які Altea закладає з мінімальним креном і без розкачки. Ось тільки орієнтуватися часом буває гірше. Адже передня стійка кузова Altea сильніше перекриває огляд в поворотах. У такі моменти за кермом Golf Plus легше побачити невисокі бордюри на кругових розв'язках і контролювати «зустрічку» в віражах.

На більш тонкому кермі VW Golf Plus весь час відчувається невелика тяжкість. Втім, помітніше вона тоді, коли пересідаєш з Altea. Але на швидкості ризик навіть мінімальних погойдувань керма менше, і машина на них не реагує. Зате дедалі більше зі збільшенням кута повороту зусилля забезпечує відмінну зворотний зв'язок і дозволяє так само надійно управляти машиною. Golf Plus так само впевнено тримає траєкторію. Хоча і більш плавно реагує на поворот керма і більше крениться.

Автомобілі комплектуються шинами однієї розмірністю - 205/55 R15, але від різних виробників. І все ж різниця в реакціях машин на «принади» українських доріг в основному обумовлюється не лише тим, що Altea «взутий» в Bridgestone, а Golf Plus - в Michelin. На розбитому асфальті більш жорстка підвіска Seat Altea докладніше «збирає» всі нерівності, але коли струшує, то робить це збито, пружно і тихо, так що дискомфорту не виникає. Проїзд розбитої дороги обходиться без пробоїв і жорстких ударів. А на плавних хвилях траси ходова швидше обсмикує машину при вертикальних прискореннях.

У салоні VW Golf Plus дорожні дефекти відчуваються менше, так як підвіска гасить поштовхи, а чуються вони по шльопань коліс. При цьому підвіска хоч і комфортніше, але в надмірній м'якості її НЕ звинуватиш - вона в міру пружна і енергоємна.

Ціна питання або питання ціни

При виборі однієї з цих машин слід визначитися, чий характер вам більше до душі - більш заводний іспанська або спокійний німецький. Відповідні кожному мікровену риси поведінки не так вже сильно відсувають ці машини один від одного. І якщо зовнішність не надає особливого впливу на вибір, слід звернути увагу на вартість авто. Seat Altea багатшими оснащений, але і коштує дорожче. У той же час, може, комусь і не потрібні деякі опції, а куди важливіше більш зручний багажник і комфорт ...

16дюймовие легкосплавні диски + + Протитуманні фари + + круизконтроль + - Аудіосистема / USB / AUX / МР3 / динаміків + / + / + / + / 8 - / - / - / - / 6 Функція «проведи мене додому» + - Підготовка під установку телефону + - Шкіряне оздоблення важеля КП і керма + + Мультифункціональний кермо + - Пакет «погані дороги» + + ABS + + TCS (ASR) + + ESP + - Подушки безпеки (включаючи штори) 8 8 Регулювання висоти і глибини рульової колонки + + регулювання висоти / поперекового підпору сидіння водія / речовий ящик + / + / + + / - / - регулювання висоти / поперекового підпору переднього пасажирського сидіння / речовий ящ ик + / + / + - / - / - Підігрів передніх сидінь + - Кріплення ISOFIX для дитячих сидінь + + Зсувний і складаний (окремо) задній ряд сидінь в пропорції 60:40 + + Іммобілайзер + + Ц / з з д / у + + Електросклопідйомники з функцією при піднятті стекол передні / задні + / + + / + Електрорегулювання зовнішніх дзеркал / функція паркування / підігрів + / + / + + / - / + Кліматконтроль / 2зонний + / + + / + Маршрутний комп'ютер + + Атермальне скла + + Датчики тиску в шинах + - Задній парктроник + - Підігрів форсунок склоомивача + - Омивачі фар + - Вартість тест. авто, грн. * 132360 131487 Загальні дані Тип кузова мінівен мінівен Дверей / місць 5/5 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4280/1768/1568 4205/1760/1580 База, мм 2580 Кількість 2580 Колія передн. / задн., мм 1534/1523 1540/1520 Кліренс, мм 160 160 Маса споряджена / повна, кг 1375/1970 1375/1970 Обсяг багажника, л 410/1320 395/1450 Обсяг бака, л 55 55 Двигун Тип бенз. розподіл. впр. бенз. розподіл. впр. Роз. і кво цил. / кл. на цил. R4 / 4 R4 / 4 Обсяг, см куб. 1595 1595 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 75 (102) / 5600 75 (102) / 5600 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 148/3800 148/3800 Трансмісія Тип приводу передній передній КП 5ст. хутро. 5ст. хутро. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. неза. / неза. Підсилювач електро. електро. 205/55 R16 205/55 R16 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 181 180 Розгін 0-100 км / ч, з 12,8 12,0 Расх. трассагород, л / 100 км 6,0-10,4 6,2-10,4 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. 2 / без обмеж. проб. Періодичність ТО, км 15000 15000 Вартість ТО, грн. 480 550 Мін. вартість, грн. * 125569 120624 * За курсом НБУ на 25.05.2007 р

