Наша сеть партнеров Banwar
Середньорозмірні кросовери сьогодні випускають дуже багато брендів. Їх популярність пояснюється престижністю та технічними характеристиками. Це добротні і міцні середнячки. В якості опції у них нерідко пропонується панорамний дах і додатковий ряд сидінь. Розглянемо 3 середньорозмірних кросовера різних брендів, офіційно з'явилися в Росії зовсім недавно.
Mitsubishi
Почнемо з японця. У базову комплектацію Mitsubishi Outlander входять: клімат-контроль, датчики світла і дощу, система ABS, 2 подушки безпеки і обігрів лобового скла. Мотор - бензиновий, 2-х літровий потужністю 146 к.с. До сотні автомобіль розганяється за 11 секунд. Середня витрата - 7,5 літрів. Максимальна швидкість - 198 км / ч. Привід - передній. Як коробки передач виступає варіатор. Ціна - від 1 640 000 рублей.
Peugeot
Тепер француз. Під капотом базової версії среднеразмерного кросовера Peugeot 5008 - бензиновий турбо мотор об'ємом 1,6 літра потужністю 150 к.с. Розгін до сотні займає 9,2 секунди. Витрата в змішаному циклі - трохи більше 6 літрів. Привід - передній. Коробка - класичний 6-ступінчастий автомат. Кліренс - 236 мм. У списку обладнання: парктроник, 17-е легкосплавні диски, 2-х зонний клімат-контроль, датчики дощу і світла, підігрів передніх сидінь. Ціна - 2 19 000 рублів.
Hyundai
І нарешті, нове покоління корейця Hyundai Santa Fe . У початкову комплектацію з бензиновим двигуном 2,4 літра 188 к.с. входять такі опції, як: підігрів керма, підігрів сидінь, парктронік, датчик світла, круїз-контроль, 2-х зонний клімат-контроль. Розгін до сотні становить 10,4 секунди. Середня витрата - 9,3 літра. Привід - повний. Коробка передач - 6-ступінчастий автомат. Дорожній просвіт - 185 мм. Ціна - від 2 000 000 рублів.
висновки
Всі варіанти кросоверів недавно оновлені. При цьому бренди робили ставку на різні параметри. Mitsubishi Outlander обійдеться дешевше інших, але в базі тільки передній привід і оснащення не саме багате, але необхідний мінімум все ж є. Peugeot 5008 - подорожче, при цьому виглядає, куди ефектніше (французи явно ставили на дизайн), але у нього привід тільки на передні колеса. А ось новий Hyundai Santra Fe завжди повнопривідний, хоча коштує стільки ж. За це можна пробачити і самий низький кліренс, і самий ненажерливий в трійці мотор.
Кожен бренд визначає, що для нас важливіше, звідси і різні акценти на зовнішність, можливості, комплектацію та ціни. А нам залишається лише вибирати, виходячи зі своїх переваг.
СХОЖІ СТАТТІ:
Ви можете пропустити читання запису і залишити коментар. Розміщення посилань заборонено.