Наша сеть партнеров Banwar
подробиці
В системі охолодження ауді с4 V6 при працюючому двигуні водяний насос постійно перекачує охолоджуючу рідину по численних каналах всередині двигуна і відводить тепло від гарячих циліндрів. На шести циліндровому двигуні ауді с4 помпа (водяний насос) приводиться в дію зубчастим ременем або як його ще називають ременем ГРМ .
Рис 1 - Система охолодження ауді с4 2.6.
1 - Радіатор салонної грубки. 2 - Датчик температури на стрілку панелі приладів, на лампу перегрів двигуна. (F76) 3 - Кран для спуску повітря (повітряної пробки) з радіатора грубки. 4 - Кран для спуску повітря (повітряної пробки) з двигуна. 5 - Датчик температури двигуна (G62) 6 - Розширювальний бачок. 7 - Пробка розширювального бочка. 8 - Термостат. 9 - Водяний насос (помпа). 10 - Основний радіатор системи охолодження.
Якщо двигун не досяг своєї робочої температури, то рідина циркулює по малому колу: двигун і радіатор грубки. При досягненні приблизно 87 градусів за Цельсієм починає відкриватися термостат, і рідина починає циркулювати по великому колу: через двигун, основний радіатор і радіатор грубки. Якщо температура двигуна продовжує зростати і в основному радіаторі вона становить 92 градуси, то включається вентилятори, встановлені на основному радіаторі. Повне відкриття термостата становить 102 градуси за Цельсієм.
На автомобілях ауді с4 встановлюються трьох контактні (двохшвидкісні) датчики включення вентиляторів. Тобто при досягненні однієї температури вентилятори включаються на першу маленьку швидкість, якщо температура двигуна продовжує зростати, то вони переходять на другу швидкість, вищу.
Система охолодження на автомобілі ауді с4 знаходиться під тиском 1.2 - 1.5 бар. Це тиск перешкоджає кипіння охолоджуючої рідини в системі, якщо температура двигуна підніметься навіть вище 100 градусів Цельсія. Такий тиск підтримується завдяки кришці, встановленої на розширювальному бочці. Якщо з якихось причин тиск в системі охолодження стає вище 1.2 - 1.5 бар, то в пробці спрацьовує запобіжний клапан, і вона скидає надлишки тиску. Крім запобіжного клапана в пробці встановлений і вакуумний клапан, налаштований на 0.06 - 0.1 бар. При охолодженні системи, наприклад, якщо заглушили двигун, рідина починає остигати і звужуватися, тим самим в системі з'являється розрядження. Якраз в цей момент спрацьовує вакуумний клапан і запускає відсутній повітря в систему.
Загальна кількість охолоджуючої рідини в системі охолодження становить 11 літрів.
Якщо у вас виникли питання або є пропозиції по даній статті. Ласкаво просимо на форум .