Наша сеть партнеров Banwar
опис
Перед вами проста схема, яку можна використовувати в якості тахометра. В основі схеми перетворювач частота-ток, що перетворює вхідний сигнал в пропорційний струм, вимірюваний стрілочним приладом. Відхилення стрілки міліамперметра пропорційно частоті вхідного сигналу. Для установки приладу на автомобіль вхідний контакт A треба підключити до високовольтного проводу, а контакт B - до маси автомобіля.
Для калібрування схеми встановіть движки підлаштування резисторів R2 і R4 в середнє положення. Увімкніть живлення схеми і подайте на її вхід прямокутні імпульси частотою 60 Гц від якого-небудь генератора. Обертаючи резистор R2, встановіть показання міліамперметра рівними 0.36 мА, що еквівалентно 3600 об. / Хв. Вимкніть сигнал від входу, і підлаштування резистором R3 добийтеся, щоб прилад показував 0 мА. Знову підключіть вхідний сигнал 60 Гц, і якщо показання приладу відрізняються від 0.36 мА, обертайте R4. Повністю відкалібрований тахометр повинен показувати 0 мА при 0 Гц на вході і 0.36 мА при 60 Гц.
Принципова схема
зауваження
- Я не перевіряв тахометр на будь-якому автомобілі. Встановлюючи його на автомобіль, всю відповідальність ви берете на себе.
- Проте, від сигналів мого функціонального генератора тахометр працював нормально.
- Напруга на роз'ємі високовольтного дроту, що йде від котушки запалювання, досягає декількох кіловольт. При підключенні тахометра двигун автомобіля повинен бути вимкнений. Не беріться за установку тахометра на автомобіль, якщо не маєте достатнього досвіду і знання автомобільної електроніки. Я не несу ніякої відповідальності за нещасні випадки, які можуть статися з вами.
- Для живлення схеми необхідне джерело 12 В.
- Випрямний міст D3 можна зібрати з чотирьох діодів 1N4007 .
- M1 - стрілочний міліамперметр зі струмом повного відхилення 1 мА.
circuitstoday.com
Для коментування матеріалів з сайту і отримання повного доступу до нашого форуму Вам необхідно зареєструватися .
- -один з діодів D1 D2 повинен стояти навпаки -маловато опір R1 10к для високовольтної ланцюга С1 і С2 треба ставити не електролітичні-треба стабілізувати харчування 12в -мост D3 треба ставить германієві діоди прі налагодження можна використовувати 50Гц від мережі і налагоджувати на 3000 об / хв
- навіть виправивши всі боки перераховані sirak-м толку буде мало схема дуже кострубата і викликає підозри на схемі однокаскадний підсилювач на транзисторі з ОЕ і жодного відношення до тахометра я не бачу свідчення миллиамперметра будуть зміняться як при зміні частоти так і при зміні шпаруватості імпульсів
- не мучте себе, ось кілька схем які штатно застосовуються в ВАЗах http://www.niva-faq.msk.ru/tehnika/e...anel/tacho.htm
- Хто може підказати, як заміряти обороти обертання коленвала на двигуні бензопили, необхідно налаштувати карбюратор на 8000об / хв. Може у кого є ідея вважати імпульси на високовольтному проводі, від запалювання, або пристосувати який-небудь датчик на високовольтний провід і вимірювати тестером? Буду вдячний, якщо хто-то что-то підкаже. Електронні тахометри дуже дорогі, а потрібно як я говорив лише для настройки бензопили.
- Купіть тахометр / стробоскоп. Є ті, які працюють від імпульсів на високовольтному проводі. А перерахувати показання з одного двигуна на інший - чиста арифметика.
- Це все чудово !!! Але у мене бензопила, а до неї щось можна підшукати простеньке, щоб налаштувати обороти обертання коленвала ?! Дякуємо!
- Купити найпростіше, але ціна близько 200 доларів, а мені всього лише якихось пару раз налаштувати бензопилку, дуже затратно ...
- Хтось хоч робив цю схему? Прочитав багато критики, так і не зрозумів чим в бензопилки можна заміряти обертів.
- nbotsman Помилка в ціні раз в десять. http://www.rus-treyd.ru/products/pri...ахометр
- Схоже схема рабочая.Но її доведеться відкалібрувати за допомогою нч генератора.
- У кого яка думка, куди до бензопили можна підключити вхід пристрою, у мене адже бабіни немає, тільки електронне запалювання .. Спасибі!
- Схем повно, головне - немає робочої ідеї як це зробити. Візьміть магнітик і зміцните його на будь-який рухається частини. Навіть після після редуктора. Реле РЕМ-9, РЕЗ-22 розібрати витягти котушку. Провід припаяти, можна додати 22н паралельно обмотці. Ось вам і готовий датчик. На виході від частоти і магніту від 2в до 10в імпульси. Як їх обробити справа техніки. Якщо є осцилограф, то просто виміряти період. Не забудьте врахувати редукцію. Але для нормальних вимірювань, найдешевша схема Радіо 1 974 №6 49. Працює від батарейки 1.5В. Але П416 ви явно не знайдете. Візьміть будь-які кремнеевие і харчування 4.5в. Просто зробив на зорі своєї діяльності одному товаришеві. Обороти виставляв на двигуні таким способом на своїй "ластівці". Запоржца давно вже немає.А ось прилад живий. Нещодавно бачив працює. Але руки у мене з дупи точно в юності росли. Але старий дід звик і любить його.
- Назва пилки, сервіс мануал, і т. Д. Зазвичай призводять марку пристрою і фото.
- Так будь-яка бензопила, марка тут не важлива, вони МАЙЖЕ все працюють за одним принципом ... Уже з'явилося кілька ідей, але ваша думка не буде зайве ... СПАСИБО! :)
- Так ідея одна, як зняти сигнал. Можна підключити до електронного блоку або не можна? Або іншим методом знімати сигнал: п'єзоелементом, мікрофоном. Мікрофоном знімати дешевше, потрібен комп'ютер і програма частотомер.
При передруці матеріалів з сайту пряме посилання на РадіоЛоцман обов'язкове.
Запрошуємо авторів статей та перекладів до публікації матеріалів на сторінках сайту.
Може у кого є ідея вважати імпульси на високовольтному проводі, від запалювання, або пристосувати який-небудь датчик на високовольтний провід і вимірювати тестером?Але у мене бензопила, а до неї щось можна підшукати простеньке, щоб налаштувати обороти обертання коленвала ?
Хтось хоч робив цю схему?
Можна підключити до електронного блоку або не можна?