Дмитро Чабан
Фото Владислава Бойко

Редакція дякує компанії «Формула Мотор Україна» і «Інтеркар Україна Лтд» за надані на тест автомобілі

На час тесту Seat Altea був застрахований страховою компанією «АІС-Поліс»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Seat Altea, VW Golf Plus: Гонка обсягів

Seat Altea, VW Golf Plus: Гонка обсягів

Обидва автомобілі створені на основі універсальної платформи С-класу Обидва автомобілі створені на основі універсальної платформи С-класу. Проте, родинні зв'язки Seat і Volkswagen вдало замасковані під абсолютно різною зовнішністю. І навіть однаковий колір - вогненно-червоний - не введе в оману. Граціозна хвиля, пущена Вальтером да Сільва з борту Altea, - немов вигин плаща тореадора на помаху ... Мигдалеподібні фари - як очі іспанської красуні ... Але під зовнішньою експресією ховається практичний компактвен. І все ж машина прагне бути схожою на хетчбек і тому дуже сильно нагадує Leon. Карти розкриває хіба що висока корму.

Як і належить німцям, в компанії Volkswagen питання вирішували більш практично і по-діловому. У зовнішності Golf Plus немає прямого натяку на хетчбек Golf V, проте, сумнівів у приналежності автомобіля не виникає. У той же час, у нього є власне «обличчя», хоча він і виглядає на тлі Altea більш класичним. Це говорить про те, що конкурувати з ще одним однооб'емником компанії, VW Touran, він не збирається.

Ідеї ​​загальні, виконання різний

Усередині машин загальних елементів трохи - наприклад, блок управління склопідйомниками або підрульові перемикачі. В іншому підхід до створення інтер'єрів у іспанських і німецьких виробників різний.

Безумовно, більше емоцій викликає Seat Altea. Сидіння щільно охоплюють тіло. В руках - потужний обід багатофункціонального керма. З нього можна управляти круїз-контролем, аудіосистемою і клімат-контролем. Хоча кнопки і перемикачі, згруповані на розгорнутій до водія центральної консолі, легко досяжні. Багата комплектація Stylance включає практично всі опції, призначені для цих іспанських машин, включаючи омивачі фар, обігрів форсунок і «грілки» в передніх сидіннях, а також ESP і роз'єм AUX для підключення зовнішнього носія музики.

Інтер'єр Golf Plus простіше. Більш стрімкі панелі і розташовані парами друг над другом дефлектори роблять торпедо більш монументальним. Перемикачів менше, так як тестована машина не обладнана аудіосистемою. Крім того, деякі елементи, як то: підігрів передніх сидінь, круїз-контроль, мультируль - відсутні. Втім, для VW Golf Plus надається не менший список устаткування, але в якості додаткових опцій.

Велика кількість регулювань сидінь, а також великий діапазон переміщення крісел і керма дозволяють зручно влаштуватися в машинах. За кількістю налаштувань сидіння в обраному Golf Plus поступаються лише в тому, що не дозволяють змінювати поперековий підпір. Зате кут нахилу подушки крісла і її довжина в Volkswagen здалися більш вдалими. Це ж можна сказати і про задніх рядах сидінь. База машин однакова - 2580 мм. Проте, ззаду в Golf Plus просторіше в плечах і ногах при будь-якому положенні задніх сидінь. Схема їх трансформації одна і та ж. Середня частина спинок служить широким підлокітником і одночасно відкриває отвір в багажник, що дозволяє перевозити довгомірні вантажі - ключки, лижі і т. П. Дві секції ділять диван в співвідношенні 60:40. Обидві частини можна зрушувати і складати окремо, збільшуючи обсяг багажників.

У похідному стані Seat Altea виграє у VW Golf Plus 15 літрів за обсягом вантажного відсіку. Але оскільки задній ряд в німецькій машині можна засунути в глиб салону, Golf Plus починає реабілітуватися, а при складених задніх сидіннях, тобто за максимальним обсягом багажника «німець» має перевагу в 130 літрів.

Багажник Altea глибше, так як в тестованої машині немає подвійного статі. Тому при складанні сидінь рівної підлоги не виходить, а ось у Golf Plus складені спинки знаходяться в одній площині з підлогою багажника.

Мотори загальні, повадки різні

В Україні обидва автомобілі пропонуються з однаковою гамою силових агрегатів. Ми вибрали машини з 1,6-літровими двигунами потужністю 102 л. с. як найпопулярніші.

При цьому Seat швидше «заводить» на активні дії. Взяти хоча б той факт, що звук вихлопу Altea по-спортивному пружний і соковитий. Заради нього деколи хочеться зменшити гучність аудіосистеми. Створюється враження, що динаміка у «іспанця» краще. Насправді Golf Plus навіть виграє незначні 0,8 секунди. Так само мінімальна і невловима для водія різниця в максимальній швидкості. Тільки тут ситуація зворотна. Seat розганяється до 181 км / год, а Volkswagen - до 180 км / ч. Але ось його акомпанемент при цьому набагато простіше. Мотор дзвенить і дзижчить на високих оборотах. А після 120 км / ч до нього додається свист вітру, немов прочинене вікно, що змушує з незвички хапатися за кнопки склопідйомників. Шкода, що музикою в тестованої машиною заглушити сторонні шуми не можна. У Altea домінує шум від покришок.

Для VW Golf Plus з даними мотором можна замовити 6-діапазонний «автомат», але ми вибрали автомобілі з механічними 5-ступінчастими КП. Як водиться в сімействі Volkswagen, чіткість включення передач «механіки» на висоті!

В Altea точно відчувається, як електричний підсилювач знижує зусилля на кермі на мінімальних швидкостях. Так що на парковках легку «іспанську» баранку крутити простіше. Інформативність тут не так важлива, як на швидкості. А ось з її ростом кермо наливається приємною пружністю і забезпечує виразне реактивне зусилля в віражах, які Altea закладає з мінімальним креном і без розкачки. Ось тільки орієнтуватися часом буває гірше. Адже передня стійка кузова Altea сильніше перекриває огляд в поворотах. У такі моменти за кермом Golf Plus легше побачити невисокі бордюри на кругових розв'язках і контролювати «зустрічку» в віражах.

На більш тонкому кермі VW Golf Plus весь час відчувається невелика тяжкість. Втім, помітніше вона тоді, коли пересідаєш з Altea. Але на швидкості ризик навіть мінімальних погойдувань керма менше, і машина на них не реагує. Зате дедалі більше зі збільшенням кута повороту зусилля забезпечує відмінну зворотний зв'язок і дозволяє так само надійно управляти машиною. Golf Plus так само впевнено тримає траєкторію. Хоча і більш плавно реагує на поворот керма і більше крениться.

Автомобілі комплектуються шинами однієї розмірністю - 205/55 R15, але від різних виробників. І все ж різниця в реакціях машин на «принади» українських доріг в основному обумовлюється не лише тим, що Altea «взутий» в Bridgestone, а Golf Plus - в Michelin. На розбитому асфальті більш жорстка підвіска Seat Altea докладніше «збирає» всі нерівності, але коли струшує, то робить це збито, пружно і тихо, так що дискомфорту не виникає. Проїзд розбитої дороги обходиться без пробоїв і жорстких ударів. А на плавних хвилях траси ходова швидше обсмикує машину при вертикальних прискореннях.

У салоні VW Golf Plus дорожні дефекти відчуваються менше, так як підвіска гасить поштовхи, а чуються вони по шльопань коліс. При цьому підвіска хоч і комфортніше, але в надмірній м'якості її НЕ звинуватиш - вона в міру пружна і енергоємна.

Ціна питання або питання ціни

При виборі однієї з цих машин слід визначитися, чий характер вам більше до душі - більш заводний іспанська або спокійний німецький. Відповідні кожному мікровену риси поведінки не так вже сильно відсувають ці машини один від одного. І якщо зовнішність не надає особливого впливу на вибір, слід звернути увагу на вартість авто. Seat Altea багатшими оснащений, але і коштує дорожче. У той же час, може, комусь і не потрібні деякі опції, а куди важливіше більш зручний багажник і комфорт ...

16дюймовие легкосплавні диски + + Протитуманні фари + + круизконтроль + - Аудіосистема / USB / AUX / МР3 / динаміків + / + / + / + / 8 - / - / - / - / 6 Функція «проведи мене додому» + - Підготовка під установку телефону + - Шкіряне оздоблення важеля КП і керма + + Мультифункціональний кермо + - Пакет «погані дороги» + + ABS + + TCS (ASR) + + ESP + - Подушки безпеки (включаючи штори) 8 8 Регулювання висоти і глибини рульової колонки + + регулювання висоти / поперекового підпору сидіння водія / речовий ящик + / + / + + / - / - регулювання висоти / поперекового підпору переднього пасажирського сидіння / речовий ящ ик + / + / + - / - / - Підігрів передніх сидінь + - Кріплення ISOFIX для дитячих сидінь + + Зсувний і складаний (окремо) задній ряд сидінь в пропорції 60:40 + + Іммобілайзер + + Ц / з з д / у + + Електросклопідйомники з функцією при піднятті стекол передні / задні + / + + / + Електрорегулювання зовнішніх дзеркал / функція паркування / підігрів + / + / + + / - / + Кліматконтроль / 2зонний + / + + / + Маршрутний комп'ютер + + Атермальне скла + + Датчики тиску в шинах + - Задній парктроник + - Підігрів форсунок склоомивача + - Омивачі фар + - Вартість тест. авто, грн. * 132360 131487 Загальні дані Тип кузова мінівен мінівен Дверей / місць 5/5 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4280/1768/1568 4205/1760/1580 База, мм 2580 Кількість 2580 Колія передн. / задн., мм 1534/1523 1540/1520 Кліренс, мм 160 160 Маса споряджена / повна, кг 1375/1970 1375/1970 Обсяг багажника, л 410/1320 395/1450 Обсяг бака, л 55 55 Двигун Тип бенз. розподіл. впр. бенз. розподіл. впр. Роз. і кво цил. / кл. на цил. R4 / 4 R4 / 4 Обсяг, см куб. 1595 1595 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 75 (102) / 5600 75 (102) / 5600 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 148/3800 148/3800 Трансмісія Тип приводу передній передній КП 5ст. хутро. 5ст. хутро. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. неза. / неза. Підсилювач електро. електро. 205/55 R16 205/55 R16 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 181 180 Розгін 0-100 км / ч, з 12,8 12,0 Расх. трассагород, л / 100 км 6,0-10,4 6,2-10,4 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. 2 / без обмеж. проб. Періодичність ТО, км 15000 15000 Вартість ТО, грн. 480 550 Мін. вартість, грн. * 125569 120624 * За курсом НБУ на 25.05.2007 р

Дмитро Чабан
Фото Владислава Бойко

Редакція дякує компанії «Формула Мотор Україна» і «Інтеркар Україна Лтд» за надані на тест автомобілі

На час тесту Seat Altea був застрахований страховою компанією «АІС-Поліс»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

Seat Altea, VW Golf Plus: Гонка обсягів

Seat Altea, VW Golf Plus: Гонка обсягів

Обидва автомобілі створені на основі універсальної платформи С-класу Обидва автомобілі створені на основі універсальної платформи С-класу. Проте, родинні зв'язки Seat і Volkswagen вдало замасковані під абсолютно різною зовнішністю. І навіть однаковий колір - вогненно-червоний - не введе в оману. Граціозна хвиля, пущена Вальтером да Сільва з борту Altea, - немов вигин плаща тореадора на помаху ... Мигдалеподібні фари - як очі іспанської красуні ... Але під зовнішньою експресією ховається практичний компактвен. І все ж машина прагне бути схожою на хетчбек і тому дуже сильно нагадує Leon. Карти розкриває хіба що висока корму.

Як і належить німцям, в компанії Volkswagen питання вирішували більш практично і по-діловому. У зовнішності Golf Plus немає прямого натяку на хетчбек Golf V, проте, сумнівів у приналежності автомобіля не виникає. У той же час, у нього є власне «обличчя», хоча він і виглядає на тлі Altea більш класичним. Це говорить про те, що конкурувати з ще одним однооб'емником компанії, VW Touran, він не збирається.

Ідеї ​​загальні, виконання різний

Усередині машин загальних елементів трохи - наприклад, блок управління склопідйомниками або підрульові перемикачі. В іншому підхід до створення інтер'єрів у іспанських і німецьких виробників різний.

Безумовно, більше емоцій викликає Seat Altea. Сидіння щільно охоплюють тіло. В руках - потужний обід багатофункціонального керма. З нього можна управляти круїз-контролем, аудіосистемою і клімат-контролем. Хоча кнопки і перемикачі, згруповані на розгорнутій до водія центральної консолі, легко досяжні. Багата комплектація Stylance включає практично всі опції, призначені для цих іспанських машин, включаючи омивачі фар, обігрів форсунок і «грілки» в передніх сидіннях, а також ESP і роз'єм AUX для підключення зовнішнього носія музики.

Інтер'єр Golf Plus простіше. Більш стрімкі панелі і розташовані парами друг над другом дефлектори роблять торпедо більш монументальним. Перемикачів менше, так як тестована машина не обладнана аудіосистемою. Крім того, деякі елементи, як то: підігрів передніх сидінь, круїз-контроль, мультируль - відсутні. Втім, для VW Golf Plus надається не менший список устаткування, але в якості додаткових опцій.

Велика кількість регулювань сидінь, а також великий діапазон переміщення крісел і керма дозволяють зручно влаштуватися в машинах. За кількістю налаштувань сидіння в обраному Golf Plus поступаються лише в тому, що не дозволяють змінювати поперековий підпір. Зате кут нахилу подушки крісла і її довжина в Volkswagen здалися більш вдалими. Це ж можна сказати і про задніх рядах сидінь. База машин однакова - 2580 мм. Проте, ззаду в Golf Plus просторіше в плечах і ногах при будь-якому положенні задніх сидінь. Схема їх трансформації одна і та ж. Середня частина спинок служить широким підлокітником і одночасно відкриває отвір в багажник, що дозволяє перевозити довгомірні вантажі - ключки, лижі і т. П. Дві секції ділять диван в співвідношенні 60:40. Обидві частини можна зрушувати і складати окремо, збільшуючи обсяг багажників.

У похідному стані Seat Altea виграє у VW Golf Plus 15 літрів за обсягом вантажного відсіку. Але оскільки задній ряд в німецькій машині можна засунути в глиб салону, Golf Plus починає реабілітуватися, а при складених задніх сидіннях, тобто за максимальним обсягом багажника «німець» має перевагу в 130 літрів.

Багажник Altea глибше, так як в тестованої машині немає подвійного статі. Тому при складанні сидінь рівної підлоги не виходить, а ось у Golf Plus складені спинки знаходяться в одній площині з підлогою багажника.

Мотори загальні, повадки різні

В Україні обидва автомобілі пропонуються з однаковою гамою силових агрегатів. Ми вибрали машини з 1,6-літровими двигунами потужністю 102 л. с. як найпопулярніші.

При цьому Seat швидше «заводить» на активні дії. Взяти хоча б той факт, що звук вихлопу Altea по-спортивному пружний і соковитий. Заради нього деколи хочеться зменшити гучність аудіосистеми. Створюється враження, що динаміка у «іспанця» краще. Насправді Golf Plus навіть виграє незначні 0,8 секунди. Так само мінімальна і невловима для водія різниця в максимальній швидкості. Тільки тут ситуація зворотна. Seat розганяється до 181 км / год, а Volkswagen - до 180 км / ч. Але ось його акомпанемент при цьому набагато простіше. Мотор дзвенить і дзижчить на високих оборотах. А після 120 км / ч до нього додається свист вітру, немов прочинене вікно, що змушує з незвички хапатися за кнопки склопідйомників. Шкода, що музикою в тестованої машиною заглушити сторонні шуми не можна. У Altea домінує шум від покришок.

Для VW Golf Plus з даними мотором можна замовити 6-діапазонний «автомат», але ми вибрали автомобілі з механічними 5-ступінчастими КП. Як водиться в сімействі Volkswagen, чіткість включення передач «механіки» на висоті!

В Altea точно відчувається, як електричний підсилювач знижує зусилля на кермі на мінімальних швидкостях. Так що на парковках легку «іспанську» баранку крутити простіше. Інформативність тут не так важлива, як на швидкості. А ось з її ростом кермо наливається приємною пружністю і забезпечує виразне реактивне зусилля в віражах, які Altea закладає з мінімальним креном і без розкачки. Ось тільки орієнтуватися часом буває гірше. Адже передня стійка кузова Altea сильніше перекриває огляд в поворотах. У такі моменти за кермом Golf Plus легше побачити невисокі бордюри на кругових розв'язках і контролювати «зустрічку» в віражах.

На більш тонкому кермі VW Golf Plus весь час відчувається невелика тяжкість. Втім, помітніше вона тоді, коли пересідаєш з Altea. Але на швидкості ризик навіть мінімальних погойдувань керма менше, і машина на них не реагує. Зате дедалі більше зі збільшенням кута повороту зусилля забезпечує відмінну зворотний зв'язок і дозволяє так само надійно управляти машиною. Golf Plus так само впевнено тримає траєкторію. Хоча і більш плавно реагує на поворот керма і більше крениться.

Автомобілі комплектуються шинами однієї розмірністю - 205/55 R15, але від різних виробників. І все ж різниця в реакціях машин на «принади» українських доріг в основному обумовлюється не лише тим, що Altea «взутий» в Bridgestone, а Golf Plus - в Michelin. На розбитому асфальті більш жорстка підвіска Seat Altea докладніше «збирає» всі нерівності, але коли струшує, то робить це збито, пружно і тихо, так що дискомфорту не виникає. Проїзд розбитої дороги обходиться без пробоїв і жорстких ударів. А на плавних хвилях траси ходова швидше обсмикує машину при вертикальних прискореннях.

У салоні VW Golf Plus дорожні дефекти відчуваються менше, так як підвіска гасить поштовхи, а чуються вони по шльопань коліс. При цьому підвіска хоч і комфортніше, але в надмірній м'якості її НЕ звинуватиш - вона в міру пружна і енергоємна.

Ціна питання або питання ціни

При виборі однієї з цих машин слід визначитися, чий характер вам більше до душі - більш заводний іспанська або спокійний німецький. Відповідні кожному мікровену риси поведінки не так вже сильно відсувають ці машини один від одного. І якщо зовнішність не надає особливого впливу на вибір, слід звернути увагу на вартість авто. Seat Altea багатшими оснащений, але і коштує дорожче. У той же час, може, комусь і не потрібні деякі опції, а куди важливіше більш зручний багажник і комфорт ...

16дюймовие легкосплавні диски + + Протитуманні фари + + круизконтроль + - Аудіосистема / USB / AUX / МР3 / динаміків + / + / + / + / 8 - / - / - / - / 6 Функція «проведи мене додому» + - Підготовка під установку телефону + - Шкіряне оздоблення важеля КП і керма + + Мультифункціональний кермо + - Пакет «погані дороги» + + ABS + + TCS (ASR) + + ESP + - Подушки безпеки (включаючи штори) 8 8 Регулювання висоти і глибини рульової колонки + + регулювання висоти / поперекового підпору сидіння водія / речовий ящик + / + / + + / - / - регулювання висоти / поперекового підпору переднього пасажирського сидіння / речовий ящ ик + / + / + - / - / - Підігрів передніх сидінь + - Кріплення ISOFIX для дитячих сидінь + + Зсувний і складаний (окремо) задній ряд сидінь в пропорції 60:40 + + Іммобілайзер + + Ц / з з д / у + + Електросклопідйомники з функцією при піднятті стекол передні / задні + / + + / + Електрорегулювання зовнішніх дзеркал / функція паркування / підігрів + / + / + + / - / + Кліматконтроль / 2зонний + / + + / + Маршрутний комп'ютер + + Атермальне скла + + Датчики тиску в шинах + - Задній парктроник + - Підігрів форсунок склоомивача + - Омивачі фар + - Вартість тест. авто, грн. * 132360 131487 Загальні дані Тип кузова мінівен мінівен Дверей / місць 5/5 5/5 Габарити, Д / Ш / В, мм 4280/1768/1568 4205/1760/1580 База, мм 2580 Кількість 2580 Колія передн. / задн., мм 1534/1523 1540/1520 Кліренс, мм 160 160 Маса споряджена / повна, кг 1375/1970 1375/1970 Обсяг багажника, л 410/1320 395/1450 Обсяг бака, л 55 55 Двигун Тип бенз. розподіл. впр. бенз. розподіл. впр. Роз. і кво цил. / кл. на цил. R4 / 4 R4 / 4 Обсяг, см куб. 1595 1595 Потужність, кВт (к. С.) / Об / хв 75 (102) / 5600 75 (102) / 5600 Макс. кр. мом., Нм / об / хв 148/3800 148/3800 Трансмісія Тип приводу передній передній КП 5ст. хутро. 5ст. хутро. Ходова частина Гальма передні / задні диск. вент. / диск. диск. вент. / диск. Підвіска передня / задня неза. / Неза. неза. / неза. Підсилювач електро. електро. 205/55 R16 205/55 R16 Експлуатаційні показники Максимальна швидкість, км / год 181 180 Розгін 0-100 км / ч, з 12,8 12,0 Расх. трассагород, л / 100 км 6,0-10,4 6,2-10,4 Гарантія, років / км 2 / без обмеж. проб. 2 / без обмеж. проб. Періодичність ТО, км 15000 15000 Вартість ТО, грн. 480 550 Мін. вартість, грн. * 125569 120624 * За курсом НБУ на 25.05.2007 р

Дмитро Чабан
Фото Владислава Бойко

Редакція дякує компанії «Формула Мотор Україна» і «Інтеркар Україна Лтд» за надані на тест автомобілі

На час тесту Seat Altea був застрахований страховою компанією «АІС-Поліс»

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту і натисніть Ctrl + Enter.

 
  Обзор категорий  
 
Шины
 
     
 
  Специальное предложение  
   
     
     
Доставка осуществляется в города:
Александрия, Белая Церковь, Белгород-Днестровский, Бердичев, Бердянск, Борисполь, Боярка, Бровары, Бердичев, Васильков, Винница, Вознесенск, Горловка, Днепродзержинск, Днепропетровск, Донецк, Житомир, Запорожье, Евпатория, Ивано-Франковск, Измаил, Изюм, Каменец-Подольский, Керч, Кировоград, Ковель, Комсомольск, Конотоп, Краматорск, Кривой Рог, Кременчуг, Ильичевск, Луганск, Лубны, Луцк, Львов, Павлоград, Мариуполь, Миргород, Мелитополь, Мукачево, Николаев, Нежин, Никополь, Новая Каховка, Новоград - Волынский, Нововолынск, Одесса, Обухов, Павлоград, Пирятин, Прилуки, Полтава, Первомайск, Ровно, Славянск, Симферополь, Смела, Стрий, Сумы, Севастополь, Северодонецк, Тернополь, Ужгород, Умань, Харьков, Хмельницкий, Херсон, Феодосия, Чернигов, Черновцы, Южноукраинск, Ялта.

© 2009 - 2010 Интернет-магазин автотоваров и запчастей авто34

Каталог украинских интернет-магазинов